Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: on se vaa hianoo hä?  (Read 57558 times)

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #75 on: 22.08.16 - klo:20:28 »
                                                                              Kaarinan keskus-liikuntapuisto par 38.  #12 väylää.

Aamulla kun oli "aamiainen" syöty ja kuppi kaffet naamas. Tuli yhtäkkii mielee et nyt johonki uutee rataa...

Kysyin pojalt et -lähetäänk bongaa joku uus rata? Poika -JOO!  Netistä arpomaan.. Masku... Liian vaikeelta tuntuu..

Kaarina... TONNE!  ;D

Frisbee reppu kuntoo. Eväät ja juomat + SATEENVARJO. Koska erittäin "kommee" keli muute  8) Wanha rouwa (auto) käyntii ja matkaan.

Liikuntapuisto löyty laakista  ;) Ekaa kertaa eläessäni kaarina cityssä :)

Sit ei muutako rataa ettimään...  >:( VOI  :-X Unohdin ottaa ratakartan kuvan mukaan!!! Nyt tuliki paha mutka..

Onnex joku pappa löyt 10 minuuti pääst lenkkeilemästä. Kysyttiin neuvoo ja jäähallille päin sain ohjetta.. Sinne siis.  :)

Siellä oli onneks porukkaa ja päästiin vihdoin teelle  :) Nyt on tuttua näkymää youtubesta :)

#1 Väylä. Avaus ei päässy feidaamaa ku osus johki risuu. Vähän puun takaa jatko 2 metriin ja KLING! 3/3 +0 Boss & DX Aviar .

#2 Väylä. Avaus melkein perillä jonku risun kautta 8 metrii. Mut Aviar in the middle of ;) 2/3 -1 Aviar.

#3 Väylä. Avaus mandon kautta (väärält pualt) sysimettää! Sieltä KOLMAS heitto onnex jo korille päin. Ja 4 metrinen keskelle. 4/3 +1 Aviar.  :'(

#4 Väylä. Avaus pahasti oikeelle.  :( Sieltä onnex pääsin putille. Ja Paariin :) 3/3 +0 Boss.. .. Aviar.

#5 Väylä. Avaus tosi hyvä.. kunnes otti rollit pikku kuusen taa 14 metrii. Sieltä vaan super yritys.. Viereen tippu. 3/3 +0 Boss & Aviar.

#6 Väylä. Avaus tuulen puuskasta vaihto suuntaa  :'( jäi pitkälle putille.. Joka vajaaksi!  >:( -Miks mä otin to 140 grammase blizzard beast? 3/3 +0 Beast & Aviar.

#7 Väylä. (Avasin pidemmältä) Avaus forella pieleen mut väylälle. Jatko pieleen. toinen onnex putille. 7 metrinen KLING! huh. 4/4 +0 Boss & Aviar.

#8 Väylä. (avasin helpotetulta) Avaus MELKEIN HOLARI!! Boss korkeella antsalla mm ohi korin takaa!! 2 metrinen keskelle!  ;) 2/3 -1 Boss & Aviar.

#9 Väylä. (avasin matolta) Avaus Bossilla lähti liian korkeelle ja feidas 12 metrii. Sit putti oliki katastrofi!!!  :'( n,45 astetta väärään suuntaan.. kuusen taa ojaan.. :'( -What happend?  :'(

Mutta putti polviltaan forella kuusen takaa vaikken ees nähny heittäessäni missä kori on.. jalan näin.. KLING! -Menixe sin?  :o WOW! 3/3 +0 Boss & Aviar.

Sit alko oleen jo poka jalat vesirajaa asti märkän ja paita kans!!! Siis ku uitettu koira! - Mennää loppuu asti ku tän asti tultii.  ;D

#10 Hohhoijakkaa mikä väylä.. Tua.. kops kops ja Hermo kireex!! Siis hieno ja haastava.. Sieltä penkeiltä heitettäes ainaki  ;D Mut vaatteet läpi märkän ei tuntunu oikee enää jumppa maittava..  ;D 5/4 +1 Boss & Aviar.

#11 Väylä. Avaus Melkein perillä johki raapas ja pahaa paikkaa  >:( >:(  ;D Jatko vaan puitten yli putille. 2 metrinen ALARAUTAA..  >:( 4/3 +1 Boss & Aviar.

#12 Väylä. Avaus jonku puun kautta sit niin lujaa oikeel et NÄKEMIIN!! Mun järki meinaa..  ;D Meinas alkaa mettä raikaa mut SPIRIT ja käytös!!!! HUH!! Oliki oikee puhaltamist hetki..  ;D Sit ettimää.. Löyty ;) ja ainoo mahdollinen heitto vaati tosi tarkan foren.. HUH!! Kiekon mentävästä rööristä meni ja meni muute iha peril asti ;) KLING!! 3/3 +0 Huhhuh oliki raskas reisu :) Keli oli vähä vastaa.. ja aamupalaki oli heikko.. ja eväätki loppus jo 6 väyläl ja ja ja ja  ;D 39/38 +1 Ois tintattu ny sit liikuntapuistoo Kaarinaa  ;)


On se vaa hianoo hä?

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #76 on: 22.08.16 - klo:22:19 »
Jatkuu..  ;D

Siis tua kaarinan viiminen väylä.. Upea rata. Olisin halunnu holarin..  ;D

Se toisiks viimonen heitto meni siis forella täydellisesti korin vieree. Par.

Ja nälkä näky kyl viimoset kolme väylää mul ja pojal.. Aika kiukutteluu kummallaki.  ;D Ois tarttenu jaksaa loppuu asti.. Vähä jäi vaivaa..

Mut eix se hyvä ol? Nälkä jäi.  ;) Siis rataan.  ;D

"Pari" heittoo jäi kaivaa kyl.. Mut tää #8 Väylä.. WOW!! Ihan kipee heitto!  ;) milli vajaa perfecto.
 

Kyl mä pansionki viel tänää kävin.. Yliyrittäminen näkyi  :( +2  Mut jos jotai positiivist hakee..

#9 Väylä. Aviar pamahti alarautaa. ja nosto kakkosel kotii  ;D 

Joku kaunis päivä se viel kilahtaa taas tiiltä kippoon..

Mut hei. onsevaahianoohä?

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #77 on: 22.08.16 - klo:22:34 »
Ja hei.. Kui pitkä tua kaarina kasi väylä o? siis helpotetulta.. Matolta? Ku ratakartta sanoo 137m. Mut se pituus o varmaa vaikeimma. Eli kui pitkä tua helpompi siis on? ku ei se kyl kovi pal siäl taaempan ollu.. n,25-30??

Meinaa tuntuu et oli friba "urani" hienoin siivu ;) ja samal pisin  ;D

JES

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #78 on: 23.08.16 - klo:15:48 »
Innova Aviar DX.  Punanen kultasel stämpil  8)

Ostin viikoloppun lauantain uude putteri. Vanhas oli yx vika.. väärä merkki  ;D Toimi ku unelma mut ku..have to be innova.

uudella putterilla meni 60+ väylää enneku alko tottelee. haunisis lauantai aamun heti kaupasta testailee..

sinne putti korille siis.. otin viel maniaci mukaa.. jokane maniacil putattu uppos!! 10 ringist sekasi. Aviar ei lähemmäs alarautaa kertaakaa  >:(

maniac löysä. Aviar kivi kova DX. 171g kummakki. no siin kohtaa päätin lähtee radal.. -Kumpi putteri radal?? AVIAR TIETENKIN!!!  ;D

juu nää 18 väylää meni +10  ;D nostolla pääsi ainoastaan koriin :)

Sieltä sit urheilu puistoo 3 kieppii putkee!!! että oppis ton uuden kiekon.. just ja just miinuksel kotiin. siis 27 väylää UP:ta ja vaa -3  ;D

Ei se vaa vieläkää skulaa?? no sunnuntaina 4 kieppii uupeeta + 3 kieppii pansioo. uupee -2, +0, -3, -1  >:( ei vieläkään toimi!?!?

En luovuttanut. kolme pansio kieppii putkeen!!! siel alko Aviar löytää mun kans yhteyde. Alko kilisee ;) +1, -2, +1.

Oli kova muutos löysäst kiekost kivi kovaa!! ei millää meinannu tottuu  ;D

Ja en ol muute noin suoraa lentävää kiekkoo nähny misää!!! huhhuh saa tehd hommii et saa sen kääntymää  ;) Avauksissa siis!

Ei ol vieläkään iha täydellisesti räpyläs tua uutuus.. Mutta ku täsä aikas sitä koria kohre pistää ni oppii sen  ;)

Opein mä darti hukuttuu äkkii to Discmania p1 maniac:in pistää kippoo. toinen aviari tarttep kyl hakee. Ja sit kans joku löysempi aviar??

Meinaa pakko tota maniaccii sevvert o kehast et kova vehe kyl ;) ei se silti ihme ol.. Innova muatti ;)

Mikä ois innovalt lähin vertaava tol maniac p1 Discmanialle???


Jahas.. tultii oven takaa hakemaa iskää.. peliseurax mettää ;) JES!! I have to go now!

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #79 on: 23.08.16 - klo:22:29 »
Pansio kertaa kax  8)

Juu tuanoi. tuli naapuri hakee fribaamaa?? -Tottakai lähretää.

Kaverin autolla intersportin kautta  ;) Kaveri kax uutta kiekkoo matkaan haki.

Ei mitää ku siit pansioon.. Kaveri matkal kysäs -Mennänkö ens vähä hiekka kentäl ottaa jiirii? Minä -En ol sit koskaa heitelly tyhjään kiekkoja.. Aina on koria kohre lähteny täst kärest..  ;D Mut kerta se o ensimmäine sitäki kokeil  ;)

Kentällä sit futis maali targetix.. Kaveri pisti niit näteil siivuil hyvi piänel hajonnal maali sisää..  :-[ Minä sain yhden.. Ja hajonta kymmeniä metrejä..

Itseluottamus lähti siin vaihees karkuu.. -Älä mee..!

Ei voinu ko ihail kaveri draivei  :o WOW! oli kyl meinaa. Tarttis kyl itekki pääst jonku opille!! Seiska koooo!! Koska mä jaksasi viittii??  ;D

No mutta.. Väylille mars. Rata enkat meil o samat. Eli -4. Mut ekaa kertaa oltii naapuri kans vähä kisaamas. "leikillää"  ;D

Tokasin viel tiil kaveril et nyt mul o kyl vähä löysät housus..  ;D Noi su draivis meinaa.. Huhhuh..

Mutta mulla pysy kyl tänäpä timanttisesti hermot vaik jännä olo koko aja  ;D Voitin kummaki kiepit.. Ja viel ylivoimasesti  8)

En pist ku omat tulokset. eka kieppi +2  ;D mut.. voitin.. No sanotaa "paril" heitol.

Toine kieppi -1 ja nyt kaveri sai puolet edellise kierrokse plussist pois.. Mut selvä voitto. Ei kahta sanaa tänäpä paremmuudesta radalla. JES.

Itseluottamusta on  muute!  ;D Löyty heti ekalt kiepilt.. ja ekalt väylält  ;) Parannettavaaha mulleki siis jäi!! Pari heittoo korpee kyl  >:(

1 väylän avaus kummallaki kiepil pielee!! Mun pravuri! vai millai se kirjotetaa  ;D

Kutos väyläl 4 metri putti kori jalkaa .. Onnetonta! Mut heti 7 väyläl tinttasi 10+ metrist keskel et ei siin. Ja varmaa kaikki "hyvä tuuri/huono tuuri" mitä kaikil fribaajil yleensä reisus on mukan..

Ni meijä kahre kisas oli kaikki huono tuuri naapuri äijäl  ;D Ei vaa luonannu.

Eihä semmost hyvää tuurii ol olemassakaa!  ;D On vain huono tuuri välil.. :)

Mut tämmötti tänäpä ja tuanoini.. Ekstiä mää jatka taas.. Harjotuxii  8)

#peace #love # frisbeegolf #innova #rightchoice #onlychoice #pehmeettouhuuhä? Fg: Jallu80


Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #80 on: 26.08.16 - klo:00:20 »
VOI FRISBEE  ;D


Mää ole tul hullux täsä  ;D Tänäpä huutanu pää taas heittää ko hullu ois.. ( ON!)

Mut tuanoini ko o perheest osa kipeenä ni ei auta ku auttaa. no mut saa vähä lepooki  ;)

Poikaki huutanu koko päivä frisbeetä heittää  ;D Ja sit viel kaiken kukkurax tultii taas oven takaa haastaa  :D - Vähä siistii hä?

On kyl siistii oikeesti et tutustuu uusii ihmisii jne jne.. Harmi kunnei tänäpä kumminkaa päässy.

Ja huame tulee vissii vettä ko tualt esteri..

Mut ei siin, ku mä ehdotin sit et jos hänel jotai ylimääräsii kiakkoi ois.. ku mullaki o. Vaihtokaupat alko saman tein  ;D

Mä sain kauan himoitsemani "dessun" kaxin kappalein viäl  8) Pro destroyer 175g. Tosi hienon värinen valkonen (valoa vasten punaset raidat) Daamn  ;) kunto on kyl enää 7 paikkeil.. nooh..


Sit tuli DX Eagle 150g (UUSI) hintalappuineen  ;)

Ja kaiken kukkurax ai ai ai.. Blizzard champion destroyer 140g  8) Ai veljet. kunto 9+ pari testii pistetty.

Eli ei tarttenu ihan ilman frisbeeharrastusta olla ;) ja onhan juutuuppi pyäriny  ;)

Ja seuraavax pääsee testaa sit jo astetta vaikeempaa kiakkoo :) Jos mä ton saan pysymään räpyläs (istuu ainaki) ni sit alkaa tulosta tulee  ;D

Tua blizzard champion boss alkaa taipuu pikkuhiljaa aika nätisti..

Jooh välil pansio ykköselläki ku oot jo heittäny se sin "täydellisesti" kallion taa nostolle..

Ni kävelles reppu seläs ylämäkee pomo pyärii vastaa.. Tekis miäli ain kysäst et vetikö peril hönön ku noi o vauhti pääl?? No joo toi ny oli taas tätä pehmeet.

Koitetaa pysyy asias..

Pari putterii tarttee kyl ens viikol varmaa hakee..? ois meinaa kiva saar tua "kymppiputti" vakioituu ton kovemmil prosenteille!! Eli se vaatii treeniä hei!!

Joku päivä kävin viel kiepi jälkee poja kans koulu pihas vetää muutama puti tasa kympistä. aviarilla. ja joka kerran putin jälkeen kiekko oli haettava uutee yrityk..

Ei mittää.. pojal sanoi et koittaa vähä häiritä.. Siis vähän.. Sain käpysateen päälle..  ;D No himmasha se ny hiuka  ;D

Ja sit aloin haaralta kymmen puttii. 2 jäi sisää. 9 osu laitteesee ( Mitä välii!!!) yksi tippu vieree. (Ei lasketa!!) no 20%  :'(

Sit viäl normi asentoo kymmene puttii. 5 jäi sisää. 9 osu laitteesee.. MITÄ VÄLIÄ!!!! EI NIITÄ LASKETA!!!  50% osus..

Eli treeniä ni toiki homma alkaa jiiriintyy!!! On meinaa hippase tärkee homma tua putti täsä lajis!

No onnex oli joku päivä aika hyvää putti..  8) En mä sillo vissi missanu ku kaks puttii yli 10 metrinen ja sit se nelone  :'(

Pistin kumminki yhde yli kympi puti siin toisel kiepil keskel.

mutta mutta.. emmää taas tiä edes mitä tän ole kiriootellu mut näillä mennä ja kovaa pitää suomee kannattaa EM-kisois. Saadaa oikee telkkarist weekendin naatiskel hä? 

Mää jatka taas..  ;D


Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #81 on: 31.08.16 - klo:10:32 »
aamulla radiosta... Alko taas tää mun pää sanottaa itekseee.. JOO OLEN PEHMEÄ!!! ADHD!!! JA ON OIKEE ÄÄRIPÄÄN TYYPPIESIMERKKI sano kax psykiatri lääkärii  ;D

Mut abbaa hei.. 8)






Can´t resist the strange attraction, from that giant Frisbeegolf. Lots to take and lots to give. Time to breathe and TIME TO LIVE!!

Waiting for the sunrise, Disc throwing in the park. Summer day whit frisbee. Walking in the forrest, frisbeegolf in the park. Summer day whit frisbee.

I love the fiiling in the air... My kind of people everywhere..

When the naapuri comes with the action, i just know it´s time to go.

Can`t resist the strange attraction, from that giant FRISBEEGOLF. And today, when we driving. And the first BIRDIES start to KLING!  ;)

(hole in one) It´s elusive call it glitter, Somehow That trow turns me ON!!

Some folks only see the litter! We don´t miss them when they´re gone!!

Ja hei sanat o sit vähä sekasi jne mut huumorilla mää tän toho postasi et jos joltai tulee itku.. Toivottavasti onnen kyyneleet..

On kuumat kyyneleet, poskillein vierineet..  Tää oli sit taas jo Jamppaa. Tuamist meinaa ;)




Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #82 on: 02.09.16 - klo:11:37 »
31,8-16 pansio.  1 kierros naapurin kans..

Mä en ol sen jälkeen kun 2 kieppii heitettii naapuri kans, ni onnistunu missään! +4 ollu paras  :'(  +8 huonoin..  :-\  :'(

No mut en tietenkään silti kieltäytynyt. mutta +5 oli tulos ja kaveri pisti nyt komeeta heittoo. ja +1 kiepillä reilu ja komee voitto!

Mulla on ollut nyt kaikissa heitoissa joku..?..??

Ei hajuukaa mitä on tapahtunut.. mut heitto on hukassa!! se alko jo olee kesäl siin hyväl mallil.. mut nyt päin  :-X

olisin erittäin onnellinen jos jollain on kokemusta tällaisesta heiton hukkaamisesta.. ja sen LÖYTYMISESTÄ. kiitos jo etukäteen.

mulla alkaa pikkuhiljaa lahoo latva, jollei jotai tapahdu ja PIAN!! enkä mää tietenkää mitää paussii osaa pitää!

Pää vetää mettään heittää kokoajan!  ;D Mutta ku se ei oo enää kivaa, ku tietää jo lähteis et se on nyt hukassa! eli mitään alle 30 heito kierrosta on TURHA odottaa  :'(  :'(

Ei muute mittää mut tänäpä ois tarjol isommal porukal haunise 18 väyläne.. En halua nolata itteeni siellä nyt!! mä olen sielläkin kerta ollut tyytyväinen näihin omiin +8 kieppeihin. mut nyt en voisi päästä sieltä alle +15 varmaan..?? yksiki virhe.. ja mä alan "korjaa sitä" super heitolla..
 
niinku viimex pansiossaki..  johdin vitosee asti. Sit vedin 5 ja 6 väyläl tuplabogeyn ja sit kusas koko homma ku ei pyöriny enää ku PAKKOHOLARI pääs..  :'( Mä viel johdin sitä kierrosta.. voi veljet..  :-\ kaveri pamautti vitosel nostobirdien ja sit lahos jallun kuuppa!

mä olisin jopa viel voinu sudaroida sen kiepin ku se keskittyminen ois pysyny siel PELISSÄ!!! mulla oli komeita birdietä alla.. Mutta ku ei ni ei!

"superhyperholari" avaukset ei todellakaan menny ekalla heitolla koriin.. hyvä ku löyty kiekot edes!  ;D  ;D  ;D

Mut katotaa.... Toivottavasti alkaa taas nuppi toimii ja heitot pysyy uamasas.. I LOVE DISC GOLF <3

Ei nyt vaan skulaa pää eikä heitot.. Tarttisko pitää joku pien pakkopause? 

Mut kaikkeni annan! ja parasta toivoen koitan rauhassa jatkaa fribaa  ;) Eiköhä se sielt löydy  ;)

En ole ainut kellä on/ ollut nuppi jumis. Joten ihmisiä täs vaa ollaa ja ku päätä vaativa laji.. ni pieniki stressi tila on jo paha..

Ei mittää hei. älkää masentuko textistä.

Toivon joka heittäjälle oikein antoisaa kesän loppua heittoineen. Fribaterv: Nuppilaho jalmari!

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #83 on: 03.09.16 - klo:10:24 »
Hauninen #18. par 55.  :)

Kyl mää sin lähri heti ku olin tän kirjottanu.

Siälä mä jiirasin puttii ku tuli viestii et pia mennää.. vastasin vaa et tääl jiirataa jo  ;D eli odotetaa poja kans tääl.

No toine kavereist tuli sen jälkee pia jo mukaa pistää putti kohalleen.. ja hyvin saikin sen niinku mun poikanikin.. Mut mää en!!

Ei tainnu harkka puteista upota 4/100 eli 4% hei tolla ei tee enää mitään!!

ja neki tuntu vähä vahingos menevä!  :'(  :'(  :'( Mut hymyn toi huulille rakas poikani  ;) Tinttas meist kolmest siin reippaasti pisimmä puti sisää  ;)

10+ metrii ja liisi kauniisti centterii. me vaa aikuset katottii siin monttu auki ku yks alko niit siin järjestäs pistelee. ei me saatu ainuttakaa 10+ puttii sisää  ;D

No mutta mä tiesin sen jo lähteissä et joku on..?

sillä +8 tuloksella oisin päässy sudariin naapurin kans.. mutta mää jäi reilusti viimiseksi!! Eli +8 ja naapuri otti sillä voiton (HIENO)

Uus kaveri itelle tuli toiseksi. +11 tuloksella.. ja mää kato.. mää en tiärä enää!!!! Kun ei luanaa ni EI LUONAA!!!

+13 ja viimisex!! ja nyt jälkee päi ärsyttää et en ees saa enää itestäni mitää irti!! "PAKKOPULLAA" Tuntuu olevan.. EI HYVÄ!!

Ei löydy huumoria kentälle.. naama on vähä ku norsun  :-X Ei tämmösen kans voi ol kiva heitellä!!  Toivottavasti en menettänyt vallan peliseuraa..

Joku on nyt vinossa.. minussa itsessäni.. En heitä tällä viikolla yhtään kertaa!! Jos sais vähä tota painetta pois..

Tässä on ollut kyllä kaiken näköstä.. Että en yhtään ihmettelis vaikka nää kaikki lähiaikona tapahtuneet vaikuttas..

Joten nyt nupille paussi, Ja rentona taas kentälle takasi  ;) "hope so"

Pitääpä tänäpä saunas taas nollata jokanen heitto!!! ja pari kiekkoo pääsee taas messii   ;D

Olis vaa kannattanu jättää menemäti eile! Itseluottamus 0% ja fiilis vain auringon ja pojan ja hyvän seuran takia just ja just kasassa  :'(

Ei ollu suositeltavaa!! Eli nyt muistan jos ei oikee nappaa ni älä pakolla!! RENTOA HOMMAA HEI!!!

Ja nyt niin kauan kun tää pää on tämmönen.. ÄLÄ KOSKE KIEKKOIHIN!!!!

No täält ei pääs ku YLÖS!! Putti on 4% Avaus 1% Lähestymiset: alle 10%  Eli alle 10% kokonaisuus  :(

Vaikka nyt ite oonkin tuomari itelleni.. niin kumminkin! ennen putti oli jopa 50-60 % Lähestyminen mun paras. +75 % Avaukset yli 40% kans

Eli yli 50 % onnistumisilla oltiin jo!! ja virheitä tuli paljon PALJON vähemmän ku aloittaessani.

Mutta tosiaan pidän nyt ensi viikkoon ainakin pausea! ja se jatkuu jos ei huomattavaa muutosta ajatuksiin tule!!

DAAAAMnn!! MÄÄ RAKASTAN TÄTÄ HOMMAA!!  #givemeachance#itakeit#relaxation#enjoyment#goodback.

#FREEYOURMIND





Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #84 on: 04.09.16 - klo:16:11 »
Mää ja pakkopause..  ;D ;D ;D Salli mun nauraa  ;D ;D ;D

No mut oli aamul iha rento fiilis ja pää huusi taas daavidin poikaa.. (heittämään)

Ei muuta ku poika, kassillinen leipää ja aviar mukaan urheilupuistoon. Lähestymistä neppailee. Nautinnon kautta.

Kolme ekaa väylää paariin. Eka väylä, alle kax metrinen putti weak side  ;D  ;D  ;D REPESIN TOTALLY  ;D  ;D  ;D Eikä meinannu mitää.

Paremminki rentoutti entisestää  :D

Nelos väylä.. Ho ho ho.. HOLE IN ONE!! Daaaaaammmmn!!!! VOI VELJET!!!!!  ( i get the chance. ) ja mää poka käytin sen  ;)

Nyt o fiilarit mahtavat!! Aviar kilahti ihanasti kippoo tiiltä  :D JES. JES  JESJES!!!

Ja seiska väyläl oli komeeta kilinää tarjolla taas klopilta  ;) n. 15 metrinen keskelle  ;) Piru vie oli komee!

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #85 on: 14.01.17 - klo:01:43 »
Nii on vaa aika viärähtäny taas  :) ja olkapää jo hieman mukavampi ja käsi muutenki.

mut määhä pistä tähä ny jotai kokemuksia ja tsentsellast... Aaasta ööö öööhö...

Kivasta kovaksi touhuksi  :)     :(
 
Juu mää aloti iha silt pohjalt et tekemistä tarttis keksii. Mut josai kohtaa aloi ottaa sit oikee tavotettaki..

Ekat kiäpit paukuti noil lyhkäsil C-luakitukse turu/raisio väylil. No plussallaha oltii jonku aikaa.

Paitti yks ihme holari kiesi aika HARRASTUKSEN alussa. -1 meni pansio.

Mut sit ku alko ina handlaa tota heittoo.  8) ni alko joku maine muka kiinnostaa..

No määhä ad/hd lupaile sit kato ittelleni ja viäl MUILLEKI asioit mitkä ei välttämäti ol ees mahdollisii  :-\

Kauhee koheltaja! Muttaku nää omatki tavotteet kivasta harrastuksesta heitin vaatimattomasti SM-tasol.

Juu kylä näin o. Alko ns. Olee välil huumori hakuses.. Ja luannos sai poka ol.. Ja viä nii hiano laji ku on.

Lupasi ton lausteelleki Sm 2016 kato vapaaehtosekski.. Juu sinne siis.. En menny. Nii i. Sitä se o.  ;D

Mut on sitä mahtunu muutaki ku lupauksii ja tavotteit.. tähä mu "uraa" .

On kaksi kertaa harrastaes heittäny tiiltä disc"catcher":iin. Eli holarit o saanu kokee.

Ja niin hienoja muitakin heittoja. Ai veljet niitä kaikkia vaikeista paikoista pistettyjä TÄYDELLISIÄ siivuja.

Putteja pitkältä, polvilta, jopa ns. Mahdottomista asennoista KLING!!! Ylämummo!!!!

On ollu auringonlaskuja, tyynessä säässä. Ja paukku pakkasia. Väliinki mahtuu kaikki mahdolliset säät!!

Myrskyt sateineen oli aivan soopaa! Eihä semmone ny enää ol ees nautinnollist.. Likomärkän pimees..

Nää ees mitää. ja melko varma paska fiilis himas, ehkä jopa loukkaantuneen liukatumisest.

Loukkaantumiset: ranne. Liukas kallio. <-- oma vika.

                           Pylly meni kans. Ja huano venyttely takii o välil yläkroppa juntturas.

                            Oikee käsi olkapäineen lapaluineen kaikkineen.

                            Ja melko varmaa muitaki kolhui o kohellettu.


Mut tälläi elos ja täs kuus pitkästa aikaa 2 kieppii takan. +llaha ne oli. Kivaa oli.

Nautintoo ja kokemuksia on täynnä tämä hieno frisbeegolf tarjonnut minulle.

Keskittymisen mulla sekotti henkiset asiat. Paine ja kaikki muut stressavat asiat.

Mutta ei mulla ylipäätään riitä ees aikaa ku harrastaa.

Ja nyt loppuu täst akku täst. Voi.. Jatkan ehkä.. En enää lupaa. ;D

Klo:14.28 wake up!!! "akut ladattunas.." jatkan tätä kokemuksien riemun avaamista..

Ja kun on herkkä laji kyseessä (kuten eräs herrasmies asian mainitsi). niin ei parane laskuja maksamatta tai kaupassa käymättä lähtee tulosta tekeen.

ja siinä vaa pari esimerkkii ressaavist jutuist.. meinaa noitaha riittää!!! kuten suomalainen "maanisperverssiinine" iloisuuden perikuva tietää.

Ensinnäkää mun kärsivällisyydel ja keskittymisellä ei kyl iha ol huipul asiaa!!! nooh mut nekin kaksi asiaa on kehittynyt eteenpäin.

ei enää heti pamahd ensimmäise puu osuma takii pultit päässä kierteiltäs.. mut toisest alkaa jo.. :) ei kai sentää.. :)

Ja vaikken suomen huipulle pääsisikään, niin laji on niin kiehtova kaikkineen kokemuksineen. Että haluan sitä harrastaa, vaikka sinne 1 pallille asti!!!

tavotteita kanssa vaik kehiin. Jos vaikka hymy huulilla aina kiepiltä! ja turhien paineiden muutaminen hyödyksi!!

lisää kontrollia heittoihin. avaukset o parhaimmillaa ottanu jopa 100 metriä joskus pituutta. mutta toistettavasti.. UNTA!!!

kun sais sen edes hyväksi yli 50m heittoissa.. kun tarkkuus riittää vasta noin 30-40m.. ja siinäki on viel pieni haku.

mut kiire ei ole!! enää!! rauhassa ja ajan kanssa. Kun sitä kerta luotu ja annettu on! näinkin hieno urheilulaji! (vaativampi kun moni muu) REALLY!!!

jos sais jonkun bägin tosa kans koottuu.. Nyt: avaukset- Blizzard boss 156g.   Star archon 166g.  Pro destroyer 175g. DX aviar 171g. <-(putit)

+ muutama vaihteleva kiekko sillon tällön mukana.. mut ajattelin jos semmonen 5-8 kiekon kokonaisuuden tekis..

2-3 putterii, Draiverit on nuo yllämainitut. ja joku DX- dart.... ja joku helppo innovan kiekko..? siis easy handle and control!!

Mut juu.. hyvät syämiset venyttelyt ja ilone miäli ni siin o jo kovat pohjat enne kieppii!

(ja sit näit-- Kempstereit ja HAH tyyppei tarvitaan!! antaa virtaa tämmösil vaikeilleki ihmisil :) KIITOS TEILLE. ja tietty muilleki!!! voorumiväel.

Lisää vaa äijät sin "vaarallisil vesille" IHA TOSI!!! 2 osaa odottava!!! ja kolmost jne jne...

Meinaa voin jopa MINÄ.. kehasta hieman puttia.. siis omaani!!! joo o.   ottanu mallia.. näiltä P.Mcbeth, L.Piiroinen, N.Locastro.

Ja niiden sekotuksella, pääosin Leolta mallia. ni sain sen aika tarkaxi kehitettyä. Olin jo enemmän kun tyytyväinen jossain kohtaa puttiini.

Alko olee semmost rennon varmaa 5-6 metriin ja jopa 10 metriset meni ilman turhaa tärinää. mut paine ja kipeys etc. vei parhaan terän..

No mut kun jo osasin "i will get it back". semmone rento "leksaneppi" ja KILISEE!!

Jep.. Mut mää en lupaa mitää!!!!!!!!!!!!! eli sanotaa et ois kiva joskus vaik osuu putates... KORIIN!!! "ei ol maailmaloppu vaikkei aina jää!!!"

ehkä parempi kun en itteeni kehu.. no putti takas siihe ku se oli ja ina paremmax ni simmottel voi jo hualeta ottaa harraste skapaa muitte kans.

tähä mennes ole jopa muutama kiepi heittäny ns. kilpailu miäles.. yli puolet oon vieny!! Puttini ansiota! oikeesti!!

Joten jos tähä kesää enempi kontrollii ja treeniä ilosesti ni semmosii lisenssei ja kisoi voi jopa alkaa miettii.. lapsetki alkaa olee jo isoi!!

Isompi alkaa jo räpyttelee siipiäs.. :(      ja piänempi painaa kouluu.. ja vaimonki kans alkaa lämpee jällee <3 LOVE YOU <3

Eli nyt vaa nautinnon kautta täysin siemauksin FRIBAA HARRASTAEN. Kehittyneenä sitten eteenpäin jos rahkeet riittää..?

Mut tätä heittelyn riemua en lopeta!!! meinaa holareit o kolkutellu muutamii täs pari vuade aikan. Esim: Pansio 3, 8 ja 9. Haunine 1, 2...

On niit muitaki mut tos ny pari. Tuo oli erittäin upea heitto, pansion 3 ylämäkeen.. milli korkeempi ja ois ollu sisäl. ai veljet mikä fiilis jo tostaki.

Esim se antaa jo itseluottamusta paljon ku tietää et "it`s possible".

Joo nyt o varmaa taas nii sekavaa tekstii ettei tosikaa ol... mut kirjotettu joka tapauksessa ja RAKKAUDESTA FRIBAAN!!!

Tuolla urheilupuistossaki o ilmeiseti väylät lyhentyny entisestää.. :) no saapaha ainaki sit sitä kontrollii reenat :) eikä tartte ku yx/kax kiakkoo.

jos nyt eka sit siält fiilikse hausta lähtis hakee heittoi! Hymyillen vaikka kiekko 5 puun kautta kierossa löytyski sielt lammikosta. NI!!!

T: All Day / Hard Day.             ad/hd jallu80          Peace&love for all throwers!!





 
« Last Edit: 14.01.17 - klo:15:55 by jallu80 »

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #86 on: 15.01.17 - klo:17:06 »
pari birdiee, pari bogii ja tuplaki tuplana.

Kyl kieppi ois takana, aamulenkki samas. siis auringon nousun aikaan  ;) Pansion DGP 27.

Pienen lämmön oton jälkeen lähettii kaivaa BOSS repusta..

#1 väylä. Avaus kävely vaauhdin kans 5 metrii. AVIAR esiin ja KLING!! 2/3 -1  8)

#2 väylä. Avaus aviarilla grippas ja puitte kaut pualee välii. siitä korin alle ja nosto par. 3/3 +0

#3 väylä. Avaus bossilla epäröinnin takia lipes käsistä. vasemmalle männikköö.. n. puolee välii. Roundsaver Archon esiin, ja forelle.

kipeen hieno hysseneppi. Tippus korin jalasta 10cm.. Ja ihanat rollit.. 2 pahan männyn taa. n.8 metrii puttia.. vaikeaa sellaista. Alle vaan ja nosto 4.

4/3 +1

#4 väylä. Avaus Archon fore.. liian sisältä ja STOP!! Sanos bogitikka. No hyvä paikka jatkolle. Fore taas.. hakee näköjää  ;D Aviar esiin.

Foreneppi sillä korin vieree ja KLING 4. 4/3 +1

#5 väylä. Aviar käteen ja todistus itelle et 2 väylä grippas!!! Viitee metrii ja rento "leksaneppi" KLING! 2/3 -1   

#6 väylä. Archon rystyltä ina liia ulkoo ja mutkassa puusta oikeelle. No pistetää forella.. lähimpää puuhu!! Sit oliki jo nii pahas paikas.

Ainoa järkevä vaihtoehto oli upsi. Ja archon taivaalle.. fiuu uu KOPS. korin alle.. + lumiliuku  ;D No 6 metrii.. ylämäkeen dong!! Alarauta ja nosto.

5/3 +2

#7 Väylä. Voi veljet ku pitiki taas yks HYPER heitto pistää.. No se 6 väylän "tikka" sekotti vähä ajatusta.. Ja tääki väylä painettii puitte kaut tuplana  ;D

5/3 +2

Sit vähä juamaa ajatuksen kanssa. Eli hermot nollil ja hymy huulil  ;) ei se kauaa vienyt.. Nii hieno ilma ja tosi kokemus rikas jumppareisu pällänsä.

#8 väylä. Archon käteen ja rystylle. Kunnon kulma ja IRTI!! ina liia matala, ja nyt lumi stoppas..  :o N. 12 metrii aviarilla.. Alle.  :( nosto par. 3/3 +0

#9 väylä. Aviar kätee ja rystyhyssellä eteenpäin. Stoppas 7 metriin. Alamäki putti. Viereehä se putos ja nostolla 3/3 +0

31/27 +4.

Fore ei ollu tänäpä terävää. Epäröinnin takia pari heittoo 0%    (Ja mukeloil aina sanonu et, kun tekee esim jotai "jännää" ei saa epäroidä)

Esim: Hypänny vaik voltin. Ja tytär kysyy "kuinka sä uskallat" Vastaus: Jos tekee jotai joka pieleen mennessä voi olla kohtalokasta.

EI SAA EPÄRÖIDÄ!! Jos epäröi.. ÄLÄ TEE SITÄ!!! Sama se näköjää heittäessä on!

Pitää olla varma itseensä ja heittovalintaansa, kun heitto on jo lähdössä!!! Mutta oppia ikä kaikki ekstiä. Simmotti se vaa hövelist menee.

Minä+Frisbeegolf #YHDESSÄ #AINA  8)

 

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #87 on: 28.01.17 - klo:18:59 »
RAPS RAPS RAPS.. Ei ol rapsaa tulos ku vähä kenkä testii kävi..

HALTI TREKKING nasta kenkä. 39,90

Onnittelut, loistava kenkävalinta. "ON KYLLÄ".

Keli erittäin liukas, märkä jäinen. Pansion kallioille mars!!! (oli reppu mukan  ;) )   Reipasta kävelyä, ja välillä hölkkää.

Painoin tietysti kaikkeist liukkaimmist kohtii, ja kyllä pitoa on! Ohiti pari mummooki sillai et ropisi vaa.

Voin mä kolmos väylält kertoo vähä..  ;D ;D Erittäin liukas ylämäki väylä kyseessä. Paikoin hengenvaarallisen liukas. Joo o!

Avasin pienel vauhdil. Iha pieni lipsu, mut 13 metrii mäntyrivil. Tosi komee putti.. osu alaraudan alle tankoon  ;D Ja kuten arvaatte.. Bye bye baby..

Juu alamäkee on, ja LIUKAS sellanen! Eikä stoppareit juur ole, tiille asti aika vapaa väylä. no stoppas onneksi jo 25 metri päähä.

Siitä neppasin neljää metrii HUH. Bogeyputti koriin.. Ja pomppas pohjalta pois  :o  Stämppi puali alas päi. "minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy.." -Masa&tepi

Sinne ison männyn hujakoille meni, ja vauhdilla. Ku lähdin alamäkeen käveleen.. (mutteri jo hiukan kireellä)

Manasin mielessäni "on tää ny yht ylämäkee ja alamäkee.. HEI LEEVI&LEAVINGS!! "Ylämäki alamäki*2 yhdessä kulkien. Ylämäki alamäki*2 kenkiä testailen. Ylämäki alamäki*2 kiekkoa puttailen, vaan ei taho se enää korissakaan PYSYÄ!  ;D ;D ;D

No ei muutako hymy huulil jatkettii vippailuu ja poka kyl paikoin oli niin liukas et MAHDOTON kiivetä.

Minä paineli ku kesä ois  ;) RAPS RAPS vaa kuulu ja nou probleemos ät ool!!

Kyl mää anna lämpimät suositukset. Jep. Nastaa toffelii kinttuu vaa, kera tillukaat. Kyllä lämpöä piisaa ja sitä PITOA. Sitä on!!

Arvosanaksi 95% annan ekasta lenkistä. Ja se oliki heti sanotaanko extreme testi! Hengen vaarallisil kalliolla juosten ylös  ;) Eikä lipsahtanu juur lain.

Eli sanotaa 99% reissu. 95% HALTI+ 3väylän +4bogey= 99%  ;D ;D ;D

-Aloitin bogilla, jatkoinkin mokilla. Hymy oli huulilla, aurinkoisella ilmalla. Kuului vaan ropina, ku painoin mä nastoilla.  ;) Eli voitettu peli.  ;)


-Jallu80  8)


Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #88 on: 30.01.17 - klo:12:17 »
Hehe. Hyvät liusumiset. Mistä ostit kengät?

Offline jallu80

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
  • LET IT FLY.
    • View Profile
  • Oikea nimi: joka toine porilaine :) siäl o naisiiki jonka nimi o...
  • Seura: innoissaan innovalla ilmojen halki
Vs: on se vaa hianoo hä?
« Reply #89 on: 30.01.17 - klo:20:12 »
Hehe. Hyvät liusumiset. Mistä ostit kengät?


Jees. Tuanoi.. Emmää mitää ostanu, ku rakas ihana vaimoni osti.  ;)   Ja budget sport raisio.. Eiku nettitilauksen, mut budget sport joktap  ;D

Ja tosiaan SUOSITTELEN kaikille. (Suomen talvet ku nyt vaa on nykyjää tämmösii.)

PS: HAH ALIVAKAA. Aina ajan hermoilla  ;) Iha päällikkö!!