Frisbeegolf-keskustelu > Tekniikkakeskustelu

Koostetut hyvät neuvot

(1/3) > >>

jme:
Tekniikkakeskustelun alta löytyvät triidit sisältävät varmasti sekä hyviä, että vähemmän hyviä ohjeita. Sisältöä ja jaaritteelua on todella paljon. Itse kaipaisin sellaista listaa neuvoista, jotka on vaikkapa poimittu triideistä ja jotka on jotenkin vahvistettu olevan pääosin hyviä ja paikkaansa pitäviä. Vaihtoehtoisesti myös linkkejä ulkopuolisiin youtube-videoihin jne, jotka on yleisesti todettu olevan ns hyvää shittiä. Löytyykö tällaista jo?

Flick Maniac:
Tällainen oli ameriikan foorumilla. Olisi mahtavaa kyllä jos koostettaisiin tällainen mutta en tiedä parasta tapaa.

Birger Jaarli:
Tämä ei nyt ehkä ihan täysin vastaa viestin otsikkoa, mutta itse olen saanut näistä blogipostauksista ehkä eniten ajattelemisen aihetta:

www.heavydisc.com

Maikkari:

--- Quote from: SanMiguel on 15.09.15 - klo:11:28 ---Tällainen oli ameriikan foorumilla. Olisi mahtavaa kyllä jos koostettaisiin tällainen mutta en tiedä parasta tapaa.

--- End quote ---
Jos jollain on aikaa ja tahtoa niin voi tehdä ja laittaa vaikka dropbox linkkiä tekstitiedostoon. Voidaan kiinnitellä ketju sitten niin ei katoa.

jme:

--- Quote from: Birger Jaarli on 30.09.15 - klo:12:11 ---Tämä ei nyt ehkä ihan täysin vastaa viestin otsikkoa, mutta itse olen saanut näistä blogipostauksista ehkä eniten ajattelemisen aihetta:

www.heavydisc.com

--- End quote ---

Olisi kiva kuulla, mitä muut foorumilaiset sanovat tästä sivustosta ja tyypin kirjoituksista.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version