Frisbeegolf-keskustelu > Välinekeskustelu

Bägin hankinta

(1/2) > >>

Juuzou:
Nyt tarvitsisi hieman apua uuden bägin hankintaan. Minulla on tällä hetkellä Innova Standard Bag. Ja tämä on kaikin puolin hyvä, mutta ei kiekot enää mahdu sinne :)

Mitään hirveän isoa (30+ kiekkoa) en tarvitse. Käytännössä hieman vajaalla 20:llä varmasti pärjäisin. Olen miettinyt Innovan Deluxe Bagia. Mutta onko tuo turhan iso kannettavaksi olalla? Mitään sträpsilaukkua en haluaisi (ne on vähän turhan isoja omaan makuuni).

Koitin itsiä kuvaa missä olisi standard bag ja deluxe bag niin näkisi konkreettisesti kokoeron, mutta sellaista en löytänyt. Jos joku osaisi jotain ehdotuksia heittää niin kiitollinen olisin :)

Hans Wäkevä:
Tuolta voi löytyä alkajaisiksi jotain vinkkejä: http://www.frisbeegolf-forum.fi/index.php/topic,58.0.html

Suosittelen kyllä strapsejä bägiin tai reppubägiä mikäli aiot isomman bägin hankkia, ovat paljon mukavammat päällä ja paremmat selälle. Deluxe bägikin on jo sen kokoinen että siihen strapsit laittaisin.

GARFFi:
Multa saattais tulla Revolutionin Team Carolina bägi myyntiin lähiaikoina sträpseineen, mikäli tuo Prodiscuksen bägi alkaa olla pikkuhiljaa kuosissaan.

Champion Beast:
Itsellä Latitude 64 Pro-bägi ja hyväksi olen todennut. Valjaat kun vielä hommaan niin sitten pärjää. Huomasi tuolla viikonloppuna kun tarvottiin vyötäröä myöten hangessa, että olkahihna ei ole se kaikkein mukavin ratkaisu :)

DX Dessu:

--- Quote from: Hans Wäkevä on 20.02.12 - klo:13:02 ---Tuolta voi löytyä alkajaisiksi jotain vinkkejä: http://www.frisbeegolf-forum.fi/index.php/topic,58.0.html

Suosittelen kyllä strapsejä bägiin tai reppubägiä mikäli aiot isomman bägin hankkia, ovat paljon mukavammat päällä ja paremmat selälle. Deluxe bägikin on jo sen kokoinen että siihen strapsit laittaisin.

--- End quote ---

Mulla oli toi deluxe ja valjaat.muuten hyvä mutta painoivat kylkiin.tietysti voi johtua jo valjaista jotka mulla on latituden.Tätä ongelmaa ei ole ollu discarrierissa.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version