Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)  (Read 547063 times)

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #1200 on: 10.08.14 - klo:22:15 »
Mun tarvis selkeesti olla "häiritsemäs" sua useemmin ku näimmä vaan sillo äijä painaa kauhioi tuloksii! ;)

Todellaki! Oli hauskaa kyl. Vähän vaan joutui tappeleen, ettet lähteny ylittään vettä rollerilla...

Offline Riku

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Anttila
  • Seura: Vampulan Urheilijat
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #1201 on: 10.08.14 - klo:22:32 »
Mun tarvis selkeesti olla "häiritsemäs" sua useemmin ku näimmä vaan sillo äijä painaa kauhioi tuloksii! ;)

Todellaki! Oli hauskaa kyl. Vähän vaan joutui tappeleen, ettet lähteny ylittään vettä rollerilla...
Ihan hyvi olis voinu rollaa siin pinnanpääl ku nii tasasta oli! :o

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #1202 on: 12.08.14 - klo:23:05 »
Höntsäkiessi Lausteella parin frendin kanssa. Perustekemistä ja tulos +2.  Olin koko kiessin heiton tai kaksi kaveria takana ja pääsin vasta 21 väylällä tasoihin. Kaikkien väylien päätteeksi mentiin sitten sudariin. Veivattiin  kakkos- ja ykkösväylää, kunnes löytyi voittaja. Näkyvyyden lähestyessä jo nollaa kaveri missasi 8 metrin putin kakkosväylällä ja vein.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #1203 on: 15.08.14 - klo:21:51 »
Kolme tuntia treenailua Maskussa. Avasin väyliä useammalla kiekolla ja jäin koreille puttailemaan.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #1204 on: 17.08.14 - klo:22:15 »
Maskun viikkokisat takana. Keltaiset tiit ja B-korit. Jaettu kolmas sija tuloksella -4. Voittaja pelasi -6. Ihan ok setti, joskin kaksi helppoa kakkosta jäi ottamatta ja puttasin kerran kuudesta metristä ohi. Pari bogia (2 ja 7 väyliltä) ja kuusi pirkkua. Maukkain pirkku kutoselta: Putteri vastatuulessa kahteen metriin ja helppo putti. Pikkusen oli tänään huonoa tuuria, kun lähes kaikki putit jäivät puun tai jonkun puskan taakse, vaikka avaukset olivat pääosin ihan hyviä.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #1205 on: 21.08.14 - klo:00:19 »
Satoi aivan kaatamalla ja katselin parvekkeelta synkeää taivasta. Koko etupiha lainehti, kun isot pisarat hakkasivat asvalttia. Totesin siinä hetken pällisteltyäni, että kerran kesässä on lähdettävä hulluttelemaan tuollaiseen ilmaan ja suunnistin Lausteen viikkokisoihin. Saappaat jalassa tietenkin!

Surkeista olosuhteista huolimatta peli oli yllättävän hyvää ensimmäiset 13 väylää. Vaikka missasin pari helppoa puttia, sain ne kuitattua kahdella pitkällä (12m ja 15m) hyppyputilla. Kierroksen loppua kohden alkoi tulla väsy ja kypsähdin sateeseen. Pyyherumbaa, hanskat on/off ja sateenvarjon kanssa taiteilua. Erehdyin vielä ottamaan takin matkaan (jota ei voinut heittäessä pitää)... Lopussa paketti levisi, eikä sille voinut mitään. Viisi väylää jäljellä, enkä enää saanut (jaksanut nysvätä) kiekkoja kuivaksi ja hyvän gripin aikaansaaminen nahkeilla sormilla oli mahdotonta. Muutama huono heitto ja homma eskaloitui. Tupla, bogi, bogi... ja loppuun pari paaria. Miinukselta tulokseen +3 kolmella väylällä. Voittikset meni heitolla (Ilmeisesti... Tulosten laskussa on ollut jotain epäselvyyksiä, joita selvitellään). Että simmosta.

Jos tästä nyt jotain oppi, niin sen, että pitäisi vaan jaksaa hinkata ne kiekot kuivaksi koko kierroksen ajan ja säilyttää fokus (pitää rutiini yllä) jollain tapaa, vaikka kuinka korpeaisi. Hui hai... tämä kausi on kyllä ollut haastava pääkopalle. Ajattelin ottaa illan ihan huumorilla, mutta tulos oli niin lähellä omaa kauden parasta, että sitä vähän vakavoitui. Vähän liikaakin.

Offline Aittatar

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 422
    • View Profile
    • Aloittelevan fribanaaraan blogi.
  • Oikea nimi: Essi Tyson
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #1206 on: 21.08.14 - klo:08:23 »
Annan kymppiputin nyt jäädä hetkeksi, kun siitä ei näköjään tule vielä mitään. Siirsin huonekaluja ja tein kotiin (lounastauolla) 8 metrin käytävän. Kuudesta ja puolesta metristähän meni viimeksi 85 sadasta. Nyt kahdeksasta metristä meni eka yrityksellä 57/100. Ei nyt ihan mahdoton... Tältäkin matkalta heitto hajoaa vielä hetkittäin, mutta saan sen melko nopeasti taas ruotuun. Heitän tästä, kunnes menee 80 sadasta. Sitten takaisin kymppiä testailemaan. Nöyryyttä poika, nöyryyttä.

Pitäis itsekin taas tsempata puttitreenin kanssa, kun toi kori pihalla seisoo. Oon ollut ihan luvattoman laiska sen suhteen. Inspiroit mut ottaa itseäni niskasta kiinni.

Essi

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #1207 on: 21.08.14 - klo:11:53 »
Annan kymppiputin nyt jäädä hetkeksi, kun siitä ei näköjään tule vielä mitään. Siirsin huonekaluja ja tein kotiin (lounastauolla) 8 metrin käytävän. Kuudesta ja puolesta metristähän meni viimeksi 85 sadasta. Nyt kahdeksasta metristä meni eka yrityksellä 57/100. Ei nyt ihan mahdoton... Tältäkin matkalta heitto hajoaa vielä hetkittäin, mutta saan sen melko nopeasti taas ruotuun. Heitän tästä, kunnes menee 80 sadasta. Sitten takaisin kymppiä testailemaan. Nöyryyttä poika, nöyryyttä.

Pitäis itsekin taas tsempata puttitreenin kanssa, kun toi kori pihalla seisoo. Oon ollut ihan luvattoman laiska sen suhteen. Inspiroit mut ottaa itseäni niskasta kiinni.

Kiva, että parin vuoden takaiset päivyrimerkinnät voi inspiroida. Itse olen noista pidempien puttien tuolloisista ongelmista päässyt yli, joten kannattaa jatkaa treeniä. :)

Offline Aittatar

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 422
    • View Profile
    • Aloittelevan fribanaaraan blogi.
  • Oikea nimi: Essi Tyson
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #1208 on: 21.08.14 - klo:12:49 »
Annan kymppiputin nyt jäädä hetkeksi, kun siitä ei näköjään tule vielä mitään. Siirsin huonekaluja ja tein kotiin (lounastauolla) 8 metrin käytävän. Kuudesta ja puolesta metristähän meni viimeksi 85 sadasta. Nyt kahdeksasta metristä meni eka yrityksellä 57/100. Ei nyt ihan mahdoton... Tältäkin matkalta heitto hajoaa vielä hetkittäin, mutta saan sen melko nopeasti taas ruotuun. Heitän tästä, kunnes menee 80 sadasta. Sitten takaisin kymppiä testailemaan. Nöyryyttä poika, nöyryyttä.

Pitäis itsekin taas tsempata puttitreenin kanssa, kun toi kori pihalla seisoo. Oon ollut ihan luvattoman laiska sen suhteen. Inspiroit mut ottaa itseäni niskasta kiinni.

Kiva, että parin vuoden takaiset päivyrimerkinnät voi inspiroida. Itse olen noista pidempien puttien tuolloisista ongelmista päässyt yli, joten kannattaa jatkaa treeniä. :)

On tullut poukkoiltua useammassakin blogissa vähän siellä täällä aikajanassa, kun etsii apuja ja inspistä. Kiva kun muut on käynyt läpi niitä minkä kanssa itse kamppailee ja mitä on vielä edessäpäin ja kirjoittaneet omia ajatuksia ylös.

-Essi

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #1209 on: 21.08.14 - klo:14:57 »
Tuo sateessa pelaaminen on kyllä haastavaa. Ei mulla oikeastaan kovinkaan paljon sen varsinaisen lipsumisen takia, eikä että itse kastuu (varustautumiskysymys kuitenkin) mutta se tolkuton säätö mitä siihen liittyy (kiekkojen loputon hinkutus, 14000 pyyhettä mukana eikä riitä, sateenvarjon kanssa pulaaminen, rain flyn kanssa pulaaminen jne). Kaikki tuo ylimääräinen räplääminen vie helposti fokuksen pelistä, ja se tekee eron tuloskortissa enemmän kuin mikään muu. Olis caddie joka ojentais kuivatun kiekon käteen ja toiseen kuuman kaakaomukin...

Nimim. viikonlopulle rapiat sata väylää kalenterissa ja minkähänverran toi matalapaine tosta mihinkään liikahtaa
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #1210 on: 23.08.14 - klo:13:00 »
Kävimme eilen illalla Vampulassa höntsäämässä normiradan ja punaiset lisäväylät parin ei-kisaavan kaverin kanssa. Selkä kramppasi päivällä pahasti ja heittelin puolitehoilla setin läpi. Ihan hauskaa oli, vaikka tulokset olivatkin mitä olivat.

Tänään ei todellakaan pelailla, kun selkä on ihan tiltissä. Sen sijaan jännätään, nappaako Seppo EM-kullan.
Jaanin linkki: http://www.skoorin.com/?u=scorecard&ID=11996

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #1211 on: 24.08.14 - klo:22:54 »
Ajatuksena on ollut tässä vähän huilia, mutta tulevan viikon sade-ennusteiden tähden lähdin Maskun viikkokisoihin. Ei taas tiedä missä vaiheessa sitä pääsee kuivana radalle.

Putti kulki tänään kivasti ja 10 väylän hiekkakummun puttirallia (2 hutia) lukuunottamatta kaikki ringin sisältä jäi mukiin. Kympin ulkopuolelta upposi yksi ja muutkin osuivat koriin. Avauksissa ja lähäreissä tuli muutama helppo virhe, jotka veivät pirkkupaikkoja. Näitä korjaillaan seuraavalla kerralla, kun taas pelataan punaista leiskaa. Ei ole tullut pelattua sitä tällä kadella kertaakaan ja se näkyi parina hölmönä kiekkovalintana ja avauksena. Yksi bogi (helpolta väylältä, kun fore lipsahti ekaan koivuun) ja tuo 10 väylän tupla söivät tulosta niin, ettei neljä pirkkua riittänyt mihinkään. Tai no... riittihän tuo -1 kolmanteen sijaan ja sain kisamaksun ja rapiat takaisin. Päällimmäiseksi jäi kuitenkin hyvä yleissuorittaminen, vaikka ei mitään timanttista peliä ollutkaan. Maskussa nyt koko ajan miinusmerkkistä tulosta tullut, kun viime kesänä oltiin vielä paarissa tai muutama plussalla. Voittajan tulos oli -6 ja toisen -3.

On tää friba vaan mukavaa.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #1212 on: 26.08.14 - klo:20:28 »
949 -> 953. Ratingissa pientä nousua. Pitäisi nousta vielä seuraavassakin, kun tästä päivityksestä puuttui muutama kisa. Kauden tavoite 960 vaatii vielä hyviä suorituksia kauden kahdessa tai kolmessa viimeisessä kilpailussa, mutta pitäisi olla mahdollinen.

Lenssussa. Hetkeen ei tartte heitellä.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #1213 on: 31.08.14 - klo:19:10 »
Maskun viikkokisoissa (Kelt, A-korit) kävin, vaikka olen yhä flunssassa. Selässäkin jokumikälie noidannuoli ollut koko viikon. Mikään pakkohan tuonne ei olisi ollut lähteä, mutta kun olin viikon maannut ja ollut sisällä, ajattelin että vaikka vain kävelen radan läpi. Toivoin myös, että liikunta avaisi vähän kramppia selässä.

Draiveissa huonokuntoisuus näkyi erityisesti. Oli fokus vähän hukassa ja kiekot läks järjestäen vähän liian ylös. Paitsi sitten, kun yritin ylös, ne lähtivät alas. Ei siinä mitään. Ihan kivaa oli, vaikka peli ei timanttista ollutkaan. Pelasin paariin ja sillä lohkesi toinen sija (parhaat pelaajat olivat vissiin Lausteella talkoilemassa). Kuusi pirkkua, tripla ja kolme bogia. Selvästi enemmän virheitä kuin yleensä. Pistetään hiukka olotilan piikkiin. Putti sentäs kulki kohtuullisesti. Pari mokaa tuli senkin kanssa, mutta kuittasin ne kahdella upotetulla yli kympin putilla.

Päivän tähtihetki oli kymppiväylällä. Otin pirkun siitä ensimmäistä kertaa elämässäni kauemmalle koripaikalle. On siihen monikin pirkun tehnyt, vaan enpä ole koskaan omin silmin sellaista nähnyt. Fore puoleen väliin väylää, Roc juuri ja juuri vesivälikön yli ja pitkä ylämäkiputti häkkiin. Oli kaunista!

No nyt on aika kuollut olo. Tuskin ihan heti pääsee pelaamaan.

Offline Haq

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 519
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Häkkilä
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #1214 on: 02.09.14 - klo:00:08 »
Maskun viikkokisoissa (Kelt, A-korit) kävin, vaikka olen yhä flunssassa. Selässäkin jokumikälie noidannuoli ollut koko viikon. Mikään pakkohan tuonne ei olisi ollut lähteä, mutta kun olin viikon maannut ja ollut sisällä, ajattelin että vaikka vain kävelen radan läpi. Toivoin myös, että liikunta avaisi vähän kramppia selässä.

Draiveissa huonokuntoisuus näkyi erityisesti. Oli fokus vähän hukassa ja kiekot läks järjestäen vähän liian ylös. Paitsi sitten, kun yritin ylös, ne lähtivät alas. Ei siinä mitään. Ihan kivaa oli, vaikka peli ei timanttista ollutkaan. Pelasin paariin ja sillä lohkesi toinen sija (parhaat pelaajat olivat vissiin Lausteella talkoilemassa). Kuusi pirkkua, tripla ja kolme bogia. Selvästi enemmän virheitä kuin yleensä. Pistetään hiukka olotilan piikkiin. Putti sentäs kulki kohtuullisesti. Pari mokaa tuli senkin kanssa, mutta kuittasin ne kahdella upotetulla yli kympin putilla.

Päivän tähtihetki oli kymppiväylällä. Otin pirkun siitä ensimmäistä kertaa elämässäni kauemmalle koripaikalle. On siihen monikin pirkun tehnyt, vaan enpä ole koskaan omin silmin sellaista nähnyt. Fore puoleen väliin väylää, Roc juuri ja juuri vesivälikön yli ja pitkä ylämäkiputti häkkiin. Oli kaunista!

No nyt on aika kuollut olo. Tuskin ihan heti pääsee pelaamaan.

Hupaisaa luettavaa. Ihan meni minne sattuu ja par ja kakkossija. Ei ihan kuullostanut mun "minne sattuu" -päivältä.

Lähetkö huomenaamulla heittelee? ;) (mulla olis vapaa aamupäivä)
« Last Edit: 02.09.14 - klo:00:11 by Haq »