Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Löytökiekkojen huhuiluketju  (Read 653263 times)

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #855 on: 24.09.14 - klo:13:20 »
parisen kuukautta ehti kiekko majailla Mellilänjärvessä kun soitto tuli, ja nyt jo pannu postissa tulossa kotiapäin. hyvä systeemi!

http://sukelletutkiekot.blogspot.fi/

Mitenköhän sen Raaseporin helmen vesiväylän kanssa, muuten... yksi lötyskä sielläkin

Kukahan mun The Kihlakiekon kävis sukeltaa Hämeenkyrön lammikosta.. Ite kävin ettii ja löysin 18 muuta lättyy ainoastaan... Toivo elää että viel sen saa toi vaimo takas.. :) 

Ps. 20e löytöpalkkio siittä kiekosta.
Team Discraft / #71739

Offline Maxi

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #856 on: 24.09.14 - klo:20:32 »
Kokeillaan nyt kepillä jäätä:

Keinukallion 7-väylällä jäi mäntyyn keltanen bossi. Ei nimee eikä numeroo kiekossa..DOH.

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #857 on: 24.09.14 - klo:22:22 »
Unohdin kokonaan ja nyt muistin kun siivosin auton takalaatikkoa ja löysin sen... Häntyristä löytyi elokuun loppupuolella nimetön harvinaisempi merkkauskiekko... väylästä en ole varma mutta taka-9:llä se oli. Tuntomerkkejä vastaan palautuu.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline TomiV

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 279
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi Vuori
  • Seura: Rauma Frisbee ry
Vs: Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #858 on: 24.09.14 - klo:22:30 »
Eilen Kirikallion kasi väylällä katosi punainen opto saint pro. Nimi ja numero rimmissä.

Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
Löysin tämän vasta nytten :D Meni toinen kiekko samaan puskaan ja pieneen railoon jota ei olisi muuten havainnut ellei valkoinen kiekko olis ollu. No nytte tietää toinki railon tutkii jos jollain muullakin hukkuu siel kiekko :D
Team Trilogy

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #859 on: 24.09.14 - klo:22:53 »
Jostain eenokilta luultavasti varastettu seuraavat kiekot: prodigy f2 keltainen proto, pro dessu vihreä valunut punainen stämppi ja star dessu viininpunainen stäppiä himmennetty. Jos näkee voi palauttaa minulle, kiitos.

Offline MaZa1

  • Juniori
  • **
  • Posts: 65
    • View Profile
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #860 on: 25.09.14 - klo:10:25 »
Nokialle hukku eilen, onko se nyt sitte kutonen vai seiska väylä, vihree buzz johon ite värjätty hampunlehti olisin kiitollinen jos takas sais
Kysyisin vaan, että mitä vittua?

Offline Obelix

  • Juniori
  • **
  • Posts: 72
    • View Profile
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #861 on: 25.09.14 - klo:19:40 »
Meikun ysillä griplock ja kiekko jonnekin 11 tiille päin. Keskityin varoituksen huutamiseen, joten en nähnyt minne tippui. Kirkkaan keltainen md2 kyseessä. Olisi kiva saada takaisin.

Melkoisena yllärinä tänään tuli viesti, että kiekko on löytynyt. Joko ollut puussa tai melkoisessa kolossa, kun kuukauden oli jemmassa. Kiitos löytäjälke.
Frisbeegolfissa heitellään värikkäitä muovikiekkoja erilaisiin puskiin ja pensaisiin.

Offline Tuoppi

  • Juniori
  • **
  • Posts: 91
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas
  • Seura: TFS
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #862 on: 25.09.14 - klo:21:00 »
Kukahan mun The Kihlakiekon kävis sukeltaa Hämeenkyrön lammikosta.. Ite kävin ettii ja löysin 18 muuta lättyy ainoastaan... Toivo elää että viel sen saa toi vaimo takas.. :) 

Ps. 20e löytöpalkkio siittä kiekosta.

Tulee useasti jätettyä Hämeenkyrön 8-väylä välistä just sen lammen takia :D Se vetää kiekkoja puoleensa... Mahdoitkohan löytää meikäläisen kiekot sieltä ::)

Offline nik0

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 28
    • View Profile
  • Oikea nimi: niko möttönen
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #863 on: 26.09.14 - klo:10:45 »
eilen kaveri hukkas trilogyn sinisen thieffin vihiojan vitoselle. jonnekkin pusikon taakse näytti menevän mut eipä me löydetty sitä eikä näkyny ojassakaan. kiekossa ei nimitietoja

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #864 on: 26.09.14 - klo:17:11 »
Kukahan mun The Kihlakiekon kävis sukeltaa Hämeenkyrön lammikosta.. Ite kävin ettii ja löysin 18 muuta lättyy ainoastaan... Toivo elää että viel sen saa toi vaimo takas.. :) 

Ps. 20e löytöpalkkio siittä kiekosta.

Tulee useasti jätettyä Hämeenkyrön 8-väylä välistä just sen lammen takia :D Se vetää kiekkoja puoleensa... Mahdoitkohan löytää meikäläisen kiekot sieltä ::)

KAIKILLE numerollisille/nimillisille ilmoitin kiekkolöydöistä, nimettömät pidin luonnollisesti itelläni. Laita privaa ni katotaan oisko sun kiekkoo tuol mun pihavarastossa? Mutta toi em. lause tosiaan. Ihmettelen kyllä kun vissiin yks jannu on vasta hakenu kiekkonsa takas multa, tosin moni anto pitääkki lätyn kun olin ilmottanu mutta muttah... On niitä tuol viel ja vois laittaa uusintaviestii jossai kohtia taas kaikille kun ois aikaa.

Ja tosiaan omaa (https://www.facebook.com/discdesigner/photos/pb.214623098746643.-2207520000.1411740601./220685281473758/?type=3&theater) olin ettimässä... Muistakaa... 20e kun toi palautuu jostain joskus viel...

JA AINIIN, löysin tänään Julkujärveltä kymppiväylän puusta 4 metrin korkeudelta kirkkaankeltaisen ja "kauniisti" tussatun S-line Rushin. Oli nimet ja numerot, laitoin sinne mahtavaan TFS:n ???LUKOTTOMAAN??? löytölootaan kun en aina kerkiä soitteleen kaikille. (Mikähän idea sillä on lukottomana?)
« Last Edit: 26.09.14 - klo:17:14 by Jonessive »
Team Discraft / #71739

Offline temppa.kk

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 268
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Leinonen
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #865 on: 26.09.14 - klo:22:00 »
Kukahan mun The Kihlakiekon kävis sukeltaa Hämeenkyrön lammikosta.. Ite kävin ettii ja löysin 18 muuta lättyy ainoastaan... Toivo elää että viel sen saa toi vaimo takas.. :) 

Ps. 20e löytöpalkkio siittä kiekosta.

Tulee useasti jätettyä Hämeenkyrön 8-väylä välistä just sen lammen takia :D Se vetää kiekkoja puoleensa... Mahdoitkohan löytää meikäläisen kiekot sieltä ::)


JA AINIIN, löysin tänään Julkujärveltä kymppiväylän puusta 4 metrin korkeudelta kirkkaankeltaisen ja "kauniisti" tussatun S-line Rushin. Oli nimet ja numerot, laitoin sinne mahtavaan TFS:n ???LUKOTTOMAAN??? löytölootaan kun en aina kerkiä soitteleen kaikille. (Mikähän idea sillä on lukottomana?)
Idea on se että sieltä on hyvin helppo jonkun typeryksen pölliä kaikki kiekot... >:(
Uusia ratoja vain etsimään!

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #866 on: 26.09.14 - klo:22:34 »
Tuntematta tilannetta Hämeenkyrössä Julkujärvellä veikkaan lukottomuuden syyksi sen, että:
1) Seuralla/yksityishenkilöillä ei ole aikaa/valmiuksia/intoa tyhjentää laatikkoa riittävän usein, säilytellä kiekkoja ja soitella perään, eikä
2) Investoida lukkoihin ja laatikoihin -> lukitun laatikon murtovarmuutta tullaan kokeilemaan monin tavoin vaikka sisällä olisikin vaan tussattua muovia. Laatikosta pettää aina heikon lenkki, on se sitten lukko, saranat, laatikko itse jne.

Ihannemaailmassahan löytölaatikkojärjestelmät toimivat hienosti.

edit: meni paikkakunnat sekaisin
« Last Edit: 26.09.14 - klo:22:43 by tuomasv »

Offline bene

  • Juniori
  • **
  • Posts: 67
    • View Profile
  • Oikea nimi: Benjamin Kari
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #867 on: 27.09.14 - klo:20:42 »
Tänään katos Talin väylälle 5 tai 6 keltainen Innovan Mamba, löytöpalkkiota luvassa. Nimi ja numero oli. Taisi unohtua ihan näkyvälle paikalle, vasta kierroksen jälkeen huomasin että on kadoksissa.

Edit - Siltamäen lampeen kadonnut myös vihreä Innova Leopard (nimellä ja numerolla) ja keltainen TeeDevil ilman merkintöjä. Lisäksi kaverin Millenium Quasar? draiveri katosi Kivikon väylälle 15.
« Last Edit: 27.09.14 - klo:20:46 by bene »

Offline lumo

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 40
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami
  • Seura: TFS
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #868 on: 27.09.14 - klo:20:59 »
Nimetön Champion Teebird löydetty tänään Riihivuoren ykkösväylältä. Palautettu toimistoon, josta sen voi noukkia tarkempia tuntomerkkejä vastaan.

Offline jussi32

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 829
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jussi Sutti
  • Seura: Ylöjärven Ryhti
Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« Reply #869 on: 29.09.14 - klo:16:37 »
Kaksi vuotta sitten hukattu valkoinen buzz palautui mulle takasin.  Toki joku on pelannu sillä kaks vuotta ja hukannut uudestaan ja kuluttanut sen samalla.      Jos huomaatte, että jonkun kiekossa on jonkun muun nimi. Niin huomauttakaa tästä. Buzzsissakin  oli yhä mun nimet eikä niitä ollu vedetty yli.  Toki olen myös myynyt kiekkoja.  Joten on varmaan helppo sanoa, että joo olen ostanut tän facebookin frisbeegolfkirppikseltä. Kaikkia en ole kuitenkaan myyny ja jotkut pelaa mun hukatuilla kiekoilla. Keltanen star roc mun nimellä jos näkyy jollain tai beasteja ja rusheja niin huomauttakaa.
« Last Edit: 29.09.14 - klo:16:50 by jussi32 »