Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: heittokokemuksia discraft elite z nuke ss kiekosta ?  (Read 7277 times)

fribahio

  • Guest
toimiiko esim. kämmenheitoissa vai on jo liian alivakaa ? pelaako rystyltä suoralla vedolla, s kurvia vai pilli vetoja pienellä loppu feidillä ?

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: heittokokemuksia discraft elite z nuke ss kiekosta ?
« Reply #1 on: 22.02.13 - klo:23:10 »
En oo kokeillu, mut selviäiskö kokeilemalla? Ihmiset on kuitenkin erilaisia, niin hankala sitä on päätellä. Se ei iso vaiva ole koittaa ja myydä eteenpäin, jos on liian plutku.

Offline walde

  • Juniori
  • **
  • Posts: 86
    • View Profile
  • Oikea nimi: Valtteri
Vs: heittokokemuksia discraft elite z nuke ss kiekosta ?
« Reply #2 on: 22.02.13 - klo:23:27 »
Ensinnäkin itselläni ei ole kokemusta kyseisestä kiekosta, mutta kiekko varmaan toimii kämmenheitoissa, jos tekniikka on hyvä.. luulisin kuitenkin kyseessä olevan aika alivakaa kiekko. En usko, että pilliheittoja tällä, tai millään muullakaan näin nopealla driverilla heitetään.

Offline MarkoJ

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 611
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Jalo
  • Seura: Woodpeckers
Vs: heittokokemuksia discraft elite z nuke ss kiekosta ?
« Reply #3 on: 23.02.13 - klo:20:51 »
Mulla oli nuke ss koko syksyn kovassa käytössä. Kun ei ole kovaa kättä niin toimi ainakin itsellä annukka kiekkona. Käänsi aina kivasti annukkaan ja piti linjansa. Nyt jouduin luopumaan kun on tullut hiukan parempi veto ja se kääntää aina yli. Pahimmassa tapauksessa rolleriksi asti. Mun mielestä toimi alottelijalle ihan hyvin.
If it goes to the right, it´s anhyzer. If it goes to the left, it´s a hyzer. If it goes straight, it´s a miracle.

Offline anhyseri

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 202
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuukka Kivioja
  • Seura: Puska Puttaajat
Vs: heittokokemuksia discraft elite z nuke ss kiekosta ?
« Reply #4 on: 23.02.13 - klo:20:58 »
Eiköhän tää tullut jo selväksi mutta kerrotaan ny omatkin kokemukset eli pari heittoo olen heittänyt ja erittäin alivakaa kiekko on kyseessä.. Mutta miksei sopisi kämmenheittoo jos hyvällä tekniikalla heittää pienee hyssekulmaa :)
destroyer PD2 H1 TD teebird  //   gator roc3 roc   //   jokeri P1

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: heittokokemuksia discraft elite z nuke ss kiekosta ?
« Reply #5 on: 24.02.13 - klo:01:20 »
Mä voitin tän joskus viikkokisoista. Oli hauska, kun lensi pidemmälle siihen aikaan kuin mikään muu kiekkoni, mutta koskaan ei tiennyt mille puolen kenttää kiekko päätyy. Olen hyvin tyytyväinen, että se päätyi Maskun lampeen, enkä vaivautunut enää sieltä hakemaan. Tarpeeton järisyttävän alivakaa kiekko, joka on minusta huono. Ehkä rollereihin...

Offline römpsä

  • Juniori
  • **
  • Posts: 52
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joonas
Vs: heittokokemuksia discraft elite z nuke ss kiekosta ?
« Reply #6 on: 24.02.13 - klo:16:05 »
Mullakin on tämmönen kaapinpohjalla. Ei ehkä niin alivakaa kuin muitten teksteistä saattas ymmärtää. En oo pahemmin heitellyt kyseistä kiekkoa. Ei tunnu hirveen luotettavalta kiekolta. Kerran heitin kuitenkin Siltamäen 16:sta kämmenellä holarin, enkä ole sen jälkeen pahemmin tuota heitellyt.

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: heittokokemuksia discraft elite z nuke ss kiekosta ?
« Reply #7 on: 24.02.13 - klo:20:11 »
Tykkäsin Nuke ESP:sta tosi paljon, mutta kiekko kului rolleriksi todella nopeasti. Ostin z-version, joka oli paljon vakaampi. Metrejä taittuu tällä kiekolla erittäin paljon, kunhan heitto ja spini alkoi olla kohdillaan. Kuulemma z-kiekoista löytyy laatueroja. Bägissä Nuke ei ole enää, sillä Dessu vei paikan.
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: heittokokemuksia discraft elite z nuke ss kiekosta ?
« Reply #8 on: 24.02.13 - klo:20:18 »
Tykkäsin Nuke ESP:sta tosi paljon, mutta kiekko kului rolleriksi todella nopeasti. Ostin z-version, joka oli paljon vakaampi. Metrejä taittuu tällä kiekolla erittäin paljon, kunhan heitto ja spini alkoi olla kohdillaan. Kuulemma z-kiekoista löytyy laatueroja. Bägissä Nuke ei ole enää, sillä Dessu vei paikan.

En tiedä, et huomasitko, että tässä puhuttiin NukeSS:sta. Perus Nuke onkin kelvollinen plätty.

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: heittokokemuksia discraft elite z nuke ss kiekosta ?
« Reply #9 on: 24.02.13 - klo:20:32 »
Tykkäsin Nuke ESP:sta tosi paljon, mutta kiekko kului rolleriksi todella nopeasti. Ostin z-version, joka oli paljon vakaampi. Metrejä taittuu tällä kiekolla erittäin paljon, kunhan heitto ja spini alkoi olla kohdillaan. Kuulemma z-kiekoista löytyy laatueroja. Bägissä Nuke ei ole enää, sillä Dessu vei paikan.

En tiedä, et huomasitko, että tässä puhuttiin NukeSS:sta. Perus Nuke onkin kelvollinen plätty.

Ah kiitos, totta. Liian nopea lukutaito. Kerran testasin kaverin ss-nukea, mutta flipperihän tuo oli... Varmasti ekaksi kiekoksi ihan pätevä draiveri.
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline Haq

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 519
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Häkkilä
  • Seura: 7k
Vs: heittokokemuksia discraft elite z nuke ss kiekosta ?
« Reply #10 on: 25.02.13 - klo:06:41 »
Mun z Nuke ss toimii hyvin ainaki 95 metriin saakka, niin kämmeneltä kuin rystyltä. Lentorata on suora ja feidi pieni. Saas nähdä miten käy sitten, heittopituuteni 10-20 metriä lisää.

Offline Discguy

  • Juniori
  • **
  • Posts: 50
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ilmari Aatola
  • Seura: Nofs
Vs: heittokokemuksia discraft elite z nuke ss kiekosta ?
« Reply #11 on: 25.04.13 - klo:22:43 »
Osaisko joku sanoo, mihin esim. Innovan tai Discmanian kiekkoon Nuke ss ois verrattavissa?

Offline RistoS

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 365
  • Kääpiö
    • View Profile
  • Oikea nimi: Risto Salonen
  • Seura: OFS
Vs: heittokokemuksia discraft elite z nuke ss kiekosta ?
« Reply #12 on: 25.04.13 - klo:22:46 »
Osaisko joku sanoo, mihin esim. Innovan tai Discmanian kiekkoon Nuke ss ois verrattavissa?

Inbounds Disc Golfin perusteella jossain akselilla Tern-Katana

Offline Jakke

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jaakko Saari
Vs: heittokokemuksia discraft elite z nuke ss kiekosta ?
« Reply #13 on: 27.04.13 - klo:09:37 »
ehkä innovan  vulcan.