Discgolfscores.net > DGS-keskustelu ja -kysymykset

DGS Mobile toivomukset 2013

(1/8) > >>

jme:
Hei kaikki kiekkoilijat!

Uusi vuosi alkanut ja kevät kovaa vauhtia tulossa.

Mitä parannuksia ja uusi toimintoja haluaisitte nähdä DGS Mobilessa? Nyt olisi hyvä aika antaa palautetta.

moog:
Onko tuon DGS Mobilen tarkoitus olla puhtaasti tulosten syöttöön orientoitunut, vai voisiko sitä kuvitella kehitettävän ihan yleisesti DGS:n mobiili-ilmentymän suuntaan, tarjoten siis samoja toiminnallisuuksia kuin web-versiokin (jo aiemmin pelattujen kierrosten tulosten syöttö, ratojen tuloksia ja tilastoja, ym.)

Lisäkysymys, ei varsinaisesti DGS Mobileen liittyen; Onko mitään mahdollisuuksia integraatioon DGS:n ja mainion FrisbeeGolf Pro -sovelluksen (tekijä suomalainen Sarkain Oy) välille? FGR (frisbeegolfradat.fi) tuohon sovellukseen on jo integroitu ja jos siihen saisi vielä DGS:n niin että napin painalluksella saa vietyä tulokset palveluun, niin sittenhän olisi kasassa täysi paketti.

Haq:

--- Quote from: jme on 15.01.13 - klo:22:49 ---Hei kaikki kiekkoilijat!

Uusi vuosi alkanut ja kevät kovaa vauhtia tulossa.

Mitä parannuksia ja uusi toimintoja haluaisitte nähdä DGS Mobilessa? Nyt olisi hyvä aika antaa palautetta.

--- End quote ---
Mun Nokia N9:llä ei oikein pelittänyt. En muista ihan tarkalleen, mutta jossakin vaiheessa ennen tulosten lisäystä tökkäs. Mutta netin oikeassa versiossa homma pelaa kuitenkin melko sujuvasti, joten pärjäilen kyllä ilman päivityksiäkin.

Ismo-68:

--- Quote from: moog on 16.01.13 - klo:07:58 ---Lisäkysymys, ei varsinaisesti DGS Mobileen liittyen; Onko mitään mahdollisuuksia integraatioon DGS:n ja mainion FrisbeeGolf Pro -sovelluksen (tekijä suomalainen Sarkain Oy) välille? FGR (frisbeegolfradat.fi) tuohon sovellukseen on jo integroitu ja jos siihen saisi vielä DGS:n niin että napin painalluksella saa vietyä tulokset palveluun, niin sittenhän olisi kasassa täysi paketti.

--- End quote ---

+1

jme:

--- Quote from: Haq on 16.01.13 - klo:12:40 ---Mun Nokia N9:llä ei oikein pelittänyt. En muista ihan tarkalleen, mutta jossakin vaiheessa ennen tulosten lisäystä tökkäs. Mutta netin oikeassa versiossa homma pelaa kuitenkin melko sujuvasti, joten pärjäilen kyllä ilman päivityksiäkin.

--- End quote ---

Harmi kuulla, että yskii. Saakohan N9:iin jonkun debug-moden päälle? Se voisi auttaa hieman. Mikä selain N9:ssä on? Voisitko kerran vaikka kokeilla syöttää testi-muotoisesti yhden kierroksen (poista vaikka sitten pääsivustolta) ja kirjata muistiin, että missä kohtaa falskaa?

Epäilen, että kyseessä on joku JavaScript-pätkä, joka ei halua toimia puhelimessasi. Tarkennus auttaisi minua hieman kohdistamaan etsinnät. :)

Valitettavasti en omaa kyseistä puhelinta, joten en pääse heti ainakaan kokeilemaan itse. Voin tosin kysellä lähipiiristä, jos jollain sellainen olisi.

 


Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version