Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Toiminta löytökiekon kanssa  (Read 83855 times)

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Toiminta löytökiekon kanssa
« Reply #90 on: 17.12.14 - klo:23:45 »
No sä sait sanomasi sanottua. Eiköhän kohta tuu ip bännit.

Kiitos, kuitti ja hyvästi sepontyhmempikives.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

tau

  • Guest
Vs: Toiminta löytökiekon kanssa
« Reply #91 on: 17.12.14 - klo:23:50 »
Trollololloo. Ulos vaan.

Offline DamtheMan

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 136
    • View Profile
  • Oikea nimi: Rauli Kettunen
Vs: Toiminta löytökiekon kanssa
« Reply #92 on: 17.12.14 - klo:23:52 »
Ite takasi 0 kadotettuun kiekkoon, kaveri, jonka kanssa alotettiin samaan aikaan on -3, kaks kadonnu, yks aika varmaan nyysitty. Sen sijaan löytökiekkoja on tullut poimittua suht monta, puolen tusinaa varmaan, yhtä vaille kaikki Hiirosesta, kaikki pudotettu löytölootaan. Hassuinta oli kun naarattiin sitä #6 ojaa heiton jälkeen kun sillä sukelsi kiekko sinne, ei löytyny kaverin kiekkoa, mutta erään toisen tyypin kiekko sieltä nousi pintaan.

Offline peperoni

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 265
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo Mäkelä
Vs: Toiminta löytökiekon kanssa
« Reply #93 on: 26.02.15 - klo:13:28 »
Ite takasi 0 kadotettuun kiekkoon, kaveri, jonka kanssa alotettiin samaan aikaan on -3, kaks kadonnu, yks aika varmaan nyysitty. Sen sijaan löytökiekkoja on tullut poimittua suht monta, puolen tusinaa varmaan, yhtä vaille kaikki Hiirosesta, kaikki pudotettu löytölootaan. Hassuinta oli kun naarattiin sitä #6 ojaa heiton jälkeen kun sillä sukelsi kiekko sinne, ei löytyny kaverin kiekkoa, mutta erään toisen tyypin kiekko sieltä nousi pintaan.
Mul katos pari kolme vuotta takaperin hankeen Bossi. Sitten kun lähdin etsimään sitä ja löysinkin suunnilleen kiekon tippumiskohdasta hangesta kiekonmallisen reiän niin sieltä löytyi Bossi. Ainoo vaan, että se oli eri muovia kuin minkä mä olin heittänyt. Oma Bossi kyl jäi sille matkalle.

Offline Maikkari

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 814
    • View Profile
  • Oikea nimi: Miikka Lajunen
Vs: Toiminta löytökiekon kanssa
« Reply #94 on: 27.02.15 - klo:00:10 »
....
Jos jollain kaverilla hukkuu kiekko ja sitä ei löydy heti, niin pelaan väylän loppuun ja meen auttamaan ettimistä, jotta ei just tämmöstä tapahtuis.
Tai sitten käytetään sitä 1,5€ maksavaa markkeria. Tuollainen väylän pelaaminen loppuun kuulostaa jo aika vaaratilanteita aiheuttavalta toiminnalta..
"Paras oppitunti on epäonnistuminen. Pyrkikää saamaan siitä hermoja raastavasta triplabogistakin hyöty irti." -Pasi Koivu

Offline anhyseri

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 202
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuukka Kivioja
  • Seura: Puska Puttaajat
Vs: Toiminta löytökiekon kanssa
« Reply #95 on: 27.02.15 - klo:02:03 »
....
Jos jollain kaverilla hukkuu kiekko ja sitä ei löydy heti, niin pelaan väylän loppuun ja meen auttamaan ettimistä, jotta ei just tämmöstä tapahtuis.
Tai sitten käytetään sitä 1,5€ maksavaa markkeria. Tuollainen väylän pelaaminen loppuun kuulostaa jo aika vaaratilanteita aiheuttavalta toiminnalta..

Käynkö mä nyt vaan tosi hitaalla vai miten mä en keksi mitään vaaratilannetta mikä voisi syntyä jos väylän pelaa ensin loppuun?
destroyer PD2 H1 TD teebird  //   gator roc3 roc   //   jokeri P1

Offline Maikkari

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 814
    • View Profile
  • Oikea nimi: Miikka Lajunen
Vs: Toiminta löytökiekon kanssa
« Reply #96 on: 28.02.15 - klo:18:43 »
....
Jos jollain kaverilla hukkuu kiekko ja sitä ei löydy heti, niin pelaan väylän loppuun ja meen auttamaan ettimistä, jotta ei just tämmöstä tapahtuis.
Tai sitten käytetään sitä 1,5€ maksavaa markkeria. Tuollainen väylän pelaaminen loppuun kuulostaa jo aika vaaratilanteita aiheuttavalta toiminnalta..

Käynkö mä nyt vaan tosi hitaalla vai miten mä en keksi mitään vaaratilannetta mikä voisi syntyä jos väylän pelaa ensin loppuun?
Tällainen skenaario vaikkapa Julkun Par5:lla:
Avaus hukkuu johonkin alkutaipaleella, kaveri lähtee pelaamaan väylää loppuun, toinen kaveri löytääkin kiekkonsa ja koittaa huudella että täältä tulee.
Ei saa vastausta ja tuskastuu odottamiseen (kärsimätön pelaaja, ja hei! onhan siellä kaveri, osaa se varoa). Draivaa pitkän draivin suoraan kaveria takaraivoon.

En pitäisi ko. kauhuskenaariota edes mahdottomana, varsinkin kun muutenkin näkee kaikennäköstä tuolla radoilla.
Eri asia tietenkin jos kiekko jätetään sinne ja heitetään uusi heitto rankulla ja koko pooli pelaa sen väylän loppuun. Kuvittelin skenaariossa enemmän höntsykiessiä kaveriporukalla, enkä varsinaista kilpailutilannetta, ainakin sain äskeisen neuvojan neuvosta juuri tällaisen kuvan että lähdetään itse pelailemaan yksin väylää loppuu samalla kun kaveri etsii omaa kiekkoansa.
"Paras oppitunti on epäonnistuminen. Pyrkikää saamaan siitä hermoja raastavasta triplabogistakin hyöty irti." -Pasi Koivu

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Toiminta löytökiekon kanssa
« Reply #97 on: 17.05.15 - klo:20:46 »
Viimeksi tiin vierestä löytyi joku oikeen paskaksi hakattu innovan kiekko. Testailin siinä pari väylää sitä ja tarkoitus oli viedä löytökiekkolaatikkoon, mutta lipahtikin kädestä ja suoraan lampeen :D laitoin omistajalle sitte viestiä että jos kiekkosi haluat nii ossaathan nää sukeltaa. Hirveet haukut sain vaikka vahingosta kyse, kaikilla fribaajilla ei näköjää ole käytöstapoja :(

Moro taas, sama wanha troolari! Monesko banni menossa? Riittääkö sormet? Tosi hauskoja ja mahtavia nää sun jutut, hahahah! :)
Team Discraft / #71739

Offline Sepiläinen

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
Vs: Toiminta löytökiekon kanssa
« Reply #98 on: 16.06.15 - klo:12:05 »
 Palauttaminen riippuu ihan siitä, onko kiekossa yhteystiedot kirjoitettuna. Jos on niin tottakai viestiä tai puhelua, jos taas on nimetön kiekko eikä sen omistajaa satu kiekalla tulemaan vastaan niin palauttamista on turha odotella. Pidän silloin satavarmana kiekon itselläni, mahdotontahan sitä on alkaa nimettömän kiekon omistajaa mistään löytämään

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Toiminta löytökiekon kanssa
« Reply #99 on: 16.06.15 - klo:13:29 »
Hankalaa, muttei mahdotonta. Tsekkaa täältä esim. Löytökiekkojen huhuiluketju. Myös vaikka FGR.fi radan tai rataa ylläpitävän seuran sivuille/facebookkiin voi kiekosta huikata. Jos näistäkään ei kohtuullisen ajan päästä tärppää niin sitten voi paremmalla omallatunnolla lipastaa omaan bägiin taimyydä.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Sepiläinen

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
Vs: Toiminta löytökiekon kanssa
« Reply #100 on: 16.06.15 - klo:15:05 »
Nojoo ehkä näinkin, hirveä vaiva vaan alkaa joka kerta ilmoittelemaan. Tuntuu muutenkin että jos ei ole vara nimeään laittaa kiekkoon niin ei sitä kovin tärkeänä voi pitääkkään. Joten ehkä oma vika ja voivoi

Offline Veikka

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kristian Heilimö
  • Seura: Mainoskoirat
Vs: Toiminta löytökiekon kanssa
« Reply #101 on: 21.07.15 - klo:22:08 »
Kyllä vähän lättyä palautuu ainakin allekirjoittaneelle. Tänä vuonna ei ainuttukaan soittoa ole kuulunut vaikka useampi jäänyt radoille. Kauanko sitä itse jaksaa olla kunnollinen. Kaikki olen palauttanut tai ainakin yrittänyt.

Pari kiekkoa on kyllä omaan laukkuun jäänyt kun ei numeroihin vastata tai sit jännä tää vimppa löytö kun ilmoittaa ettei numero ole käytössä. Näihin siis useita yrityksiä, nyt en enää viitsi ja olen ottanut omaan käyttöön.

Offline alspe

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 279
    • View Profile
Toiminta löytökiekon kanssa
« Reply #102 on: 23.07.15 - klo:15:16 »
Sain aika aggressiivista viestittelyä kun otin yhteyttä numeroon joka oli löytämässäni kiekossa. Vaadin saada vastauksen minne, minkä ja minkä värisen kiekon on hukannut. Ei osanut sanoa muuta kuin että paljon on kiekkoja hukannut. Vaati että kerron millainen kiekko. Lopuksi kerroin miltä väylältä ja mistä kohtaa sen löysin, mutta ei vieläkään tullut oikeaa kiekkoa. Tiesin, että kyseessä on junnu joten suuri riski että haluavat haalia itselleen kaiken. Kai se kiekko on hänen entinen tai sitte niin turha ettei muistanut mitä on hukannut ja minne.

Laitoin kiekosta myös julkisen löytöilmoituksen.
D - P1X, P2 / C - Mako3, MD, MD3 / Star TL, C - FD, CD2, TD, PD

Offline Kreator

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 192
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Linnalo
Vs: Toiminta löytökiekon kanssa
« Reply #103 on: 23.07.15 - klo:15:34 »
Eikös se lätyn mallin voi kertoa kun kerran numerokin pohjassa oli? Itse ainakin soittaessani kerron että löysin esim Innova Grooven radalta nönnönnöö, ja jos osaa kiekon värin ja muovin kertoa niin palautukseen... ja miksei muutenkin koska numero oli pohjassa

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Toiminta löytökiekon kanssa
« Reply #104 on: 23.07.15 - klo:16:07 »
Sain aika aggressiivista viestittelyä kun otin yhteyttä numeroon joka oli löytämässäni kiekossa. Vaadin saada vastauksen minne, minkä ja minkä värisen kiekon on hukannut. Ei osanut sanoa muuta kuin että paljon on kiekkoja hukannut. Vaati että kerron millainen kiekko. Lopuksi kerroin miltä väylältä ja mistä kohtaa sen löysin, mutta ei vieläkään tullut oikeaa kiekkoa. Tiesin, että kyseessä on junnu joten suuri riski että haluavat haalia itselleen kaiken. Kai se kiekko on hänen entinen tai sitte niin turha ettei muistanut mitä on hukannut ja minne.

Laitoin kiekosta myös julkisen löytöilmoituksen.

Mulla ois ainakin palanut käämit jos ois vaadittu kertomaan minkä kiekon oon hukannut.  Se voi olla, että olen hukannut sen eilen tai kolme vuotta sitten. Voi olla, että ite olen sen kyseiselle radalle hukannut tai sitten joku on sen kertaalleen löytänyt ja hukannut muualle.