Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Prodigy  (Read 385933 times)

Offline Dustee

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 274
    • View Profile
    • DustDye
  • Oikea nimi: Joni Tuhkanen
  • Seura: Prodigy Disc Street Team / RFG Ry
Vs: Prodigy
« Reply #375 on: 09.05.14 - klo:15:17 »
Kun käytetyn ja likaisen 300s muovin kiekon pesee pesuaineella ja harjalla niin se puhdistuu ja pito tulee takas

Offline Jouni

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 883
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jouni
  • Seura: JyLi
Vs: Prodigy
« Reply #376 on: 09.05.14 - klo:16:46 »
Näytti toimivan aika hyvin. Kiitos vinkistä.

Offline Zarmo

  • Juniori
  • **
  • Posts: 90
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarmo Silvennoinen
Vs: Prodigy
« Reply #377 on: 09.05.14 - klo:18:51 »
Hyvin samankaltaiset havainnot uudesta 350g Pa3. Erittäin hyväntuntuinen muovi, kova ja pitävä ainakin uutena. Toimii avauksiin erittäin hyvin ja uutena bägin suorimpia kiekkoja heittää, tulee viemään tonttia midareilta. Puttaukseen itelle sopivan vakaa ja pa1 poistuu bägistä. Tilaukseen lähti 350g M3.

Mulla meni 350G PA3 myös suoraan laukkuun PA2 tilalle. PA3 toimii tosiaan hyvin myös lähestymisissä ja lyhyemmillä väylillä avauksissa. Jätin kuitenkin 300S PA1:n vielä varsinaiseksi putteriksi.

Offline RistoS

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 365
  • Kääpiö
    • View Profile
  • Oikea nimi: Risto Salonen
  • Seura: OFS
Vs: Prodigy
« Reply #378 on: 09.05.14 - klo:20:03 »
D3(?) tuntui olevan suht lötköä 350G-muovia, ja Seppo lupaili että vastaavaa olisi luvassa myös joihinkin puttereihin. Hieman liian kovia seoksia toistaiseksi omaan makuun.

Offline Dustee

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 274
    • View Profile
    • DustDye
  • Oikea nimi: Joni Tuhkanen
  • Seura: Prodigy Disc Street Team / RFG Ry
Vs: Prodigy
« Reply #379 on: 13.05.14 - klo:09:10 »
Jenkkilästä kuulin huhua että lähiaikoina julkaistaan uusi super overstable distance driver X1. Lentoarvoista ei tietoa, mutta sellainen kutina että nopeus 13 ja jyrä kiekko kyseessä..;)
Mikä on hyvä lisä Prodigyn linjaan, kun on vähän puuttunut jyrä distance pannu..;)

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Prodigy
« Reply #380 on: 13.05.14 - klo:09:48 »

Jenkkilästä kuulin huhua että lähiaikoina julkaistaan uusi super overstable distance driver X1. Lentoarvoista ei tietoa, mutta sellainen kutina että nopeus 13 ja jyrä kiekko kyseessä..;)
Mikä on hyvä lisä Prodigyn linjaan, kun on vähän puuttunut jyrä distance pannu..;)

13 3 0 5 oli parissa paikassa laitettu numeroiksi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Dustee

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 274
    • View Profile
    • DustDye
  • Oikea nimi: Joni Tuhkanen
  • Seura: Prodigy Disc Street Team / RFG Ry
Vs: Prodigy
« Reply #381 on: 14.05.14 - klo:09:33 »
X1 on maanantaista lähtien jenkkilässä saatavilla ja kaiken kukkuraksi vielä kuumaakin kuumemmalla uudella 750 muovilla..; )
Saas nähdä malttaako odottaa vai täytyykö pari pannua tilaa ennakkoon..;)

Offline Antique

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 142
    • View Profile
  • Oikea nimi: Nestori Mäkinen
  • Seura: 7k / Prodigy Disc Street Team
Vs: Prodigy
« Reply #382 on: 24.05.14 - klo:11:05 »
|| Pa3 | Pa1 || A1 || M3 || F7 | F2 || H2 || D3 | D2 ||

Offline Zarmo

  • Juniori
  • **
  • Posts: 90
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarmo Silvennoinen
Vs: Prodigy
« Reply #383 on: 24.05.14 - klo:14:29 »
Mitä mieltä olette 350 G muovista? Mulla on ollut 350 G PA3 laukussa julkaisusta asti. Tuntuu ottavan herkemmin kolhuja kuin 300 S, vaikka pidossa ei ole mielestäni suurta eroa. Onko muilla vastaavia huomioita? Muuten olen tykännut PA3:sta tosi paljon.

Offline Väsä

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 286
    • View Profile
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
Vs: Prodigy
« Reply #384 on: 24.05.14 - klo:16:28 »
Mitä mieltä olette 350 G muovista? Mulla on ollut 350 G PA3 laukussa julkaisusta asti. Tuntuu ottavan herkemmin kolhuja kuin 300 S, vaikka pidossa ei ole mielestäni suurta eroa. Onko muilla vastaavia huomioita? Muuten olen tykännut PA3:sta tosi paljon.
Vähän oon kyl pettynyt, jos tää muovi on nyt se kauan hypetetty testi"500" -muovi. Ei suurta eroa omiin kolmesatasiin. Pa3 on kyllä sen verran kiva, et saattaa syrjäyttää mercyn pois bägistä.

Offline alessii

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Aleksi Salonen
  • Seura: TFS
Vs: Prodigy
« Reply #385 on: 24.05.14 - klo:23:05 »
Mitä mieltä olette 350 G muovista? Mulla on ollut 350 G PA3 laukussa julkaisusta asti. Tuntuu ottavan herkemmin kolhuja kuin 300 S, vaikka pidossa ei ole mielestäni suurta eroa. Onko muilla vastaavia huomioita? Muuten olen tykännut PA3:sta tosi paljon.
Vähän oon kyl pettynyt, jos tää muovi on nyt se kauan hypetetty testi"500" -muovi. Ei suurta eroa omiin kolmesatasiin. Pa3 on kyllä sen verran kiva, et saattaa syrjäyttää mercyn pois bägistä.
Mulla löytyy käytöstä 350g pa3x2 sekä m3. Löytyy myös 4 kiekkoa 300s muovilla. Sanoisin että 350g muovi vähän vakaampaa kuin 300s uutena. Muuten ei juurikaan esim gripissä ole eroja. Mulla on noi pa3 ollu julkaisusta asti käytössä ja toinen kulunut jo suoraksi eikä feidiä löydy enää ollenkaan, katotaan miten kauan kestää tossa spotissa. Omasta mielestä 350g muoviin tulee kolhuja herkemmin ja tuntuu että kuluminen on nopeempaa. Makuasioita ja molemmille muoveille löytyy paikka bägissä. Pa3 käytössä putteihin/lähestymisiin/draiveihin joten itselle todella monikäyttöinen kiekko.

Offline Dustee

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 274
    • View Profile
    • DustDye
  • Oikea nimi: Joni Tuhkanen
  • Seura: Prodigy Disc Street Team / RFG Ry
Vs: Prodigy
« Reply #386 on: 26.05.14 - klo:14:40 »
Oma kohtainen kokemus taas että 350g on kestävämpää kuin 300.
bagissa pa3 ja pa1 ja niillä hoituu lähärit ja putteri avaukset.
Puu osumista ottaa itteensä mutta perus kulumaa kestää kyllä paremmin..
Oon tykännyt, korvas vastaavaan tarkoitukseen olleet 400 muoviset putterit..

Offline Dustee

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 274
    • View Profile
    • DustDye
  • Oikea nimi: Joni Tuhkanen
  • Seura: Prodigy Disc Street Team / RFG Ry
Vs: Prodigy
« Reply #387 on: 26.05.14 - klo:14:42 »
Innolla odotan 750 x1 saapuvan tänne pohjolan perukoille ja tietenkin d1 air muovisena..
Ei vaan malttas odottaa mutta ei kyllä ole rahaa postikuluihin tuhlaa jenkkilästä tilatessa..

Offline Jouni

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 883
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jouni
  • Seura: JyLi
Vs: Prodigy
« Reply #388 on: 26.05.14 - klo:14:44 »
Eipä nuo postikulut paljoa enempää ole kun ittaa huomuoon että itse kuekon saa varmasti halvemmalla. Riippuu toki mistä tilaa.

Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla


Offline Antique

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 142
    • View Profile
  • Oikea nimi: Nestori Mäkinen
  • Seura: 7k / Prodigy Disc Street Team
Vs: Prodigy
« Reply #389 on: 26.05.14 - klo:23:25 »
Oma kohtainen kokemus taas että 350g on kestävämpää kuin 300.
bagissa pa3 ja pa1 ja niillä hoituu lähärit ja putteri avaukset.
Puu osumista ottaa itteensä mutta perus kulumaa kestää kyllä paremmin..
Oon tykännyt, korvas vastaavaan tarkoitukseen olleet 400 muoviset putterit..
Pa3 tullu täysin puttidraiveihi käyttöön mulla. On ihan järkky nopee ja liidokas putteriks. Kaks löytyy täl hetkel bägis, toinen on aktiivises käytös ollut ja on samanlaisella käytöllä aika pian mulle sopivassa kuluneisuudessa, että suoristaa pikkuhyssestä joko flätiks ja painaa täysin suoraan ilman feidiä tai sulavasti kääntää yli, palaten takaisin. 350G Pa4:sta odotellessa.
|| Pa3 | Pa1 || A1 || M3 || F7 | F2 || H2 || D3 | D2 ||