Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)  (Read 547063 times)

Offline Haq

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 519
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Häkkilä
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #645 on: 03.06.13 - klo:11:56 »
Jeps. Oli kyllä monessa kohtaa samantapaista. Sullakin osui putit paremmin kuin mulla, mutta on meillä molemmilla vielä tekemistä siihen Tapanoten sarjaan.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #646 on: 03.06.13 - klo:22:53 »
Vedin itse eka kertaa viikkokisat Kaarinassa, kun normipoppoo oli palaveeraamassa isompia kuvioita. TD:nä hääriminen meni luontevasti ja oli mukavaa, kun seurakaverit jeesailivat pyytämättä scorejen järkkäilyissä sun muissa.

Itse kisassa irtosi -5 tuloksella jaettu kärkisija. Hävisin siihen päälle CTP-sudarin eli kakkoseksi jäin. Eka kierros ihan siedettävä bogifree -4 (sain etukutoselta vain yhden pirkun... hehehe... kutoselta). Toinen kierros sitten virhettä virheen perään ja -1 oli tyytyminen (kolme bogia ja mando kympillä). Päällimmäiseksi kisoista ei jäänyt oma suorittaminen, vaan harmistus siitä, että kisat hävittiin tänään lost discin takia. Kaarinan väylät on niittämättä ja heinikko melkein metrin korkuista... Kahdeksan miestä (kaksi poolia) etsi kiekkoa, mutta ei vaan löytynyt. (En siis itse hävittänyt kiekkoa, vaan eräs toinen.) Tietty häviämiseen tarvitaan myös huonoja heittoja, mutta tää oli turha... eikä suinkaan ainoa kiekko, jota etsittiin pitkään.

Offline Haq

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 519
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Häkkilä
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #647 on: 03.06.13 - klo:23:08 »
Vedin itse eka kertaa viikkokisat Kaarinassa, kun normipoppoo oli palaveeraamassa isompia kuvioita. TD:nä hääriminen meni luontevasti ja oli mukavaa, kun seurakaverit jeesailivat pyytämättä scorejen järkkäilyissä sun muissa.

Itse kisassa irtosi -5 tuloksella jaettu kärkisija. Hävisin siihen päälle CTP-sudarin eli kakkoseksi jäin. Eka kierros ihan siedettävä bogifree -4 (sain etukutoselta vain yhden pirkun... hehehe... kutoselta). Toinen kierros sitten virhettä virheen perään ja -1 oli tyytyminen (kolme bogia ja mando kympillä). Päällimmäiseksi kisoista ei jäänyt oma suorittaminen, vaan harmistus siitä, että kisat hävittiin tänään lost discin takia. Kaarinan väylät on niittämättä ja heinikko melkein metrin korkuista... Kahdeksan miestä (kaksi poolia) etsi kiekkoa, mutta ei vaan löytynyt. (En siis itse hävittänyt kiekkoa, vaan eräs toinen.) Tietty häviämiseen tarvitaan myös huonoja heittoja, mutta tää oli turha... eikä suinkaan ainoa kiekko, jota etsittiin pitkään.

Mä voin ottaa yhteyttä heti huomenna vakityöni esimieheen eli Liikunnantoimenjohtajaan. Jos vaikka sais kaupungin miehet niittohommiin.

On se jännää, kun toinen saa virhettä virheen perään -kierroksella -1:sen ja toisella se on oma ennätyskierros. Toisaalta, oli mullakin aika paljon parannettavaa omalla -1 kierroksella, jonka tein teidän kisojen perään  ;D.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #648 on: 04.06.13 - klo:00:00 »
Mä voin ottaa yhteyttä heti huomenna vakityöni esimieheen eli Liikunnantoimenjohtajaan. Jos vaikka sais kaupungin miehet niittohommiin.

Olisi hienoa, jos saisivat tiedon, että tarvitaan pikaisesti niittyväylille niitto. Kiitos!

Quote
On se jännää, kun toinen saa virhettä virheen perään -kierroksella -1:sen ja toisella se on oma ennätyskierros.

Mä oon samassa tilanteessa pro-jätkien kanssa jossain Lausteen kokoluokan radoilla. Ne pelaa aina jotain 5-10 alle ja ite jyystää sitä paaria. Mun perussuoritus on nykyään ehkä 3-4 alle Kaarinassa. Sit se elää +-2 heittoa siitä riippuen päivästä. Mun enkka tällä leiskalla Kaarinasta taitaa olla -7 (bogilla). Kerran olen tänä vuonna kyllä heittänyt plussallekin kisoissa (+1). Ei siihen tarvittu kuin pari bogia ja kymppiväylän tupla. Tuloksen-tappaja-kymppiväylä!!!

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #649 on: 05.06.13 - klo:21:56 »
Lausteen viikkokisat. Tuuli jonnii verran, mut muuten erittäin nätti ilma. Lähti kierros vähän nihkeesti, kun ysiväylältä tuli heti lunta tupaan. Avaus vasenta laitaa myöten ja otti johonkin oksaan ja kimposi metsään. Oli yhtälainen riski pelata takaisin väylälle (sweetspottiin) tai yrittää metsän läpi forea. Ja pääsinkin puttaamaan paaria reilusta kympistä. Putti alarautaan ja nihkeet rollit puun taakse johki 7-8 metriin. Haaraputti ylärautaan ja tuplaa korttiin. Siitä sitten heti kympiltä pirkku perään ja toinen kolmellatoista. Pääsin takaisin paariin. Väylä 14 avaus hiukan onnekkaalla puuosumalla kuuteen metriin. Haaraputti kannon päältä inan sivuun ja puski ketjuista ulos. Jäi pirkku ottamatta siitä ja kaikilta muiltakin tulevilta väyliltä. Väylillä 23 ja 1 tuli sit sätättyä bogit heikoilla avauksilla ja puteilla (jostain syystä putit lähti tänään monesti hiukan oikealle ja ketjuista ulos). Muuten tulikin pelattua sellasta tylsän varmaa paaria. Hyvin on kuitenkin asetuttu nyt paarin tuntumaan tänä kesänä. Rutiini kaikissa heitoissa lisääntynyt.

EDIT: Tuli rankkua, ku olin laskenut tuloksen väärin. Muistan tilanteen hyvin ja laskin kyllä oikein, mut mietin samaan aikaan radan paaria ja olin merkannut sen korttiin. Lollero!
« Last Edit: 05.06.13 - klo:23:19 by HAH »

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #650 on: 08.06.13 - klo:00:10 »
Iltasella reenisetti Lausteella. Pitkästä aikaa yksin rauhassa treenailin niitä juttuja, jotka tuntuivat treeniä kaipaavan. Alkuun vähän puttia puttiruletilla. Kympin viivalle jäin junnaamaan, joten siinä kohtaa alkaa selvästi puttaamisen varmuus kärsimään. Noin muuten olen ihan tyytyväinen puttiini. Läheltä menee luotettavasti ja kauempaakin napsuu ihan riittävän usein. Puttaaminen tuntuu rennolta vähän kauempaakin, eikä tarvitse puskea. Askelputtia tuli myös hinkattua, kun se on ollut vähän kateissa Vampulan kisojen jälkeen. Hetken treenattuani sain taas ideasta kiinni ja heitin mukavia sarjoja; mm. seitsemän kymmenestä sisään 15-18 metristä.

Puttailun jälkeen kiersin n. 15 väylää useammilla avauksilla ja lähäreillä. Puttailla en enää jaksanut. Testailin kiekkoja ja erilaisia heittoja - varsinkin sellaisissa paikoissa, joissa on tullut lausteella sössittyä heittoja. Seiskalla olin hukata pari kiekkoa, kun en nähnyt mihin ne laskeutuivat. Vartin etsimisen jälkeen onneksi löytyi. Draivi on nyt kunnossa ja toimii paaaaljon paremmin kuin alkukesästä ja sitä ennen. Pituutta nyt ei juuri irtoa, mutta sen kanssa täytyy vissiin vain elää. Kompensoidaan sitä sitten hyvällä lähipelillä.


Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #651 on: 08.06.13 - klo:07:43 »


EDIT: Tuli rankkua, ku olin laskenut tuloksen väärin. Muistan tilanteen hyvin ja laskin kyllä oikein, mut mietin samaan aikaan radan paaria ja olin merkannut sen korttiin. Lollero!

Muistan ku heti kisan jälkeen sanoitkin tuloksesi siinä oikein. On se vaan hämärää, miten tommosiakin vaan tulee silloin tällöin.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #652 on: 08.06.13 - klo:09:25 »


EDIT: Tuli rankkua, ku olin laskenut tuloksen väärin. Muistan tilanteen hyvin ja laskin kyllä oikein, mut mietin samaan aikaan radan paaria ja olin merkannut sen korttiin. Lollero!

Muistan ku heti kisan jälkeen sanoitkin tuloksesi siinä oikein. On se vaan hämärää, miten tommosiakin vaan tulee silloin tällöin.

Niinpä. Josko tästä nyt saisi potkun omaan ahteriinsa, että muistais isoissa kisoissa kahtoa merkkaamisiaan toiseenkin kertaan.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #653 on: 10.06.13 - klo:00:50 »
Masku eka kertaa underiin tänään iltakiessillä. -2. Kolme bogii ja viis pöördii. Parannettavaa jäi sillai et, joku -5 voisi varmaan pelata, ku ei hölmöilis. Heitin esim. mandoriman yli avauksen kympillä... Ja kaksi 6-7m birdie-haaraputtia alarautaan. Rairai... No enkka kuitennii aina hyvä juttu.
« Last Edit: 10.06.13 - klo:09:50 by HAH »

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #654 on: 11.06.13 - klo:00:22 »
Pitkä duunipäivä, ni ei jaksanut/ehtinyt viikkiksiin. Kävin illalla puoli kympin maissa koulun kentällä draivia hiomassa. Heitin paikaltaan ja vauhdin kanssa kaikenlaisia draiveja ja hain pitkästä aikaa vähän distance-heittoakin kuntoon. 110-115m välille tippuu parhaat heitot ja tohon 110m pystyy nyt heittämään melkeinpä aina, kun haluaa. Se on vaan nuo nopeat pannut, kun niiden ylikääntämisen ja feidin arvioiminen on aika vaikeaa... Pysy siinä sitten väylällä...
« Last Edit: 11.06.13 - klo:00:29 by HAH »

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #655 on: 13.06.13 - klo:00:19 »
Lausteen viikkokisat. Kokeilin ottaa nopeat draiverit mukaan ja heittää niillä rohkeasti. Ekat viisi väylää ja neljä outtia. Että juu... Palataanpa väylädraiverien pariin. Höntsäilyksi meni kierros ja +5 taisi olla lopputulos. Pari askelputtia reilusta kympistä ineen, mut muuta hyvää kiessissä ei sit tainnut ollakaan.

Oli niin tylsistynyt fiilis kisan jälkeen, et vedettiin kaverin kanssa Lausteen 24 leiska siihen päälle. Vasta väylältä 13 alkaen heitto alkoi taas kulkea ja tuntumaan hallitulta. Siihen asti kakkaa (johon astuin väylällä yksi... hyh!). Nyt lepoa ja pe Kankaanpään parikisan kautta Tourille.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #656 on: 17.06.13 - klo:13:43 »
Frisbeepoint Tour Kankaanpää -viikonloppu. Kisaraportti:

Perjantai parikisa: Sataa ripotti vettä ja juminen olo. Lähdimme Jokken kanssa fiilistelemään kisarataa tulevaa viikonloppua varten ja palauttelemaan rataa mieleen. Tulos -9 ja jäimme pari heittoa kärjestä. Kierroksen jälkeen sellainen olo, että oma peli täysin kateissa ja epänormaali epävarmuus tulevasta viikonlopusta iski takaraivoon.

Lauantai 1. kierros. Nätti päivä, mutta puuskainen tuuli. Käsittämätön jumi päällä ja elämäni heikoin reitattu kierros (887) +7 tuloksella. Tuntui kuin olisi eka kertaa heittämässä, eikä muistaisi yht'äkkiä enää miten joku perusheitto suoritetaan. Missasin helppoja lähäreitä ja putteja, jotka ovat olleet pelini vahvimpia osa-alueita. Ajattelin, että tulee raskas viikonloppu, jos näin jatkuu.

Lauantai 2. kierros. Peli alkoi löytymään. Jauhoin alkuun 11 paaria putkeen ja ajattelin, että ehkä tämä tästä. Sitten tuli pari birdietäkin, jotka tosin sulivat loppupään kahteen bogiin. Tulos itselleni ihan kelvollinen par. Oli kiva taas heittää, kun pääsin jumittelusta eroon.

Sunnuntai ja viimeinen kierros. Sadetta koko kierroksen ajan. Välillä vähemmän, välillä oikein kunnolla. Kierrokselle lähteminen vähän jännitti, koska voin aika huonosti (ei ollu darra). Vatsa oli pahasti sekaisin ja pää oli tosi kipeä. Migreeni tykkää joskus iskeä, kun niska on jumissa ja tulee nukuttua liian vähän. Samanlaisia tuntemuksia oli ilmassa. Onneksi sain mökkikaverilta särkylääkkeen ja toisen Jamolta ennen kierrosta. Ilman niitä en olisi pärjännyt (Kiitos!). Enivei itse kierros oli samanlaisehko kuin edellinen. Pelasin paariin neljällä pirkulla ja neljällä bogilla. Mohelluksia oli ehkä enemmän, mutta heittäminen tuntui silti ihan luontevalta. Puttikin kulki kivasti, kun kympin sisältä upposi yhtä lukuunottamatta kaikki putit. Draivit nopeilla draivereilla sujuivat koko viikonlopun hyvin, että ehkä nekin siitä sitten saadaan mukaan kuvioon.

Kaksi viimeistä kierrosta olivat n. 945 reitattuja. Osuvat omaan rating-tasooni, joten olen näistä ihan tyytyväinen. Harmi, että piti koheltaa se ensimmäinen oikein huolella. Noin muuten ihan oolrait viikonloppu, vaikka pelillisesti en mitään saavuttanutkaan.

Offline mnir

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 101
    • View Profile
  • Oikea nimi: Markku Nirkkonen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #657 on: 18.06.13 - klo:12:56 »
Frisbeepoint Tour Kankaanpää -viikonloppu. Kisaraportti:

Lauantai 2. kierros. Peli alkoi löytymään. Jauhoin alkuun 11 paaria putkeen ja ajattelin, että ehkä tämä tästä. Sitten tuli pari birdietäkin, jotka tosin sulivat loppupään kahteen bogiin. Tulos itselleni ihan kelvollinen par. Oli kiva taas heittää, kun pääsin jumittelusta eroon.


Mun lauantain 2. kierrokset 2013 5tr:ssä: Kevätkisa#1, 12 paaria alkuun putkeen, muutama birdie, muutama bogi, +1. Fierce ProTour, 11 paaria alkuun putkeen, muutama birdie ja pari bogia, -1.

Jos ens kerralla pelattais vaikka molemmat lauantain 2. kierroksella jumalanääryyttä ja vaikka -9?

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #658 on: 18.06.13 - klo:13:29 »
Jos ens kerralla pelattais vaikka molemmat lauantain 2. kierroksella jumalanääryyttä ja vaikka -9?

Hahaa. Se on nyt sit sovittu.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #659 on: 19.06.13 - klo:22:12 »
Lausteen viikkokisat. +4. Pitäis vissiin alkaa taas reenaa...

Edit. No sainpa vitosväylän eka kertaa avattua pitkälle putille, et jotain hyvääkin...
« Last Edit: 20.06.13 - klo:10:33 by HAH »