Frisbeegolf-forum.fi

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - lliuhto

Pages: 1 [2] 3 4 ... 9
16
Radoilla tapahtuu / Vs: Upea Puolarmetsän rata - Espoossa
« on: 19.06.17 - klo:09:17 »
Väyläopasteet tällä hetkellä ovat väliaikaisia, niin kuin niissä lukeekin muistaakseni. Piakkoin tulossa viralliset opasteet, kun esimerkiksi väylä 13 kori siirtyi korotetuksi kiven päälle.

Väyläpituudetkin ovat muuttuneet ja uudet pituudet korjataan varsinaisiin väyläopasteisiin.

Esim. Saariväylä on n. 75m kun tiipaikka siirrettiin 10m taaksepäin ja väylälopasteisiin tulee pelattavaksi A (tai B) versio eli saareke ja jatko dropparilta +1 sekä ilman saareketta sivu-OB:lla.

Ok - jos en väärin muista niin osalla väylistä väyläopaste oli merkattu väliaikaiseksi ja osalla muistaakseni ei. Mun mielestä tuon saariväylän opasteessa ei ollut väliaikaisuutta. Mainitsin vain, ettei jää huomaamatta.

Kun nyt aiemmin kiittelin next tee -opastuksia, niin mainittakoon että siirtymällä 5->6 yksi tuttu oli eksynyt. Ja kun itse muistelen, niin onhan se vähän sekava paikka. Tuossa on siis lähellä muutama muukin tii, ja next tee -lappuja osoittelee moneen suuntaan.Voisikohan tuossa tuunata niitä next tee -lappuja osoittamaan myös väylänumeroa tms?

Mutta kuten sanottua - hyvältä näyttää ja olen edelleen sitä mieltä että opasteet ova jo nyt huipputasolla.

17
Radoilla tapahtuu / Vs: Upea Puolarmetsän rata - Espoossa
« on: 17.06.17 - klo:20:16 »
Tuli hikoiltua tuo tänään läpi. Ihan mukavia uusia väyliä vanhojen hengessä. Next tee -opasteet varmaan parhaat mitä olen nähnyt, eksymisen vaaraa ei juuri ole. Väyläopasteet lupaavan näköisiä, mutta pari kehitysehdotusta;

* jos väylillä on jotain tavallisuudesta poikkeavaa, olisi hyvä huomauttaa siitä väyläopasteessa
  - mandot
  - saariväylä - ilmeisesti siinä on droppari, ja olettaisin että jos missaa saaren -> DZ ja +1 ?
* saariväylä tuntui aika pitkältä 66-metriseksi - tai siis, väylien mitoissa tuntui olevan vähän heiluntaa niilläkin väylillä
   missä mitta on mainittu.

Mutta joo, hienoa työtä! Kaikkien ratojen EI tarvitse olla pro-kisoihin sopivia väyläpituuksiltaan. Näillekin on (hirvittävästi) tarvetta.

18
Frisbeegolf / Vs: Sääntöaiheisia kysymyksiä
« on: 22.05.17 - klo:09:30 »
Minä haluaisin kanssa virallisen kannan siihen että saako sillä yhdellä varoituksella vetää koko körssin vai kuinka? Näin olen kuullut sitä tulkittavan ja että jengi on käyttänyt sen yhden tupakan mahdollisuutensa sitten pahalla hetkellä.

Competition manual,  3.3 (Player Misconduct), B:
Quote
Players are expected to behave in a professional and sportsmanlike manner while participating in a PDGA sanctioned event.

Ja aiemmin kohta A:
Quote
The PDGA adopts a strict policy of appropriate behavior during events, as well as appropriate comments to the media. Any conduct deemed to be unprofessional is subject to disqualification by the Tournament Director, and may also be subject to further disciplinary actions from the PDGA.

Minun mielestäni jos ei korjaa käytöstään huomautuksen kohdalla, ollaan hyvin hyvin heikoilla hangilla ja ymmärtäisin hyvin jos seurauksena olisi jopa hylkäys.

19
Treenipäiväkirjat / Vs: Touring Amateur
« on: 07.05.17 - klo:20:08 »
Osittainen vastaus saattaisi olla luokkakohtaisten paikkojen lisäys varsinkin niillä paikkakunnilla missä kisat tuntuvat tulevan täyteen alta planckin ajan. Toisin sanoen vähemmän luokkia, jolloin useammalla kulloinkin pelattavan luokan kisaajalla on mahdollisuus osallistua.

Varsinkin kun olettaisin että kisaa voinee laajentaa myöhemmin (vai estääkö jokin sääntö?) uusilla luokilla. Uskoisin että esim. järkevänhintainen kisa pääkaupunkiseudulla järkevään ajankohtaan  saattaisi pamahtaa täyteen pelkällä AM3-luokalla. Sitten jos ei täyttyisi, niin vaikkapa AM1 mukaan. Tuntuu aika epätoivoiselta lähteä ilmokisaan, jos alta sata kisapaikkaa jaetaan vaikkapa vain neljälle-viidelle luokalle.

20
Fribakisat / Vs: Linnoitus Open 2017
« on: 04.05.17 - klo:00:01 »
Ketä tulossa?

Hep!

Ekaa kertaa?

Toista. Viime vuonna jäi väliin, kun alkoi toisen kilpailun ilmoittautuminen samalla kellonlyömällä enkä mahtunut mukaan vaikka parhaani tein.

Fiilikset ennusteen 8 m/s pohjoistuulesta?

Täytynee pakata firebird mukaan. Ei tuo nyt niin ihmeelliseltä kuulosta verrattuna toissavuoteen, silloinkin tuuli välillä hyvin hyvin kovaa.

Meinaatko ottaa vetyyn keitto- vai savukinkun?

Savu.

6 sekuntia ja kisa täyteen - uhka vai mahdollisuus?

Sekä-että. Kertonee että hyvinjärjestetylle kisalle hienossa ympäristössä on tilausta. Harmi vaan, että niin harvat mahtuvat mukaan siitä nauttimaan.

21
Treenipäiväkirjat / Vs: Touring Amateur
« on: 07.03.17 - klo:13:59 »
Nyt rupeaa menemään hyvin vahvasti otsikosta hutiin, mutta kertaluonteinen huomio.

Tuo tuhkisten kohtalo on toinen mielenkiintoinen asia. Jos jossakin on alue jossa ei saa polttaa niin olisihan se aika erikoista jos sinne kuitenkin laitetaan tuhkiksia...

Miksi lentokoneiden vessoissa on tuhkakupit? Vastaus ei ole, että kone on valmistettu ennen tupakoinnin kieltämistä koneessa. Lentokonevessoissa ei ole käytännössä saanut koskaan tupakoida. Syynä on luonnollisesti luvattomat tupakoijat - jos joku polttaa kiellosta huolimatta, olisi hyvä että natsa pistettäisiin turvallisesti tuhkakuppiin eikä hengenvaarallisesti roskikseen.

Periaatteessa tuhkakupit saattaisivat fribaradoillakin ihan mikroskooppisesti vähentää maastopaloriskiä, mutta sillä perusteella en silti lähtisi niiiä asentamaan kieltoalueille   ;D

22
Frisbeegolf / Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« on: 18.02.17 - klo:10:57 »
Mun vaaleansininen Star Firebird jäi sunnuntaina 12. helmikuuta puuhun Talin väylällä 16, noin 20 metriä korista itäänpäin, noin 8-10 metrin korkeuteen. Jos joku on vienyt sen boxiin niin mistä ja miten sitä voi kysellä?

Kiekkoja katoaa ja palautuu Talissa niin paljon (satoja vuodessa), että niistä ei yksinkertaisesti pystytä pitämään kirjaa. Tai pystyttäisiin, jos joku haluaisi käyttää siihen merkittävän määrän aikaa ja työtä. Vapaaehtoisia ei tällaiseen työhön juuri löydy.

Käytännössä boksi on äärimmäisen epävarma jo nykyään. Se on runsaan ilkivallan vuoksi lukoton, ja siitä sitten siirretään koppiin parempaan turvaan kiekkoja käytännössä aina kun joku avaimellinen kopilla käy. Mutta väittäisin että merkittävä osa boksiin viedyistä kiekoista lähtee sieltä ihan itsekseen ilman lupia.

Miten kiekon sitten saa, jos se on onnellisesti päätynyt koppiin saakka? Käymällä paikanpäällä silloin kun koppi on auki. Kesäaikaan koppi on varmuudella auki ainakin viikkokisojen aikaan, eli torstaisin muutaman tunnin noin viidestä eteenpäin. Hyvällä kelillä on melko hyvä mahdollisuus että koppi on auki muutenkin, eli ei muuta kuin kierrokselle Taliin.

Muut saa täydentää jos on parempaa tietoa  ;D

23
Treenipäiväkirjat / Vs: Saturin Miikan mutinat
« on: 13.12.16 - klo:10:34 »
Mun mielestä tuo on ihan hauska väylä noin. Mahdollisia pelitapoja on useita, ja vaikka esimerkiksi itselle se "helpoin" pirkko onkin varmasti metsän läpi, niin kyllä se metsä tosiaan rankaiseekin. Mielestäni ei haittaa mitään, jos yksittäisellä väylällä voi rehellisesti kokeilla tuuriakin - kunhan karrikoidusti koko rata ei koostu näistä tuuriväylistä.

Tuuri on joka tapauksessa pelissä mukana, en tiedä miksi sitä ei saisi (joskus) koetella tarkoituksellakin.

24
Valkyrie vai Beasti tämmöselle aloittelijalle? Tekeekö tuo yhden numeron ero nopeudessa edes paljon?
En tiedä millainen on 'tämmönen' aloittelija, mutta mielummin Valkyrie kuin Beast. Ja todennäköisesti vielä mielummin esim. Leopard tai vaikkapa FD. Tai vaikkapa Mako3.

Mulla noita fairwaydraivereira löytyyki, mut ekaksi distanssidraiveriksi ja mietin kuinka suuri ero yhden nopeusnumeron väliltä löytyy. Ihan kokeilun halun vuoksi kenttätreeneihin, tai on mulla Boltti mut se on ehkä vähän turhan nopia ja painava 172g.

Valkyrie on aika lempeä siirtymä väylädrivereista. Beast sitten yhtä pykälää vähemmän lempeä, vaikka ei sekään mitenkään hurja ole. Vaikea sanoa. Tai no, jos kokeilla haluaa, niin ei noi kumpikaan varmasti huonoja ole. Ne oikeasti nopeat (ja siis nopeutta vaativat) kiekot toki kannattaa jättää vähän myöhemmälle. Helpointa varmaan tietysti jos joltain tutulta löytyisi lainaksi vaikka yhden kenttäsession ajaksi.

25
Valkyrie vai Beasti tämmöselle aloittelijalle? Tekeekö tuo yhden numeron ero nopeudessa edes paljon?

En tiedä millainen on 'tämmönen' aloittelija, mutta mielummin Valkyrie kuin Beast. Ja todennäköisesti vielä mielummin esim. Leopard tai vaikkapa FD. Tai vaikkapa Mako3.

Itse olen lajia harrastanut jo muutaman vuoden, heittopituus maksimeissa n. 100 metrin paikkeilla. Valkyrie riittää pääsääntöisesti ihan hyvin, toimii avauksiin kovimpia vastatuulia lukuunottamatta ihan hyvin.

Edit: mainittakoon vielä, että muovilla on väliä. Jos hommaa dx-muovisia drivereita, saa varautua siihen että ne eivät montaa kierrosta kestä ennen kuin lento muuttuu huomattavasti. Itse käytän pro-muovia (kestävämpi kuin dx, mutta kuluu kieltämättä nopeammin kuin star tai champion - mutta tykkään siitä miltä se tuntuu kädessä).

26
Treenipäiväkirjat / Vs: Rakkaudesta lajiin
« on: 14.09.16 - klo:16:02 »
Facessa vellonut keskustelu Sappeesta ja sen maksullisuudesta. Itse olen käynyt Sappeella pelaamassa kerran. Silloin oli SM-osakilpailu tuoreella radalla. Muutama mielenkiintoinen väylä ja muuten aika perusmetsäränniä.
Nyt sitten aluetta hallinnoiva matkailuyrittäjä on päätynyt tekemään radasta maksullisen. Käyttäjien mukaan maksullisuudesta ei ole seurannut mitään kehitystä ja osa porukasta on tämän takia päättänyt oikeudekseen ilmaiseksi pelaamisen.
Ymmärrän harmituksen ja kaiken sellaisen, mutta en voi kyllä mitenkään hyväksyä.

En hyväksy minäkään. Minulla on jo monivuotinen perinne käydä juhannuspäivänä kiertämässä Sappee kertaalleen. Varmasti siellä tehdään näkymätöntä työtä kentän eteen, mutta ei se ihan hirveästi päällepäin näy. Ainakaan kerta per vuosi tahdilla käydessä.

Isoin ongelma tuossa Sappeen maksullisuudessa oli muuten mielestäni se, että ainakaan juhannuksena (kun rata oli ollut muutaman viikon maksullinen) se maksullisuus ei näkynyt päällepäin mistään. En muista mistä minä sen maksullisuustiedon etukäteen sain selville (tältä foorumilta luultavasti), mutta jos tuohon ei olisi törmännyt, oltaisiin varmasti menty ja pelattu tyytyväisinä ilmaiseksi. Eli ykkösen tiillä oli isohko opastaulu, mutta siinä ei ollut halaistua sanaa maksullisuudesta.

Eli toive maksullisten kenttien ylläpitäjille - jos nyt tätä kautta ketään tavoittaa - se minimimuutos maksullisuuteen siirtyessä olisi mielestäni että maksullisuudesta informoitaisiin SELVÄSTI esim. ykköstiin kohdalla. Ja mielellään niin, että olisi maksuohjeetkin mukana.

Välttämättä ei olisi myöskään tyhmää liittää esim. Sappeella (en tiedä onko juhannuksen jälkeen tapahtunut mitään) tietoa mitä muita palveluita alueella on. Esimerkiksi kahvilat, kiekkomyynnit yms.

27
Treenipäiväkirjat / Vs: Saturin Miikan mutinat
« on: 08.09.16 - klo:08:58 »
7 väylän portista vedettiin melko reippaasti ohi vaikka rajasi vain hieman perus linjaa ,eli otti pois gripparit ja liian leveät linjat. Liian kapea se ei ollut, mutta DZ olisi siinä voinut olla vaikka porttia ennen oikealla reunalla, tosin näytti siltä että mitä suurempi rating oli niin sitä varmemmin yritettiin kakkosta ja koitettiin sitten uudestaan väkisin korille jos ohi vedettiin.

Tuosta tosiaan kirjoitin jo aiemmin. Mielestäni tuossa rangaistiin lisää epäonnistuneesta heitosta. Tämä on kuitenkin peli, jossa tuurilla on vaikutusta peliin. Eli joskus saa käydä hyväkin tuuri - epäonnistuneen heiton jälkeen saattaa päästä vaikka väylälle. Tässä se hyvän tuurin mahdollisuus minimoitiin, kun taas hyvällä tai ainakin kohtuullisella heitolla saattoi edelleen tulla se puuhipsu ja joutua melkoiseen viidakkoon siellä alhaalla. En tiedä olisiko se keneltäkään pois jos droppari olisi vaikka keskellä porttia mandolinjalla tuolla väylällä. Ehkä kannustaisi yrittämään enemmän?

8 ja 14 väylien mandot laitettiin vaihtoehdoksi OB alueiden poistolle samoin kuin väylän 15 portti jonka tarkoitus oli poistaa tuuri hutaisut puiden läpi perus linjan ulkopuolelta ja korvata muuten hankala OB sääntö tuolla väylällä 15.

Kasin OB-poisto oli mun mielestä ihan hyvä ajatus (vaikka se keskiviikkona löikin silmille kun heitin *kakkosheiton* ohi mandosta. Niin vahvaa suorittamista oli peli arki-illassa.  :-[ Väylällä 14 mando ei juuri harmittanut ja saattoi tosiaan selkeyttää tulkintoja. #15 mandoportti taas... Päästään taas siihen että pitääkö tuurilla pelaaminen estää.

Jos tuuri haluttaisiin eliminoida parhaimman mukaan, olisivat väylät tasaisella avoimella nurmella tikutettuja tylsimyksiä. Ja oikeastaan jätetään ne tikutkin pois, niistähän saattaa hyvällä tuurilla ulospaineleva kiekko pompata sisään! Eli avoimelle tasaiselle nurtsille maalattuja väyliä. Ei kiitos. Tuuria on hyvää ja huonoa - ja olen aika varma siitä että hyvällä pelaajalla sitä hyvää tuuria on enemmän kuin huonolla pelaajalla.

Radallahan ei tuossa kilpailussa veikkolan arki-ilta ollut OB alueita kuin saari väylällä 13 ja väylän 12 vasen tie.

Tälle peukku ehdottomasti - ja ylöspäin. Jos väylät voi rakentaa ilman OB-alueita niin miksipä ei?

Ja tosiaan vielä lopuksi - vaikka kritisoinkin näitä paria juttua, ei se poista sitä seikkaa että pelaaminen oli kivaa (tuloksesta huolimatta), rata ehkä väylän 5 tiitä lukuunottamatta mainiossa kunnossa ja kisan järjestelyt sujuivat pelaajan kannalta mainiosti. Yläpeukku!

28
Treenipäiväkirjat / Vs: Saturin Miikan mutinat
« on: 07.09.16 - klo:15:00 »
2) mando täytyy aina suorittaa oikein, eli DZ ei poista mandon suorittamista vaikka olisikin kummallisessa paikassa.

Tästä tulee luonnollisesti mieleen Veikkolan arki-illan väylä 15. Mielestäni mandoilla ja varsinkin niihin liittyvillä droppareilla kikkailu ei ole hirveän mukavaa. Mandon missauksesta saa kuitenkin jo sen varsinaisen rangaistuksen +1:n muodossa. Lisäksi mielestäni on hyvää ratasuunnittelua jos ei tarvitse ihan hirveästi miettiä miten se pitäisi pelata että mennään sääntöjen mukaan. Eli olisi kiva, jos ei liiemmälti kaivettaisi ansakuoppia pelaajille.

3) heittoasento täytyy aina ottaa vähiten rataa liikuttavalla tavalla ja tämähän tarkoittaa sitä että kuusen juurelle voi joutua laittamaan vaikka vasemman käden maata pitkin eikä peruuttaa keskelle oksia perä edellä, etupuolelle ei saa koskea tukea ottaakseen tai oksia sivuun siirtääkseen.

Tässä viitataan siis sääntöjen kohtaan 802.04 A:
Quote from: pdga 802.04 A
A player must choose the stance that will result in the least movement of any part of any obstacle that is a permanent or integral part of the course. Once a legal stance is taken, the player may not move an obstacle in any way in order to make room for a throwing motion. It is legal for a player's throwing motion to cause incidental movement of an obstacle.

Hei, tässähän on varmaan rikotuin sääntö ikinä. Aikamoiseksi tulkinnaksi menee käytännössä. Ja jos se kiekko on siellä kuusen alla, niin miten sen testaa mikä liikuttaa estettä vähiten. Kokeilemalla kaikki keksityt vaihtoehdot läpi? Jos nyt en ihan väärin ymmärrä, niin tuon säännön henki olisi että "joskus voi joutua kurottamaan sen sijaan että taivutellaan julma määrä oksia pois tieltä". En usko että säännöllä on haettu sitä, että yksittäisen oksan viiden sentin nousun estääkseen on mentävä makaamaan maahan varpaat markkerin takana.

4) jos väylällä on DZ ja menet OB:lle niin mikäli väylällä ei ole rajoitettu pelaajan oikeutta normaali OB sääntöön niin saat jatkaa rajalta +1m sisään ,mutta halutessasi voit jatkaa myös rajalta.

Pitäisi olla "halutessasi voit jatkaa myös DZ:lta" ?

-mikäli väylällä on kaksi mandoa samalla puolella väylää samalla pakollisella kiertosuunnalla niin jos mandoilla ei ole omia mandolinjoja piirretty niin silloin sääntöjen mukaan linja menee mandojen välissä ns puusta puuhun ja tuolta linjalta mandojen välissä ylittäminen on ohittamista väärältä puolelta, mutta loppuuko linja ennen ensimmäistä ja viimeisen jälkeen vai jatkuuko ennen ja jälkeen mandoja ikuisuuksiin, vai muodostaako kaksi mandoa suorakulman rataan jossa ennen ensimmäistä mandoa alkaa 90asteen viiva mandosta kierto suuntaa vastaan rajaten mandojen välisen alueen väylän suuntaisella mandot yhdistävällä linjalla päätyen viimeisen mandon jälkeen 90asteen suorakulmaksi.
Eli tuosta syystä mandolinjat kannattaa olla tehtynä.

Tästä en saanut oikein tolkkua. Mutta:

Quote from: pdga 804.2 A.2
If no line has been marked, the mandatory line is defined as a straight line through the mandatory, perpendicular to the line connecting the mandatory to the previous mandatory, or if there is no previous mandatory, the tee.

Eli merkkaamaton mandolinja määritetään niin, että vedetään viiva edelliseltä mandolta (tai tiiltä) tutkittavaan mandoon, ja toinen viiva kohtisuoraan tätä viivaa vastaan mandon läpi. Tämä mandon lävistäjä on mandolinja. Aika simppeliä. Käytännössä toki yksikäsitteistä ja paljon paljon selvempää jos mandolinja on maastoon piirretty.

Esimerkiksi liiton sivuille ohjaaminen ja sieltä sääntökirjan linkin näyttäminen uudelle henkilölle auttaa enemmän kuin mussutus asioista joita prisman kautta radalle ensi kertaa ihmettelemään tullut porukka ei tajua mitään.

Toisaalta sääntökirjan (joko fyysisen tai virtuaalisen) esiinkaivaminen voi aiheuttaa melkoisen vastareaktion. Sille Prisman kautta radalle tulleelle porukalle on luultavasti aivan se ja sama miten tulkitsevat esim. mandolinjan tai mistä jatkavat mandomissin jälkeen. Ja käytännössä eipä haittaa muitakaan jos jatkavat esim. mandolinjalta tai muulta turvalliselta paikalta. Tietysti on hyvä olla valmis selittämään sääntöjä jos joku innokas aloittelija todella haluaa nippelitietoa vastaanottaa. Tasapainoilu ei ole helppoa  :P

29
Radoilla tapahtuu / Vs: Pääkaupunkiseudun radat
« on: 02.09.16 - klo:10:57 »
Älä tee niin kuin minä teen, tee niin kuin minä sanon.

Kuulostaa ihan normaalilta toiminnalta, ihmettelen vain ettei tullut enempää kiroilua ja haukkumista.

Joo se yllätti tällä kertaa. Harmittaa kun itse on niin ujo että ei kehtaa suoraa päin naamaa sanoa asiasta. Mihinkähän voisin jättää nimettömän palautteen  ;D

Kuulostaa ikävältä. En tiedä tapauksesta muuta kuin täällä kerrotun, mutta eihän tuo hyvältä kuulosta. Yleensä palaute annetaan ihan asiallisesti (ainakin oman kokemukseni mukaan), mutta meitä on moneen junaan - niin tallaajia kuin muitakin pelaajia. Ainoat kerrat kun itse olen sivusta seurannut "värikästä" palautetta annettavan ovat olleet sellaisia missä väylä on ollut kyltillä suljettu esimerkiksi siimauksen tai ruohonleikkuun vuoksi ja silti on heitetty.

Palautetta voi nimettömänä antaa esimerkiksi täällä - kuten jo olet tehnyt. Tätä foorumiakin lukee moni tallaaja, mutta ei täällä mitään virallista seurantaa tietääkseni ole. Uskoakseni  tallaajafoorumilla sanoma päätyy isolla todennäköisyydellä esimerkiksi seuran hallituksen tietoon. Tallaajafoorumilla tosin käytetään oikeaa nimeä.

Ja tämä teksti kirjoitettu ihan rivitallaajana.

30
Treenipäiväkirjat / Vs: Saturin Miikan mutinat
« on: 02.09.16 - klo:08:51 »
ainakin palkintojen jaossa paikalla olleet nauttivat kovasti, tulos pelissä kaikki ei välttämättä nauti jos tulos ei kelvannut, mutta sille ei TD voi mitään.. jatkoja ja hyvää yötä.

Kiitokset kisasta. Oma heitto on nyt ollut kuukauden päivät aivan hirvittävän hukassa (näköjään kehnosta heittäjästäkin saa vielä kehnomman!) ja tulokset olivat kyllä hukassaolon mukaisia. Ei ollut kisan tai radan syy, syy löytyi ihan heittäjästä. Kuitenkin torstain kisailu sujui paljon positiivisemmissa merkeissä kuin keskiviikon - keskiviikkona olisi ollut tarjolla vielä hyvin paljon huonompaakin tulosta, mutta pelastusheitot mörristä ja putti toimivat kohtuullisesti. Torstaina taas avauspelissä oli hentoa valoa tunnelin päässä, mutta vastaavasti sitten mörriin mentiin pidemmälle eikä putti uponnut ihan edellisen päivän tapaan.

Seiskaväylän mandoportista en oikein pitänyt - se on kuitenkin juurikin se väli mihin varmaan 99% väestä pyrkii heittämään (vai yrittääkö joku muka #15 tiin puolelta?). Yhden mandon ymmärrän hyvin (eli kielletään ison hyssen heitto oikealta), mutta tuo tuntui jotenkin aika kurjalta. Okei, testaahan se sipulia, mutta on tuolla niitä sipulintestausrännejä jo muutenkin riittämiin  ;)

Itselle sopi harmillisen hyvin  se #8:n puuttunut ob-alue - tässä kisassa vaaati kummallakin kierroksella kaksi heittoa että pääsin edes mandolle saakka. Ja n. kahdeksannella yrittämällä ekaa kertaa #13 saareen eilen!  :D Toinen valopilkku ehdottomasti #4, jonka heitin noin 7 metriä pitkäksi. Pirkkoputti ei kuitenkaan onnistunut.

Loppuyhteenvetona; Taisi olla minulle kolmas kisa veikkolassa, ja aina ollut kivaa - on heittäminen sujunut tai ei.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 9