Frisbeegolf-keskustelu > Frisbeegolf

Talvitreenivinkkejä

<< < (6/7) > >>

HAH:
Midaria ja putteria on tullut heiteltyä koulun kentällä muutamia kertoja. Kenttä aurataan usein ja kiekot löytyvät helposti hämärässäkin. Heitän kentälle johtavalta tieltä, ettei lähde jalat alta.

keep_it_real:
Ite ajattelin puntin ja puttitreenin lisäksi kokeilla hieman erikoisempia valmisteluja tätä kautta varten. Ajattelin about 1-2viikkoa ennen aktiivikauden alkua vetää viikon Nutrilet-kuurin, jolla vedän ylimääräiset kilot kehosta veks. Kyllähän se auttaa jaksamaan, jos painoa saa semmoset 2-5kg pois kehosta. Kunhan energiataso pysyy normaalina muuten.

Talvella hyvänä treenikaverina kotona on toiminut Powerball -gyropallo. Myös viime talvena hyväksi havaittu tekniikka on omalla kohdallani ollut se, että olen pelkästään "hypistellyt" kiekkoja, jolloin olen saanut aina vaan paremman otteen ja tuntuman kiekkoihin. Tähän kun vielä yhdistää hidastettu kuivaharjoittelu, niin jo kauden alussa on tuntunut tekniikka lähes paremmalta ja puhtaammalta kuin edelliskauden lopulla :)

jauza:
Vinkkejä itselleni: muista venytellä! Aina. Muut on plussaa...

jam-o:
* Salilla vaan räjähtävyyttä painonnostoliikkeillä.
* Keskivartaloa paljon, etenkin selän kiertoliikkeitä.
* Venytteyä.

jauza:

--- Quote from: Tapanote on 23.02.12 - klo:14:31 ---Miten draivia kannattaisi treenata hallissa, jos ei ole tilaa heittää kiekon koko lentorataa? Miten arvioida pressuun/verkkoon heitettyjen heittojen "hyvyyttä"?

--- End quote ---

Mä olen miettinyt tätä samaa. Olisko videoinnin avulla analysointi tai näppituntuma?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version