Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Prodigy  (Read 386221 times)

Offline Skip Jackal

  • Juniori
  • **
  • Posts: 59
    • View Profile
Vs: Prodigy
« Reply #240 on: 19.11.13 - klo:23:10 »
Kyllä se rupee josain vaihees kyllästyttään pelata samoja tuloksia, kun ei se kiekko vaan kanna tarpeeks pitkälle. Koita heittää joskus pitkälle, se tuntuu kivalta!
Mikä lasketaan pitkäksi heitoksi? Pisimmät heitot ittellä + 100 metriä radalla, kentällä sit vielä enemmän.

Tarkoitan pitkällä heitolla sitä, että on enemmän mahdollisuuksia tehdä parempaa tulosta. Tottakai varma 100m heitto on hyvä taito enkä tarkota että pitkällä heitolla saataisiin etua, jos heitto menee hevosen välilihaa kohti. Mutta, kannattaa silti kokeilla.
Siis ei noi suinkaan oo ainoita lättyjä mitä mul on, Prodigyä vaan ei oo muita.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Prodigy
« Reply #241 on: 19.11.13 - klo:23:27 »
Ourait. Viestistäs sai sellasen käsityksen että olis. Sitte ei mitään.

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Prodigy
« Reply #242 on: 07.12.13 - klo:16:37 »
Onks kenelläkään heittokokemusta F5:sta?
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Prodigy
« Reply #243 on: 09.12.13 - klo:16:47 »
Kuulin vähä juttua et joulupukki tuo ton Locastro signature setin mulle... Lukasin koko ketjun läpi mut on niin sekavaa juttua et aika vähän tajusin.

Eli selvällä suomenkielellä, minkäslainen toi setti on puol vuotta viskoneelle. Kiekot lentää sata metrii just ja just. Noista eniten tuun diggaan varmaan midarii ja fairwaytä, ja onkohan toi D1 niin jyrä et laitan sen samantien myyntiin vaan turhana mulle?

1 kpl PA1 in 300 series
1 kpl M3 in 400 series
1 kpl F2 in 400 series
1 kpl D1 in 400 series

Team Discraft / #71739

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Prodigy
« Reply #244 on: 09.12.13 - klo:17:30 »
Riippuu tietenkin mihin tarkoitukseen, mutta kyllähän tuo vakaa on :) Laita vaikka säästöön tai vaihda johonkin noista mistä diggaat, simple! :)
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Prodigy
« Reply #245 on: 09.12.13 - klo:18:11 »


Eli selvällä suomenkielellä, minkäslainen toi setti on puol vuotta viskoneelle. Kiekot lentää sata metrii just ja just. Noista eniten tuun diggaan varmaan midarii ja fairwaytä, ja onkohan toi D1 niin jyrä et laitan sen samantien myyntiin vaan turhana mulle?


Kahta d1 kiekkoa oon heittänyt. Toinen oli tasoa stiletto eli järjetön jyrä. Toinen oli tasoa hakattu destroyer eli flippaa kovalla kädellä, mutta ei yli liikaa vaan liisi pitkälle aina palaten takaisin. Hyvä kiekko ainakin omasta mielestä, mutta ei käyttöä itselle löytynyt.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Prodigy
« Reply #246 on: 09.12.13 - klo:18:15 »


Eli selvällä suomenkielellä, minkäslainen toi setti on puol vuotta viskoneelle. Kiekot lentää sata metrii just ja just. Noista eniten tuun diggaan varmaan midarii ja fairwaytä, ja onkohan toi D1 niin jyrä et laitan sen samantien myyntiin vaan turhana mulle?


Kahta d1 kiekkoa oon heittänyt. Toinen oli tasoa stiletto eli järjetön jyrä. Toinen oli tasoa hakattu destroyer eli flippaa kovalla kädellä, mutta ei yli liikaa vaan liisi pitkälle aina palaten takaisin. Hyvä kiekko ainakin omasta mielestä, mutta ei käyttöä itselle löytynyt.

Noi D1 ei kyllä flippaa, eikä kyllä kovin nopeastikaan feidaa :) Sulla oli varmaan protoja?
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Prodigy
« Reply #247 on: 09.12.13 - klo:18:20 »
Kattoo sit onko käyttöä... Mites vertailuna, M3 --> Z Buzzz ja StarValkyrie --> F2 ? Oon toivonu vähän vakaampaa kiekkoo ku Valkyrie samoilla nopeuksilla, ja taas hieman vakaampaa midaria kun amppari.. Oiskohan tossa potentiaalia ni ei tarvi taaaaaas ostaa muovia lisää joulun jälkee? :D

Ja minkähän painosia lättyjä sieltä on tulossa...??
Team Discraft / #71739

Offline Riku

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Anttila
  • Seura: Vampulan Urheilijat
Vs: Prodigy
« Reply #248 on: 09.12.13 - klo:18:23 »
Kuulin vähä juttua et joulupukki tuo ton Locastro signature setin mulle... Lukasin koko ketjun läpi mut on niin sekavaa juttua et aika vähän tajusin.

Eli selvällä suomenkielellä, minkäslainen toi setti on puol vuotta viskoneelle. Kiekot lentää sata metrii just ja just. Noista eniten tuun diggaan varmaan midarii ja fairwaytä, ja onkohan toi D1 niin jyrä et laitan sen samantien myyntiin vaan turhana mulle?

1 kpl PA1 in 300 series
1 kpl M3 in 400 series
1 kpl F2 in 400 series
1 kpl D1 in 400 series

Mikäli setissä ei oo omaan käyttöön sopivaa niin ilmoitusta tännepäin. Lunastan kyllä "turhat" pois. Vaihdossa jotain sopivampaa kiekkoa tai sitten ihan ekuja ;)

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Prodigy
« Reply #249 on: 09.12.13 - klo:18:29 »


Eli selvällä suomenkielellä, minkäslainen toi setti on puol vuotta viskoneelle. Kiekot lentää sata metrii just ja just. Noista eniten tuun diggaan varmaan midarii ja fairwaytä, ja onkohan toi D1 niin jyrä et laitan sen samantien myyntiin vaan turhana mulle?


Kahta d1 kiekkoa oon heittänyt. Toinen oli tasoa stiletto eli järjetön jyrä. Toinen oli tasoa hakattu destroyer eli flippaa kovalla kädellä, mutta ei yli liikaa vaan liisi pitkälle aina palaten takaisin. Hyvä kiekko ainakin omasta mielestä, mutta ei käyttöä itselle löytynyt.

Noi D1 ei kyllä flippaa, eikä kyllä kovin nopeastikaan feidaa :) Sulla oli varmaan protoja?

Jotain mitä nyt syksyllä koitin. Tais olla protoja. En ole hirveän perehtynyt näihin prodigyn kiekkoihin. Noi midarit m1 ja m2 oli kyllä aika kiviä mitä koitin. Nekin siis protoja.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline Dustee

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 274
    • View Profile
    • DustDye
  • Oikea nimi: Joni Tuhkanen
  • Seura: Prodigy Disc Street Team / RFG Ry
Prodigy
« Reply #250 on: 09.12.13 - klo:20:04 »
Noi nicco seriesin Driverit ja Putterit on aikasta vakaita, midari varmaan aika liki Z buzz..
Jos et tykkää mä tykkään kyllä ja voin poistaa sinulle turhat..;)

Offline Dustee

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 274
    • View Profile
    • DustDye
  • Oikea nimi: Joni Tuhkanen
  • Seura: Prodigy Disc Street Team / RFG Ry
Prodigy
« Reply #251 on: 09.12.13 - klo:20:05 »
Tänään tuli F5 pari heittää en ole vielä päässyt mutta kädessä ensi vaikutelma aika hyvä, innolla odotan ensi puraisuja..;)

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Prodigy
« Reply #252 on: 09.12.13 - klo:20:10 »
Tänään tuli F5 pari heittää en ole vielä päässyt mutta kädessä ensi vaikutelma aika hyvä, innolla odotan ensi puraisuja..;)

Kyl mulle kelpaa jos sulle ei... ::)
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Dustee

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 274
    • View Profile
    • DustDye
  • Oikea nimi: Joni Tuhkanen
  • Seura: Prodigy Disc Street Team / RFG Ry
Prodigy
« Reply #253 on: 09.12.13 - klo:20:12 »
Uskon kyllä että ne löytää paikan repussa :)

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Prodigy
« Reply #254 on: 09.12.13 - klo:20:18 »
Älä vielä luota siihen ;) Kai mää sen ite ostan uudenkarheana :)
Viimeistään viiminen putti uppoaa.