Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Jaanikin harjoittelee  (Read 176707 times)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #180 on: 27.09.12 - klo:15:50 »
Jaa niinku kahella viimme 5tr vkokisois tai esim. Häntyris tai entä viime vuoden EO:n 48 tulos? ;)

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #181 on: 27.09.12 - klo:16:01 »
Jaa niinku kahella viimme 5tr vkokisois tai esim. Häntyris tai entä viime vuoden EO:n 48 tulos? ;)
Nono, eipäs ny muistella noin vanhoja, paukautan tänään semmoset lukemat tauluun ettet tiäkkää...  ;D

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #182 on: 27.09.12 - klo:16:04 »
Garffille: kiekot ovat blissun Bosseja 150g.

Ja jos oikeesti haluu pitkälle heittää, niin kyllä kiepillä saa pituutta lisää jos sen osaa. Et käsittääkseni heitä kieppiä vaan suoraa vauhtia?

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #183 on: 27.09.12 - klo:16:12 »
Garffille: kiekot ovat blissun Bosseja 150g.

Ja jos oikeesti haluu pitkälle heittää, niin kyllä kiepillä saa pituutta lisää jos sen osaa. Et käsittääkseni heitä kieppiä vaan suoraa vauhtia?

No.. Osaanmä kiepillä hysseä heittää, kuten jämin pro-tourin jälkeisessä distance showkeississä huomasit.  ;D

Mulla menee kiepissä rytmitys päin.. en oo sen takia jaksanu ruveta paneutuun siihen. (vielä)

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #184 on: 27.09.12 - klo:19:48 »
Mä tuun heittää 175 champion dessua pidemmälle!!!!!!!!!!

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #185 on: 27.09.12 - klo:21:01 »
Aika kova sälli jos 175kpl dessuja ryit pidemmälle ku Jaani pisimmän blissurykinsä..

Offline Vaahis

  • Tomoottajat
  • Seniori
  • *
  • Posts: 383
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juho Vähätalo
  • Seura: NoFS
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #186 on: 27.09.12 - klo:21:57 »
Aika kova sälli jos 175kpl dessuja ryit pidemmälle ku Jaani pisimmän blissurykinsä..
Älä vaan jynkkä tota tee. Sulla pitää olla täydet tehot kropassa lauantaina! :)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #187 on: 27.09.12 - klo:22:06 »
Jaa niinku kahella viimme 5tr vkokisois tai esim. Häntyris tai entä viime vuoden EO:n 48 tulos? ;)
Nono, eipäs ny muistella noin vanhoja, paukautan tänään semmoset lukemat tauluun ettet tiäkkää...  ;D

Sori Jaani ot, mutta pakko sanoo Lassille että niin teit.  ;D

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #188 on: 07.10.12 - klo:21:07 »
SM-kisojen jälkeen käynyt pelaamassa alle viisi kertaa plus Parigolfin SM-kisat. Ikään kuin niinkuin ei vois vähempää kiinnostaa.

Salilla on kerennyt käymään. Tällä viikolla on ollut ihan hyvä kuntoviikko. Ma-Pe oli salipäivät, eli ihan perusvoimailua 5 kertaa viitenä arkipäivänä. Lauantaina höntsäilyä eli 600 metriä uintia, mikä on meikän tekniikalla tosi rankkaa. Tänään kävin testaamassa 100 leukaa, joka meni enkka-aikaan 15.53. Oikein kivaa oli, vaikka tavoitteesta jäinkin 53 sekuntia. Kahden-kolmen toiston minisarjoja tein.

Niille, jotka haluavat testata tota satasta ja haluavat haastaa, niin itse teen vastaotteella. Ja kyynärpäät lukkoon ala-asennossa. Itse myös varmuuden vuoksi lasken ihan alas kropan niin, että pää menee käsivarsien väliin eikä pitäisi jäädä mitään sanomista puhtaudesta.

-----------------

En mä tiedä, onko tällä mitään vaikutusta vaikkapa heittoon, mutta kivaa tää on. Uskon, että jos kaksi heittäjää heittää "yhtä hyvällä tekniikalla", niin parempikuntoinen heittäjä heittää pitemmälle. Sitten pitäisi saada toi tekniikka vielä kuntoon, mutta sen aika on joskus toiste.

Ensi vuonna pitäisi saada pituuskisoja kunnolla, niin saisi tuloksiakin aikaiseksi. Se Jämin keikka meni ihan vitsiksi.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #189 on: 07.10.12 - klo:21:13 »
Ensi vuonna pitäisi saada pituuskisoja kunnolla, niin saisi tuloksiakin aikaiseksi. Se Jämin keikka meni ihan vitsiksi.

Jämillä oli muuten eilen seuranmestaruuskisoissa valehtelematta 20-30m/s puuskissa. Oikeesti välillä pelotti, että kaatuuko puut.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #190 on: 07.10.12 - klo:21:15 »
Lauantaina höntsäilyä eli 600 metriä uintia, mikä on meikän tekniikalla tosi rankkaa.

Tossakin hommassa pieni reeni auttaa rajusti. Mullakaan ei oo koskaan ollu minkäännäköstä tekniikkaa (en esim osaa mitään käännöstä), mutta oon vetäny parhaimmillani 180 kilsaa kahdessa viikossa. 25 kilsaa päiväennätys. Ja siis 25 m altaassa....

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #191 on: 07.10.12 - klo:21:18 »
Lauantaina höntsäilyä eli 600 metriä uintia, mikä on meikän tekniikalla tosi rankkaa.

Tossakin hommassa pieni reeni auttaa rajusti. Mullakaan ei oo koskaan ollu minkäännäköstä tekniikkaa (en esim osaa mitään käännöstä), mutta oon vetäny parhaimmillani 180 kilsaa kahdessa viikossa. 25 kilsaa päiväennätys. Ja siis 25 m altaassa....
Toi 25km uintia päiväs on just niin tyhmää touhua, ettei tee kukaan muu ku Tapani. Varsinkaan surkeella uimataidolla. Ikinä mitään järkee misään touhuis, hirveetä sekoo vaan.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #192 on: 07.10.12 - klo:21:21 »
Toi 25km uintia päiväs on just niin tyhmää touhua, ettei tee kukaan muu ku Tapani. Varsinkaan surkeella uimataidolla. Ikinä mitään järkee misään touhuis, hirveetä sekoo vaan.

On kato tarvinnu jollain pätee, vähintään oman pään sisällä. Voi sitä tyhmempiäki tempauksia tehdä (ja oon tehnykki).

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #193 on: 07.10.12 - klo:21:28 »
Toi 25km uintia päiväs on just niin tyhmää touhua, ettei tee kukaan muu ku Tapani. Varsinkaan surkeella uimataidolla. Ikinä mitään järkee misään touhuis, hirveetä sekoo vaan.

On kato tarvinnu jollain pätee, vähintään oman pään sisällä. Voi sitä tyhmempiäki tempauksia tehdä (ja oon tehnykki).

Ei mulla ole aikaa vetää tollasia settejä, varsinkaan altaassa ja paskalla tekniikalla. Mulla on kyllä aina ollu surkee uintitekniikka. Selkä on 50 metrin jälkeen ihan pumpissa ja sitten mennään jäykästi siitä eteenpäin.

Sulla on vielä tota ruskolevää pää täynnä, niin kyllä se jo tuntuu uidessa kun sellasta vetää perässään.

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #194 on: 07.10.12 - klo:21:32 »
Toi 25km uintia päiväs on just niin tyhmää touhua, ettei tee kukaan muu ku Tapani. Varsinkaan surkeella uimataidolla. Ikinä mitään järkee misään touhuis, hirveetä sekoo vaan.

On kato tarvinnu jollain pätee, vähintään oman pään sisällä. Voi sitä tyhmempiäki tempauksia tehdä (ja oon tehnykki).

Ei mulla ole aikaa vetää tollasia settejä, varsinkaan altaassa ja paskalla tekniikalla. Mulla on kyllä aina ollu surkee uintitekniikka. Selkä on 50 metrin jälkeen ihan pumpissa ja sitten mennään jäykästi siitä eteenpäin.

Sulla on vielä tota ruskolevää pää täynnä, niin kyllä se jo tuntuu uidessa kun sellasta vetää perässään.
Sitä ruskolevää on muuten yhtä lailla pään sisällä ku ulkopuolellaki...  ;D