Frisbeegolf-keskustelu > Välinekeskustelu

Prodiscus

<< < (2/73) > >>

DrCane:

--- Quote from: HAH on 19.07.12 - klo:14:34 ---
Grippi on tosi hyvä. Ei vaan kestä iskuja.

--- End quote ---

Samaa siis ajoin takaa.

Pekka H.:

--- Quote from: GARFFi on 19.07.12 - klo:12:56 ---Aika monet käyttää Jokeria heittoputterina sen liidon ja vakauden ansiosta.


--- End quote ---

Tarkoitatko tuolla liidolla liitämättömyyttä? Mun mielestä juuri sen takia pirun hyvä kiekko, kun ei varsinaisesti liidä vaan pitää runtata menemään.

GARFFi:

--- Quote from: Pekka H. on 19.07.12 - klo:14:45 ---
--- Quote from: GARFFi on 19.07.12 - klo:12:56 ---Aika monet käyttää Jokeria heittoputterina sen liidon ja vakauden ansiosta.


--- End quote ---

Tarkoitatko tuolla liidolla liitämättömyyttä? Mun mielestä juuri sen takia pirun hyvä kiekko, kun ei varsinaisesti liidä vaan pitää runtata menemään.

--- End quote ---

No sitä mä en tiedä. Ite en oo Jokeria paljoo heittäny. Kaverit on kehunu että liitää kuin midari, kai sen takia että sitä saa rykiä sata200. :) Itse en juuri käytä Jokeria sen takia kun yks puuosuma ja soronoo.

VVH:
Kai siinä jokerissa ennemminkin nopeus kuin liito on midaritasoa. Pitkälle lentää lähinnä kun sitä voi runtata "täysii". Itse narukätenä heitän aviaria pidemmälle silloin jos ei satu kippaamaan yli. Oma kokemus voittopuoleisesti premium muovisesta jokerista, basicille ei ole tullut juuri käyttöä.

Basic respecti on ihan kiva ylivakaa draiveri joka ei kippaa yli ja liitokin on ihan ok tasoa. Premium jokeri on ihan yhtä varma sen suhteen ettei kippaa yli. Jokerin feidi on putteriksi iso ja respectikin taitaa feidata enemmän kuin mikään "normaali" väylädraiveri. Itse käytän pidempiin upseihin(ei ne silti lennä edes 50 metriä) jokeria, koska se on todella hidas pyörähtämään ympäri (paljon hitaampi kuin basic respecti, first run premium respectit olikin sitten kuulopuheiden mukaan todella hitaita kieppumaan). Samasta syystä Jokeri on hemmetin hyvä kämmenrollerikiekko. Sen voi heittää vaikkapa esteen yli tai puiden välistä pystyssä luottaen että tulee about samassa kulmassa maahan. Se myös pysyy todella pitkään pystyssä maahan tultuaan.

En ymmärrä basic jokerin haukkumista kestävyytensä vuoksi. Eikös tuo muotti ole sellainen että vaikka kiekosta lohkeileekin paloja pois niin ei ne lento-ominaisuudet ainakaan yhtään huonommiksi muutu? Itselläni se vaan jäi vähälle käytölle kun premium on vaan niin kiva. Lainasin kesäksi pois jos joku muu jaksaisi kuluttaa siitä feidin pois.

dppedro:
En ole vielä törmännyt kenenkään joka puttaisi Basic Jokerilla. Itse siis puttaan ja puttituntuma itselläni on huomattavasti parempi kuin esim Aviarilla tai Omega SuperSoftilla. Myös lyhyitä lähestymisiä Jokerilla heittelen. Täytyy varmaan puttidraiveihin hommata Premium Jokeri. Oletan että se on vakaampi kuin Basic-muovilla varustettu?

Ostin täksi kaudeksi myös Premium Midarin. Jostain syystä se on mennyt aivan kieroon vaikka en sillä ole puihin osunut, ainoastaan treenaillut nurmikentällä. Kiekko ei vaan tunnu sopivan käteeni, tuntuu feidaavan aina liikaa. Pidän esim paljon enemmän Westsiden Pursi -kiekosta.

Draiverit on vielä kokeilematta, olisi kiva testata ennen ostopäätöstä.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version