Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Millainen frisbeegolfaaja olet?  (Read 5318 times)

Offline Nikke

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 35
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niklas Ahonen
  • Seura: Tampereen frisbeeseura
Millainen frisbeegolfaaja olet?
« on: 26.04.13 - klo:19:37 »
Näin kauden alussa jokainen voi pohtia omaa frisbeegolfidentiteettiään. Olkaa hyvät. :)

Offline jtrogen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 919
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarno Trogen
  • Seura: FGCK
Millainen frisbeegolfaaja olet?
« Reply #1 on: 26.04.13 - klo:19:50 »
On kait tätäkin kysytty monella eri tyylillä, mutta itse ainakin olen tälläinen onneton säätäjä. Treenaan sitkeästi sisulla ja masennun jatkuvasti kun joka treenin jälkeen ei tulokset parane huomattavasti. Lopulta muistan, että väliäkö tuolla kun mennään rauhassa eteenpäin joka kerta oppii jotain uutta.
Luonteeltaan periksiantamaton jääräpää.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Millainen frisbeegolfaaja olet?
« Reply #2 on: 26.04.13 - klo:20:50 »
keskimmäinen + frisbeegolf on todellakin ihan v*n huippua, ja enemmän kuin mukava harrastus. olisi kiva jos taitotaso korreloisi vielä paremmin kiinnostuksen määrän kanssa, mut näillä mennään.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Joksa

  • Guest
Vs: Millainen frisbeegolfaaja olet?
« Reply #3 on: 26.04.13 - klo:20:59 »
Inhoan harjoittelua ja siihen ei ole kyllä aikaakaan. Heitän pelkästään kilpailuissa.

teemu01

  • Guest
Vs: Millainen frisbeegolfaaja olet?
« Reply #4 on: 30.04.13 - klo:15:07 »
Kotona ne putit ei onnistu niin hyvin kun radalla. Ainakaan pitkät putit.

Offline yake

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 247
    • View Profile
  • Seura: Sasta FG ry / Disc Golf Finland Ry
Vs: Millainen frisbeegolfaaja olet?
« Reply #5 on: 30.04.13 - klo:20:48 »
surkea dravaaja,onneton forettaja, hyvä lähestyjä,vaihteleva puttaaja.

olkapäävamman ja siitäKIN johtuva huono tekniikka avauksissa. Ehdottomasti parhaimmillaan 30-40 metrin päässä mukista, jollei uppoa niin harvoin pitkiä putteja tarviikaan. joskus putit uppoo kympistä kovalla prosentilla, joskus 3metriset nostellaan maasta.. kovalla prosentilla.. foressa ei ole tekniikkavirhettä kun ei ole koko tekniikkaa, mun fore on yleensä aina loppujenlopuks voimaton rolleri.

eli summasummarun, melko paska. mutta kuten (toivottavasti) tiedätte: hieno laji ja hauskaa on. en edes harmittele paskuuttani, en kilpaile juurikaan edes viikkiksissä, mutta aina paikalla TD:n ja/tai ratamestarin ominaisuudessa.

äänestysvaitoehdoissa ei ollut lähellekkään itseäni kuvaavaa joten jätän ruksimatta:)

« Last Edit: 30.04.13 - klo:20:51 by yake »
viimenen putti uppoo joka väylällä

Offline Putteri

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 168
    • View Profile
Vs: Millainen frisbeegolfaaja olet?
« Reply #6 on: 06.05.13 - klo:21:40 »
Yksinkertaisesti:
Surkea kaikessa, paitsi tomahawkeissa, kiekon hukkaamisessa ja mun omissa free style puteissa  8).
Silti tarkoitus aloittaa heti viikkokisat Kaarinassa, kun kesäloma alkaa ja paarin PITÄISI olla 10. Mutta kyllä mä aika ahkeraan harjoittelen. Tarttis vaan vielä jonkun vähän keveemmän kiekon pelloille, jolla sais draivit onnistumaan suuremmalla prosentilla...
« Last Edit: 06.05.13 - klo:21:42 by Putteri »