...joku muistaakseni huomasi suuren yhtäläisyyden Discmanian fribakenkien ja jonkun Salomonin mallin välillä. Malli ja pohjakuvio sama, värejä vain muutettu.
Näin tais olla Salientin fribakenkien kohdalla, ihan sama malli kuin Salomonilla, jopa pohjaan jätetty Salomonin S-logo;)
Dynamic Discillä on ne skatemalliset friba/vapaa-ajankenkät, jotka on DC:n tai vastaavan ison skeittibrändin alla valmistettu. Viimeisintä Discgolfer magazinea lukeneet varmasti huomas mainoksen uusista DD:n jykevimmistä fribakengistä, ne taas näytti halpisversioilta Keenin Bryceista.
Discmanian popot oli kuulemma ihan nollista suunniteltu ja jossain "omalla" tehtaalla valmistettu, ei minkään tunnetun merkin suojissa (korjatkoon joku joka tietää).
Nyt oli jo liikaa offtopikkia bägi-ketjuun;)
Back to bags.
Eikös jenkeillä ne pienetkin urheilujuomapullot oo hirveen isoja halkaisijaltaan, yhtä isoja kun meidän puolitoistalitraset pullot? Eli eiköhän noihin uusinkin mahdu 1,5 l pullot. Ite en tykkää niin isoa pulloa sulloa siihen bägin kylkeen, osuu aina kyynärpäähän kun laittaa bägin selkään;) Nollaseiskavitonen riittää aivan hyvin, niin toisessa pullotelineessä voi pitää pyyhettä.
Ja onhan se vähän sama näiden fribabägien kanssa kun esim. autojen, eli on mersuja sun muita jotka maksaa paljon enemmän mutta ei välttämättä toimita asiaansa yhtään paremmin kun vaikka yli puolet halvemmat japanialaiset... olipas vähän mustavalkoinen metafora;) Mutta pointti oli se, että kun brändi on jalansijan markkinoilla hankkinut ja tietyn hinnan tuotteilleen asettanut, jonka puolestaan kuluttajat ovat hyväksyneet ostamalla tuotteita (toiset itkien ja toiset ei). Niin tästä yhtälöstä on syntynyt seuraavat sanonnat: "merkki maksaa", "laadusta kannattaa maksaa", "köyhälle kaikki on kallista" ja "samaa paskaa eri paketissa"...
Get the point