Frisbeegolf-keskustelu > Välinekeskustelu

Latitude 64°

<< < (2/228) > >>

Ze1P11:
Ite kans tykästyin kertalaakista Opto Pureen ♥ Lähipeleihin aivan loistava, tuli Buzzzin rinnalle. Buzzz vaatii hieman enemmän tilaa kun taas tätä voi nakutella ahtaiski paikois.

Oon pitkään myös etsinyt sitä "oikeata" putteria, ja nyt tuntuu että tuo Pure voisi olla aika hyvä tuohon (ehkä EZE -muovina, ei vielä kokemusta siitä). Tähän asti olen käyttänyt Spikea puteissa, mutta sen käyttö saattaa jäädä jatkossa vähemmälle.

Onko kellään muuten kokemuksia tuosta uudesta EZE -muovista joka korvasi zeron. Tykkäsin kyl zerosta joten odotukset on korkealla uuden muovin suhteen. Zeron ainoa huono puoli oli vaikea puhdistaminen. Esim. hiekkapöly on vaikea saada kiekosta pois.
Tarkotus olis hankkia testiin yksi tuollainen EZE Pure.

Ypyä:

--- Quote from: Ze1P11 on 11.07.12 - klo:00:03 ---Ite kans tykästyin kertalaakista Opto Pureen ♥ Lähipeleihin aivan loistava, tuli Buzzzin rinnalle. Buzzz vaatii hieman enemmän tilaa kun taas tätä voi nakutella ahtaiski paikois.

Oon pitkään myös etsinyt sitä "oikeata" putteria, ja nyt tuntuu että tuo Pure voisi olla aika hyvä tuohon (ehkä EZE -muovina, ei vielä kokemusta siitä). Tähän asti olen käyttänyt Spikea puteissa, mutta sen käyttö saattaa jäädä jatkossa vähemmälle.

Onko kellään muuten kokemuksia tuosta uudesta EZE -muovista joka korvasi zeron. Tykkäsin kyl zerosta joten odotukset on korkealla uuden muovin suhteen. Zeron ainoa huono puoli oli vaikea puhdistaminen. Esim. hiekkapöly on vaikea saada kiekosta pois.
Tarkotus olis hankkia testiin yksi tuollainen EZE Pure.

--- End quote ---

Eze mercyä pyörittelin kädessä, enkä itse tykännyt muovista. Muovi on liukkaampaa kun zero, mutta vaikutti myös "sileämmältä", eli ei varmaan tartu hiekka niin lujasti kun zeroon. Sateella kuulemma lipsuu herkemmin kun zerot, mitä oon kokemuksia kuullut. Kannattaa kuitenkin kokeilla, riippuu ihan mistä tykkää. Itse ostin onneksi parit zerot varalle, niin ei tarvi asiaa murehtia. :)

butti-78:
Itsellä myös tuo roopäki nykyisellään...loisto kassi ja kiekoista käytän Flow, fuse, core, Pure Optoa ( tosin hukku just ), river, vision, stiker, havoc, riot...
enempi päätynyt käyttään juuri lattidudea...tosin kassissa pitää olla myös Star Valkyrie Innovalta.

Etenkin tuo Flow on toiminut todella hyvin ja tuonut heittoon pituutta sen reilu 20 metriä lisää.

Leke:
Itsellä Gold Bolt korvasi Frenzyn kämmen avauksissa. Istuu paremmin kännyyn ja tuntuu antavan vähän enemmän anteeksi jos ei heitto lähde ihan nappiin. Soveltuu myös kapeammille väylille koska ei hae niin paljoa tilaa turnissa. Myös Opto Riot löytyy ja ihan kivasti kääntyilee, tosin tällä ei ole vielä tarpeeksi heittoja alla että uskaltaa varauksetta suositella.

Saint on kans tulossa. Kuhan tämä syksy menisi ohi niin pääsisi heittelemään..

Mahwell:

--- Quote from: Sarimaa on 02.07.12 - klo:16:26 ---Meikäläisellä on latitudea melkeen kassillinen. Pure, fuse, core, pain, river, striker,xxx ja villain. Sit olis vieläpä flow, ellei olis westsideltä miekka. =) Nää on kovia. Jokeri ja PD sekä Eagle täydentää pägin. Tykkään noitten muoveista sekä liidosta ja mulle sopii myös noi hieman avonaisemmat rimmit. Jos joku haluaa kuulla jostain noista kiekoista lisää, kerron mielelläni.

--- End quote ---

Oon pähkäilly uutta draiveria ja toi Striker on yksi vaihtoehdoista. Voisitko kertoa tästä kaverista enemmän. Millaisella väylällä käytät, Kämmen/rysty? heiton voimakkuus ja millasta lento rataa tulee. Saa kertoa tarkemminkin. Kiitos :)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version