Frisbeegolf-keskustelu > Treenipäiväkirjat

Jussin rata kiertely blogi.

<< < (124/127) > >>

jussi32:
Tämä kausi oli ainakin ratakiertelyn osalta tässä. Vielä lumet lähti, mutta silti loppukaudesta vaan julkujärveä.
Suodenniemi on  nyt päivitetty  fgr:ään, mutta käyn pelaamassa sen vasta keväällä kun on valoisempaa. 

Blogi jää myös tauolle eli keväällä 2024 taas jatketaan.





jussi32:
Rata  kiertely suunnitelma 2024 kaudelle.

Tällä Kaudella tulee olemaan myös "helppoja bongauksia". Tairkoittaa siis, että uuisia ratoja tulee aika lähelle eli ei tarvitse ajella satoja kilometrejä.

Näitä on Vihola nokia jonka vois ottaa jo heti enimpien  lumien sulattua. Rajasalmí Pirkkala, Suodenniemi, Nokia Linnavuori.  Teisko mainsalo. Orivesi.

Loimaan uusi rata+Loimijoki

Euran uusi rata+ lähellä olevia neppiratoja.

Launoinen+ hyvinkään uudet neppiradat.

Muut radat on sitten vielä auki. Riippuu vähän mihin tulee uusia ratoja. 

Suunnitelmissa on ehkä myös Jyväskylän keijonkangas+ muuratharju tai heinola kippis  ehkä molemmat tai jonpi kumpi. Tai sitten ei kumpaakaan jos tulee muuta kierettävää lähemmäksi katsoo nyt.

Ari:
Olen tässä vähän miettinyt, että mitä tänne voisi kommentoida kun aika paljon on sellaisia ratoja joissa itse ei ole käynyt.

Tässä talvikaudellahan Jussi voisi suunnitella radan viime vuoden pelattujen ratojen parhaista väylistä pikku perusteluilla :)

jussi32:

--- Quote from: Ari on 25.01.24 - klo:23:31 ---Olen tässä vähän miettinyt, että mitä tänne voisi kommentoida kun aika paljon on sellaisia ratoja joissa itse ei ole käynyt.

Tässä talvikaudellahan Jussi voisi suunnitella radan viime vuoden pelattujen ratojen parhaista väylistä pikku perusteluilla :)

--- End quote ---

Katsoo nyt jos joskus teksin paremmalla ajalla.

Viimevuoden radoista jossa kannattaa käydä on ainakin Lappi DiscGolfPark Raumalla,  Savitsi DiscGolfPark harjavalta.  Samalla menee hiittenharjukin. 
Jos haastetta haluaa niin hämeenlinnan kantola.  Joka toki oli ehkä vielä hieman keskeneräinen.  Myös Keurusselän frisbeegolfpuisto on täysin kisapelaajien rata.

Se rata sisältäisi varmasti Rauman lapin, hämeenlinann kantolan. Harjavallan savitsin ja keurusselän väyliä.

jussi32:
Tarkistin kierretyjen ratojen määrän.  Se onkin nyt 180  eli hieman virheeliisesti olen tänne merkannut.

Fgr:n olin unohanut pari rataa merkata pelatuksi.  Ne löytyi hyvin kun ruksi kohdan Vain pelaamattomat. FGR;n  lukema näyttää 179 pelattua rataa, mutta fgr:stä jostain syystä puuttuu lentäväniemen koulurata näin lukeman 180 pelattua rataa pitäisi olla oikea ja heti kun lumet sulaa meen pelaan radan 181 nokian viholan.  Eli radasta #181 jatketaan maalis-huhtikussa.



Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version