Frisbeegolf-keskustelu > Välinekeskustelu

MVP, Axiom & Streamline

<< < (2/194) > >>

Flick Maniac:
Itellä on soft Ion, ei kisabägissä, mut aina putteridraivaillessa otan mukaan, suora kun mikä. On toi MVP:n homma sikäli hienoa että kehitysaste näkyy. Vertaa jotain Chingiä (sori jos joku tykkää niistä kiekoista) ja vaikka just sitä Eclipse muovia niin onhan se eroo ku jollain 80-luvun ja nykyajan tietokoneilla. Mutta heittäjästä se on silti kiinni, ja moni tekee ihmeitä tuhannen kuluneella aviarilla.

Draiveria olis kiva päästä koittaan, tuskin ostan sokkona kuitenkaan. Jos homma toimii siinäkin, eli ulkoreuna suoristaa kiekon lentoa ja feidi on vähäinen, lähtee sillä varmaan ihan kivuja siivuja.

kiekko_FIN:
mulle on kertynyt nyt 3 ionia, 3 axista, 4 vectoria (+yks hukassa) ja yks soft anode. Muovi kestää ihan uskomattomasti lämää. vuoden oon hakannu tota ekaa vectoria ja se alkaa nyt olla axiksen tasolla vakaudessa. soft anode toimii hyvin suoriin lähestymisiin ja putteihin. se tiputti ionin pois. ylivakaina puttereina on nyt jokeri ja p2. Axiksen uusin painos on tosi flätti ja kestää paremmin kovempaa heittoa. Feidi on silti pieni. Vector on sitten pikkusen tuulisempaan keliin, flexshotteihin ja jyrkempään hysseen. kisakassissa kulkee hakattu vector, uudehko vector, flätti axis ja soft anode. kyllä tuo uusi draiverikin on pakko tilata kunhan tulee markkinoille.

viikari:
Ion (soft) on kyllä ihan huikee putteri kaikenlaisiin heittoihin :)

Rockyz:

--- Quote from: mambo on 04.07.12 - klo:09:21 ---
--- Quote from: keep_it_real on 03.07.12 - klo:17:12 ---Mä oon tykästyny täysin tohon GYRO hommaa. Jos kiekko lähtee vahingossakii lepakkona väpättämää, ni MVP:n kiekot yleensä tasottuu iteksee lennon aikana.

--- End quote ---

Mulla jäi Vectorista vähän päinvastaiset fiilikset. On nirsompi epäpuhtaalle vedolle kuin vaikka Buzzz tai Pain. Sen sijaan Ion ja Vector kyllä palkitsevat puhtaasta vedosta ja GYRO-tekniikka tuo pehmeän eteenpäin vievän faden.

--- End quote ---

Totaah... nyt on tainnu äijjät niellä mainoshypetykset vähän liian herkästi. Olen käytännössä nyt kolmisen vuotta käyttänyt pelkästään Ioneita (pääasiassa mediumeja) niin heittoputtereina, kuin myös puttialueen puttereina. Olen nähnyt kyllä hienon GYRO-tekstin kiekon nosessa, mutta en ikinä ole havainnut mitään eroa kiekon tasoittumisesta lennon aikana tai erikoisia puukipseitä verrattuna muihin kiekkoihin :D

Se miksi heittelen Ioneita, enkä jotain muita puttereita on yksinkertaisesti kiekon tuntuma. Varsinkin mediumi Ioni on melko kovamuovinen, mutta se kuminen ulkolaita ("GYRO-laita") antaa kuitenkin kovaan kiekkoon myös hyvän pidon ja tuntuman. Ja mielestäni tämä toimii myös sadekeleillä. Jos se ulkolaita olisi yhtä kovaa muovia, kuin mitä se Ionin domemuovi on, en varmaankaan koskisi Ioniin pitkällä tikullakaan.

Sama asia on myös MVP:n midareiden kanssa, ne on syötävän hyvännäköisiä ja kuminen laita tuntuu sopivalta joidenkin kouraan. GYROtus ajatukset voi kyllä heittää näidenkin osalta vuorten yli Norjaan.  ;D

kiekko_FIN:
hommasin vielä pinkin soft anoden eclipse muovilla. UV-ledillä rimmiin voi piirtää ja hohto säilyy hyvin. Tavallinen valo "latasi" hohteen huonommin.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version