Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Prodigy  (Read 386238 times)

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Prodigy
« Reply #195 on: 04.11.13 - klo:20:22 »
Locastro signaturet vaikuttaa lentävän just sillai kun pitääkin :) F2 on kyl ihan ääryyshyvä fairway, kivan feidinkin saa vielä loppuun. Saa mun kädessä repiä melko lujaa ilman kippaamista.
Locastro setissähän ei ole muuta eroa kuin stämppi, jonka ei pitäisi lento-ominaisuuksiin pahemmin vaikuttaa

Mut kai niistä on napattu ns. parhaat päältä, ei ne varmaan oo mitenkään hyväksi jos kaikki setit on erilaisia :)
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Raiaramis

  • Juniori
  • **
  • Posts: 51
    • View Profile
  • Seura: Nõmme DGC Drive In
Vs: Prodigy
« Reply #196 on: 05.11.13 - klo:15:36 »
Locastro signaturet vaikuttaa lentävän just sillai kun pitääkin :) F2 on kyl ihan ääryyshyvä fairway, kivan feidinkin saa vielä loppuun. Saa mun kädessä repiä melko lujaa ilman kippaamista.
Locastro setissähän ei ole muuta eroa kuin stämppi, jonka ei pitäisi lento-ominaisuuksiin pahemmin vaikuttaa


Minusta ne ovat vähan viisampi, kun muu myössa protot. Mulla oli F2 protoja ja ülivakaat, ison flashin kanssa - nyt Nico F2 on minimalinen flashi ja lenta kuin ma halusin F2n lentävan.

Offline Riku

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Anttila
  • Seura: Vampulan Urheilijat
Vs: Prodigy
« Reply #197 on: 06.11.13 - klo:17:56 »
Locastro signaturet vaikuttaa lentävän just sillai kun pitääkin :) F2 on kyl ihan ääryyshyvä fairway, kivan feidinkin saa vielä loppuun. Saa mun kädessä repiä melko lujaa ilman kippaamista.
Locastro setissähän ei ole muuta eroa kuin stämppi, jonka ei pitäisi lento-ominaisuuksiin pahemmin vaikuttaa

Mut kai niistä on napattu ns. parhaat päältä, ei ne varmaan oo mitenkään hyväksi jos kaikki setit on erilaisia :)

Mitä noita prodigyjä ostelin niin noi locastro signeeratut oli ainoat varmaan mitkä oli varmaan sellaisia kuin pitääkin! Ja otin niitäkin pari settiä ja identtisiä toistensa kanssa.
Käytännössä kaikki muut mitä hommailin niin oli ihan arpapeliä mitä tuli, sain D1 rollerikiekkoja, D4 vakaina, D5:sta nyt puhumattakaan :D
Putteripuolella sai oikeestaan sen mitä halusikin vakauksissa.
Midareissa myös aika vähän oli häikkää heitoissa.
Draivereissa sitten on se pahin laatuheittely.

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Prodigy
« Reply #198 on: 06.11.13 - klo:17:59 »
D5 on kyl tosi hyvä ::) Vaikka poisti flashin ni ei oikeastaa mihinkää muuttunu, 174g on edelleen se xcaliberi :D
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Raiaramis

  • Juniori
  • **
  • Posts: 51
    • View Profile
  • Seura: Nõmme DGC Drive In
Vs: Prodigy
« Reply #199 on: 06.11.13 - klo:20:40 »
D5 on kyl tosi hyvä ::) Vaikka poisti flashin ni ei oikeastaa mihinkää muuttunu, 174g on edelleen se xcaliberi :D

Sama siinä. Aivan sama juttu. Mutta M3 proto, mistä tulikin M2 on aivan hieno midari. Niin suora ja mene aivan kauas. Mahtava.

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Prodigy
« Reply #200 on: 06.11.13 - klo:21:56 »
Mitä noista draiveria prodigylta vois suositella ? Nopea eli d-sarjalainen, mutta ei mitään älytöntä jyrää tai saati sitten mitään flipperiä. Taitaa olla helvetisti eroa protoissa koska mun kaks m2 protoa on kyllä niin saatanan jyriä eikä liidä minnekkään :D
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Prodigy
« Reply #201 on: 07.11.13 - klo:08:47 »
Mitä noista draiveria prodigylta vois suositella ? Nopea eli d-sarjalainen, mutta ei mitään älytöntä jyrää tai saati sitten mitään flipperiä. Taitaa olla helvetisti eroa protoissa koska mun kaks m2 protoa on kyllä niin saatanan jyriä eikä liidä minnekkään :D

Breast cancer D5 PITÄISI olla alivakaa.  ::) Mut mun D4set on kivan alivakaita kun poistin flashit.
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Skip Jackal

  • Juniori
  • **
  • Posts: 59
    • View Profile
Vs: Prodigy
« Reply #202 on: 07.11.13 - klo:10:04 »
Tuli tilattua tuo Wysocki  paketti ja pienellä innolla odotan kiekkojen saapuvan. Muuten ei mitään kokemusta Prodigyn lätyistä, kerran tainnu nähdä jonkun Seppo Pajun kädessä tollasen.

Omat kokemukset kerron sit ku pääsee noita heittää.

Offline Skip Jackal

  • Juniori
  • **
  • Posts: 59
    • View Profile
Vs: Prodigy
« Reply #203 on: 07.11.13 - klo:18:17 »
Ekat kokeilut ny tehty hiekkakentällä ja todella hyvä maku jäi noista.
PA1 pillisuora  50-60 metriin, todella miellyttävän tuntunen grippi ja sopivan jäykkä lätty. Vapise Pure!!!!

M3 ja F2 jossain 70 metrin nurkilla ja kans suoria molemmat. 400 muovi todella hyvän tuntuinen, saa hyvän gripin eikä tartte rystyset valkosena puristaa. (toisin ku champion ja c-line)

Ja D2. Tällä tulee vielä oma pituusennätys paranemaan. Suht kevyellä vedolla 80 metrisiä, suoria ja vaikutelma se et annukkaan saa suht helposti taipumaan.

Ja kaikki noi heitot on paikaltaa heitetty.

Kyllä nä jää kaikki bägiin.

Offline Jooseppi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joose Saari
  • Seura: TFS
Vs: Prodigy
« Reply #204 on: 08.11.13 - klo:12:23 »
Locastro signaturet vaikuttaa lentävän just sillai kun pitääkin :) F2 on kyl ihan ääryyshyvä fairway, kivan feidinkin saa vielä loppuun. Saa mun kädessä repiä melko lujaa ilman kippaamista.

Mistä tilasit Locastro setin? Suomesta en oo löytäny... Missä kaupassa niitä o ulkomailla? :)
#65713

Offline Väsä

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 286
    • View Profile
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
Vs: Prodigy
« Reply #205 on: 08.11.13 - klo:12:25 »
Locastro signaturet vaikuttaa lentävän just sillai kun pitääkin :) F2 on kyl ihan ääryyshyvä fairway, kivan feidinkin saa vielä loppuun. Saa mun kädessä repiä melko lujaa ilman kippaamista.

Mistä tilasit Locastro setin? Suomesta en oo löytäny... Missä kaupassa niitä o ulkomailla? :)
Jos ulkomailta haluu tilata niin kannattaa tsekata prodigydisc.com ja sieltä jälleenmyyjät, mut kannattaa vielä käydä kattomassa esim. frisbeepoint.fi ja powergrip.fi suomesta

Offline Jooseppi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joose Saari
  • Seura: TFS
Vs: Prodigy
« Reply #206 on: 08.11.13 - klo:12:27 »
Locastro signaturet vaikuttaa lentävän just sillai kun pitääkin :) F2 on kyl ihan ääryyshyvä fairway, kivan feidinkin saa vielä loppuun. Saa mun kädessä repiä melko lujaa ilman kippaamista.

Mistä tilasit Locastro setin? Suomesta en oo löytäny... Missä kaupassa niitä o ulkomailla? :)
Jos ulkomailta haluu tilata niin kannattaa tsekata prodigydisc.com ja sieltä jälleenmyyjät, mut kannattaa vielä käydä kattomassa esim. frisbeepoint.fi ja powergrip.fi suomesta
Juu löysin pointista , kiitti. :)
#65713

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Prodigy
« Reply #207 on: 08.11.13 - klo:13:48 »
Locastro signaturet vaikuttaa lentävän just sillai kun pitääkin :) F2 on kyl ihan ääryyshyvä fairway, kivan feidinkin saa vielä loppuun. Saa mun kädessä repiä melko lujaa ilman kippaamista.

Mistä tilasit Locastro setin? Suomesta en oo löytäny... Missä kaupassa niitä o ulkomailla? :)

Yksityiseltä jälleenmyyjältä ::)
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Jooseppi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joose Saari
  • Seura: TFS
Vs: Prodigy
« Reply #208 on: 08.11.13 - klo:19:44 »
Kertokaas M3 kiekosta. Millasii heittoihi ja onko lähellä esim. MD2 tai Roc? :)
#65713

Offline Raiaramis

  • Juniori
  • **
  • Posts: 51
    • View Profile
  • Seura: Nõmme DGC Drive In
Vs: Prodigy
« Reply #209 on: 08.11.13 - klo:22:55 »
Rocimainen. 400s on vaka ja suora ja feidaa lopussa - 300s on suoraa ja kovalla heitolla menee yli  ja ei palautu.