Frisbeegolf-keskustelu > Muu keskustelu

Pahin kohtaamasi vesieste? Vertaistukea!

(1/5) > >>

spesonen:
Ajattelin tällä avauksellani hakea vertaistukea, kun pari first runin dessua ja muutama star tiippari hukkunut nyt kevään aikana Maskun lätäköihin... sekä joitakin muita.. Noh, ei siinä, uutta kiekkoa vaa bägiin. Mutta.. Miten estän "heittopelon" syntymisen? Huomaan, että vesiestettä lähestyessä käsi alkaa täristä ja sydän hakata.. vesi huutaa kiekon nimeä.. Onko muilla samoja fiiliksiä?

Mikä on pahin kohtaamasi vesieste? Miten selviät siitä? Miten toipuu parhaiten lempparikiekon hukkumisesta?
Osanottoni, tsemppiä ja rakkautta!

Flick Maniac:
Ei vesiesteillä heitetä lempparikiekkoja. Oma pahin oli varmaan Raaseporin helmen 105 veden yli. Jäi eka rundilla fore ES-DD2 vissiin kympin tms vajaaksi, RIP, mutta olin jo sanonut jäähyväiset sille kiekolle päätettyäni yrittää yli. Tokalla seiftasin viistosti yli, jäin tosin outtiin silläkin heitolla (mahtava seiftaus!) mutta kiekko sentään ei kadonnut. Muut pelaamani vesiesteet on ollut vain noin 50-60m luokkaa eikä sikäli "pelissä". Keinarilla on pari ojaa mutta niihin päätyy yleensä vain puuosumilla eli huonoilla heitoilla.

Vesi on hieno elementti! :D

Enrico:
Vanha Meri-Toppilan 18 oli kyllä kuumottava silloin aikoinaan. Nykyään uskaltaisi hakea ihan kunnolla veden yli mutta sen aikaisilla heitoilla ei.

Monesti porukka ottaa sen "paskan kiekon joka saa mennä hukkaan" esiin kun pitää heittää veden yli tai sen lähellä. Ja todella usein se kiekko molskahtaa sinne. Itse otan juuri sen kiekon, johon luotan, turhaan sitä pelkää. Tutulla luottokiekolla tulee ne onnistumiset. Jos se sattuu sinne molskahtamaan, niin saahan sen sieltä pois jos oikeasti haluaa.

TaneT:
Joo ei ehkä niitä 1runin dessuja kannata vesistöjen lähellä kuitenkaan heittää. Jotain 5-10€ normi rieskaa. Kivikon1 oli ennen mulle vaikea, mutta nyt jollain ylivakaalla draiverilla veden yli oikean kautta. Lähes aina vastatuuli tässä.

spesonen:
No joo, virheistä oppii.. Sitä ite miettii vaa et millä ne parhaat heitot tulee.. Mutta miten tuo tärinä lähtee käsistä?  :D
Täytyykö tosiaan ottaa vanhat futuret ja esp:t varastosta mukaan kun lähtee vesiesteitä ylittää?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version