Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Sports Champions Disc Golf PS3 MOVE - Fribaa Pleikkarilla  (Read 9222 times)

Offline Rijkaard

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 136
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku
  • Seura: LoFro
Onks jengi pelaillu tätä talvipäivien pelastajaa? Mun mielestä ominaisuuksia on saatu jopa yllättävän realistisiksi. Kiekot lentää ja feidaa rystyllä ja käntsyllä niinkuin kuuluukin. Rykäisykin saa olla semimiehekäs jos haluaa heittää yli 100m. Jopa rollit ja upsit onnistuu jotenkin. Kolme kiekkoa käytettävissä, putteri, midi ja draiveri.

Muistaakseni PS Storesta saa jonkun moodin tohon, että toi rata on pelattavissa peilikuvana. Muuten käy loppupeleissä aika tylsäks pelkästään toi yks 18-väylänen rata. Ihan hyvää viihdettä ennen ja jälkeen baarin, pikku betsillä tietysti. Niin ja talvella kans kun alkaa olkapää nykimään, niin tää on ihan hyvä silloin päräyttää tulille.



On ollu paljon puheita ja toiveita että tulis ihan täysin friballe omistettu peli. Tyyliin EA Sportsin julkaisemana. Innovan ja Discmanian koko valikoima käytössä, sekä Jenkkien ja Euroopan näteimmat radat videoiden ja kuvien perusteella mallinnettuna, what? Top 20 ränkätyt pelaajat valittavissa ja oman pelaajan kustomointi. Online-moodilla paripelit Lausteella keskitalvella, maistuis. Wii-konsolin viimeisimmissä Tiger Woods Pga Tour -peleissä on ollut disc golf mukana, en tajuu miks sitä ei oo PS3 versioissa ollut..
Telkkä pönttöön.

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Sports Champions Disc Golf PS3 MOVE - Fribaa Pleikkarilla
« Reply #1 on: 23.08.12 - klo:22:23 »
Olen pelannut paljonkin, mutta toi miehekäs rykäisy on kyllä liioittelua. Parhaiten tuo kiekko lähti rannevipillä, joka vastaa n. 30 metrin puttia oikeassa elämässä. Sellanen "draivaaminen" ei auta yhtään.

Offline Rijkaard

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 136
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku
  • Seura: LoFro
Vs: Sports Champions Disc Golf PS3 MOVE - Fribaa Pleikkarilla
« Reply #2 on: 23.08.12 - klo:22:36 »
Joo lähteehän se ranneliikkeelläkin, mutta jos fiilistä haluaa draivaukseen, niin saa sen lähtemään rykäisylläkin  ;D
Telkkä pönttöön.

Offline Raprider

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 46
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko
  • Seura: Linnan Mando DG
Vs: Sports Champions Disc Golf PS3 MOVE - Fribaa Pleikkarilla
« Reply #3 on: 23.08.12 - klo:23:01 »
Tämmönen vois tulla Xboxillekkin, voisi olla hyvä kinectillä :)
Mando!

Offline JoniHenri

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 186
    • View Profile
  • Seura: Disc Golf Club Provinssi
Vs: Sports Champions Disc Golf PS3 MOVE - Fribaa Pleikkarilla
« Reply #4 on: 24.08.12 - klo:03:21 »
Tämmönen vois tulla Xboxillekkin, voisi olla hyvä kinectillä :)

Samaa mieltä! Mun mielestä Microsoft Studiolla oli joku vastaavanlaisen pelin projekti alla, joskus aikoja sitten olen lukenut. Muutenkin Kinect pelit ollu tosi toimivia ja hyviä, niin miksei myös tälläinenkin.
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi. -
Mä olin ihan millis.. ja sit mä heräsin! -

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Sports Champions Disc Golf PS3 MOVE - Fribaa Pleikkarilla
« Reply #5 on: 24.08.12 - klo:09:42 »
Jos saisi samanlaisen kuin Tony Hawks Pro Skaterista aikanaan, että pelaajan ominaisuudet kehittyisivät samalla kun suorittaa jotain spesiaalitehtäviä. Ja tokihan pitäisi voida valita Ken Climo (kokemus lähes täydet, distance vähän heikompi, mahtavat rollerit) ja Nikko Locastro (hyvä distance, epävarmat hermot, upsit nolla).

Nythän tossa pelissä saa erikoiskiekkoja kun pelaa hyvin, mutta ne lentää kaikki ihan samalla lailla, eli silleen jäänyt vähän kesken toi kehittely.

Ja kyllähän se ärsyttää, kun tietokonevastus pistää kaikki putit 30 metrin säteeltä sisään niissä vaikeimmissa tasoissa.