Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Tampereen radat  (Read 170405 times)

Offline Jeijjo

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Vs: Tampereen radat
« Reply #270 on: 07.08.15 - klo:13:08 »
Epilästä löyty pinkki draiveri keskeltä isoa nurmikenttää. Yv :tä kehiin tunnusmerkkien kera niin saadaan kiekko kotia!

Offline zuhi

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Vs: Tampereen radat
« Reply #271 on: 20.08.15 - klo:16:54 »
Mistähän löytyisi Tampereelta minulle sopivin rata?
-En tykkää radoista joilla tungosta.
-En tykkää radoista joissa joutuu pelkäämään että kiekko lentää autotielle, kevyenliikenteenväylälle tai talojen pihaan. Sen verta epävarmaa on vielä välillä tuo oma heittely.
-Pääosin edellisistä johtuen olen tykästynyt ratoihin jotka on tehty täysin metsän keskelle. Onko Tampereella tälläisiä?

Tuo vihioja olisi itseä lähinnä, mutta se on ilmeisesti juuri sellainen rata mistä en varmastikaan tykkää. Pitää käydä kuitenkin joku aamu kokeilemassa.

Offline jabi

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
Vs: Tampereen radat
« Reply #272 on: 20.08.15 - klo:17:02 »
Mistähän löytyisi Tampereelta minulle sopivin rata?
-En tykkää radoista joilla tungosta.
-En tykkää radoista joissa joutuu pelkäämään että kiekko lentää autotielle, kevyenliikenteenväylälle tai talojen pihaan. Sen verta epävarmaa on vielä välillä tuo oma heittely.
-Pääosin edellisistä johtuen olen tykästynyt ratoihin jotka on tehty täysin metsän keskelle. Onko Tampereella tälläisiä?

Tuo vihioja olisi itseä lähinnä, mutta se on ilmeisesti juuri sellainen rata mistä en varmastikaan tykkää. Pitää käydä kuitenkin joku aamu kokeilemassa.

Tampereen radat tahtoo olla ruuhkaisia hyvinä päivinä ja tehty puistoihin, joissa on muutakin liikennettä. Mutta voisin suositella antamiesi kriteerien perusteella esim. Pirkkalan rataa. Siellä ei ole ruuhkaa, lyhyehköt mutta tekniset väylät ja paljon metsää. Toinen vaihtoehto olisi Ylöjärven julkujärvi.

Offline zuhi

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Vs: Tampereen radat
« Reply #273 on: 20.08.15 - klo:20:01 »
Kiitos jabi vinkeistä. Pitääkin käydä nuo molemmat mainitsemasi radat kokeilemassa. Julkujärvi olisi kohtuu lähelläkin.

Offline hhel

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 155
    • View Profile
Vs: Tampereen radat
« Reply #274 on: 21.08.15 - klo:20:29 »
Kiitos jabi vinkeistä. Pitääkin käydä nuo molemmat mainitsemasi radat kokeilemassa. Julkujärvi olisi kohtuu lähelläkin.
Julkujärvellä on iltaisin ja viikonloppuisin aika paljon porukkaa, joten kannattaa mennä arkisin päivällä, jos mahdollista.

Offline jabi

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
Vs: Tampereen radat
« Reply #275 on: 21.08.15 - klo:22:17 »
Kiitos jabi vinkeistä. Pitääkin käydä nuo molemmat mainitsemasi radat kokeilemassa. Julkujärvi olisi kohtuu lähelläkin.
Julkujärvellä on iltaisin ja viikonloppuisin aika paljon porukkaa, joten kannattaa mennä arkisin päivällä, jos mahdollista.

Itse käyn sattuneesta syystä vain iltaisin ja viikonloppuisin (su tais olla viikkokisat niin se kannattaa huomioida) enkä ole itse huomannut että olisi liikaa heittäjiä. Ensimmäisillä muutamilla väylillä voi olla jonoa, mutta joka kerta loput väylät on saanut heittää rauhassa omaan tahtiin ilman jonotusta. Myönnän etten toki käy niin usein ja vertaan Tampereen puistoihin kävijämäärää.

Offline hhel

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 155
    • View Profile
Vs: Tampereen radat
« Reply #276 on: 25.08.15 - klo:14:09 »
Kiitos jabi vinkeistä. Pitääkin käydä nuo molemmat mainitsemasi radat kokeilemassa. Julkujärvi olisi kohtuu lähelläkin.
Julkujärvellä on iltaisin ja viikonloppuisin aika paljon porukkaa, joten kannattaa mennä arkisin päivällä, jos mahdollista.

Itse käyn sattuneesta syystä vain iltaisin ja viikonloppuisin (su tais olla viikkokisat niin se kannattaa huomioida) enkä ole itse huomannut että olisi liikaa heittäjiä. Ensimmäisillä muutamilla väylillä voi olla jonoa, mutta joka kerta loput väylät on saanut heittää rauhassa omaan tahtiin ilman jonotusta. Myönnän etten toki käy niin usein ja vertaan Tampereen puistoihin kävijämäärää.
Voi olla, että alkaa taas hieman rauhoittumaan tuo kävijämäärä, kun kohti syssympää mennään. Pari viikkoa sitten mentiin, joskus klo 18 aikaa, niin varmasti joku 30 autoa oli parkeerannut itsensä Kuulaakson ympäristöön ja ensimmäiset väylät ihan tukossa. Tuollaisissa tapauksissa tulee lähdettyä kiertämään rataa taka leiskalta.

Offline Nikolas

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Tampereen radat
« Reply #277 on: 04.11.15 - klo:16:30 »
Kävin tuossa aamusella kiertämässä Vihojaa pitkästä aikaan, niin sinnehän oli korit uusittu ja osaa väylistä oli myös muokattu. Onko jollain tietoa uudesta ratakartasta? Ilmeisesti nelonen pelataan nyt vanhan vitosen ns kauemmalta tiiltä saareke väylänä puiden keskelle ja onko uus pidennetty kutos väylä nyt sitte par 4?

Lähetetty minun LG-D802 laitteesta Tapatalkilla


Offline sidrend

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 754
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niko Jokinen
Vs: Tampereen radat
« Reply #278 on: 04.11.15 - klo:16:46 »
Kävin tuossa aamusella kiertämässä Vihojaa pitkästä aikaan, niin sinnehän oli korit uusittu ja osaa väylistä oli myös muokattu. Onko jollain tietoa uudesta ratakartasta? Ilmeisesti nelonen pelataan nyt vanhan vitosen ns kauemmalta tiiltä saareke väylänä puiden keskelle ja onko uus pidennetty kutos väylä nyt sitte par 4?

Lähetetty minun LG-D802 laitteesta Tapatalkilla

Jep, seura uusi tässä vähä aika sitten koreja ja myös heittopaikkoja. Layoutiin tuli pieniä muutoksia, eli FGR:n ratakarttaan verrattuna 6.väylä on nyt par 4 ja pelataan sinne taakse... (vähän vaikea kuvailla). Monien muidenkin väylien koreja hieman vaihdettu paikasta toiseen, mutta ei suuria matkoja eli kyllä ne löytää tuolla kartalla. Nelonen pelataan tosiaan siihen puiden keskelle, itse en sitä sinänsä saarekeväylänä ole koskaan pelannut, merkinnät käsittääkseni oli jotain kisoja varten. Ja uusi ratakarttakin ehkä mahdollisesti joskus tulossa, siitä ei sen enempää tietoa.

Offline Fribaaja8

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
  • Oikea nimi: Veeti Marjamäki
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura
Vs: Tampereen radat
« Reply #279 on: 15.05.16 - klo:19:36 »
Hei! Tänne kukaan ei ole vähään aikaan kukaan mitään laittanut, mutta eipä sillä mitään väliä ole. Ajattelin kysyä, että moneltako nuo vihiojan (tai hervannan jos niitä siellä joskus järjestetään) viikkokisat nykyään alkaa, kun nettisivuilla 16.45 ilmottautuminen ja facebook-ryhmässä 17.45? Ajattelin, että 17.45 on varmaankin nykyinen aika. Uutena juniori-jäsenenä olis kiva tulla kattoon, että millasta meininkiä siellä viikkokisoissa on :) Jos joku vaan viittis, niin sais kertoo mulle tähän vähän niistä viikkokisoista :) En tiedä oliko oikea paikka kysyä tätä, mutta äkkiseltään en mitään muuta paikkaa täällä foorumilla löytänyt.

Offline sidrend

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 754
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niko Jokinen
Vs: Tampereen radat
« Reply #280 on: 15.05.16 - klo:19:40 »
Hei! Tänne kukaan ei ole vähään aikaan kukaan mitään laittanut, mutta eipä sillä mitään väliä ole. Ajattelin kysyä, että moneltako nuo vihiojan (tai hervannan jos niitä siellä joskus järjestetään) viikkokisat nykyään alkaa, kun nettisivuilla 16.45 ilmottautuminen ja facebook-ryhmässä 17.45? Ajattelin, että 17.45 on varmaankin nykyinen aika. Uutena juniori-jäsenenä olis kiva tulla kattoon, että millasta meininkiä siellä viikkokisoissa on :) Jos joku vaan viittis, niin sais kertoo mulle tähän vähän niistä viikkokisoista :) En tiedä oliko oikea paikka kysyä tätä, mutta äkkiseltään en mitään muuta paikkaa täällä foorumilla löytänyt.

klo 18.00 Maanantaisin näyttäisi Vihiojalla olevan viikkikset.

http://tfs.kapsi.fi/94

TFS:n facebook ryhmästä kannattaa yleensä kysellä näitä asioita.

Offline Fribaaja8

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
  • Oikea nimi: Veeti Marjamäki
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura
Vs: Tampereen radat
« Reply #281 on: 15.05.16 - klo:19:44 »
Asia kunnossa. Ei osunut tuo kohta silmään aiemmin. Kiitoksia tästä.

Offline sidrend

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 754
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niko Jokinen
Vs: Tampereen radat
« Reply #282 on: 04.07.16 - klo:12:09 »
Kenelläkään tietoa onko nämä Epilän muutaman väylän muutokset pysyviä vai vain väliaikaisia?

Ja toinen kysymys, eikö Epilässä siinä Kaarilankadun niillä "hiekkakohdilla" saa muka pysäköidä? Olen jo pitkään aina siinä autoa pitänyt ja nyt sitten yhtäkkiä onkin muka luvaton maastopysäköinti. Eihän tuossa taida mitään selkeää kieltomerkkiä kuitenkaan olla?

Offline jajvirta

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 870
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarno Virtanen
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura
Vs: Tampereen radat
« Reply #283 on: 04.07.16 - klo:12:21 »
Kenelläkään tietoa onko nämä Epilän muutaman väylän muutokset pysyviä vai vain väliaikaisia?

Ja toinen kysymys, eikö Epilässä siinä Kaarilankadun niillä "hiekkakohdilla" saa muka pysäköidä? Olen jo pitkään aina siinä autoa pitänyt ja nyt sitten yhtäkkiä onkin muka luvaton maastopysäköinti. Eihän tuossa taida mitään selkeää kieltomerkkiä kuitenkaan olla?

1) Pysyviä. Pirkanmaan Frisbeegolf Ry sitä hommaa pyörittää nyt. Niiden FB-sivuilta kannattaa seurata.

2) Aina siitä on sakot saanut. En tiedä onko kukaan lähtenyt kyseenalaistamaan.

Offline sidrend

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 754
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niko Jokinen
Vs: Tampereen radat
« Reply #284 on: 04.07.16 - klo:12:27 »
Kenelläkään tietoa onko nämä Epilän muutaman väylän muutokset pysyviä vai vain väliaikaisia?

Ja toinen kysymys, eikö Epilässä siinä Kaarilankadun niillä "hiekkakohdilla" saa muka pysäköidä? Olen jo pitkään aina siinä autoa pitänyt ja nyt sitten yhtäkkiä onkin muka luvaton maastopysäköinti. Eihän tuossa taida mitään selkeää kieltomerkkiä kuitenkaan olla?

1) Pysyviä. Pirkanmaan Frisbeegolf Ry sitä hommaa pyörittää nyt. Niiden FB-sivuilta kannattaa seurata.

2) Aina siitä on sakot saanut. En tiedä onko kukaan lähtenyt kyseenalaistamaan.

1. Ok, ihan hauskoilta väyliltä vaikutti.

2. Mielenkiintoista, no laitoin valituksen asiasta kuitenkin.