Frisbeegolf-keskustelu > Fribakisat

NDGE 1999 - 2019

<< < (14/14)

gunners:
Olen tuttuun tyyliin tehnyt tämän kisan järjestelyt niin itselleni kuin muillekin vaikeaksi. Jotenkin se kai kuuluu NDGE henkeen, ja minun leväperäiseen tapaani hoitaa asioita. Päivä päivältä kisapäivä lähestyy!
Jännitys kasvaa: Kuinka moni maksaa ajoissa?, kuinka moni tulee paikalle?, millainen sää? miten kisa sujuu, vai sujuuko ollenkaan? Mitä unohdan tehdä jne, jne!
Rataa en ole ehtinyt juurikaan rakentaa, koreja olen kyllä pystytellyt. Teemattojen kuskaus, ja niiden hiekoittaminen on se kovin ja raskain homma, se menee kyllä ensiviikkoon.

Perjantaina 19.4 on klo.12 alkaen mahdollisuus NDGE osallistujilla harjoitteluun maksamalla ratavuokran. Ratavuokrahan on normaalisti 15 euroa kiinteällä radalla. Olen kuitenkin sopinut NDGE alennuksen, joten Järkälettä pääsee harjoittelemaan hintaan 5 e
Ratamaksu maksetaan paikanpäällä minulle käteisellä. Rahat tilitän sitten Golfklubille!

Minut löytää sieltä sun täältä, mutta varsinkin illalla laavulta makkaran ääreltä!

gunners:
Batsien pelaajilla on alkanut jo kova betsittely, ja keskinäisiä sijoituksia ennusteltu. Uho on kova, ja vuorigorillan päänahka tuntuu olen haluttua tavaraa >:(

gunners:
Kaikki 150 pelaajaa maksaneet osallistumisensa!! ISO KIITOS!!

Perjantaina klo.12 alkaen voi NDGE pelaajat tulla treenaamaan Järkälettä 5 e ratamaksua vastaan ( normaalihinta 15 e)

gunners:
NDGE 1999-2019 on nyt taakse jäänyttä aikaa! Sää oli ihan hyvä, vaikkei aurinko pelaajia hellinytkään aamun jälkeen. TD sekoili ehkä hieman vähemmän kuin ennen (mutta vain vähän). Pelaajat olivat suurenmoisia, ja teitte päivästä jälleen elämisen arvoisen!

KIITOS KAIKILLE!!!

ymme:

--- Quote from: gunners on 24.04.19 - klo:15:16 ---NDGE 1999-2019 on nyt taakse jäänyttä aikaa! Sää oli ihan hyvä, vaikkei aurinko pelaajia hellinytkään aamun jälkeen. TD sekoili ehkä hieman vähemmän kuin ennen (mutta vain vähän). Pelaajat olivat suurenmoisia, ja teitte päivästä jälleen elämisen arvoisen!

KIITOS KAIKILLE!!!

--- End quote ---

Iso kiitos, oli jälleen huikea päivä!

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version