Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Pyhän Mikaelin pelit  (Read 388921 times)

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Pyhän Mikaelin pelit
« Reply #675 on: 01.08.16 - klo:15:30 »
Sitifriba oli varsin hauskaa vaikka ihan kaikki väylät ja järjestelyt ei mennytkään niinkuin Strömsössä, mutta uskon että organisaatio oppi taas jotain ja 3. kierros tehdään taas paremmin. Pelattiin molemmat kiessit -4 vähän eri tuloksin.

#1 Meikän about seiskaan korin taakse kuolemanputille, Jukan vasurin puskaan noin neljään, josta meikä sit tietysti muni putin alarautaan. Oli yllättävän täpinät "kisakiessille" lähdettäessä ja puskasta sai aika paskan stänssin mutta olihan tuo nyt ihan anteeksiantamatonta.
#2 Draiverihysset rinkiin, Jukalla about kasiin, itellä kutoseen, birdie.
#3 Itellä vähän early, Jukalla dessuhysse pitkäksi. Suht ok puttiyritys noin kympistä mutta par.
#4 Jukalla 10 cm ohi holarista, itellä jäi hysset ja kaikki SP2 heitosta ja tiesminne. Kävellään nostolle... jaaaa se onkin ulkona. Kiitos spotteri. Takaisin tiille, Jukka heittää varman, puttaan semivarman, bogey.
#5 Pudotan maailman löysimmän suoran heiton joka vajaan vauhdin ja korkeuden takia putoaa nostolle. Jukan backspin myös putille mutta kauemmas. Birdie.
#6 Itellä Justice fore puuhun, Jukalla vähän pitkä ja oikeella, jotain kasin putti, menee ohi ja Jukalle jää tekeminen paariinkin. Huh.
#7 Molemmat about nostolla, birkku.
#8 Jukalla Rhyno ei ehdi takas sisään, ja uimaan. Itellä meinaa käydä Justicen kanssa sama, mutta tulee aidan alta (!! about 10-15 cm rakonen) nostolle.
#9 Jukalla pitkäksi, itellä karmea heitto grippari osuu oikeella seinään, wallraidaa ylös, hyppää jostain betonin kulmasta graindilla milliin. Pientä sirkusta. Surkeella heitolla nostobirse.

Ruokatauko, puttikisa vajaasta kympistä 5/15 ei kauheen vahvasti :D Uutta rundia putkeen.

#1 Jukka taas millin päässä holari mutta vähän pitkä, oma vasuriin kolmoseen, birkku.
#2 Jukalla melkein sama, oma karkas oikeelle ja fooria piti huudella kolmosen tiille. Putti alamäkeen noin 7m ihan tehtävissä mutta ei ollut näköjään munaa. Par.
#3 P-DD kovaa flättinä, noin ysiin. Jukan loistava firehysse about seiskaan-kasiin ja nyt päätin naulata. Hieno putti ja kakkonen.
#4 Voi hitto tätä väylää. Molemmat taas ulos ja sama uusinta. Bogi.
#5 Tismalleen samat kuin ekalla rundilla, birkku.
#6 Justicefore hyssenä on silti vähän pitkä. Jukalla pikku ässärhyno jää johonkin kasiin ja laitan liikaa voimaa puttiin, yli menee ja kauas. Kakkosnelonenhan siitä sitten, hyi.
#7 Molemmat nostolla, birkku
#8 Mahdoton tapahtuu. Justice löytää TISMALLEEN SAMAN RAON SAMASTA KOHTAA. Pienet repeilyt tiillä. Ei noin voi vaan tehdä. Jukka hyssepommittaa firen myös nostolle, ihan sama. Birkku.
#9 Itellä menee pitkäksi, Jukalla jää tiputukselle korin yläpuolelta. Kakkonen.

Paljon hyvää peliä, liikaa puttimokia, paljon käsittämättömiä sattumia, eli kuulostaa ihan epäviralliselta cityfriba kisalta juu. :) Aika homma oli spottereilla ihmisten paimentamisessa ja usein pyydettäessä ja pyytämättäkin osallistuttiin hommaan että saadaan pelattua. Kaikenlaista heittäjää kyllä näkyi ihan laidasta laitaan. Suosittelen kokeilemaan mutta jättämään isoimmat odotukset järjestelyistä himaan. Hyvällä säällä ja asenteella kyllä onnistunut tapahtuma.

In other news, kiekkokaupat melkein ohi ja 18 pannua meni vähän reilun 17€ keskihinnalla ja just se tuli katettua mitä Ylläksen lentoihin ja majoitukseen menee eli tyytyväinen olen. Parista kiekosta maksettiin ylläripaljon, ja vastaavasti pari meni kyllä ihan varastuksella harvinaisuuteensa nähden, mutta niin se vain tasapainottuu huutokaupassa aina onni. Myyn kyllä jatkossakin siellä.


Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline banshee

  • Tomoottajat
  • Seniori
  • *
  • Posts: 303
  • Innova&Discmania
    • View Profile
    • Discmania
  • Oikea nimi: Luukas Paananen
Vs: Pyhän Mikaelin pelit
« Reply #676 on: 10.08.16 - klo:11:25 »
Ihan mielenkiinnosta tota sun Justice-valintaa kohtaan: Ongelmahan oli se, että Discmanialla ei jyrämidaria ole. Glow C-Line MD3 kaikista vakain, sekin suora kovaa heittävillä. Itse käytän Innovaa ja Discmaniaa. Viimevuonna bägissä oli yksi Omegakin Milleniumilta. Eli kiekoissa menen samalla idealla kuin Trilogyn tyypit. Käytän siis Ranchon Cucamongan tehtaalta tulevia kiekkoja, eli ns. True-logy-heittäjiä olen. Siispä vähän oli pakko ihmetellä, kun Justicen valitsit DD:ltä. Itsekin huomasin, etteivät C-MD3:et riitä vakaudeltaan. Viikko sitten laatikosta kolahti InnovaStore Specials-labyrintti-stämpillä MF Champion Gator. Ja täyttää jyrän vaateet. En mikään ihmislinko ole, mutta midari lentää 90m kovaa heittämällä (C/G-MD3). Tämä MF Gator ehkä 60-70m parhaimmillaan. Flättinä bäkkärillä heitettäessä feidaa nopeasti ja jyrkästi. Ja liito on luokkaa kivi. Kämmeneltä ehkä 40-50m on realistinen flättinä heitettynä (C-MD3 70m noin.). Ja kova feidi vie kiekon lähes pystyyn. Olen katsonut muiden heittävän Verdictiä ja ajatellut: "Tämä siis on ylivakaa midari". Nyt jyrämidari on saanut uuden käsitteen. Joten asian ydin on se, miksi Justice, kun Innovalta olisi saanut Gatorin tai Milleniumilta Sentinelin? Huomautetaan lopuksi, että pitkä teksti ei ole ärsytyskeino, vaan täysin mielenkiinnosta kysyn.
3x P2|Rhyno|2x Roc3|Gator|2x PD|3x PD2

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Pyhän Mikaelin pelit
« Reply #677 on: 10.08.16 - klo:13:35 »
Tän oonkin avannut vissiin aiemmin jo, mutta ei haittaa. :) Normaalisti pysyn Discmaniassa pääasiallisesti ihan käytännön syistä (eli näin kiekkohiirenä vältyn siltä että on KAIKKI MAAILMAN VALMISTAJAT joiden kiekoista kokeilla, ja kun kuitenkin tiedän että Discmanialla on kiekot joilla pystyy lähes kokonaisen bägin täyttämään) ja sitten toissijaisesti fiilispohjalta (oon tykännyt tyyppien meiningistä jo melkein heti kun aloitin lajin, plus meillä on vanhaa historiaa jo FGR.fi aloittelijablogin ajoilta, ja nykyäänkin pidän tosi paljon heidän tavastaan hoitaa brändiä). Jos kuitenkin on joku kolo bägissä niin em. eivät päde. Gatori mulla oli beadittömänä versiona (nyt en suorilta muista miksi päädyin aikanaan siihen) ja se toimi jonkin aikaa mutta nyttemmin tuntui että vielä vakaampi voisi olla. Justicesta kuulin juttua että on ihan typerän vakaa, ja kun yksissä kisoissa poolikaverin kiekkoa pääsin koittamaan totesin että sopii käpälään kuin valettu flättiytensä ansiosta ja beadistä huolimatta (en oo muuten ikinä oikein digannut beadillisistä, paitsi nykyään jo reilun vuoden ollu P1x käytössä), ja ekalla testirundilla vakuutti heti, niin vastaus oli lukittu. Normi Gator olisi mahdollisesti voinut ajaa saman asian, mutta kun tiesin jo etukäteen että käsituntuma Justicessa pätee niin ei tarvinnut enää miettiä.

Nythän jää nähtäväksi että kun (ei siis jos) Discmania saa sen jyrämidarin ulos, että onko se riittävän jyrä jotta nappaan sen bägiin Justicen tilalle. Mutta saa sitten oikeasti olla ihan helvetin jyrä, sillä jos käy kuten P3 ja FD3 kanssa, eli ovat vakaita joo, mutta se viimesin napsu vakautta jää tekemättä, niin en ala pelkän merkkiuskollisuuden vuoksi väkisellä sitä opettelemaan. Siitä syystähän mulla on myös 12x stone fire bägissä. FD3 ei pärjää ja tuohon on muodostunut jo kivenkova luotto ja tunneside. Stonen hommasin alunperin vaihdolla kun olin kuullut että on ihan naurettavan vakaa kiekko. Ja aluksi luulinkin ettei sillä tee mitään, kunnes myöhemmin opin heittämään vähän erikosempaa linjaa sillä. Ei tuossakaan tainnut mitään hirveän erityistä valmistajauskollisuutta taustalla olla.

Oon mä testaillut joitakin kiekkoja DM/Innova akselin ulkopuolelta, ulkomuistista ainakin:

Gateway Voodoo (jonkinaikaa oli putterina, huono muovi joka otti osumaa helposti)
DD Trespass (oli useitakin, eri muoveilla, mutta lopulta luottamuspula early releasien kanssa pudotti bägistä)
Obsidian Splinter (päällekkäisyyttä Jokerin kanssa ja pehmeä meni kuopalle ekasta puuosumasta)
Prodiscus Premium Jokeri (oli tosi pitkään bägissä ja luottokiekko, mutta totesin että jyrämidari pystyy samaan, eli 1 kiekko hoitaa kahden hommat)
Legacy Cannon (ei riittäny käpälä)

Bägi tuntuu aikamoisen valmiilta nyt, ja en ihan heti keksi minkälainen kiekko pitäisi tulla vastaan että lähtisin bägiin miettimään. Todnäk aina testailen jokatapauksessa uusia Discmania moldeja, mutta saavat esittää jotain melkoisen vakuuttavaa omasta käpälästä irrottuaan jotta bägiin pääsevät. Viimeisen parin vuoden aikana siinä ovat onnistuneet P1x, P-MD3 ja DDx ja niistä oonkin kyllä saanut irti linjoja mitä millään muulla kiekolla en.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Pyhän Mikaelin pelit
« Reply #678 on: 12.08.16 - klo:11:46 »
Gator ei tosiaan ole niin vakaa kuin Justice ja sopii paljon huonommin käteen forella. Sentinel on myöskin vähemmän vakaa ja paljon nopeampi. Sopii vielä huonommin forella lapaseen kuin Gator. Gatorista nuo flätit versiot on ihan okei, mutta beadi tuntuu paljon terävämmältä kuin Justicessa. Aika harvoin tulee nykyään itse heitettyä Justicea, useimmiten tartun flättiin ESP Zoneen mieluummin.

Tuosta tulevasta Discmanian jyrämidarista joku kyselikin Lizotten klinikalla. Viimeisin proto ei ollut tarpeeksi jyrä, Lizoten heitolle se oli suora. Eli paljon on vielä säädettävää, joutuvat ehkä tekemään kokonaan erilaisen muotin.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Pyhän Mikaelin pelit
« Reply #679 on: 17.08.16 - klo:20:42 »
Hiljasta on ollu, niinkun vähän pitikin, kun lupasin perheelle vähän fribasapattia. Muksu aloitti maanantaina päiväkodissa (siis kokopäivän, tätä ennen ollu 2vk harjotuspäiviä äitin kanssa siellä) ja etenkin vaimolle ollut henkisesti raskasta. Itse menen töihin ja sieltä pois kuten ennenkin niin ei sinällään vaikuta mutta täytyy panostaa himassa nyt vastapainoksi. Sunnuntaina tosin oli hienovarainen vihje siirtää itsensä muualle naistenvaatepyramidihuijauskutsujen ajaksi joten jos vaan kyydit ja peliseurat saa sovittua ja etenkin mikäli kelit paranee, voisi vihdoin käydä tsekkaan sen Talman.

Kiekko-osastolla uusia vanhoja, pistin yhden 4x SP2 tilaukseen ja tuntuis olevan samaa hyvää swirlyä kuin aiemmat. Väri oli kyllä vähän pliisu marjapuuro mutta olkoon. Aamusta tilasin myös C-DDxää pari kipaletta ja instant bägitys jos futaa vastatuulessa. Ehkä jo huomenna pääsee testimään. Näillä näppäimillä sulkeutuu myös hyväkseni huutokauppa taas yhdestä messevästi värjätystä (Arto Virtanen) S-DDx:stä. Hyvä ettei tule uusia moldeja testailtua kun näissä vanhoissakin piisaa ostettavaa... no vastapainoksi myös jotain myyntiinkin taas.

Kisarintamalla lokakuulle tuli pari täppää, kun 1.10. pelataan Keski-Uudenmaan Kunkku eli samalla myös Hyrylän, Jäken ja Keinarin seuramestaruudet. Ja 22.-23.10. perinteikäs Keinukallio Open eli K.O. oliskohan nyt jo viidettä vai neljättä kertaa? Syyskuun puoleenväliin/loppupuolelle ehkä mahtuisi vielä jotain vähän muusta elämäntilanteesta riippuen mutta tuskin kauas jaksaa lähteä.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline jtrogen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 919
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarno Trogen
  • Seura: FGCK
Pyhän Mikaelin pelit
« Reply #680 on: 18.08.16 - klo:18:51 »
3.9. Tulet vielä talmaan kisailemaan

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Pyhän Mikaelin pelit
« Reply #681 on: 18.08.16 - klo:20:58 »
Olen vähän korkeammalla nyppylällä tuolloin jo, eli Ylläksellä.

In other news, C-DDx kestää vastatuulta. Erinomaista, about sama lentorata kuin S-line tyynellä. Näyttäs hyvältä, bägiin heti keräämään kokemusta. Tuulikiekon slotit ovat haastavia, etenkin jos haluaa että kiekko tekee muutakin kuin vain jyrää läpi. Mitä te heitätte jos pitää heittää navakahkoon vastatuuleen:

-suora heitto minkä pitää ländätä about keskelle suoraa väylää (ei voi siis hakea hyssellä kumpaakaan kautta)?
-maksimidistance?
-pitkähkö mutta ei saa kääntää ylikään?

itsellä vastausrivi
-kulunut SPD matalana tahi 2nd run FD
-C-DDx flättinä, kääntää yli ja palauttaa
-C-PDX, joka tyynellä on nopeampi fire mutta vastikseen muuttuu suoraksi sopivalla lopoufeidillä.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline gummi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 352
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi
  • Seura: Disc Golf Vikings
Vs: Pyhän Mikaelin pelit
« Reply #682 on: 19.08.16 - klo:07:54 »
In other news, C-DDx kestää vastatuulta.

Jännää - ehkä mun pitää kokeilla uudestaan mutta ne aiemmat Metal Flake C-DDx:t jätti itselle vähän epävarman fiiliksen vastaisen tuulen kanssa. Sullahan oli kans noita MF:iä - miten tää perus C-DDx vertautuu siihen? nimim. vielä malttanut mielen tilaamisen suhteen. :)

Mitä te heitätte jos pitää heittää navakahkoon vastatuuleen:
-suora heitto minkä pitää ländätä about keskelle suoraa väylää (ei voi siis hakea hyssellä kumpaakaan kautta)?
-maksimidistance?
-pitkähkö mutta ei saa kääntää ylikään?

C-FD2, C-DD - varmaan distanceen vois harkita myös C-PD2 jos pitää olla 100% varma ettei mennä oikealle (RHBH). Mutta rehellisesti itse yritän pelata melko seiftiä navakalla vastatuulella ja heitän melkein samoja kiekkoja kuin muutenkin mut vähän seiftimpiä linjoja...
All work and no DiscGolf makes anybody a sad boy/girl...

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Pyhän Mikaelin pelit
« Reply #683 on: 19.08.16 - klo:10:28 »
C-DDx on mulla ainakin huomattavasti MF vakaampi. En kyllä tiedä miksi, kun tänään katoin että PLH oli S-linejen kanssa tismalleen sama, mutta paljon vakaampi on tämä metallihippuseton C-DDx. Kyllä mulle ainakin tälle tilausta on. Voi olla että aikanaan jätän MF pois bägistä kun ero S-lineen on aika mitätön. Jotenkin vaan  tykästynyt forelle MF ja rystylle S-line mutta jos ottais lusikan kauniiseen (?) käteen ja opettelis heittään forellakin S-lineä.

Mitä te heitätte jos pitää heittää navakahkoon vastatuuleen:
-suora heitto minkä pitää ländätä about keskelle suoraa väylää (ei voi siis hakea hyssellä kumpaakaan kautta)?

C-FD2
[/quote]

Hmm. Kysymyksessä oli siis suora väylä missä kiekon pitää lentää about koko matka suoraan ja ländätä keskelle tai korkeintaan hyvin miedolla feidillä. Eli vaikka joku 100-metrinen max. 8 metriä leveä pilliväylä jossa sivuilla on heti metsää, OB:ta ja tappajaninjoja, ja silti metsässä tuulee vastaan navakasti. Mulla ainakin FD2 ottaa vähän isomman feidin loppuun.

Kysymyksen 2 ja 3 välillä onkin lähinnä just tuo ero että saako kiekko karata yhtään ylikäännön puolelle josta palauttaa kuitenkin mieluiten. Kolmoskysymyksessä ylikäännön puolella on radioaktiivista laavaa. Feidin suuntaankaan ei saisi mennä kilometriä ja mittaa saisi tulla heitolle rapsakasti.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Pyhän Mikaelin pelit
« Reply #684 on: 19.08.16 - klo:23:22 »
Mun vastausrivi:

- Destroyer
- Destroyer
- Destroyer

Eri vakausasteisilla Dessuilla ja kulmia säätämällä onnistuu kaikki ;)

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Pyhän Mikaelin pelit
« Reply #685 on: 20.08.16 - klo:03:23 »
Mun vastausrivi:

- Destroyer
- Destroyer
- Destroyer

Eri vakausasteisilla Dessuilla ja kulmia säätämällä onnistuu kaikki ;)

Muuten oikea rivi paitsi että kaikkien pitäis olla Wraitheja. :)

No okei, ihan tajuttoman jyrää Wraithia ei löydy, välillä joutuu heittämään PD2:llakin.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Pyhän Mikaelin pelit
« Reply #686 on: 20.08.16 - klo:09:37 »
Mä oon tehnyt jo kauan sitten selibaattilupauksen etten lähde eri dessujen arpajaisiin. Oon mä muistaakseni vuosien aikana kolmea eri dessua heittänyt ja kaikki oli muistaakseni vakaita (ja siten ei mitenkään ihmeellisiä). A-kysymyksen kuolemanpilliin heitettävän feidittömän dessun täytyy kyllä olla jo poikkeus...

Plus arvostan kyllä kellonaikoja millon joku täällä viittii kommentoida :D

Huomenna täytyy kyllä lähteä heittämään tosissaan jonneki, alkaa olla jo liian monta päivää taukoa.

Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Pyhän Mikaelin pelit
« Reply #687 on: 21.08.16 - klo:21:02 »
Tulihan käytyä Kelliksellä. Olipa fyysinen reissu kun mummopyörällä sotkee sen puol tuntia kovalla sykkeellä ja aika vähän pysähtelin missään kohtaa vaan heitin useita avauksia joka väylään yhden kiessin ja sitten toisen perään vähemmillä avauksilla ja täysiä takasin. Kyllä sen huomaskin etenkin rystydraiveissa että kannatti sotkee jalat makaroniksi niin tukijalalla ei hirveesti tee mitään ja kiekot lähtee minne sattuu. No, jossain kohtaa sain jonkun tasapainon ja kyllä se siitä alkoi suttaantumaan. Mitään erityistä tuloskiessiä en edes pelannut vaan koitin hakee birkkupaikat pois, jos olis ollu neppi ja par jäljellä niin niistä en edes pelannut. Kakkoselle pitkälle par neloselle olin puttaamassa birkkua muutamaankin kertaan noin kympistä, ne oli pitkiä ja hyviä heittoja. Ja kolmosella missä en yleensä edes ajattele pääseväni korille päinkään, oli yksi C-DDx fore vissin reilu satku kun puttasin kakkosta (kaukaa mutta kuitenkin).

Ei kyllä hirveetä juhlaa ollut peli mutta hyvä reissu liikunnallisessa mielessä. Tiiän että paljon tossa oli sen pyöräilyn piikkiin ja muuhun keskittymättömyyteen, että turha tästä on mitään "mihin mun peli on kadonnut" -skitsoja vetää.

Metal flake DDx lähtee tosiaan bägistä kun C-DDx on vakaampi. Vähän on tosin vielä katselussa sellainen 90m kovaa forella ja sitten isohkosti feidaava kiekko, koska huomasin että tuo PDX on aika vakaa ja menee vähän jopa firen kanssa päällekäin. Mutta tuollahan noita on ehdokkaita kaapissa vielä, esim yksi päheen lasinen C-DD. C-DDx menee kyllä makeesti forella mutta aika vähän se lopulta sivuliikettä tekee, etenkin jos aluksi sen kääntää vähän yli. Joku vois kohta muistuttaa mua että.bägin piti olla valmis :D Mut tää on nyt tällasta pikku hifistelyä, joka oikeestaan juontaa siitä kun se yks Jolly DD meni lampeen seuraottelussa. Apropoo muuten ongitaankohan siellä kuolemanlammessa niitä ever...
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline TaneT

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 830
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Pyhän Mikaelin pelit
« Reply #688 on: 22.08.16 - klo:07:05 »
-suora heitto minkä pitää ländätä about keskelle suoraa väylää (ei voi siis hakea hyssellä kumpaakaan kautta)?
-maksimidistance?
-pitkähkö mutta ei saa kääntää ylikään?

a Opto Culverin
b Fuzion Enforcer
c en ymmärrä kysymystä :) opto culverin
Judge Kruunu Slammer | Claymore Verdict Justice | Thief Culverin Felon Ahti | Trespass Enforcer

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Pyhän Mikaelin pelit
« Reply #689 on: 22.08.16 - klo:08:24 »
C:n tapauksessa lähinnä se että täpöt ja mahd. pitkälle, mutta ei saa olla vaaraa kääntää yli. B:ssä saa kääntää jonkiverran mutta palauttaa ja A on oikeestaan kokomatkan suora, ei maksimiheitto.

Kellokosken ykkösellä oli oikeestaan aika sopiva vastatuuli ja 106m korille niin näitähän tuli testailtua. SPD menee kyllä sopivan suoraan ja minimaalisella loppufeidillä. C-DDx lähti hakemaan ässää, ja S-DDxään sai laittaa ihan reippaasti hysseä. Toi C-slotti oikeestaan jäi vielä testaamatta, mutta aamuisen perusteella tuo kaapista löytynyt C-DD vaikuttaa passelilta, eli varma kiekko tuulessa / pitkähkö mutta sopivasti feidaava tyynellä.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba