Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Nostatusbiisi  (Read 21356 times)

lcgm8

  • Guest
Vs: Nostatusbiisi
« Reply #45 on: 28.11.12 - klo:21:09 »


Ei nyt ehkä nostatusbiisi, vaikka studioversion dynamiikka kappaleesta on aika hyvä. Tali Open 2009 jälkeen yritin saada lisenssin tämän biisin käyttöön Talin videoissa. Ei onnistunut. No vähän kevyt sisäpiirin vitsihän tuo olisi ollut. Toinen pointti tässä videossa on vähäinen katsojamäärä (3019), vaikka video on ladattu 2007. Levy-yhtiö on rajoittanut maakohtaisen näkyvyyden ihan vittuillakseen.

Minulle kävi samat 2008 Nokian SM-kisa videoiden kanssa. Levy-yhtiöt Warner ja Universal vaihtelivat kuukauden välein missä maissa videon pystyi katsomaan. Lopulta molempia videoita pystyi katsomaan vain Galapagos- ja Neitsytsaarilla. Otin siinä vaiheessa videot pois. Tämän Monster videon käyttäjä on pitänyt videon tubessa, ja ilmeisesti levy-yhtiö on nyt avannut videon bannista.

Btw Demo Reel I videoon ilmoittautui heti kaksi eri firmaa biisin omistajaksi, vaikka olin laittanut oikean esittäjän videon alkuun.
Tämä kiistauttaminen ei aiheuta mediayhtiöille mitään kuluja, mutta saavat hyvällä säkää youtubelta rojalteja. Minä en ole saanut kertaakaan mitään rojalteja ja eri yhtiöt ovat kiistauttaneet videoitani yli sata kertaa. On siitä ollut se hyöty, että olen pystynyt antamaan tuben ylläpidolle palautetta väärinkäytöksistä ja parantamaan yksityisten käyttäjien oikeuksia. Tämän takia en käytä mitään omaa parempaa kappaletta videoissani. En viitsi alkaa tappelemaan oikeuksista jonkin ison mediafirman kanssa.

Lisään vielä: mediayhtiöt tekevät videoiden kiistautuksia tasan sen takia, että ne tienaa sillä. Tuben ylläpito potkii tasaisin väliajoin huijarilafkoja pihalle, mutta ilmeisesti nämä ei saa mitään rangaistuksia. Huono kehityksen suunta tuben kaupallistumiselle. Voi kestää ennenkuin vuokravideot ja maailmanlaajuinen youtube televisio toimii kunnolla.
« Last Edit: 28.11.12 - klo:21:23 by lcgm8 »