Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Frisbeegolfaiheiset sovellukset Älypuhelimilla ja muilla alustoilla  (Read 266472 times)

Offline salontom

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 202
  • Vähemmän kiekkoja on enemmän kiekkoja.
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi S.
Mulla iLuurissa Disc atlas. Löytyy kaikki kiekkomallit ja voi rakentaa eri "bägejä" eri radoille.

Offline Arttur

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Ite oon käyttäny frisbeegolf pro ohjelmaa. Ei oo ollu suurempia ongelmia. Se mitä oon jääny kaipaamaan on tulosten saaminen aikajärjestykseen. Ois kiva nähdä oma kehitys. Sovelluksesta saa ulos csv tiedoston exeliin, mutta siinä vaiheessa alkaa näyttää heikolta. Joku muistaakseni sanoi saaneensa tiedot exeliin ja analysoineensa niitä moneltakin kantilta. Mitenhän tämä onnistuu? Saisko jostain apua?

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Mikä olis paras sovellus samsungin kännykälle tulosten merkkaa miseen  ? Löytyykö sellaista jossa radat on jo valmiina ? Ei haittaa vaikka olisi maksullinen.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline Ylivakaa

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Udisc+ Laskee paljon tilastoa (mm. väyläkohtainen ka, ratakohtainen ka, putit per väylä ka) Isoimpiin ratoihin valmiit par kortit mutta ei suuri homma tehdä itsekin jos ei löydy. Palvellut omassa käytössä 5kk hyvin muutaman kerran kaatunut kesken kierroksen mutta tulokset on aina säilyneet ja samaa korttia on voinut jatkaa. Parin viikkoa sitte tullut uusi päivitys joka mahdollistaa tuloskorttien jakamisen pilven kautta toiselle pelaajalle on ollut kova. Jos menee ryhmän kanssa heittelemään enää yhden tarvitsee merkata tulokset koska kierroksen lopussa kortti synkronoituu kaikkien luureihin jotka kortissa ovat. Pilvipalvelu maksaa vielä erikseen n.4e/vuosi tuon maksullisen sovelluksen päälle 3e mutta mielestäni kohtuullinen hinta ominaisuuksiin nähden.

Offline Mikavain

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 297
    • View Profile
Mikä olis paras sovellus samsungin kännykälle tulosten merkkaa miseen  ? Löytyykö sellaista jossa radat on jo valmiina ? Ei haittaa vaikka olisi maksullinen.

Disc Caddy2 löytyy radat uusimpia lukuunottamatta. Käyttää dgcr:n ratatietoja, joten melko paljon virheitä väylien määrässä ja par lukemissa, suht helppo kuitenkin korjata oikeiksi vaikka kesken kiessin.
« Last Edit: 14.07.15 - klo:21:04 by Mikavain »

Offline jaheli

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jani
Mitäs sovelluksia käytätte androidilla heittopituuksien mittaamiseen?

Offline armangeddon

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 112
    • View Profile
    • Tarkemman tiedot kiekoistani
  • Oikea nimi: Juha-Matti Huhtala
Ite oon käyttäny frisbeegolf pro ohjelmaa. Ei oo ollu suurempia ongelmia. Se mitä oon jääny kaipaamaan on tulosten saaminen aikajärjestykseen. Ois kiva nähdä oma kehitys. Sovelluksesta saa ulos csv tiedoston exeliin, mutta siinä vaiheessa alkaa näyttää heikolta. Joku muistaakseni sanoi saaneensa tiedot exeliin ja analysoineensa niitä moneltakin kantilta. Mitenhän tämä onnistuu? Saisko jostain apua?

itse ostin tälläsen sovelluksen tulosten kirjaamiseen.
Mukavasti menee aikajärjestykseen kierrokset ja näkee aika hyvin kehitystä. Ainoa ongelma minkä nähnyt ohjelmassa on se, että siittä puuttuu kyky jakaa kehitys ratakohtaisesti. Eli jos heität ensin vaikka 18 väyläsen ja sitten 9 väyläsen niin ohjelma kehuskelee hienosti kehityksesi paranemista....
toki senkin kanssa pärjää. Kun tietää sen "vian".

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.blackwoodsoftware.discgolfcompanion&hl=en
Pitäähän sitä johonkin taulukoida muovit. ;)

Offline SnG

  • Juniori
  • **
  • Posts: 74
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu
  • Seura: OFS
Mitäs sovelluksia käytätte androidilla heittopituuksien mittaamiseen?
Sama kysymys mutta iPhonelle?!

Offline sandelius

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 125
    • View Profile
Hei käyttääkö joku muu tota UDisc-sovellusta? Miten tota oikein pitää käyttää? Pitääkö par-lukemat aina laittaa käsin joka kierroksella? Nyt aina kun valitsee radan ja Create scorecard niin kaikki on vaan par3. Eikö millekään radalle noita ole asetettu valmiiksi?

Offline DJSigma

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 127
    • View Profile
Hei käyttääkö joku muu tota UDisc-sovellusta? Miten tota oikein pitää käyttää? Pitääkö par-lukemat aina laittaa käsin joka kierroksella? Nyt aina kun valitsee radan ja Create scorecard niin kaikki on vaan par3. Eikö millekään radalle noita ole asetettu valmiiksi?
Mulla on käytössä, ja näin olen itsekin käsittänyt, että jostain syystä, vaikka ne radat sieltä ohjelmasta löytyykin, on niissä kaikki väylät par 3. Sitten kun on kerran ne laittanut, ne kyllä pysyvät oikein.

Offline paw

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 271
    • View Profile
  • Oikea nimi: Pasi Ä
Uutta peliä pukkaa aluksi Androidille, myöhemmin iOS-alustalle: http://www.localroutelabs.com/unchained/

Onkos joku kerennyt jo tätä koestamaan?

Offline harsa80

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri Leinonen
  • Seura: -
Mulla lopetti disc caddyssä ratojen haku toiminnan. Jotain erroria pukka vaan. Onko muilla ollut samoja ongelmia?  :o

Offline Sieni

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 39
    • View Profile
Toi unchained on muute vähä turhankin koukuttava alkuun. Kiekkojen kuluminen magee ominaisuus.

Miinuksena tosin se, että syö akkua ihan älyttömän nopeasti. Toinen, että ratoja saisi aina olla lisää ;)

Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla


Offline Pohjoistuuli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 270
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karhu
  • Seura: OFS
Mulla lopetti disc caddyssä ratojen haku toiminnan. Jotain erroria pukka vaan. Onko muilla ollut samoja ongelmia?  :o

Sama homma.
DP2 | Rhyno | ROC3 | Gator | Volt | Fireball | Tesla | Octane | Nitro

Offline yake

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 247
    • View Profile
  • Seura: Sasta FG ry / Disc Golf Finland Ry
Uutta peliä pukkaa aluksi Androidille, myöhemmin iOS-alustalle: http://www.localroutelabs.com/unchained/

Onkos joku kerennyt jo tätä koestamaan?

Kokeilin.. en näköjään osaa käyttää.. 4n väylän jälkee +26.. eli vähän ninku real life:)
viimenen putti uppoo joka väylällä