Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Prodigy  (Read 384900 times)

Offline ollie

  • Juniori
  • **
  • Posts: 77
    • View Profile
Vs: Prodigy
« Reply #660 on: 12.12.15 - klo:09:08 »
Kiitos vastauksista. 400-muovin Pa3 ja Pa4 tuntuvat mukavilta. Mulla on molemmista täysin tasakupuiset kappaleet. Hankin molempia yhdet lisää. Olen nähnyt noista selvästi korkeita kuvukkaita sekä sisäänpäin kääntyneitä kansia. Osaisiko joku sanoa, kummat ovat alivakaampia, litteät/sisäänpäin kääntyneet vai korkeat yksilöt?

Offline Adutin

  • Juniori
  • **
  • Posts: 97
    • View Profile
  • Oikea nimi: Atte S.
  • Seura: LDG
Vs: Prodigy
« Reply #661 on: 12.12.15 - klo:18:20 »
Onko kellään vielä kokemusta A1 kiekosta? Jos yhtään samantuntuinen rimmi kuin M-sarjalaisissa, voi olla loistava vakaa lähestymiskiekko.

Offline seppopaju

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
  • Oikea nimi: Seppo Paju
  • Seura: 7k
Vs: Prodigy
« Reply #662 on: 14.12.15 - klo:09:31 »
Kiitos vastauksista. 400-muovin Pa3 ja Pa4 tuntuvat mukavilta. Mulla on molemmista täysin tasakupuiset kappaleet. Hankin molempia yhdet lisää. Olen nähnyt noista selvästi korkeita kuvukkaita sekä sisäänpäin kääntyneitä kansia. Osaisiko joku sanoa, kummat ovat alivakaampia, litteät/sisäänpäin kääntyneet vai korkeat yksilöt?

Itse olen nähnyt joitakin kuvukkaampia yksilöitä 750 PA4 kiekossa, mutta muissa Prodigyn puttereissa tällasta en ole nähnyt. Joka tapauksessa siis uskon että mitä pulleampi kiekko on, esim. korkea 400 PA3 tai PA4, niin ne on varmaan hieman ylivakaampia kun matalemmat.

Onko kellään vielä kokemusta A1 kiekosta? Jos yhtään samantuntuinen rimmi kuin M-sarjalaisissa, voi olla loistava vakaa lähestymiskiekko.

A1 rimmi on midari tyyppinen, mutta halkasia on sama kun puttereissa. <- Tästä linkistä näet miten A1 lentää.

Offline Lypsyjakkara

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
Vs: Prodigy
« Reply #663 on: 14.12.15 - klo:13:30 »
Hiplasin tuota A1 Frisbeepointissa. Erikoinen kansi oli siinä. Sellainen suippotyylinen kansi. eli reunoilta aika tasainen mutta keskellä kupu.

Ei tuntunut kyllä siltä, että haluaisin sellaisen ostaa..
D1 D2 D3 X1 | H1 H2 | F1 F2 F3 | M1 M2 M4 | Pa1 Pa3

Offline Adutin

  • Juniori
  • **
  • Posts: 97
    • View Profile
  • Oikea nimi: Atte S.
  • Seura: LDG
Vs: Prodigy
« Reply #664 on: 14.12.15 - klo:23:04 »
Kiitoksia, toivottavasti kuitenkin pukki tuon jouluna kantaa niin pääsee kokeilemaan.  ;) Ainakin Pajun videon perusteella juuri sellainen kuin haenkin.

Offline ollie

  • Juniori
  • **
  • Posts: 77
    • View Profile
Vs: Prodigy
« Reply #665 on: 27.12.15 - klo:17:33 »
Tietääkö joku, saako Pa2:sta 350G-muovilla Suomesta mistään?

Offline sidrend

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 754
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niko Jokinen
Vs: Prodigy
« Reply #666 on: 27.12.15 - klo:17:38 »
Tietääkö joku, saako Pa2:sta 350G-muovilla Suomesta mistään?

Lightina näyttäs parissa paikassa ainakin olevan pikaisella googletuksella. Täyspainosia en löytäny.

Offline Adutin

  • Juniori
  • **
  • Posts: 97
    • View Profile
  • Oikea nimi: Atte S.
  • Seura: LDG
Vs: Prodigy
« Reply #667 on: 27.12.15 - klo:19:26 »
Kiitoksia, toivottavasti kuitenkin pukki tuon jouluna kantaa niin pääsee kokeilemaan.  ;) Ainakin Pajun videon perusteella juuri sellainen kuin haenkin.
Tosiaan nyt muutamia heittoja takana A1:llä ja todella tyytyväinen olen. Sopii käteen matalan rimmin ansiosta erinomaisesti. Todella vakaa kiekko, jolla on hyvä heitellä myös kämmeniä ja kämmenantsoja.

Myös BP1 on parin kierroksen perusteella hintansa väärti. Päätaskussa 25 kiekkoa ja putteritaskuissa kuusi. Päätaskuun mahtuisi vielä pari driveriä, ehkä jopa kolme. Selässä bägi on todella mukava ja sivutaskuihin mahtuu tarpeeksi tavaraa. Näyttää myös paremmalta luonnossa kuin kauppojen kuvissa.

Offline ollie

  • Juniori
  • **
  • Posts: 77
    • View Profile
Vs: Prodigy
« Reply #668 on: 28.12.15 - klo:12:38 »


Lightina näyttäs parissa paikassa ainakin olevan pikaisella googletuksella. Täyspainosia en löytäny.
[/quote]

Nimenomaan täyspainoset ois hakusessa. Jos joltain löytyy, käytetytkin kiinnostaa!

Offline seppopaju

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
  • Oikea nimi: Seppo Paju
  • Seura: 7k
Vs: Prodigy
« Reply #669 on: 08.01.16 - klo:15:31 »
Tietääkö joku, saako Pa2:sta 350G-muovilla Suomesta mistään?

Ei ole saatavilla mistään tällä hetkellä. 350g PA2 on kuitenkin tulossa suomeen toivottavasti vielä tämän kevään aikana, mahdollisesti lähempänä kesää.

Onko porukka tykännyt A1? Ite oon vasta hiljattain alkanut heittämään enemmän ja on tullut jo nyt tosi tärkeeksi kiekoksi omassa bägissä. Huomasin myös että jos löydätte kevyempiä yksilöitä, esim 170-172, niin näyttäisivät olevan vähän flätimpiä. Toisaalta kupu on enemmän kiekon keskiosassa, eikä sitä tunne juuri lainkaan painavemmissakaan versioissa.

Offline Adutin

  • Juniori
  • **
  • Posts: 97
    • View Profile
  • Oikea nimi: Atte S.
  • Seura: LDG
Vs: Prodigy
« Reply #670 on: 09.01.16 - klo:18:36 »
Tietääkö joku, saako Pa2:sta 350G-muovilla Suomesta mistään?
Onko porukka tykännyt A1? Ite oon vasta hiljattain alkanut heittämään enemmän ja on tullut jo nyt tosi tärkeeksi kiekoksi omassa bägissä. Huomasin myös että jos löydätte kevyempiä yksilöitä, esim 170-172, niin näyttäisivät olevan vähän flätimpiä. Toisaalta kupu on enemmän kiekon keskiosassa, eikä sitä tunne juuri lainkaan painavemmissakaan versioissa.
Vakiinnuttanut paikan bägissä ja kovalla käytöllä. Loistava ylivakaan midarin/putterin rooliin.

Kääntääkö M3 yli noin 90m heitossa? 180 grammainen 750 M4 on hieman liian alivakaa, kääntää liiaksi yli eikä palauta. Tarvitsisin midarin, joka kääntää hieman yli, mutta jaksaa vielä tehdä pienen loppufeidin. Kaupassa olen M3 hiplannut ja ainakin käteen sopii erinomaisesti, kuten kaikki Prodigyn midarit.

Offline sidrend

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 754
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niko Jokinen
Vs: Prodigy
« Reply #671 on: 09.01.16 - klo:19:01 »
Tietääkö joku, saako Pa2:sta 350G-muovilla Suomesta mistään?
Onko porukka tykännyt A1? Ite oon vasta hiljattain alkanut heittämään enemmän ja on tullut jo nyt tosi tärkeeksi kiekoksi omassa bägissä. Huomasin myös että jos löydätte kevyempiä yksilöitä, esim 170-172, niin näyttäisivät olevan vähän flätimpiä. Toisaalta kupu on enemmän kiekon keskiosassa, eikä sitä tunne juuri lainkaan painavemmissakaan versioissa.
Vakiinnuttanut paikan bägissä ja kovalla käytöllä. Loistava ylivakaan midarin/putterin rooliin.

Kääntääkö M3 yli noin 90m heitossa? 180 grammainen 750 M4 on hieman liian alivakaa, kääntää liiaksi yli eikä palauta. Tarvitsisin midarin, joka kääntää hieman yli, mutta jaksaa vielä tehdä pienen loppufeidin. Kaupassa olen M3 hiplannut ja ainakin käteen sopii erinomaisesti, kuten kaikki Prodigyn midarit.

M3 varmaan se varmin valinta jos haetaan M4:sta seuraavaa pykälää vakaudessa, mutta kai se näissäkin menee enemmän yksilöiden perusteella. Ei auta kun kokeilla? :)

Offline Adutin

  • Juniori
  • **
  • Posts: 97
    • View Profile
  • Oikea nimi: Atte S.
  • Seura: LDG
Vs: Prodigy
« Reply #672 on: 09.01.16 - klo:19:12 »
Tietääkö joku, saako Pa2:sta 350G-muovilla Suomesta mistään?
Onko porukka tykännyt A1? Ite oon vasta hiljattain alkanut heittämään enemmän ja on tullut jo nyt tosi tärkeeksi kiekoksi omassa bägissä. Huomasin myös että jos löydätte kevyempiä yksilöitä, esim 170-172, niin näyttäisivät olevan vähän flätimpiä. Toisaalta kupu on enemmän kiekon keskiosassa, eikä sitä tunne juuri lainkaan painavemmissakaan versioissa.
Vakiinnuttanut paikan bägissä ja kovalla käytöllä. Loistava ylivakaan midarin/putterin rooliin.

Kääntääkö M3 yli noin 90m heitossa? 180 grammainen 750 M4 on hieman liian alivakaa, kääntää liiaksi yli eikä palauta. Tarvitsisin midarin, joka kääntää hieman yli, mutta jaksaa vielä tehdä pienen loppufeidin. Kaupassa olen M3 hiplannut ja ainakin käteen sopii erinomaisesti, kuten kaikki Prodigyn midarit.

M3 varmaan se varmin valinta jos haetaan M4:sta seuraavaa pykälää vakaudessa, mutta kai se näissäkin menee enemmän yksilöiden perusteella. Ei auta kun kokeilla? :)
Kai se on pakko kokeilla. :D Pitää toivoa, että lähi Intersport laittaa kiekotkin loppuunmyyntiin.

Offline seppopaju

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
  • Oikea nimi: Seppo Paju
  • Seura: 7k
Vs: Prodigy
« Reply #673 on: 25.01.16 - klo:08:44 »
Tietääkö joku, saako Pa2:sta 350G-muovilla Suomesta mistään?
Onko porukka tykännyt A1? Ite oon vasta hiljattain alkanut heittämään enemmän ja on tullut jo nyt tosi tärkeeksi kiekoksi omassa bägissä. Huomasin myös että jos löydätte kevyempiä yksilöitä, esim 170-172, niin näyttäisivät olevan vähän flätimpiä. Toisaalta kupu on enemmän kiekon keskiosassa, eikä sitä tunne juuri lainkaan painavemmissakaan versioissa.
Vakiinnuttanut paikan bägissä ja kovalla käytöllä. Loistava ylivakaan midarin/putterin rooliin.

Kääntääkö M3 yli noin 90m heitossa? 180 grammainen 750 M4 on hieman liian alivakaa, kääntää liiaksi yli eikä palauta. Tarvitsisin midarin, joka kääntää hieman yli, mutta jaksaa vielä tehdä pienen loppufeidin. Kaupassa olen M3 hiplannut ja ainakin käteen sopii erinomaisesti, kuten kaikki Prodigyn midarit.

M3 menee tosi suoraan 90 metrin heitossa, pienellä feidillä. Riippuu tietysti sun heittotavasta, ja M3 minkä aiot hommata. Jos ostat perus flätin M3 400 tai 750 muovissa, niin menee tosi suoraan. Jos taas ostat vähän domekkaamman ni niissä on aina vähän kovempi feidi.

Itellä M3 on ihan ykkös midari ja saan sillä tehtyä kaiken. Ite käytän flättiä 400 joka on ihan suora, ja nyt oon tykästynyt 350G M3 jotka on nopeemmin sitten alivakaita.


Offline Adutin

  • Juniori
  • **
  • Posts: 97
    • View Profile
  • Oikea nimi: Atte S.
  • Seura: LDG
Vs: Prodigy
« Reply #674 on: 27.01.16 - klo:17:34 »
Tietääkö joku, saako Pa2:sta 350G-muovilla Suomesta mistään?
Onko porukka tykännyt A1? Ite oon vasta hiljattain alkanut heittämään enemmän ja on tullut jo nyt tosi tärkeeksi kiekoksi omassa bägissä. Huomasin myös että jos löydätte kevyempiä yksilöitä, esim 170-172, niin näyttäisivät olevan vähän flätimpiä. Toisaalta kupu on enemmän kiekon keskiosassa, eikä sitä tunne juuri lainkaan painavemmissakaan versioissa.
Vakiinnuttanut paikan bägissä ja kovalla käytöllä. Loistava ylivakaan midarin/putterin rooliin.

Kääntääkö M3 yli noin 90m heitossa? 180 grammainen 750 M4 on hieman liian alivakaa, kääntää liiaksi yli eikä palauta. Tarvitsisin midarin, joka kääntää hieman yli, mutta jaksaa vielä tehdä pienen loppufeidin. Kaupassa olen M3 hiplannut ja ainakin käteen sopii erinomaisesti, kuten kaikki Prodigyn midarit.

M3 menee tosi suoraan 90 metrin heitossa, pienellä feidillä. Riippuu tietysti sun heittotavasta, ja M3 minkä aiot hommata. Jos ostat perus flätin M3 400 tai 750 muovissa, niin menee tosi suoraan. Jos taas ostat vähän domekkaamman ni niissä on aina vähän kovempi feidi.

Itellä M3 on ihan ykkös midari ja saan sillä tehtyä kaiken. Ite käytän flättiä 400 joka on ihan suora, ja nyt oon tykästynyt 350G M3 jotka on nopeemmin sitten alivakaita.
Ostin vähän käytetyn 400 M3:n, mutten vielä ole ehtinyt kuin pari heittoa heittämään kovassa pakkasessa. Kädessä erinomainen ja ainakin ne pari heittoa tuntuivat hyviltä. Aivan suoria n. 75m asti, mitä silloin pystyin paikaltaan heittämään. Uskon, että kesällä saan tästä paljon irti.

Prodigyn sivuilta bongattu, että A2 ja A3 tulossa. Ainakin A3 kiinnostaa kovasti.
http://prodigydisc.com/approach/