Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Löytökiekkojen huhuiluketju  (Read 659281 times)

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #645 on: 13.06.14 - klo:16:06 »
En todellakaan ala tekemään työtä tuollaisten puolesta ja otan kiekon parempaan talteen kuin jätän sen ojan pohjaan roskaamaan luontoa.

Eli varastat. Onhan tämä varmasti trollausta, etkä oikesti ole noin idiootti?
Eli toisin sanoin hän pehmittää, että varastaminen olisi oikein?
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline Maikkari

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 814
    • View Profile
  • Oikea nimi: Miikka Lajunen
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #646 on: 14.06.14 - klo:00:12 »
Itse en ole hukannut yhtäkään kiekkoa ja yhtä etsin 5 tuntia ja lopulta löysin. Edelleen jos et viitsi nähdä vaivaa kiekon löytämiseen niin sitten se menee. Hämärässä ei kannata pelata jos haluaa pitää kiekkonsa tallessa. Samoin kannattaa katsoa mihin kiekko tippuu ja hakea se heti jos se menee vaikeaan paikkaan, eikä heittää koko bägiä ja lähteä sitten etsimään kun ei ole enää mitään hajua mihin kiekko tippui.

Eihän noiden kiekkojen löytäminen sinäänsä minulla hommaa vaikeammaksi tee jos etsin omaa kiekkoani, mutta se tekee piittaamattomille pelaajille sen helpoksi. Edelleenkään en ole mikään kiekonetsintäyritys, jolle maksetaan palkkaa tästä palauttelusta. Asia erikseen jos kiekko on selvästi unohdettu näkyvälle paikalle, mutta monesti näkee, että tyyppi tietää mihin kiekko meni, mutta ei mene edes katsomaan, koska paikka on niin hankala ja kengät kastuu. En todellakaan ala tekemään työtä tuollaisten puolesta ja otan kiekon parempaan talteen kuin jätän sen ojan pohjaan roskaamaan luontoa.
Huhhuh... Tekee vaikeaa vastata sinulle mitenkään sivistyneesti, mutta koitetaan.
Kai tiedät rikkovasi lakia varastamalla toisen omaisuutta?
Quote
6 §
Vähäarvoisesta löytötavarasta ilmoittaminen

Vähäarvoisen löytötavaran talteen ottamisesta, joka on tapahtunut muualla kuin 5 §:ssä tarkoitetussa laitoksessa, on löytäjän ilmoitettava omistajalle, jos tämä on tiedossa. Vähäarvoisen löytötavaran, jonka omistaja ei ole vaikeudetta selvitettävissä, saa löytäjä pitää.

PS. Itse heittelen useasti kavereiden kanssa, jotka yleensä auttavat kauankin kiekon etsinnässä. Mutta en minä viitsi ystävällisenä ihmisenä viivyttää kaikkia viittä tuntia kiekon takia. Ja kyllä, itse olen sellainen henkilö joka maksaa löytöpalkkion tärkeästä kiekosta.
"Paras oppitunti on epäonnistuminen. Pyrkikää saamaan siitä hermoja raastavasta triplabogistakin hyöty irti." -Pasi Koivu

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #647 on: 14.06.14 - klo:08:57 »
En todellakaan ala tekemään työtä tuollaisten puolesta ja otan kiekon parempaan talteen kuin jätän sen ojan pohjaan roskaamaan luontoa.

Eli varastat. Onhan tämä varmasti trollausta, etkä oikesti ole noin idiootti?

Tapani sen sanoi. Kaikenlaista sitä on lyhyenkin harrastmisen aikana todettua, mutta että näin... Miksi ne kiekot pitää poimia sieltä jos niitä ei kiinnosta palautella?

Turhauttaa se itseänikin että kiekot pyörii varastossa, mutta olen ottanut käytännön että kuukauden jälkeen jos ei ole noudettu pistän myyntiin kiekon. Ilmoitan kiekon löytyessä aina ensin puhelulla ja jos siihen ei vastata laitan viestin perään. Yllättävän usein viesteihin ei vastata, nytki pitäs tuo löytökiekot käydä läpi. Sais vain aikaiseksi.

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #648 on: 14.06.14 - klo:11:03 »
En todellakaan ala tekemään työtä tuollaisten puolesta ja otan kiekon parempaan talteen kuin jätän sen ojan pohjaan roskaamaan luontoa.

Eli varastat. Onhan tämä varmasti trollausta, etkä oikesti ole noin idiootti?

Taitaa hän olla juuri niin spede. Hänenkaltaistensa takia kiekkoja palautumatta. Hän vain on ylpeä tekemästään työstä...  ::)
« Last Edit: 15.06.14 - klo:17:43 by Jazz78 »
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Timesby

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 187
    • View Profile
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #649 on: 15.06.14 - klo:12:21 »
Oranssi Prodigyn D2 hävisi eilen Talin 6-väylälle. Nimi ja numero löytyy kiekosta.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #650 on: 15.06.14 - klo:19:17 »
Pakko antaa kehuja, koska tänään palautui pitkästä aikaa kiekko. Tosin, hukkasin sen eilen vai toissapäivänä puun oksalle eikä 20min nyppimisen jälkeen tullut alas niin olkoot. Jani/Jaakko, sulle propsit!

Offline havah

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #651 on: 15.06.14 - klo:19:43 »
Tänään pojalla katosi Keinukallioon sininen Prodigy D4 ja Punainen Latitude64 Diamond.

Diamond katosi 9 väylän jonnekin kauas oikealle.
Prodigy katosi 16 väylän oikean puolen metsikköön.

Molemmissa nimi(Diamondissa tyttären ja Prodigyssä minun) ja minun numero.

Offline Zechey

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 41
    • View Profile
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #652 on: 15.06.14 - klo:22:13 »
Katosi tänään valkoinen Star Leopard keinukallion 16. väylällä vasemman puoleiseen metsikköön, lähelle kuparijokea.

Offline Jori

  • Juniori
  • **
  • Posts: 65
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jori Hätinen
  • Seura: -
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #653 on: 16.06.14 - klo:10:55 »
Mulla jäi lauantaina Vampulassa 18. väylälle vanha kulunut EO 2009 P-PD korkealle männyn latvaan. Kiekossa mun etunimi ja muistaakseni vanha puhelinnro.

Kiekko ois kiva saada takasin, nykyinen nro on nolla-neljä-nolla 177 neljäviis 77

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #654 on: 18.06.14 - klo:09:24 »
Unohdin Kuulaakson kolmoselle korista 4 metrii pitkäks holarilättyni muutama päivä sitte kiessin lopuks (ruuhkan takia meni vähä kummallisesti toi lenkki), ja onneks taidettii olla iha viimetteet siel radalla sinä päivänä (siksi onni koska iltaisin voi olla liikkeellä vähä enemmä torspoja ihmisiä, en yleistä kuitenkaan). Seuraavana aamuna oli jo hieno mies (eläkeläinen) laittanu tekstarii että tuukko hakee kiekkos pois, tääl on tallessa. :)

Turha postaus tähän ketjuun, mutta kyllä mä vaan hattua nostan ku kiekot palautuu omistajalleen. Taitaa olla vähä hyvästä karmasta kysymys, kun ite palauttelen myös jokasen löytökiakon. 50/50 palautussuhde, 2/4 palautunu hukatuista.
« Last Edit: 18.06.14 - klo:09:28 by Jonessive »
Team Discraft / #71739

Offline Jaskala

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 964
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: Tallaajat
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #655 on: 18.06.14 - klo:09:37 »
Eilen katos upouus Moonshine Trespass Munkan 4:n niitylle. Tiiltä näin kuinka sukels kiven taakse, mutta ei sitä vaan kolmessa vartissa löytynyt.

Kiekossa ei nimeä, ni koitetaan josko tätä kautta vois vielä palautus.

Offline Wibe

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Rosenqvist
  • Seura: DGH
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #656 on: 18.06.14 - klo:11:35 »
Mäntsälän ysille hävis niiden ekoissa viikkokisoissa meikän kelta/vihree prodigyn d2. pohjassa nimmari, seura ja pdga numero.
poikittaisen tien jälkeen jossain siinä oikealla puskassa.

-Ville

Offline Friba

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #657 on: 18.06.14 - klo:17:15 »
Löytyi Innova Atlas kiekko Kivikon radalta väylä nr 12. Palautetaan tuntomerkkejä vastaan.

Offline TSK

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi Kämäräinen
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #658 on: 19.06.14 - klo:01:52 »
Moro,

Uutena harrastajana rekkasin foorumille ja parit kiekot on tullut hukattua keminmaan kallinkankaalle vapun jälkeen kun harrastuksen aloitin.

Toukokuussa
Sininen sotakirves 7 ja 8 väylän maastoon.
Eilen.
Keltainen hirvi 9 väylälle.

Molemmista puuttuu yhteystiedot, mut yksärillä voi ilmoitella.

Kiitos.

Offline heitteleväkuski

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 35
    • View Profile
  • Oikea nimi: Eveliina
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #659 on: 19.06.14 - klo:08:25 »
Jos joku liikkuu Turengin hakamäen radalle ja 9 radan lupiinipuskista löytyy valkyrie,mamba ja millennium poralius,niin yv voi laittaa. Löytöpalkkio luvassa