Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Kivikkoon kadonnutta...  (Read 112604 times)

Offline Mikavain

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 297
    • View Profile
Vs: Kivikkoon kadonnutta...
« Reply #225 on: 15.05.15 - klo:18:05 »
Ykkösen lampeen oranssi OS Buzzz yhteystiedot rimmissä. Lisäksi työpaikan kuvallinen kulkukortti, todennäköisesti parkkipaikalle.

Kortti löytyi. Yv laitettu

Offline Pedro

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 119
  • Kesä '12 ja heinäkuun loppu. Taivalvaara DGP.
    • View Profile
    • Taivalvaara DGP (24.9.2012)
  • Oikea nimi: Petteri
Vs: Kivikkoon kadonnutta...
« Reply #226 on: 31.05.15 - klo:16:25 »
Kivikon supersunnuntain pariskabailujen aluksi heti pinkki C-line FD läsähti ykkösen jorpakon keskeen. Kiekossa pitäisi olla nimimerkki 'Pedro' ja puhelinnumero nolla-neljä-neljä 213 8125 sekä tussilla myös merkintä "Siltamäki 11 15.5.2015". Löytöpalkkio. Kiekolla sekä käyttö- että tunnearvoa.

Ai niin, myös iso osa stämpistä pyyhitty pois.

EDIT: Tämä on löytynyt ja palautunut, tuhannet kiitokset vielä käyttäjälle TikTak!
« Last Edit: 26.08.15 - klo:11:34 by Pedro »
"... tai sitte tuosta hyssellä"

Offline tomppe

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
Vs: Kivikkoon kadonnutta...
« Reply #227 on: 02.06.15 - klo:20:57 »
Kivikon 1.väylän lammen iha reunaan jäi keltanen gstar thunderbird yhteystietoineen..osa stämpistä poistettu.. edelliset oli sekottanut veden niin ei nähnyt mitään. Jos joku näkee niin ottakaa talteen. Kiitos

Offline tomppe

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
Vs: Kivikkoon kadonnutta...
« Reply #228 on: 24.06.15 - klo:10:31 »
Kaverilla jäi violetti roc3 jonnekin väylälle eilen.. pitäs olla numero ja nimi jos ei oo kulunu

Offline Late

  • Juniori
  • **
  • Posts: 51
  • Edistynyt amatööri
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lauri
  • Seura: Sarkkiset Yr
Vs: Kivikkoon kadonnutta...
« Reply #229 on: 06.07.15 - klo:23:20 »
Eilen sunnuntaina 5.7. olin Kivikossa heittämässä.

Toisen kierroksen alussa oli 1. väylän lätäkössä 3 ihmistä etsimissä kiekkoja. Kävin ihan mielenkinnosta jutustelemassa, kiekkoja kun näytti olevan löytynyt useita kymmeniä.
Kysyin rannalla olevalta kaverilta, mitä kiekoille tehdään. Kuulemma kaikkiin numerollisiin otetaan yhteyttä, muut jäävät kahdelle muulle kiekkoja etsineelle.
Kysyin sitten kahdelta muulta, voinko ostaa jonkun ilman numeroa olevan kiekon.
Ensimmäinen vastasi;
"en minä oikein tiedä, ja osoitti toista"
Kysyin toiselta, voinko ostaa merkkaamattoman kiekon;
"en minä tiedä..."

Totesin asian liian vaikeaksi ja jatkoin kierrosta.

Vähän outo olo jäi tästä kiekkojen "pelastus" operaatiosta..... ;)

Offline tommih689

  • Juniori
  • **
  • Posts: 60
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi
  • Seura: Disc Golf Vikings ry
Vs: Kivikkoon kadonnutta...
« Reply #230 on: 07.07.15 - klo:00:11 »
Pari viikkoa sitten myös kolmen hengen seurue kalasteli kiekkoja ykkösen lätäköstä oluen voimalla.
Menin kyselemään kiessin alussa hävittämäni Kalevan miekan perään herroilta. Miekka oli paria päivää aikaisemmin ostettu forumilta, enkä ollut vielä omaa nimeä kerennyt siihen rustailemaan. Ja kas kummaa, Miekka oli tosiaan löytynyt ja eräs herra juurikin puhui puhelimessa kiekon aiemman omistajan kanssa. Oli sen saanut tihrustettua selville, vaikka oli tosi himmeäasti näkyvissä. No pienen sekaannuksen jälkeen kiekko palautui minulle ja kaikki olivat tyytyväisiä. Yritin tarjota löytöpalkkiotakin, muttei kelvannut.
Kertoivat myöskin soittelevansa kaikki numerolliset kiekot läpi ja pitävänsä vain ne kiekot, joissa ei ole nimeä/numeroa. Myyntiaikeita ei kuulemma ollut. Mielestäni vaikutti kuitenkin ihan leppoiselta ja rehdiltä porukalta.

Offline Late

  • Juniori
  • **
  • Posts: 51
  • Edistynyt amatööri
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lauri
  • Seura: Sarkkiset Yr
Vs: Kivikkoon kadonnutta...
« Reply #231 on: 07.07.15 - klo:00:25 »
Pari viikkoa sitten myös kolmen hengen seurue kalasteli kiekkoja ykkösen lätäköstä oluen voimalla.
Menin kyselemään kiessin alussa hävittämäni Kalevan miekan perään herroilta. Miekka oli paria päivää aikaisemmin ostettu forumilta, enkä ollut vielä omaa nimeä kerennyt siihen rustailemaan. Ja kas kummaa, Miekka oli tosiaan löytynyt ja eräs herra juurikin puhui puhelimessa kiekon aiemman omistajan kanssa. Oli sen saanut tihrustettua selville, vaikka oli tosi himmeäasti näkyvissä. No pienen sekaannuksen jälkeen kiekko palautui minulle ja kaikki olivat tyytyväisiä. Yritin tarjota löytöpalkkiotakin, muttei kelvannut.
Kertoivat myöskin soittelevansa kaikki numerolliset kiekot läpi ja pitävänsä vain ne kiekot, joissa ei ole nimeä/numeroa. Myyntiaikeita ei kuulemma ollut. Mielestäni vaikutti kuitenkin ihan leppoiselta ja rehdiltä porukalta.

OK.
Ehkä he tosiaan vaan halusivat mahdollisimman paljon kiekkoja itselleen.  :)

Siinä mutalätäkössä pulikoiva on kyllä kiekkonsa ansainnut, ihmettelin vain miksi eivät myisi osaa pois...

Offline Zarmo

  • Juniori
  • **
  • Posts: 90
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarmo Silvennoinen
Vs: Kivikkoon kadonnutta...
« Reply #232 on: 15.07.15 - klo:14:26 »
Tänään 15.7.katosi Kivikon väylällä 11. sininen Star Spider. Kiekossa on yhteystiedot rimmin sisäreunassa, jos eivät ole kuluneet pois?

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Kivikkoon kadonnutta...
« Reply #233 on: 20.07.15 - klo:11:56 »
Kivikossa kadonneiden kiekkojen suhteen mulla on suht hyvä karma. Pari kertaa olen siellä hävittänyt First Run C-PD:n, aina palautunut. Nyt Viikinki-kerholaisten myötä löytölaatikko toimii hienosti, ekaksi löytyi pari vuotta poissa ollut Mako, ja nyt oli löytynyt pari viikkoa sitten ykkösen lampeen heittämäni Banshee.

Enää yksi Star Teebird olisi ykkösen lammessa, mutta epäilemättä se on nousemassa sieltä. Valkoinen.

Offline artino

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 109
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo Norrkniivilä
Vs: Kivikkoon kadonnutta...
« Reply #234 on: 20.07.15 - klo:21:12 »
Voi olla et mun bägistä on tippunut kivikkoon musta aviar halloween-stampilla

Offline Anthuan

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Anton Pöyry
  • Seura: Frisbeegolf Club Hyrylä ry
Vs: Kivikkoon kadonnutta...
« Reply #235 on: 27.07.15 - klo:23:27 »
Tänään jäi Kivikon 13. väylän lammikkoon noin väylän puoliväliin lyhyen riipaisun jälkeen sininen champion Roc3. Nimi ja puh nro rimmissä, toivottavasti löytyy! Tärkeä kiekko  :'(
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Kivikkoon kadonnutta...
« Reply #236 on: 30.07.15 - klo:17:39 »
Kivikossa kadonneiden kiekkojen suhteen mulla on suht hyvä karma. Pari kertaa olen siellä hävittänyt First Run C-PD:n, aina palautunut. Nyt Viikinki-kerholaisten myötä löytölaatikko toimii hienosti, ekaksi löytyi pari vuotta poissa ollut Mako, ja nyt oli löytynyt pari viikkoa sitten ykkösen lampeen heittämäni Banshee.

Enää yksi Star Teebird olisi ykkösen lammessa, mutta epäilemättä se on nousemassa sieltä. Valkoinen.

Jaa, nyt ainoa Kivikossa kadoksissa ollutkin on löytynyt ja matkalla Taliin TT-merkinnän myötä. Kiitos ykköslammen molskijoille! Itse en kiekkojen perässä sinne viitsisi mennä, mutta nostan toki hattua ja kiitän löytölaatikkopalautuksesta :)

Offline huckerby

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
Vs: Kivikkoon kadonnutta...
« Reply #237 on: 01.08.15 - klo:17:10 »
Kaverilla oli sitten tämmöinen päivä.

Päivä aloitettiin hukkaamalla Oranssi champion Ape ykkösen lampeen, kiekossa ei numeroa, mutta pohjassa lukee BEN.

Päivä lopetettiin jättyämällä kiekkokassi auton viereen. Kotoa pelipaikoille palatessa kassi oli kadonnut.
Kassi on oranssi kangaskassi ja sisältönä oli putteri (en tiedä mikä), valkoinen Roc sekä oranssi/keltainen Saint. Putterissa ja Rocissa pohjassa Ben ei numeroa, Saint oli lainakiekko multa pohjassa nimi ja numero.

Offline jämpti

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
  • Oikea nimi: Arto Alho
Vs: Kivikkoon kadonnutta...
« Reply #238 on: 08.08.15 - klo:18:22 »
12. väylälle katosi mintunvihreä Gold Line Diamond tänään. Perhana, keskelle väylää suunnilleen putosi, mutta sen verran on tuota niittämätöntä puskaa siellä, että ei vain löytynyt, vaikka vartin verran etsiskeltiin. Sikäli harmittaa, että ekaa rundia käytössä. Pohjasta löytyy nimikirjaimet ja puhelinnumero.

Niistä nokkosista kyllä löytyi kaksi muuta kiekkoa, muttei omaa :D Valkoinen Leopardi ja Star TL palautettu boksiin. Toivottavasti joku palauttaa mun kiekon kun tulee vastaan.

Offline maige

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 39
    • View Profile
  • Oikea nimi: Miikka
  • Seura: TT + Bogey Brothers (unofficial)
Vs: Kivikkoon kadonnutta...
« Reply #239 on: 25.08.15 - klo:09:30 »
Sunnuntaina 23.8 hävisi väylän #13 kaarteen mutaveteen Oranssi 175g Firebird.
Kiekko oli aivan bränikkä ja ensimmäistä kertaa käytössä joten ei tietenkään nimeä eikä numeroa siinä <-- Soosoo >:(
Jos nyt joku tämmöisen kiekon löytää ja halajaa hyvää fribakarmaa niin olen kiitollinen palautuksesta.
putti kateissa jo vuodesta 2009