Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Verratkaa, Saint, Apache ja OLF.  (Read 8308 times)

Offline tapioe

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 833
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
Vs: Verratkaa, Saint, Apache ja OLF.
« Reply #15 on: 17.11.12 - klo:21:57 »
Mulla on kumpikin siinä 170g korvilla, oliskohan Volt pari grammaa kevyempi. Kovemmissa vedoissa se kääntää hieman yli, ei paljoa mutta kyllä sen selkeästi huomaa. C-FD on puolestaan lähempänä tiipparia, ei käännä yli yhtään ja lopussa tulee suht voimakas feidi. En tiedä onko se sitten jotenkin erityisen vakaa, kun muista ei ole kokemusta. Pirun flatti se ainakin on, olisko sillä sitten jotain tekemistä asian kanssa.

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: Verratkaa, Saint, Apache ja OLF.
« Reply #16 on: 17.11.12 - klo:22:19 »
Mä luulen, että toi sun FD on vakaa nimenomaa siks, että siinä ei ole kupua. Oon kuullu muiltakii, ett kevyemmät versiot on aika flättejä. Mun 175gr versiossa meinaa on melkonen kupu. Kyllä se kivasti liitää, mutta ehkä juuri ton kuvun takia se on alivakaampi.

Offline walde

  • Juniori
  • **
  • Posts: 86
    • View Profile
  • Oikea nimi: Valtteri
Vs: Verratkaa, Saint, Apache ja OLF.
« Reply #17 on: 17.11.12 - klo:22:37 »
Mulla oli hetken aikaa HPP Apache ja se oli kyllä mukava kiekko. Ei kyllä mennyt kauaakaan, kun huomasin, ettei sitä enää ole bägissä. Lieko tippunut tai unohtunut jonnekin. Saintista on myös ihan mukavia kokemuksia, vaikka juuri omastani luovuinkin. Olisko TL hippasen tiipparia pidempi?

Offline VivianDargon

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 238
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi Kleemola
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Verratkaa, Saint, Apache ja OLF.
« Reply #18 on: 18.11.12 - klo:12:32 »
Mulla on kumpikin siinä 170g korvilla, oliskohan Volt pari grammaa kevyempi. Kovemmissa vedoissa se kääntää hieman yli, ei paljoa mutta kyllä sen selkeästi huomaa. C-FD on puolestaan lähempänä tiipparia, ei käännä yli yhtään ja lopussa tulee suht voimakas feidi. En tiedä onko se sitten jotenkin erityisen vakaa, kun muista ei ole kokemusta. Pirun flatti se ainakin on, olisko sillä sitten jotain tekemistä asian kanssa.
Juurikin tuosta kuvun puutteesta johtuu tuo vakaus. Itselläni kolme C-FD:tä joista kahdessa kunnon kupu ja yksi aivan flätti. Flätti yksilö on todella lähellä tiipparia, ei käännä yli ja feidaa lopussa vahvasti, kun taas nämä kaksi muuta kääntyvät jo kevyellä vedolla.
Pa3 Nova P3 Roc3 Teebird Firebird Pd Destroyer Pd2

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Verratkaa, Saint, Apache ja OLF.
« Reply #19 on: 18.11.12 - klo:12:49 »
Omassa C-FD:ssä on pieni kupu joka on kyllä päältä aivan tasainen. Taitaa olla semmoinen "välimalli" C-FD  ;D Huvittaa kyllä, että niin hehkutettu kiekko ja siitä tulee niin erilaisia versioita, että eipä juuri netin kautta uskalla tilailla.
VDGC ry