Kai se on aika tännekkin kirjoitella taas muutoksista.
Ei seuran vaan kaupungin toimesta tapahtunut melko paljon lisää puiden raivaamista.
Suurimmat erot huomaa väylillä 12, 13, 15, 16 ja 17.
- 12 molemmilta puolilta väylää lähes koko matkalta karsittu puita pois, ei avaa väylää sen enempää, mutta jos heitto karkaa niin helpompi päästä pois. Paikallisille omituinen kun näkee väylältä 13 korin.
- 13 kuten yllä mainittu niin väylän vasemmalta puolelta karsittu jonkun verran ja ei niin väylään vaikuttavasti myös enemmän vasemmalta. Jos avaus menee hiukan vasempaan aikaisessa vaiheessa niin upsilinja voi löytyä helpommin
- 15 helpottunut jopa merkittävästi, ennen koria ollut pieni koivu/risupläntti harvennettu aika paljon, jotain siinä vielä pystyssäkin on mutta voi päästä läpikin jo.
- 16 muutos on lähinnä väylän sivuilta satunnaisia puita otettu ja toki 15-16 välissä oleva alue on karsittu, ei varsinaisesti pitäisi olla pelialuetta, mutta käyhän näitäkin. 16 tiiltä näkee kohtuu hyvin 15 avaukset joten turvallisuus on ainakin parantunut.
- 17 ei ole puita otettu vaan tiiltä katsottuna montun etureunaan on kasattu isoja kekoja hiekkaa ja muuta maa-ainesta. Tämä ei ihan ymmärrykseen mennyt kun monttu on sitä varten että sinne sitä työnnetään.
Ja se epämiellyttävin osuus koko jutussa että kaikki kaadetut puut ovat jätetty vain paikalleen.