Frisbeegolf-keskustelu > Muu keskustelu

Tutkimus frisbeegolfiin liittyvistä vammoista

(1/2) > >>

Dragenta:
http://frisbeeliitto.fi/2012/02/23/osallistu-tutkimukseen-frisbeegolfiin-liittyvista-vammoista/

Käykäähän vastailemassa vammoista tai vammattomuudesta riippumatta!
Teen tästä opinnäytetyötä ja tarvin vastauksia, koska haluaisin siitä olevan oikeesti hyötyä lajille :)

Tapanote:
Kävin vastailemassa, mutta se kolme pahinta vammaa ei oikein mulle riittänyt. Vois tehdä uudestaan muutaman kerran lopuista vammoista =D

GARFFi:

--- Quote from: Tapanote on 23.02.12 - klo:21:40 ---Kävin vastailemassa, mutta se kolme pahinta vammaa ei oikein mulle riittänyt. Vois tehdä uudestaan muutaman kerran lopuista vammoista =D

--- End quote ---

Olisit laittanu jokaseen kolmeen kohtaan KAIKKI mahdolliset valinnat ni ois jossain määrin voinu hyväksyä sen, että siinä oli ehkä neljännes sun vammoista. Onko jalka jo kotona sieltä kauhajoelta?

Dragenta:

--- Quote from: Tapanote on 23.02.12 - klo:21:40 ---Kävin vastailemassa, mutta se kolme pahinta vammaa ei oikein mulle riittänyt. Vois tehdä uudestaan muutaman kerran lopuista vammoista =D

--- End quote ---

Älkää vastatko montaa kertaa, koska oletan, että yksi vastaaja on yksi henkilö.

Siksi kysyin kolme tärkeintä, että saan suuntaa, mitkä ovat yleisimpiä vammoja (ja ettei kysely paisu liikaa). Koska jokainen kirjoittaa mielestään tärkeimmistä vammoista, niin saan tuloksiin, mitkä vammat haittaavat (pelaamista) eniten suuressa mittakaavassa ja siten voin keskittyä yleisimpien vammojen ennaltaehkäisyyn. Jos on kysyttävää, niin vastailen mielelläni :)

Titan:
Vastattu, toivottavasti oli apua.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version