Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Kiekkohankintasi  (Read 999437 times)

Offline Haq

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 519
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Häkkilä
  • Seura: 7k
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #315 on: 15.01.13 - klo:19:00 »
Joulahjaksi saatu lahkakortti kulutettiin neljään kiekkoon ja kahteen pariin sukkia (Intersport Hansa, Turku). Kiekot varmaan kiinnostaa enemmän, joten mukaan tarttui:

Z Nuke ss
Esp Surge
S-line Md2
D-line P2

Edellisellä kerralla hankitut C-line P1 ja FD ovat olleet tooodella hyviä ostoksia. Samalta vaikuttaa Surkee ja Nuke ss:kin, sillä lensivät melko helposti ja hallitusti koko tekonurmikentän verran Kaarinassa, niin kämmeneltä kuin rystyltäkin (samalla reisulla kaikkein pisimmän kaari tuli kuitenkin täysin hakatulla dx Miekalla. Hauska sattuma oli myös peräkkäiset heitot vanhalla Aviarilla ja P2:lla. Ne lensi täysillä heitettynä aika lailla samalla lailla ja päätyivätkin sitten nurmella oleskelemaan päällekkäin (rakkautta ensisilmäyksellä ilmeisesti).

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #316 on: 15.01.13 - klo:20:09 »
Hornet testiin. Kiekko on niin vakaa, et pitää mua pilkkanaan... Oon pitkään ehtinyt Buzzzille vakaata kaveria. Saas kahtoa onko tää jo vähän liikaa. Wasp ei toiminut... eikä Roc vaimikäseoli...

Offline VVH

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 211
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #317 on: 15.01.13 - klo:21:50 »
Mysteeriboksista löyty ihan jees settiä. Stämpittömät ch tiippari ja star dessu, joihin oli tosin heitetty lafkan oma stämppi. Lisäksi löyty minidraiveri sekä jännän tuntuinen d-p1, oliskohan ihan first run. Meinasi lähteä varuste-netissä käydessä jo lisää kiekkoja mukaan, mutta onnistuin vastustamaan kiusausta.

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #318 on: 15.01.13 - klo:22:42 »
eikä Roc vaimikäseoli...

Eikö edes tuo rok-kolmonen? Flattina versiona ja lento-ominaisuuksiltaan se tuntuu erittäin namukkaalta räiskäleeltä.
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline raketti

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 106
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antti Koivula
  • Seura: 7k
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #319 on: 15.01.13 - klo:23:01 »
eikä Roc vaimikäseoli...

Eikö edes tuo rok-kolmonen? Flattina versiona ja lento-ominaisuuksiltaan se tuntuu erittäin namukkaalta räiskäleeltä.

Ei ne oo kauhee vakaita. Hornet on. Rok.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #320 on: 16.01.13 - klo:20:15 »
eikä Roc vaimikäseoli...

Eikö edes tuo rok-kolmonen? Flattina versiona ja lento-ominaisuuksiltaan se tuntuu erittäin namukkaalta räiskäleeltä.

En ole koskaan Rocin kanssa päässyt sinuiksi lukuisista yrityksistä huolimatta. Voihan tuota kolmosta joskus kokeilla. Kaverin Champion Roc tuntui kyllä muinoin kätösessä paremmalta, ku ne saippuaiset KCP:t.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #321 on: 16.01.13 - klo:20:17 »
Ei ne oo kauhee vakaita. Hornet on. Rok.

No todellaki! Odotan oikeen, et pääsee tuuleen ja tuiskuun testaamaan. Tyynessähän tää feidaa mulla metrin lennettyään maahan eli vakautta löytyy...

Offline Haq

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 519
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Häkkilä
  • Seura: 7k
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #322 on: 16.01.13 - klo:20:42 »
No niin. Nyt alkais olemaan valmiina minun kiekkokokoelmani, ainakin joksikin aikaa. Nyt uutena seurajäsenenä tuli hyväksikäytettyä Frisbeepointin alennettuja hintoja. Lisäksi kun sai FGS:n koodilla ilmaisen toimituksen, niin valikoimiini tulivat seuraavat viisi kiekkoa:

Opto Fuse (GL Core on aivan loistava ja kun Fusea on kehuttu vähän enemmän niin siksi tämä ostos)
Opto Saint (pitää testata onko tämä lätty hypetyksen mukainen)
Glow Stalker (lamppu bägiin ja sitten heittelee pimeään)
Opto ja Zero Pure (en saa sopivaa otetta nykyisiin puttereihini (Aviar ja P2), joten siksi nämä kokeiluun)

Eli melko ruottalaista linjaa tällä kertaa. Toivottavasti menee ykkösellä sisään, ettei pidä mennä kakkoseen.  :o

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #323 on: 16.01.13 - klo:20:48 »
Ei ne oo kauhee vakaita. Hornet on. Rok.

No todellaki! Odotan oikeen, et pääsee tuuleen ja tuiskuun testaamaan. Tyynessähän tää feidaa mulla metrin lennettyään maahan eli vakautta löytyy...

Joo, jos vakaata tuulikiekkoa etsii niin sitten kannattaa siirtyä järeämpiin. Itse kuitenkin uskallan heittää Rocia suhteellisen navakkaan tuuleen. Myräkässä kaivellaan laukusta sitten jotain aivan muuta.
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #324 on: 16.01.13 - klo:20:53 »
3 x Premium 1st run Jokeri. 

Näitä löytyi vielä Powergripistä Gatorin kaveriksi. Käyttötarkoitus on tuulessa, flexeissä ja hysereissä.
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #325 on: 16.01.13 - klo:21:15 »
Ei ne oo kauhee vakaita. Hornet on. Rok.

No todellaki! Odotan oikeen, et pääsee tuuleen ja tuiskuun testaamaan. Tyynessähän tää feidaa mulla metrin lennettyään maahan eli vakautta löytyy...

Joo, jos vakaata tuulikiekkoa etsii niin sitten kannattaa siirtyä järeämpiin. Itse kuitenkin uskallan heittää Rocia suhteellisen navakkaan tuuleen. Myräkässä kaivellaan laukusta sitten jotain aivan muuta.

Jep. Joka sään kelis heitetään KCP rocia ja myräkkään kaivetaan tähtimuovinen rancho roc.

Offline migi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 240
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko V.
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #326 on: 16.01.13 - klo:21:23 »
Viimesimmät ostokset on 2 Big Bird rocia. Nyt luulis riittävän noi roc 3:t ku protostar stämppisiäkin on jo 10

Offline riihis

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 267
  • FGR BagTag 180
    • View Profile
  • Oikea nimi: J. Riiheläinen
  • Seura: Ryhti
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #327 on: 17.01.13 - klo:16:37 »
"Sippou"- koodilla varakiekkoja ja uusia tuttavuuksia:

Pinkki ja valkoisia BT-Joutsenia
DX Viking
Pro Valkyrie
Star Cro
Premium Respecti (upsiharjoitteluun)
Tournament Pursi (Naminami violetti)
Ja pöytälaatikkoon pölyttymään purppura/pinkki Roc3 Big Bird  :)

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #328 on: 24.01.13 - klo:19:15 »
Muutaman 12x firen tilasin. Ollut bägissä jo liian kauan firebirdin kokoinen aukko... feiiiiiidddd...

Offline Ze1P11

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 432
    • View Profile
    • Seuran kotisivut
  • Oikea nimi: Jukka-Pekka "JP" Leino
  • Seura: RFG (Riihimäen Frisbeegolf ry)
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #329 on: 24.01.13 - klo:20:43 »
Muutaman 12x firen tilasin. Ollut bägissä jo liian kauan firebirdin kokoinen aukko... feiiiiiidddd...

Älytön lätty, ei voi muuta sanoo.  :o