Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Prodigy  (Read 386233 times)

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Prodigy
« Reply #165 on: 19.10.13 - klo:12:47 »
D2:sista tuli mattopuukolla hiottua flashit pois, niin johan alkoi menemään sillai kun pitikin :) Samalla toisesta F1:sestä, en uskaltanu vielä testata ::)
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline reisvi-3

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 193
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Reiss
  • Seura: Talin Tallaajat
Prodigy
« Reply #166 on: 19.10.13 - klo:13:08 »
Samoin tein sille sulta vaihtamalle D3:selle. Alkuun oli hullu jyrä.. Nyt toimii niinkuin pitääkin.

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Prodigy
« Reply #167 on: 19.10.13 - klo:13:42 »
Ei tullut sillon omaan mieleen, että hiois ne pois ::) Jos ei oo tarvetta sille ni ota yhteyttä :)
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Dustee

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 274
    • View Profile
    • DustDye
  • Oikea nimi: Joni Tuhkanen
  • Seura: Prodigy Disc Street Team / RFG Ry
Prodigy
« Reply #168 on: 22.10.13 - klo:11:30 »
Miten eroavat nämä first run ja proto versiot näistä ns. Tuotantoon tulleista.. Esim. Vaikka m4

Offline Riku

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Anttila
  • Seura: Vampulan Urheilijat
Vs: Prodigy
« Reply #169 on: 22.10.13 - klo:12:04 »
Miten eroavat nämä first run ja proto versiot näistä ns. Tuotantoon tulleista.. Esim. Vaikka m4

M4 kohdalla osaan ainakin sanoa sen verran että aiemmin kesällä kun kokeilin proto m4 niin se oli sellainen alivakaahko. Jos heitti flättinä lähti tekee hallittua annukkaa, hyssestä suoristi ja lensi suoraan koko matkan oikeestaan ilman feidiä. Eli oli varmaan siis aikalailla sellainen mitä arvot antaisi olettaakin.

Nyt kun hommasin 400G m4, jossa pieni kupu niin tämä on jopa kohtalaisen vakaa! Tuo kupuhomma on myös tullut tuotantoversioissa mukaan kiekkoihin. Ainakin proto m1 ja m4 olivat protoina täysin flättejä ja nyt tuotantoversioissa niissä on kupua ainakin mun saamissa kiekoissa. Mutta siis itse tuotantoversio m4 siis on kohtalaisen vakaa. Saan heittää lähestulkoon täydet ja se vaan lentää suoraan ilman kippaamista. Nuo m3 mitä mulla on niin ovat vakaudeltaan oikeestaan samanlaisia ku tuo m4, mutta m3 ovat 400s muovia. M2 jonka omistan on taas kohtuullisen alivakaa. Kyseinen yksilö on aika flätti, ja kovaa heittäessä lähtee tekemään pitkää antsaa.

Eli jonkunverran laatuheittoa on havaittavissa edelleen! :)

Offline Väsä

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 286
    • View Profile
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
Vs: Prodigy
« Reply #170 on: 22.10.13 - klo:12:33 »
Itsellä ollu oikestaan kaikki protot/first runit vakaampia kuin nuo tuotantorunit (D3,D4,M2,M4). Onneks on haalinu sen verran jemmaan noita samoja kiekkoja, ettei yllätyksiä pääse muodostumaan.

Offline Eemeli137

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Vs: Prodigy
« Reply #171 on: 23.10.13 - klo:20:56 »
Ketää heitelly vielä D5? (itellä oottaa postissa)
Force/Nuke/F2/Leopard/Sentinel/Buzzzzzzz/M4/A1/Pure/Magnet

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Prodigy
« Reply #172 on: 23.10.13 - klo:21:36 »
Ketää heitelly vielä D5? (itellä oottaa postissa)

Riku vois kyl testaa ;)

Ja siis jos normin kaavan mukaan menee niin se on sellanen jyrä että huhheijjaa :)
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Riku

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Anttila
  • Seura: Vampulan Urheilijat
Vs: Prodigy
« Reply #173 on: 23.10.13 - klo:22:02 »
Ketää heitelly vielä D5? (itellä oottaa postissa)

Riku vois kyl testaa ;)

Ja siis jos normin kaavan mukaan menee niin se on sellanen jyrä että huhheijjaa :)

Tulossa seuraavas toimituksessa...ehkäpä jo tällä viikolla. Veikkaisin jotain xcaliberin tasosta varmaan.

Offline gummi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 352
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi
  • Seura: Disc Golf Vikings
Vs: Prodigy
« Reply #174 on: 24.10.13 - klo:06:47 »
Ketää heitelly vielä D5? (itellä oottaa postissa)
Ja siis jos normin kaavan mukaan menee niin se on sellanen jyrä että huhheijjaa :)

Oonko mä ymmärtänyt tän kaavan ihan väärin? Mun käsittääkseni ton pitäis olla alivakaampi kuin D1-D4... Ja niinhän tossa ylempänä jo arveltiinkin.
All work and no DiscGolf makes anybody a sad boy/girl...

Offline reisvi-3

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 193
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Reiss
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Prodigy
« Reply #175 on: 24.10.13 - klo:07:36 »
Infiniten mukaan D5 speksit 13, 5, -3, 2 http://infinitediscs.com/prodigy-d5/

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Prodigy
« Reply #176 on: 24.10.13 - klo:10:57 »
Joo siis kaikki mitä mä oon testannu D1-4, niin D4 on jyrin kaikista ja D1 tekee nättiä ässää... D2 samoilla linjoilla kuin D1. Eli menee täysin väärinpäin, vaikkakin pitäis D5 olla alivakain..
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline MarkoJ

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 611
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Jalo
  • Seura: Woodpeckers
Vs: Prodigy
« Reply #177 on: 24.10.13 - klo:12:09 »
Joo siis kaikki mitä mä oon testannu D1-4, niin D4 on jyrin kaikista ja D1 tekee nättiä ässää... D2 samoilla linjoilla kuin D1. Eli menee täysin väärinpäin, vaikkakin pitäis D5 olla alivakain..

Mulla on kyllä D1 vakain ja D4 erittäin alivakaa. Bägistä löytyy 3 kpl D1:stä ja kaikki on huomattavasti vakaampia kuin D4. Taitaa olla vaan eroja tuotantoerissä.
If it goes to the right, it´s anhyzer. If it goes to the left, it´s a hyzer. If it goes straight, it´s a miracle.

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Prodigy
« Reply #178 on: 24.10.13 - klo:12:21 »
Joo siis kaikki mitä mä oon testannu D1-4, niin D4 on jyrin kaikista ja D1 tekee nättiä ässää... D2 samoilla linjoilla kuin D1. Eli menee täysin väärinpäin, vaikkakin pitäis D5 olla alivakain..

Mulla on kyllä D1 vakain ja D4 erittäin alivakaa. Bägistä löytyy 3 kpl D1:stä ja kaikki on huomattavasti vakaampia kuin D4. Taitaa olla vaan eroja tuotantoerissä.

Sama kokemus täällä, vaikken tuollaisia 13-nopeuksisia saa oikein muuten lentämään, niin D4 lähti vähän liian herkästi kippaamaan.

Offline Väsä

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 286
    • View Profile
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
Vs: Prodigy
« Reply #179 on: 24.10.13 - klo:12:23 »
Joo siis kaikki mitä mä oon testannu D1-4, niin D4 on jyrin kaikista ja D1 tekee nättiä ässää... D2 samoilla linjoilla kuin D1. Eli menee täysin väärinpäin, vaikkakin pitäis D5 olla alivakain..

Mulla on kyllä D1 vakain ja D4 erittäin alivakaa. Bägistä löytyy 3 kpl D1:stä ja kaikki on huomattavasti vakaampia kuin D4. Taitaa olla vaan eroja tuotantoerissä.
En myöskään ole vielä yhtään tuotantorunin vakaata D4:sta heittänyt. Ylipainonen proto-D4 oli kyllä jo jonkunverran vakaampaa kaliiperia.