Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Löytökiekkojen huhuiluketju  (Read 658461 times)

Offline SuppiLo

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 28
    • View Profile
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #405 on: 24.08.13 - klo:20:04 »
Torstaina hävisi kivikkon #7:lle sininen champion valkyrie, avaus feidasi kovaa oikealle. Pohjassa nimi ja numero.

Tänään taas hävisi Talin #12 sininen blizzard champion beast. Kiekko kippasi avauksessa kovaa vasemmalle, luultavasti rollasi seiska väylän oikeanpuoleiseen pöpelikköön. Pohjassa nimi ja numero.

Offline Oho

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juhani Alajääskö
  • Seura: TSF
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #406 on: 26.08.13 - klo:21:12 »
Kivikon viikkokisoissa onnistuin avaamaan 12 väylältä aidan yli rinteeseen discraft FLX Buzzzin. Väriltään kellertävän vihreä. Kiekossa nimimerkki ja puh numero.

Eipä muuten ollutkaan kiekossa numeroa/nimimerkkiä kun oli niin uus pannu kyseessä. Joten se oli sen kiekon menoa  :'(
« Last Edit: 27.08.13 - klo:08:40 by Oho »

Offline gummi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 352
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi
  • Seura: Disc Golf Vikings
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #407 on: 26.08.13 - klo:21:18 »
Eilen jäi Kivikon #8 väylän nokkosiin keltainen C-P3. Nimi ja numero pitäis olla kyllä rimmissä mutta eipä tuo taida takaisin tulla - no tuli tilattua jo uus tilalle. :)
All work and no DiscGolf makes anybody a sad boy/girl...

Offline FGA

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 193
    • View Profile
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #408 on: 27.08.13 - klo:21:40 »
Eilen jäi Kivikon #8 väylän nokkosiin keltainen C-P3. Nimi ja numero pitäis olla kyllä rimmissä mutta eipä tuo taida takaisin tulla - no tuli tilattua jo uus tilalle. :)

Eilen viikkiksissä? Sitten kannattaa kysyä sitä seuraavissa viikkiksissä sieltä kontista. Jos löytäjä palauttaa kiekon sinne, eikä ole ilmoittanut tästä itse kiekon omistajalle, eivät TD:t sitä todennäköisesti tee. Voi hyvin olla siellä kontissakin jos joku sen on löytänyt kisan aikana.

Offline gummi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 352
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi
  • Seura: Disc Golf Vikings
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #409 on: 27.08.13 - klo:21:56 »
Eilen viikkiksissä? Sitten kannattaa kysyä sitä seuraavissa viikkiksissä sieltä kontista. Jos löytäjä palauttaa kiekon sinne, eikä ole ilmoittanut tästä itse kiekon omistajalle, eivät TD:t sitä todennäköisesti tee. Voi hyvin olla siellä kontissakin jos joku sen on löytänyt kisan aikana.

Ei kyllä mä laitoin ma iltana tuon viestin ja tarkoitin sunnuntaita. Kävin kyllä viikkisten jälkeen kattomassa kopista mut ei ollut palautunut sinnekään - eiköhän sen joku ollut jo ottanut matkaan. No uutta kiekkoa kassiin vaan.
All work and no DiscGolf makes anybody a sad boy/girl...

Offline eks

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko S
  • Seura: High Rollers Helsinki
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #410 on: 27.08.13 - klo:22:13 »
Tänään Kivikon #13 väylän puoliväliin sukelsi sininen Westsiden Pohjan Poika. Kiekossa nimi (ILE) ja numero.
« Last Edit: 27.08.13 - klo:22:20 by eks »

Offline hypodermic

  • Juniori
  • **
  • Posts: 62
    • View Profile
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #411 on: 28.08.13 - klo:08:53 »
Riihivuori dgp:n väylältä 17 löytyi eilen keltainen Kalevan Miekka, ei nimeä, numeroa tai muutakaan pohjassa. Jos joku on hukannut ko. kiekon tuolle väylälle (eilen?) ja pystyy suunnilleen kertomaan mihin kiekko tippui/hukkui (eli todistamaan omakseen), niin saa tulla hakemaan. Muussa tapauksessa lähtee myyntiin jonnin ajan päästä.

Offline Anthuan

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Anton Pöyry
  • Seura: Frisbeegolf Club Hyrylä ry
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #412 on: 28.08.13 - klo:16:15 »
Vierumäen vikalle väylälle unohtui punainen uudenkarhea Premium Jokeri...
varmaan lähteny junioreiden matkaan kun ei palautunut hallille prkl  >:(
Rimmissä yhteystiedot mikäli kulkeutuu jonnekin.
« Last Edit: 28.08.13 - klo:16:18 by Anthuan »
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

Offline Doggeri

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 241
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyrki Passila
  • Seura: Hämeenlinnan Discaajat
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #413 on: 28.08.13 - klo:16:59 »
Peikkometsän 15. väylän vesiesteeseen "vasemmalle" puolelle läjähti punainen vip muovinen Vipunen. Jos vaikka joku vahingossa sen ehtii naaraamaan sieltä. Tiedot oli pohjassa, mutta tiedä sitten jos ovat pysyneet...

Offline jaos

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 141
    • View Profile
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #414 on: 01.09.13 - klo:15:41 »
Tammisaaren lammessa kellui vastaan musta parigolf 2013 -kiekko. Numeroa ei ollut, eikä nimestäkään oikein saanut selvää. Jätin boksiin.

Offline Mako

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Karvinen
  • Seura: Tampereen frisbeeseura
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #415 on: 03.09.13 - klo:15:26 »
Tänään katosi nokian 6 väylälle puusta kimmonnut keltainen quantum astra 175g.
Kiitollinen olisin jos tämä kadonnut perheenjäsen löytäisi takaisin kotiin.

Offline jussi32

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 831
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jussi Sutti
  • Seura: Ylöjärven Ryhti
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #416 on: 03.09.13 - klo:18:26 »
julkujärven kolmanen väylän puuhun korkealle jäi keltainen star roc jossa mun nimi ja numero.   Jos kova tuuli tuo alas kiekon puusta  niin olis hyvä , että palauttas mulle eikä omis itselleen.   Jokut kun pelaa varmaan  6-7:llä mun löytökiekoilla, niin olis hyvä, että  tän saisi edes takasin.   Varmaan ehkä 2 kymmenestä tullut takasin + muutama viikko sitten oli joku rehellinen joka soitti mun radalle jäänesitä kiekosta.  Muuten kyllä ei oikein rehellisyys toimi tässä palautuksessa.

Eipä näkynyt enää puussa joten joku napannut taas itselleen tänkin kiekon vaikka oli  nimet ja numerot.   Tänään sitten hukku 13:sta oikealle metsään keltainen star lite wraith. Tuskin tätäkään takasin saa. 

Todennäköisesti sekin jossain puussa  kun ei löytynyt.  Julkujärvelle jos kiekon hukkaa, niin todennäköisesti puuhun on yleensä jäänyt. 

Offline oojii

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 129
    • View Profile
  • Oikea nimi: Osmo Reinikka
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #417 on: 03.09.13 - klo:21:11 »
Laajiksen #2 söi melkein pränikän Champion XCaliberin (keltainen), Jäi vieläpä siihen nurmikentälle, että varmaan on joku sen löytänyt. Jos tulee jollekin vastaan, niin toivottavasti palautuu. Nimi ja numero rimmissä oli.

Offline Vilu

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 22
    • View Profile
Vs: Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #418 on: 04.09.13 - klo:07:53 »
julkujärven kolmanen väylän puuhun korkealle jäi keltainen star roc jossa mun nimi ja numero.   Jos kova tuuli tuo alas kiekon puusta  niin olis hyvä , että palauttas mulle eikä omis itselleen.   Jokut kun pelaa varmaan  6-7:llä mun löytökiekoilla, niin olis hyvä, että  tän saisi edes takasin.   Varmaan ehkä 2 kymmenestä tullut takasin + muutama viikko sitten oli joku rehellinen joka soitti mun radalle jäänesitä kiekosta.  Muuten kyllä ei oikein rehellisyys toimi tässä palautuksessa.

Eipä näkynyt enää puussa joten joku napannut taas itselleen tänkin kiekon vaikka oli  nimet ja numerot.   Tänään sitten hukku 13:sta oikealle metsään keltainen star lite wraith. Tuskin tätäkään takasin saa. 

Todennäköisesti sekin jossain puussa  kun ei löytynyt.  Julkujärvelle jos kiekon hukkaa, niin todennäköisesti puuhun on yleensä jäänyt.

Koitin katsella tota puista jo torstaina ja perjantaina, mutta ei näkynyt silloinkaan enään.

Offline arkkeri

  • Juniori
  • **
  • Posts: 82
    • View Profile
  • Oikea nimi: PM
  • Seura: RFG
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #419 on: 04.09.13 - klo:09:16 »
Mukkulaan hukanneet voivat varmaan tuolta kaverilta kysellä kiekkojaan:

http://www.tori.fi/paijat-hame/Frisbee_Golf_Setti_7624648.htm?ca=12&w=1