Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Kiekkohankintasi  (Read 999632 times)

Offline VVH

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 211
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #75 on: 09.05.12 - klo:09:05 »
Tuli hankittua D-P2:nen, jos vaikka tuosta tulisi pääputteri. Puttereita löytyykin talosta jo melko paljon, vielä ollut hakusessa "se oikea".
On kyllä tuttu vaiva mullekin tuo putterien kertyminen. Mulla taitaa tällä hetkellä olla enemmän puttereita kuin muita yhteensä. Viimeviikolla hankitun P1 läjän jälkeen joutui lupaamaan puolisolle että lisää puttereita tulee vasta ensi kaudelle ;D

Offline dppedro

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 166
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Alander
  • Seura: FGCK
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #76 on: 09.05.12 - klo:09:14 »
Champion Blizzard Boss 139g painoisena tuli hommattua. Onpahan nyt jotain kelluvaa. Ei toi mulla ainakasn kippaa yli vaan käyttäytyyy erittäin ylivakaasti kun testasin tyynellä säällä.

Offline mambo

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 470
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Uggeldahl
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #77 on: 09.05.12 - klo:09:28 »
Minä olen tilaillut Marshall street nimisestä verkkokaupasta. Postikulut menevät painon mukaan, mutta jos tilaa 2-3 kiekkoa, pysyvät ne vielä kohtuullisina. Ja toimitus on ollut todella nopeaa, viimeksi kun tilasin paketti kolahti postiluukusta 4 päivän päästä.

Marshallstreetistä olen itse myös kuullut hyvää. Tällä kertaa kokeilin itse ja kolme pinkkiä opto purea lähti tilaukseen :)

Offline VivianDargon

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 238
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi Kleemola
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #78 on: 09.05.12 - klo:11:32 »
Minä olen tilaillut Marshall street nimisestä verkkokaupasta. Postikulut menevät painon mukaan, mutta jos tilaa 2-3 kiekkoa, pysyvät ne vielä kohtuullisina. Ja toimitus on ollut todella nopeaa, viimeksi kun tilasin paketti kolahti postiluukusta 4 päivän päästä.

Marshallstreetistä olen itse myös kuullut hyvää. Tällä kertaa kokeilin itse ja kolme pinkkiä opto purea lähti tilaukseen :)
Ainakin itse olen erittäin tyytyväinen. Pinkin opto puren myös sieltä viimeksi tillanneena  ;D
Pa3 Nova P3 Roc3 Teebird Firebird Pd Destroyer Pd2

Offline mambo

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 470
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Uggeldahl
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #79 on: 09.05.12 - klo:12:25 »
Ainakin itse olen erittäin tyytyväinen. Pinkin opto puren myös sieltä viimeksi tillanneena  ;D

Joko olet ehtinyt testaamaan?

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #80 on: 09.05.12 - klo:13:21 »
Star Firebird 175g. Käytetty. Aikas flätti. Champion-muovissa löytyy vastaava, mut kyllä tää tuntuma on parempi. Saas kahtoa kuin kiitää.

Offline Ze1P11

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 432
    • View Profile
    • Seuran kotisivut
  • Oikea nimi: Jukka-Pekka "JP" Leino
  • Seura: RFG (Riihimäen Frisbeegolf ry)
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #81 on: 09.05.12 - klo:21:00 »
Kylläpäs oli tuo juuri hankittu P2:nen mukavan tuntunen pitemmissä lähestymisissä. Varmanoloisesti lentää ilmassa. Ei turhaan ole hehkutettu sitä. Saa nähä miten puteissa toimii, viel ei päässy testaan siin.

Offline VivianDargon

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 238
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi Kleemola
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #82 on: 09.05.12 - klo:21:51 »
Ainakin itse olen erittäin tyytyväinen. Pinkin opto puren myös sieltä viimeksi tillanneena  ;D

Joko olet ehtinyt testaamaan?
Joo, muutaman putteri kiessin oon kerenny vetään. On todella hyvä kiekko! Pitää kulman todella hyvin ja kestää yllättävän paljon voimaa heitossa, mutta on suora myös hitaammilla vedoilla. Rankaisee kyllä heti jos tekniikka ei ole kunnossa, joten todella hyvä tekniikan hiomiseen myös. Pikkuisen on nopeampi kuin valtaosa puttereista, mutta sen kanssa oppii elämään. Voin kyllä suositella ja jos et tykkää, niin ostan ne sinulta kyllä pois   ;) (Muutama noita lisää täytyy hommata kuitenkin)
Pa3 Nova P3 Roc3 Teebird Firebird Pd Destroyer Pd2

Offline Vesa

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 132
    • View Profile
  • Oikea nimi: Vesa H
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #83 on: 12.05.12 - klo:12:30 »
Mikäs liike Tampereella on muuten nyt sellainen josta vois paikanpäältä ostaa kiekkoja sopuhintaan?? Zone kun on tän kauden vissiin kiinni...
Ei viitsisi noita esim Intersportin 19.95€ lättyjä ostaa...

Offline napati

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 348
    • View Profile
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #84 on: 12.05.12 - klo:17:42 »
Mikäs liike Tampereella on muuten nyt sellainen josta vois paikanpäältä ostaa kiekkoja sopuhintaan?? Zone kun on tän kauden vissiin kiinni...
Ei viitsisi noita esim Intersportin 19.95€ lättyjä ostaa...

Onko tuo zone ny ste kiinni koko kesän vai hä!? Voi puasque.

Offline Vaahis

  • Tomoottajat
  • Seniori
  • *
  • Posts: 383
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juho Vähätalo
  • Seura: NoFS
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #85 on: 12.05.12 - klo:19:28 »
Mikäs liike Tampereella on muuten nyt sellainen josta vois paikanpäältä ostaa kiekkoja sopuhintaan?? Zone kun on tän kauden vissiin kiinni...
Ei viitsisi noita esim Intersportin 19.95€ lättyjä ostaa...
Huomenna saa ostaa kiekkoja Nokian jäähallin alueelta. Siellä on Nokia-messut menossa ja kiekkoja myynnissä samoilla hinnoilla kuin frisbeekaupoissa, tosin seura-alennuksia emme anna. Kiekkoja on rajoitetusti ja pelkkää innovaa ja discmaniaa myynnissä.

Huomenna siis klo 10-17 välillä jäähallin piha-alueella. Siinä on myös puttikisa menossa, josta on mahdollisuus voittaa skill shot kori!

Offline Vesa

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 132
    • View Profile
  • Oikea nimi: Vesa H
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #86 on: 12.05.12 - klo:23:39 »
Onko tuo zone ny ste kiinni koko kesän vai hä!? Voi puasque.
http://zonediscgolf.fi/
tollain ne väittää...

Offline ForeForEver

  • Juniori
  • **
  • Posts: 91
    • View Profile
    • Facebook-sivu
  • Oikea nimi: Jussi Palojärvi
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #87 on: 20.05.12 - klo:16:04 »
Mikäs liike Tampereella on muuten nyt sellainen josta vois paikanpäältä ostaa kiekkoja sopuhintaan?? Zone kun on tän kauden vissiin kiinni...
Ei viitsisi noita esim Intersportin 19.95€ lättyjä ostaa...

juu eipä taida nyt olla muita kuin nuo intersportit :( netistä tilaamalla joo, mutta siinä ei saa huipputasoista asiakaspalvelua ja vinkkejä juuri omaan tyylin sopivista kiekoista. Maanantaina rojahtaa discmanialta muutama sokkona ostettu lätty, kun eilinen innovan parigolffiskaba/kiekkotestaus-tapahtuma tuli tietooni vasta tilauksen tehtyäni.
drive for show putt for dough

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #88 on: 25.05.12 - klo:01:01 »
Viides Tiippari (käytettynä) tuli taloon. Oli tylsän näköinen, kun stämppikin oli kulunut pois ni illan ratoksi taiteilin hiukka uutta ilmettä pannuun. Punisherin logo...


Offline piiterful

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
  • Oikea nimi: Petri
Vs: Kiekko-ostoksesi
« Reply #89 on: 25.05.12 - klo:06:50 »
Tällainen "treenisetti" odottaa postissa.

1 kpl........Innova mini(OPR089)  (Musta)
1 kpl........DX Dragon(DXD002)  (150 class)
1 kpl........C-line PD(DID602)  (173-175 g)
2 kpl........DX Rhyno(DXP010)  (170-172 g)
1 kpl........C-line PD(DID602)  (165-169 g)
1 kpl........DX Rhyno(DXP010)  (173-175 g)

Reinot ja PD:t on luottokiekkoja, joten näillä saa kenttä/putti treenissä toistoja. Dragon vähentää jännäkakkaa kun ylitetään vesistöjä.