Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Nurmijärvi discgolf experience 2016  (Read 41049 times)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi discgolf experience 2016
« Reply #30 on: 28.01.16 - klo:11:56 »
Vaikka täytän heti NDGE16 kisan jälkeen 55v. niin silti muistan erityisesti erään joulun lapsuudestani. Jouluateria oli syöty, varmaan saunottukin kun olohuoneessa odotimme päivän ja jopa vuoden kohokohtaa, valkopartainen Joulupukki tulee hetkenä minä hyvänsä.,
Tunnelma oli jännittynyt, joulukuusen kynttilän liekit lepattivat. Siihen aikaan ilma kiersi luomuna, ja kuusen kynttilät olivat aitoja. Odottavan aika oli pitkä, mutta sitten kuului ulko-ovelta napakka koputus! Joulupukki tulee!!! Isä lähti eteiseen vastaan, äiti ja lapset jäivät odottamaan punanuttuista, valkopartaista Messiasta.
Vähän ajan kuluttua isä tulee takaisin kantaen olkapäällään lahjasäkkiä :o " Joulupukilla oli niin kiire ettei hän ehtinyt tulla sisälle asti, mutta jätti minulle lahjasäkin" selitti iskä.
Pettymys oli valtaisa :'( taisi siinä silmätkin kostua. Vuoden odotetuin hahmo (siihen aikaan ei televisiosta tullut Putous ohjelmaa) skippasikin meidät. Pian suru muuttui kuitenkin iloksi kun päästiin avaamaan paketteja!

Tämän turhan ja pitkän aasin sillan kautta päästään nykyhetkeen. NDGE16 on kyllä hyvin pikälle kutsukilpailu, mutta vaikka odotin yhtä hartaasti kuin Joulupukkia silloin pikkupoikana myönteisiä vastauksia kutsutuilta, valmistauduin kuitenkin henkisesti suureen pettymykseen. Tällä hetkellä kuitenkin olen iloinen koska kutsutut ovat pääsääntöisesti tapahtumaan ilmoittautuneet.
Tapahtumaan on toki vielä 3 kuukautta aikaa, joten voin vielä kokea valtaisan pettymyksenkin.

Kyseisen viikonlopun aikana pelataan muitakin kisoja, ja ainakin Kankaanpään mahtikisaan pääsee mukaan. Tällä hetkelläkin on muutama tuplabuukkaus, eli sama henkilö on ilmoittautunut molempiin kisoihin. Ja muitakin paikkoja voi matkan varrella vapautua.

Se miksi NDGE16 on kutsukilpailu on jo sitten oma tarinansa ;)

Kiitos vielä kaikille jotka ovat ilmaisseet mielenkiintonsa tähän pikkukisaan, ja jos kovasti mielii pelaamaan juuri tähän kisaan niin olkaa tarkkana.
Vapaita paikkoja ei kauheasti tule (toivottavasti....jos ymmärrätte!), mutta ilman muuta otetaan kilpailu täyteen, jos vaan tulijoita riittää.
Tämä muutos johtuu myös siitä että kisaan otetaan 30 pelaajaa vähemmän kun viime vuonna.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi discgolf experience 2016
« Reply #31 on: 02.02.16 - klo:12:35 »
Liiton sivuilla NDGE16 infoon lisätty muutama uusi nimi, ja muuta sälää.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi discgolf experience 2016
« Reply #32 on: 04.02.16 - klo:18:16 »
Hirmu suosio kisalla kun kisalla jatkuu, ja yllättävän hyvin NDGE16kin on herättänyt mielenkiintoa. Kiitos siitä!

Liiton sivuille on nyt lisätty muutama pelaaja lisää, ja alustava aikataulu. Ja hieman valaisua tulevasta kisaradasta.

Kisa tuntuu jo nyt kauhean konkreettiselta, kun tässä on monta päivää kisan tiimoilta touhuttu. Ja nopeimmat ovat jo maksaneet osallistumismaksunkin.

Todellisuudessahan kisan alkuun on vielä kolmisen kuukautta!

No saatiinhan tässä välissä kasattua virallinen frisbeegolf seurakin, KKp Bats

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi discgolf experience 2016
« Reply #33 on: 06.02.16 - klo:10:53 »
NDGE16 infossa tärkeä tiedotus ilmoittautumis tilanteesta.

Sinne on tullut myös ensimmäiset merkinnät maksaneista, sen mukaan kisaan on tulossa ainakin 10 pelaajaa!


Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi discgolf experience 2016
« Reply #34 on: 09.02.16 - klo:07:49 »
Siirryin tuolta Miikkan blogista tänne koska kyseessä on NDGE historiaa.
Vuonna 2000 NDGE2 kisan jälkeen pelaajat saivat halutessaan täyttää palautelomakkeen, missä sai antaa nimettömänä täysilaidallisen seuraaviin kysymyksiin, ja laitan siihen perään muutaman tulleen vastauksen. (Lomakkeet ovat siis edelleen tallessa)

1. Mielipiteesi kisaradasta? Vähän liian pitkiä reikiä! Hieno! Paras! Liikaa pitkiä alamäki reikiä! Tosi yes! ehkäpä todellista anhysea tarvitaan! Suomen paras

2.Mielipiteesi kisajärjestelyistä? Pro luokkaa! Upeinta kaikista! OK! Ihan jees! Liki täydelliset! Hyvät, tulospalvelu huippuhyvä, nopea! Suomen paras! Erinomaiset kiitos! Hyvät järjestelyt. Missään Suomessa ei esimerkiksi näin hyvää ruokailu mahdollisuutta ole ollut näin lähellä kisapaikkaa!

3. Mielipiteesi majoituksesta? Hyvä paikka, karhuista huolimatta! En tiedä. En majoittunut alueelle! Hyvä. Turhan kaukana kisapaikasta! Hieno mökki!OK! Sängyt. Naiset puuttuu!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi discgolf experience 2016
« Reply #35 on: 09.02.16 - klo:08:52 »
Tuli edelliseen pieni katkos, ja kun olin muokannut eli jatkoin tarinaa sen miljuuna sanaa, niin loppujuttu katosi jonnekin.
En nyt jaksa aloittaa taas kaikkea uudestaan joten unohdetaan koko juttu.

Yhteenvetona kuitenkin voidaan todeta ( ja muistakaa että kyseessä on 16 vuotta sitten tapahtunut) että radasta oltiin montaa eri mieltä. Järjestelyt miellyttivät kovasti, ja varsinkin fasiliteetit (siihen aikaan ne olivat aika poikkeukselliset).
Lomakkeessa kysyttiin myös suosikki väyliä, ja myös inhokki vastaavia. Ja molemmissa oli kirjo suuri, hauskaa oli tietysti se että se mikä oli jollekin paras väylä, saattoi olla toiselle huonoin!
Kysyttiin myös mistä olivat saaneet tiedon kisasta? Suurin osa vastasi että väykältä, jotkut kavereiltaan, jotkut lehdestä ja puskaradion kautta.
Ei ollut foorumeita, blogeja eikä kisakonetta. eikä NDGE kisalla nettisivujakaan, puhumattakaan facebookkia, tai twitteriä!

Kiitokset, moitteet, parannusehdotukset olivat ehkä ne tärkeimmät kohdat: ja silloin jo ehdotettiin mm. osallistumismaksun maksamista etukäteen seuran tilille, ja valitettiin viimehetken peruuttamisia koska poolit menivät sekaisin. Myös nettisivuja ja ratakarttaa kaivattiin.

Offline mykey

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 710
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
Vs: Nurmijärvi discgolf experience 2016
« Reply #36 on: 09.02.16 - klo:20:44 »
Elämys lukee jo kisan nimessä, siitä syystä moni laittaakin tämmöisessä kilpailussa elämykselleen oman mittarin mukaisen arvoasteikon, jos on laittaakseen.
Moni myös yllättyy kovasti, kun joku päivä koittaa itse kilpailua järjestää mitä kaikkea sitä saattaakaan joutua tekemään.
Sää oli viime vuonna mahtava ja itselle kilpailu oli mahtava elämys.
Näissähän moni asia voi heittue kohtaisesti mennä eri tavalla.
Itse olin 1 kierroksella heittueessa joka osasi nauttia täydellisestä päivästä, saavuimme ensimmäisten joukossa kierrokselta ja paistateltiin terassilla päivää ilman ruuhkia ja syötiin vikkelään kun kansaa vaelsi kohti kisakeskusta.
Tunnelma oli mieleenpainuva ja iloisia tarinoita lenteli siellä täällä.
Toisaalla lopuksi 100 ihmisen jonon perään ruokailua odottamaan tulleet kokivat tilanteen varmaan hieman toisin.
Rata oli jopa fyysisesti rankka lämpimässä säässä, tosin ei itseä haitannut kun oli tottunut kiekon perässä tekemään pitkääkin matkaa.
edelleen muistaa hyvin ensimmäisen kierroksen heitot kiekkovalintoineen melko hyvin ja kokemus jäi syvälle sielun sopukoihin.
kisajärjestelyistä joku jaksoi valittaa, mutta niin valittaa aina joku, ei taida yhteislähdöllä suomessa koskaan ollut samankokoista porukkaa radalla pelaamassa ja se on paljon se. Golf lähdöillä saa kyllä porukkaa radalle,mutta yli 150 pelaajan survominen samalle radalle yhteislähtöön on kyllä TD keisari hommia.
ainoa asia mitä itse jäin kaipaamaan olisi ollut vaikka puunappi/markkeri missä olisi lukenut kisan nimi,pm,luokka ja sijoitus. Sitä olisi sitten voinut erätulilla näytellä ja kertoa tarinoita yli 200m par3 väylistä yms.
upeaa Vänkkä että jaksat :) vaikka apua et millään tahdo vastaanottaa :) apuja varmaan olisi saatavillakin...

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Nurmijärvi discgolf experience 2016
« Reply #37 on: 09.02.16 - klo:21:44 »
Itse en ole kuin muutaman kisan teedeillyt ja järkännyt, mutta ne oli valmiilla radoilla ja pienelle porukalle, tai no oli yhdessä kisassa liki 40 pelaajaa – siellä kun ob-tikkua aamulla istutti, pelasi välissä, hoiti td:n hommat ja illalla haki tikut pois niin päivä oli täysi... Mutta aivan eri duuni on NDGE:ssä, kun pitää roudata korit, tiimatot etc. ja siinä samalla pyörittää Suomen huikein ei PDGA-kisa! Eli täältä nousee Väykälle ja kumppaneille jälleen hattu, ja korkealle!!!

Vaikka Väykkä vaatimattomasti jaksaakin aina välillä vähätellä NDGE:tä, niin enpä ole kuullut muiden vähättelevän... ja niin kuin moni muukin, niin uskon ja toivon vahvasti että NDGE tullaan järjestämään myös tulevina vuosina! Ja vaikka NDGE:llä olisi saumat olla jopa yksi vanhan mantereen suurimmista, kauneimmista ja parhaista rating-kisoista (joka kosiskelisi huippupelaajia ulkomaita myöten) – niin kyllä tämäkin formaatti kelpaa! Toivotaan että Väykkä pyörtää puheet ja jatkaa... ja jos ei, niin eiköhän löydy manttelinperijöitä ja saappaiden täyttäjiä!

8)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi discgolf experience 2016
« Reply #38 on: 10.02.16 - klo:11:41 »
Kiitän edellisiä kirjoittajia kommenteista, kiitos!
Duuni on duuni, ja jos sillä pystyy järjestämään jollekin jotain kivaa niin se on hyvä.
Kaikki jotka kisoja järkkäävät niin tietävät sen duuni määrän. Mulle on pahinta aina se paskan sään pelko. Vaikka Arihan loistavasti sen sanoi että tee kaikki se mihin pystyt vaikuttamaan mahdollisimman hyvin...säähän et pysty vaikuttamaan.
Sinänsä NDGE on hyvä tapahtuma huonon säänkin koittaessa, että voi käydä kierrosten välissä vaihtamassa klubin pukkarissa kuivat vaatteet päälle, Ja käydä vaikka saunassa lämmittelemässä kierrosten välissä. Ja ruokailu on radan vieressä lämpimässä ja sisävessat.
Mutta silti!

Kisan tulevaisuudesta on tässä turha spekuloida, koska se ei ole pelkästään minusta kiinni, vaikka minulle sanottiin että niin kauan kun J. Väyrynen on kisan järjestäjä yksin tai seuransa kanssa niin se on mahdollista.

Olen myös kisan osalta erittäin aikataulu rajoitettu, ja koska esim. Kankaanpäässä pelataan samaan aikaan myös tulevaisuudessa megakisa, niin en tiedä onko mun mitään järkeä tekemään samaan aikaan NDGE tapahtumaa.

Katsellaan ja kuunnellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ajatuksia on kaikenlaisia, ja uskon että KKp Bats seuran kanssa tulee jotain kehiteltyä.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi discgolf experience 2016
« Reply #39 on: 12.02.16 - klo:18:33 »
Tänään kun Pekka lähetti mulle listan uusista kisamaksun suorittajista, ja Jukka tarjoutui auttamaan radan rakentamisesta niin ajattelin valoittaa kuka tekee mitäkin vai teenkö kaikki yksin?
Tässä on yhtäaikaa nyt rakennettu NDGE16 tapahtumaa ja uutta fg seuraa. Vaikka olenkin molemmissa pääpukarina, niin en todellakaan tee despoottina yksin kaikkea.
Lapsuuden/ nuoruuden ystäväni Hannu (Bogeyman) Laine tekee hiljaista mutta hyvin tärkeää taustatyötä molemmissa projekteissa. Hannu hoitaa seurassa jäsenrekisteriä, ja kaikkea siihen liittyvää. NDGE tapahtumassa hän on kisatoimistossa kilpailupäivänä, ja sitä ennen tekee mm. ratakartan.
Pekka Korkala hoitaa kisamaksu asioita, ja tekee scoret kisaan. Tänä vuonna jos ei tule työesteitä, niin hän ilmoittautui vapaaehtoisesti kisatoimistoon hommiin.
Vaimoni Arja-Liisa, tyttäreni Vilma ja kummipoika Pate ovat myös tulossa kisatoimistoon tekemään tärkeää työtä esim. tulospalvelussa. Ehkä onnistun saamaan myös Stina tyttärenikin hommiin kisapäivänä.
Näkymätöntä mutta tärkeää taustatukea esim. yhteystietojen keräämisessä olen saanut Arilta, Tikkikseltä ja Villeltä.
Niko Kempas on taas muokannut NDGE16 logoa, pieni mutta suuri apu!!
HD toimittaa kuvia facebook sivuille, eli jotenkin muuttaa mun vanhoja paperikuvia digitaaliseen muotoon.
Golfkeskuksen henkilökunta auttaa aina hienosti lainaamalla mulle kaikenlaista sälää mitä tarvitsen, ja tietysti myös ajoneuvot millä pystyn kuskaamaan romut radalle, ja vielä hakemaankin ne.
Nurmijärven kunta on myös aina avustanut minua tietyissä asioissa.
Frisbeepoint ja KT Brodeeraus ovat myös omalla panoksellaan tekemässä tätä kisaa. Tonin ja Veli-Matin kanssa on ollut helppoa asioida.
Viimeiset kolme viikkoa, olemme olleet lajilegenda Marko Timosen kanssa päivittäin yhteydessä kisan johdosta. Markohan ylläpitää tapahtuman facebook sivustoa, ja on suunnitellut kaikenlaista muutakin mutta joku jäärä on hieman hillinnyt Markon touhuja. Meille on virinyt koko ajan lisää mitä hullumpia suunnitelmia. Eilen meillä oli puhelimen välityksellä niin hauskaa että vaimoni sanoi piiitkän ja äänekkään puhelun jälkeen hieman närkästyneenä "tehän olette kuin pikkupojat". Hetken kuluttua kuitenkin tokaisi jo lempeämmin että" kivahan se on kun olette innoissanne"

Olen saanut valtavasti avunantotarjouksia, joista olen todella kiitollinen. En halua että ihmiset pitävät minua epäkiitollisena, ja sen takia halusin kertoa näinkin julkisesti että apua saan ja apua olen vastaanottanut. Jotain pitää kuitenkin minunkin kisan eteen tehdä, eli pyrin tekemään yksin kaiken minkä voin.

Te hienot ihmiset jotka tarjoatte apuanne tämän pienen tapahtuman rakentamisessa, arvostan tarjouksianne vaikka ne usein torjunkin.

Jonkinlaista video pätkääkin kisasta ollaan tekemässä, samoin kun yritystä on saada sinne valokuvaamaan eräs huippukuvaaja. Hän on kyllä kovin kiireinen mutta on laittanut kisan kalenteriinsa ja tulee ellei ole jossain päin maailmaa kuvaamassa.

Kisan maksu suorituksiakin on alkanut pikkuhiljaa tippumaan, ja niiden kulkua voi seurata liiton forumista.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi discgolf experience 2016
« Reply #40 on: 17.02.16 - klo:10:28 »
Tapahtuman infosta näkyy nyt ilmoittautuneiden lista, jonoineen. Kisa on täysi, mutta jonoon voi liittyä vielä jos siltä tuntuu. FPO ja MPG luokkien jonossa on vain 1 pelaaja, joten niihin voi hyvinkin myöhemmin ponnahtaa jonosta.
Jos joku/ jotkut luokat jäävät vajaiksi, niin muihin otetaan sitä mukaan jonosta pelaajia.

Saamani meilit herättivät paljon ajatuksia, ja ne saavat todellakin miettimään NDGE:n tulevaisuutta. Mutta vasta 23.4 klo. 21 olen viisaampi sen suhteen ;)

Kiitos kaikille ilmoittautuneille!

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 553
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: Nurmijärvi discgolf experience 2016
« Reply #41 on: 17.02.16 - klo:13:51 »
Ihan selvästi kisan järjestämisessä on liian pitkä aika aloituksesta lopettamiseen kun voidaan havaita organisaattorilla erilaisia tunnetiloja ajankohdasta riippuen.

Veikkaisin kuitenkin, että vaikka Kankaanpää tai kolme muuta paikkakuntaa järjestäisivät yhtäaikaa kilpailut NDGE:n kanssa niin tällä kisalla tulee jatkossakin olemaan hyvä kattaus Suomen parhaita pelaajia. Legendaksi pääsee vain ansaitsemalla legendan paikan.
Jokainen varmaankin on huomannut, että se on tämä kisa jonka ympärillä kuohuu ja on hyvä pössis. Kankaanpään kisan ympärillä mietitään ehtiikö lumet sulaa vai ei...

Jos poimii tuolta MPM-osastolta nimilistaa niin taso on kovempi kuin viime vuoden SM-kisoissa. Nimilistalle on saatu kavereita joita ei hilipanpippaakisoissa näy, joten tuonnehan kannattaa saapua paikalle vaikka ihan vain katsomaan kun lajin legendat heittää.

Eli eipä ainakaan kannata alkaa masennusta itseensä levittämään isolla pensselillä, se on nimittäin ihan turhaa hommaa.
Toisaalta tuo Väykän kommentti on tulkittavissa niinkin, että näitä kisoja tullaan näkemään jatkossa vähintään joka vuosi.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi discgolf experience 2016
« Reply #42 on: 17.02.16 - klo:18:11 »
Arin kommentissa on pitkä perä!

Olen kovin herkkä innostumaan jostain, mutta helposti myös kadottamaan sen innon. Ja ikääntymisen myötä väsykin tulee nopeammin.

Sen verran kuitenkin otan kantaa masentumiseen, etten kovin isoa pensseliä käytä. Saamani meilit ovat olleet hyvin positiivisia, eli ne eivät masenna vaan enemmänkin pistää miettimään.
Mitä tehdä, mitä jättää tekemättä vai nostaako kädet pystyyn. Tilanne on kuitenkin positiivinen.

Toi kuohuminen ja pössis ovat myös mielenkiintoisia termejä tässä tapauksessa. Mietin tässä yksi päivä että NDGE on varmaankin tuntemattomin frisbeegolf tapahtuma mikä vetää 130 - 150 pelaajaa.
NDGE ei näy missään muualla kun parissa forumissa, joista toista ei moni edes enää seuraa. Marko ylläpitämä Facebook sivustoa varmaan jonkun verran seurataan, mutta kisaahan ei koskaan mainosteta tai sitä ei näy missään isommissa julkaisuissa.

Kyllähän Nurmijärvelläkin seurataan tarkkaan lumensulamista, ja vähän muutakin.

Hauskana lisänä voin mainita että nyt kun nimilista on tietyllä tavalla huikea, eikä se ainakaan heikkene jos kaksi legenda varaustakin toteutuu. Niin alkaa jo tulla huoli jos tulee peruutuksia, koska ollaan nyt hyvin lähellä omaa unelmaani kisan järjestäjänä.

Jos kaikki menee kohdalleen, niin on tässä ainakin kolme jännitys näytelmää itselläni edessä: NDGE16, MASTERI ja huipentumana SYYSMYRSKY!

Valitettavasti en pääse Janin golfkisaan mukaan, mutta vielä vaanii kesällä tapahtuma mikä lyö kaikki kokemukset laudalta.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Nurmijärvi discgolf experience 2016
« Reply #43 on: 20.02.16 - klo:09:19 »
Tapahtuman osalta eletään nyt pientä hiljaiseloa. Osallistumismaksuja tippuu hiljalleen, viimeinen Pekan päivitys minulle on 18.2 ja sen mukaan tilanne on:

31/130   eli 99 paikkaa jäljellä. Maksuaikaahan on kuitenkin 3.4 asti, että ehkä ne paikat varmistuvat pikkuhiljaa. Hullua pidetään nyt jännityksessä!
On ihan oikeesti jännää kun Peke lähettää meilin....maksaneita. Liitteestä sitten jännittyneenä luen ketkä ovat tällä kertaa varmistaneet osallistumisensa.

Lopullinen rataversio selvinnee pariviikkoa ennen kisaa, mutta kuten olen jo aiemmin maininnut niin pitkälti samalla muotilla mennään kun viime kerralla pois lukien poistuvat väylät.
Suurimmat muutokset ovat seuraavat:

1. väylä   oikealle puolelle OB!
2. väylä   Kori siirtyy n. 40m kauemmaksi haastavampaan paikkaan, ja muuttuu PAR 4 väyläksi.
viime vuoden 3, 4 ja 5 poistuvat
viime vuoden, eli kiinteän radan 8 ja 9 yhdistyvät tiimalasi malliseksi väyläksi. Eli ensimmäisellä heitolla pyritään sijoittamaan kiekko paikkaan mistä on hyvä jatkaa kapeikon läpi eteenpäin. PAR 4. Ja väylän oikealle puolelle tulee yhteinen OB linja ykkös väylän kanssa,

viimevuoden 19, se lyhyt 100 metrinen lampiväylä pysyy saman mittaisena. Aloituspaikka siirtyy ylemmäksi tien reunaan, oikealle puolelle.
Luulen että se tekee väylästä paremman, mutta teettää minulle pientä lisähommaa kun pitää rakentaa pressulla suoja, mahdollisia golfpalloja varten. Kuuluu niihin harvoihin väyliin, mistä voi HOLE- IN-ONE tyyppistä suoritusta odottaa!

Tapahtuman alkuun on reilu 2 kuukautta. Millainen tapahtuma siitä tulee, on teistä jotka olette kutsun vastaanottaneet, ja muista ilmoittautuneista kiinni.
Toivomuksena rento, hauska yhdessä olo. Unohtamatta tiukkaa kilpailua NDGE16 voittajan titteleistä.
23.4 paljastuu ketkä ovat ne 4 maailman ainoat NDGE16 WINNERit

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 553
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: Nurmijärvi discgolf experience 2016
« Reply #44 on: 20.02.16 - klo:09:55 »
Kisamaksaminen sujuu toivottavasti pelaajilta paremmin tähän kisaan kuin moniin muihin kisoihin. 15% on aika tarkalleen se valitettava osio pelaajista jotka eivät saa maksettua erinäisistä syistä ajallaan.

3.4 on vielä aika kaukana, joten aika pitkään saa Väykkä pidätellä hengitystään ennenkuin maksut on maksettu :)