Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: on se vaa hianoo hä?  (Read 57549 times)

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #60 on: 18.03.16 - klo:11:52 »
N. vuas männy tätä "kiekkoje paiskomist"?? Ei DGS näyt enää ku 50 ekaa? en piru vie muist päivämäärää koska eka kerta oli..  :(  tulos oli +15  8) YLPEÄ!

Ylämummut kilisee edellee  ;) mut palttiarallaa päivällee, tasa vuos sit eka heitto/rakastuminen! I`m so excited  8) i think i love it ;) This is HOT STUFF!

Kyl täsä talve mittaanki o tullu sillo tällö tullu käytyy liukastelees  8) 

ja suunnitelmat o inase muuttuna.. Punnerukset..Kori..Puttaus..lisenssit.. ;D  ;D  ;D EI VOI KU NAURAA! elämä o yht punnertamist!!! korit mettäs!

putti lentää.. ohi. (ala/ylärautaa)

eikä ol muutakaa..... Rakkautta riittäs kilautel niit "ylänee mummui" enemmänki.. vaan.. meni saakel.. rahahommat pieleen.. ja paljon muuta!

ELIKKÄS: jos jotai kilpailuu.. ihan pikkuhiljaa ja vaan tämmösen ku oon ni VIIKKOKISOIHIN!!!!      7K: na        (TÄÄ EI OLE LUPAUS)

Koska aina kun mä lupaan jotain..... SE EI ONNISTU!!!!!!! juoksen näkymättömiä seiniä päin!!!  :o  :o

ettei men iha liia masentavaks tää ni tuanoini..

FRIBA TEKEE MUT ONNELLISEKSI.  ;D Joten ei muutaku  HYVÄÄ FRISBEE KEVÄTTÄ KAIKILLE <3 Terv: Mcjallu80 (harvinaise pehmee kaveri)


Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #61 on: 21.03.16 - klo:14:20 »
Cleaning open :D pansio DGP. kertaa 2.

Käväsin kiässin kikkailees eile ja tänäpä. yhteensä +4 ja siinä kikkaillessa täytty 2 prisman muavikassii.. tölkeil, karkki/jätski papereil.

Kaikki muavi ja metalliromu mitä mun silmään osu, ni lähti K-kaupan roskikseen  ;)

Tuli parhaimmillaa jopa lapsuus mieleen, löyty meinaa nii vanhoi jätski papereit ettei semmosii ol myytykkää enää jälkee kivi ja miakka!

Mut hauskaa oli kumpanaki päivän  ;D Ei mitää.. PEACE OUT <3

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #62 on: 02.04.16 - klo:00:40 »
Kyl vaa.  ;D

Ajatteli tosa testix vetää ko täsä tätä lajii o saanu vuode verra harrastaa ni tuanoi. pansioo kierrän niin monta kertaa et +15 tulee. niinku eka kierroski ;) eli 9 väylää.

aprilli päivän meni kax kiäppii ja +6 o ny taulus.. eli viel o kierrettävää  8)  Mut 18 menty. ja +9 saa men viä :D Yhen lupaan men  ::) Ei varmaa kannattas.....

Onnex ole myäs paljo kattellu videoo ja lukenu foorumii, ni tajunnu. Et ko mää hädi tuski klaaraa ne 50 metri heitot.. Ni kyl täsä o viäl niin pal tota savottaa et..

Ku lähretää kisaamaa ni siä o myäs toista sataa metrii pitkii väylii..  ;D  ;D  ;D Mää paisko välil 55 metrisii väylii 4-5 kertaa..  ::) Tuanoini  ;D

Mää ku saan tän innon/rakkauren käännettyy tekniikan parannukseen ni sitten.. Emmää veljet sentähre ny itteeni iha ilkosillaa munaa lähr  ;D

Kyl menis toista kymment heittoo per väylä ku Esim: MINÄ+LAUSTE  ;D Pian sekin nähdään ku pääsen pidemmäl ku käydyt radat: vetikko. pansio. hauninen. up. Alottelijoille.
Kyl mää silti lähren testailee pidemmil väylil tänä kevään.  ::)

On se vaa nii hiano laji. Mää tykkään. se kiekon hallinta on alkanut kiinnostaa paljon enemmän.

ONNEX KEVÄT TULEE  :P

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #63 on: 02.04.16 - klo:15:43 »
Yritin tähän keksiä hyvän ja hauskan vertauskuvan... en keksinyt kun niin naiivin että en laita sitä. Mutta mä oon aina rinnastanut frisbeegolfin puttaamisen muiden lajien maalintekemiseen (esim. jalkapallo, jääkiekko, salibandy...) tai vaikka koripallon koriin heittämiseen – se on noissa lajeissa kuitenkin ns. se juttu, se juttu mitä jaksetaan hinkata vaikka yksin yömyöhään. Toki muutkin osa-alueet kuten syöttäminen, harhauttaminen, puolustaminen, taklaaminen jne. jne. on tärkeitä ja niitäkin pitää treenata... mutta niitä laiminlyödään helposti, koska se pelivälineen upottaminen kohteeseen kiinnostaa enemmän! - Niko Kempas.

Iha päällikköö tekstii  ;) Tästä tekstistä sai iha simona virtaa reenat puttii! KIITOS! Ja keksei tosa sit iha oman reenin.. hain muovi tolpan. teippaukset sihen.

halkaisia 10 cm. ja teippaukset 25 cm yhteensä. keskellä n.12 cm tähtäysteippi. eli yritän osuu sihen 10cm leveesee ja 12cm korkeesee alueesee.  8)

Pitää osuu täydellisesti alueeseen tai HYLKY. ( näyttää kori muute isolt sen jälkee )  ;D


( LAUKOO LAUKOO!!!! ) laukoo=puttaa. sitä lätkässä harjotellaan TOSI PALJON!!  ESIM: P.Laine, J.Pulju, jne jne..



Kiersin tänää taas kaksi kierrosta pansioo ja viäl on +2 jäljel :D Eli 4 kierrosta menny, eiliset yhtee laskettun +13.

Mutta tosiaan. noille 36 väylälle mahtuu 9 ALArautaa ja 3 YLÄpantaa.. Se o aika iso prosentti!! Eli putin ku saan laitteeseen, eikä rautoihin.  Ni tulokset paranee.

Jep. Tämmöstä tänää, ja harjotukset jatkukoon  8)

LOVE DISC GOLF  Ja kiitos koko foorumin väki kaikesta luettavasta.

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #64 on: 03.04.16 - klo:17:29 »
                                                    TASAN 40 VÄYLÄÄ

Lähdin tänäpä kokeilee, vieläkö kierros menis :) +2 oli jäljel  ;D

1 väylä par. 2 väylä par. 3 väylä par. 4 väylä tuplabogey nosto. Tuli muute TOSI raukee fiilis, ku testi loppus.

Eli 40 väylää ehdein kiertää.

Koko kierroksen tulos oli tänään par. rivi: 3,3,3,5,3,3,3,2,2

1 ja 2 väylien 7m. putit ALARAUTAAN!

4 väylän tuplabogey toi super hyvän olon  :D

8 ja 9 väylät onnistu tänäpä NAUTINNOLLISESTI.  ;D      #8 väylän: 8m putti KLING.    #9 väylän: kuustoista metrinen puun takaa, hyssenepillä KIPPOON!!  8)

Oli muuten ihmeellinen, se raukea fiilis tänäpä.. Heti ku paine loppus, ni oltii ku uus ukko.??

Mutta putti on edelleen sitä 50/50 luokkaa!! EI HYVÄ!  "ihan pieni" rentous on löytynyt.. Mutta ei se auta. kun ALARAUTA soi enempi ku ketjut!!

5 metriset kilisi tänää 100% Mut heti 6 metris % tippuu!  Kaikki 10 metri sisäl osus laitteesee.. mut pieni prossa jäi sisäl..

No harjotukset jatkukoon ILOISIN MIELIN ja RENNOIN LEISKAUKSIN.

PEACE, LOVE & FRISBEEGOLF


Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #65 on: 09.04.16 - klo:14:57 »
TAIVAS VARJELE! HOLE IN ONE!


Tasan vuosi sitten pansion mettässä #2 väylällä. Antero Mertarannan selostuksella.. (vähä muokattu)  ;D

eli mm2011 ilmaveivi selostus= pansion metsä hole in one 2015 selostus..  ;D

Heitot on tällä hetkellä hiveltävää katseltavaa, kun katselee liukukin on hienoa. Niinkuin jallukin, katsokaa tämän "nuoren" taiturin.. OOOOOIII!!

Näittekö minkä korin kaveri iskee!? näittekö minkä korin kaveri iskee?! Ottaa hentoon käteensä kiekon, ja kanssa pelaajat katsoo kentällä että, HERRAN JESTAS

mitä siellä tapahtui?? Jallu80 ottaa kiekon, ottaa innovan oikealle kädelleen, ja heittää. kyllä heittää pansion historian yhden hienoimmista holareista.

Ei mitään muuta voi sanoa! Katsokaa 35 vuotias "nuorukainen" siitä kiekko käteen, ja metsän oravatkin katsoo että, TAIVAS VARJELE mitä sieltä tulee?

Sieltä tulee HOLE IN ONE! Ja sen heittää jallu80. Vielä kerran ei voi kukaan muu väittää muuta! on se sellainen!  ;D
« Last Edit: 09.04.16 - klo:14:59 by jallu80 »

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #66 on: 31.05.16 - klo:23:37 »
Morjestaaaaas.  ;D

Puttireenii pari kertaa viikos PITI!  ;D

Mää mitää ol tehny! 0% harjoituskertoja.

Olemmää silti kiäppei heittäny tosa lähi mettäs.  8)

Siin o reenit. Mut kyl vähä o tullu varmuutta tekemiseen. Onnex vihdoin!

Kyl tää laji vaa on jotain niiiiin MAHTAVAA.

Ei mittän hei. Mää jatka harjotuksii ja näipäi pois.

#KESÄ#ITIKAT#ALUSKASVILLISUUS

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #67 on: 16.06.16 - klo:16:15 »
                                                                                                     kesä kukoistaa!


Kiitos ensinnäkin kaikille lukijoille/kirjoittajille. ja anteex ku ominpäin täälä textejä nostelen..  :-[ on vaa nii piru kovaa textii ettei meinaa penkil pysyy..

Olemmä kiertäny noit ratojaki aika tiuhaa.. haunist, pansioo ja up:ta.

Viime viikoloppun treenasi oikee ajan kans aurinkoises/tuulises kelis. perjantain hauninen ja pansio peräkkäi. yht +6      Tuuli kovaa.

Lauantain pisti sit oikee iso vaihtee silmää ja testasi vähä kuntoo samal.. urheilupuistoo 3 kierrosta putkeen. yht -5     Tuuli kovaa!!

#1 väylällä neppailin 1,5 tuntii avauksii! forella ja bäkkäriltä.. n. 80% birdie putteja onnistu. loput rautoihi. "pari" holariiki oli taas likempän ku lähel..

sieltä lähin syömään..

ja ku vatta ol täys ni, reppu selkää ja pansioon 2 kieppii putkeen. kumpiki kiäppi paarii.. 4 birdiee tuli.. mut nii tuli 2 bogii ja yx TUPLAKI.

Sunnuntain painoi taas uupeel.  pari kierrosta. siel oli holarit taas liki.. ja miinuksel taas kotioppäi. ja sit pansioo 3 kierrosta putkeen.

Kaikki paari kieppei  :D Tosi tyhmät mokat kostautu! oli -2 mittaris viimist kertaa #9 väyläl lähteissä.. mut IHANA TUPLA bogey lappuun!  ;D paariin.

No oli mun sit maanantaina mentävä kans, ku oli nii hyvää tekemist ollu koko weekendi. sivuuti siin sit enkkaani ja minus two lapu kans kottiipäi.  :)

Kävimmää tänäänki sit testaas vähä.. satoi ja ukkosta ilmassa.. tuulikin hyvin. eli nihkee meno.  ;D

kävin kaupan kautta ja testasin vähä jaanin pelikirjaa siin kassal..  ;D ai että on elämä vaa välil komiaa  ;D

No mettä meni sillee 1+1 meiningil eli 1 lintunen ja 1 alarauta bogi. paariin siis.

kyl tuntee ny paikoisas, et on menty koko weekendi. ja vähä pääl.. Mut hyvi mää siis jaksoi nua kiepit.

Ois ollu enemmä aikaa, ni oisi useempiiki kieppei vetäny! ja jos mää johki kisoihi asti joskus pääse, ni jaksamisesta ei ainakaa jää kii!

Ku kelit täst ny seuraavax paranee ni masku/lieto/kaarina.. HERE I COME!!!! usko itseeni on kova! pääsee "vähä" pidemmil väylil..

Kaarinaa mua o kosiskeltu.. tartte varmaa ottaa kosiaan yhteyttä.. ja ottaa seurax.. jos vaa aikataulut natsaa  ;)

Ja lausteellakin on SM-kisat  ;) pääsee näkee liven tän maan huiput! JES!!!

Mut mää jatka taas harjotuksii.

                                             PEACE,LOVE&FRISBEEGOLF



Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #68 on: 04.08.16 - klo:12:04 »
Satoja litroja jätettä. kymmeniä litroja tyhjiä tölöökkejä :) äänd muutama litra mustikoi ;) ja melkei irti revenny käsi  ;D

Juu tuanoini siivonnu poja kans luontoo, ja kloppi o vieny muutama kassillise tyhjii tölkkei. "karkkirahaa"  ;)

koska fribareppu o aina mulla selässä ni miksei sit marjakippoki  ;) kyl se "disketti" samal lentää nii kovi, et meinaa jo tua oikee olkapää lähtee messii  :'(

Putti oli jo hyväl mallil tosa josai kohtaa ku KEMPSTER KGB pisti iso vaihtee ja lähti "vaarallisil vesil"  ;) HYVÄ! KIITOS!

Koska sihe teksii pysty samaistuu monee kohtaa  ;) Mäkin olen heitellyt aina kaikkea, siis aivan kaikkea JA TARKKAAN! "lapsiaki o 2;)

mut olkapää on jo lähös sin koriin mukana  >:( putti on viime aikoin ollu vaikeeta!! koska vihloo!!!  :-X  :'( tää laji vaan vie mua niiiiiiiiIIIIIN KOVAA!

ja mä en säästele ;) agressiivinen peli tyyli  vie usein plussan puolel.. helppoja paareja muutan birdiemahdollisuuden takia bogeyx tai yli  ;D

Koska "kyl se tosta menee!!" sanon itelleni aina ku olen 30 metriä korista!!!! usein se juu hipasee ketjuja.. tosi usein oikeesti! yli 75%. Loput millin ohi!

ne puttirallit alkaa, kun päästään sin kallioitten taa ja pusikoihin ;) pitäis tajuta välil vähä miettii.. JAA MÄÄ VAI???  ;D

Emmää osaa! ei ol mun juttu tuo miettiminen  ;D HANAA!! ANTAA PALAA!!!

"Come without the warning like UFO, you`re running with the devil it`s touch and go"

Mutta yksi iso kiitos mun tänne tarvii myös pistää! 

Mun rakas vaimoni.

Kiitos. että saan urheilla/kuntoilla niin paljon. KIITOS!!! I LOVE YOU <3



PS: mul oli jotai muutaki miäles mut unohtus... kiriootan het ku tulee takasi  ;D

FRIBATERVEISIN: mää voi kato heitel tämmösii, ku mää oo vähä tämmönenäi. ekstiä  ;) eli jalluvaa.





Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #69 on: 08.08.16 - klo:17:01 »
                                                                        TURKU UPaamulenkki  ;)


Väylä #1. Avaus korin alle, nosto. 2/3 -1

Väylä #2. Avaus kolmeen metriin. unelma paikka putata  8) YLÄPANTAAN!! Nosto 3/3 +0 Ina harmitti muute  :-\

Väylä #3. Avaus kahteen metriin. Kling! Siälä lepää hä. Itse luottamus takas kattoon!  8) 2/3 -1

Väylä #4. Avaus korin alle, nosto. 2/3 -1

Väylä #5. Avaus korin alle, nosto. 2/3 -1

Väylä #6. Avaus metriin. keskimmäisee ketjuu. 2/3 -1

Väylä #7. Avaus pahan pompun kautta huonnon paikkaan. Mutta sieltä pusikosta korin alle 8) Nosto. 3/3 +0

Väylä #8. Avaus korin alle. Nosto. 2/3 -1

Väylä #9. Avaus jäi oksa osuman takia vajaaksi. Ja pitkä putti yritys alle  ;D 3/3 +0

Yht: 21/27 -6 ennätystä etiäppäi  8) ja koval tuulel viä  ;)

Hieno aamulenkki kaiken kaikkiaan  ;D




Sitten syömään ja pansioo kiäppi kans :)

Pansion oikea rivi: 2,3,3,4,2,4,4,4,2  +1     Tuuli kans kovaa. alarauta kilisi kaks kertaa ja tanko 2 kertaa kans :)

#9 Väyläl 12 metrine putti jätti eri hyvä miäle  ;D

LOVEDISCGOLF   <3

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #70 on: 10.08.16 - klo:17:33 »
Painoin pansioon uuden enkan  ;) tuuli oli reipas, mutta niin minäkin.  ;D

Väylä #1. Avaus oksa osuman kautta pahaan jatkoon.. Täydellinen fore neppi kahtee metrii ja kling! 3/3 +0 blizzard boss.

Väylä #2. Avaus neljää metrii ja kling! 2/3 -1 putteri.

Väylä #3. Avaus korkeena otti kauheen feidin. Lähestyminen korin alle. Nosto. 3/3 +0 boss, putteri.

Väylä #4. Avaus forella 15 metrii. Putti korin alle. 3/3 +0 star archon.

Väylä #5. Avaus sisäkurvin puusta metsään. Vaikea lähestyminen 11 metriin. KESKELLÄ! alaraudan kautta viel  ;D 3/3 +0 putteri.

Väylä #6. Avaus hienosti 7 metriin ja kling! 2/3 -1 blizzard beast.

Väylä #7. Avaus oksa osumasta jäi puoleen väliin. lähestyminen pieleen.. 8 metriä putattavaa, mutta keskellä! 3/3 +0 boss, putteri.

Väylä #8. Avaus ina matala mutta melkein perille asti. 7 metriä ja KLING! 2/3 -1 archon.

Väylä #9. Avaus neljää metrii ja itseluottamus oli niin tapis et meinasi piruuttaa silmät kii pistää.. En pistäny  ;D mut putterin pistin keskelle. 2/3 -1

summataa summarumit kans. pienestä kii ettei ollu -6. Mutta toisaalta ajateltuna ei isoista asioista kii etteikö oltas plussal  ;D

Tänäpä onnistu lähes joka heitto, pitää olla tyytyväinen. Ja olenkin.

Miinus neljä ois ny pansioo sitte pistetty.. se miinus kuus on jo hyvi mahdollinen.. sitä metsästäessä  ;D Mut nyt on hjuippufiivis  8)


Fribaterveisin: onnellinen jallu.

Ps: toi putteri on kyl innova muottii tehty, mut stämppi o mielipuolinen kiihkoilija.. Maniac p1.  :'(

ko mun <3 JYRÄ dart <3 jäi johki kiepil vahingos  :'( enkä ol viel uutta hakenu..


Pps: yhtä en vaihda.. <3 INNOVA!


Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #71 on: 10.08.16 - klo:17:48 »
Onnee enkasta!

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #72 on: 13.08.16 - klo:08:45 »

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #73 on: 13.08.16 - klo:09:25 »
huamenet.


Eile pansios kiersi viel enne saunaa kiepi  :)

Ensimmäiset kolme väylää perfecto.  3 kpl birdie. ja miinus kolme taulussa... 4:sella sain erittäin mukavaa peliseuraa. kiitos teille.

siinä näytin sitten kuinka oon foorumivinkkien kautta oppinu 10 metrin rinkiin avauksen. (forella) ja sielä se n. 8 metris lepäs.

ainoo et sit tuli eka puttimissi! ALARAUTA  ;D ja paariin  :'(


No sitten alko tapahtuu... 5:sen tiillä kävi supermunkki avauksessa. liian sisältä mut ei osunu mihkää  ::) sieltä metsästä se tuli koskemattomana..

Mutta meni pitkäxi. Kaveri sitten löysi mun frisbeen n. 20 metriä pitkäxi menneenä. minä sitä hakemaan/jatkamaan..

Jallu- AI AI!! MIT VIT**??? AI SAAT** :-X!! VOI PERJANTAI!!! Ja juoksuksi. LUJAA!!!!

Taisin astua maa ampiaispesään.. 4 pistosta tuli ERITTÄIN AGGRESSIIVISILTA piikkipukamilta!! sattuu vieläkin  :'(

No se vitos väylä sit pamahti TUPLABOGEYX..  ???

sitte 6 avaus pamahti niin hukkaa puun kaut et hohhoijakkaa.. Löysin  8) ja fore jatkosta sain ablodit  ;)  Parii metrii pysäs.  8) hutasu.. ALARAUTA!

Sit oltiinki jo takas nollilla. +-0 siitä vähän kettuuntuneena seiskan tiille.

Seiskan avaus inan liian korkea.. mutta kuitenkin 4 metrin putille ja takas lappu miinukselle!  ;)

kasilla sai poika 1 pistoksen! ja mun putti rautoihi ja paarii.  Kaveri pisti kauniin n.13 metrisen putin keskelle  ;) Oli kommee putti.

Ysin avaus jäi näppii vähä ja liian oikeelle PUUHUN. ja jatko vajaax. mutta putti piti lapun miinuksella eli par ysistä.


Summa summarum: Miinukselle jäi vaik yritti piikittäjät pysäyttää mua.. EI LUONAA!! TE ETTE MUN HARRASTUSTA VIE!!

Peli seura oli huippua. Kiitos. Useammin vaan messiin. (ampiaisetki saa ol siel kuhan jättää Jallu ja Jallu jr: n rauhaa) 8)

MUTTA VAROKAA VÄHÄN AMPIASII.. ON KUULEMMA AMPPARIT ILKEEL PÄÄL!!


Mut ei hätää hässeis, ku o voimaa pusseis! joten mulla kyllä harrastus jatkuu entistä kovemmalla innolla  ;)

<3 LOVEDISCGOLF <3

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #74 on: 18.08.16 - klo:15:18 »
Urheilu puistossa pojan kans syöttämäs sorsii.. metsästelees holarei.. ja yksi tulos kieppikin.

Päivän ensimmäisen heiton suoritin väylällä #7. Avasin YLÄPANTAAN!!! että ku korpes!  :'(  -Ei se tul millää.

Sitten availin tunnin sekasin ratoja.. Holari vain mielessä.. Ei ton lähemmäs tänää..

Kassilisen leipää sai sorsat ja sit päätin et nyt viel yks kieppi alusta loppuu ja kotio!

Oikee rivi on 2,2,3,2,2,2,2,2,2. -8 Eli taas meni ennätys eteenpäin.  ;)


Pistetään tähän ny vaik omat rataenkat: Pansio -4. Vetikko -2. UP -8. Hauninen (vanha 9) +2. Hauninen uus 18. +8.

Asiast kiikkustualii.. Tämän vuoden eka heitto.. Hauninen 1,1-2016. Väylä #1. Avaus komeen skipin kautta ketjuihin.. mut tippu  :'(

Nyt alkaa olee jo pansio ja uupee "helppoja".. Tarttee ruvet enempi käymää tual haunise 18:sta siin o mul tekemist  ;)

En viel tähä päivää mennes ol muil radoil käyny. Vaik poris/kaasmarkus viime kesän olin lasten kans ja reppu oli messis.. Oltiin kirjurissa.. Jätskil  ;D

ja leineperis oltii moottoripyörä kokoontumises.. RATA VIERES.. söin taas jätskin..  ;D




Mut ei mittä hei, Mää jatka taas harjotuksii  ;D