Huhhuh osupa hassu päivä kohdalle. Tuli naputettuu kivikon enkkaa kuudella paremmaks, kaikki mitä yritti onnistu. Ois vaan pitäny yrittää enemmän vissiin. Ihan tekee mieli tallentaa yksityiskohtaa talteen myöhemmin luettavaks
1. resistorilla hysse nostopirkulle, -1
2. bossilla avaus kymppiin puun taakse, pure alle ja nostopar, -1
3. resistorilla fore vitoseen ja putti häneen, -2
4. perusforehysse apella reiluun kymppiin, pure alle ja nostopar, -2
5. forehyssee stiletolla tien päältä alamäkeen, pure alle ja nosto. piti vähän seiftailla arskanottajien takia reilusti vasemmalta, -2
6. resistorii mutkaan, resistorilähärii vitoseen ja putti iinekseen, -3
7. bossilla ylämäen keskipuun oksiin, roc3 vitoseen ja -4
8. resistorilla jonnekki sinne, mutta sivutuuli jättää feidin vähän heikoksi eikä ihan meikäläisen putilla mut nostopar, -4
9. bossi mäen reunalle mut vieri alas, puretta alle ja nosto, -4
10. bossi melkeen korin tasalle halfpipen ulkopuolelle, piikkihysse resistorilla reunuksen yli ja nostopar, -4
11. resistori kymppiin, putti ohi ja nostopar, -4
12. teslalla leiserbiimfore antennin juureen ja nosto -5
13. roc3 vitoseen ja putti lintuun, -6
14. flexifore buzzzilla korin yli vähä mettään, lähäri ja nosto, -6
15. resistorilla flexi reilu kymppi korin taakse (en tajuu miten onnistuin tässä), helppo lähäri puskista ja nostopar, -6
16. butsi puuhun, lähäri parista kympistä ja nostopar, -6
17. purella pikkusen ylikääntävä aukosta kuuseen ja vähä sen läpi, alle kympin kuolemaputti sissään, -7
18. resistorilla hysse nostoks, -8
Harvemmin tällasia taitaa sattua, tosiaan vasta ekaa kertaa rikoin pakkasen kivikossa tossa toukokuun lopulla ja tällön tulokset oli luokkaa -2 ja -1. Näemmä hyvänä päivänä on mahkuja vaikka mihin, kun ei hirveemmin tarvii puttailla
Pitäisköhän sitä vähän bägiä päivitellä tännekin. Uusia tulokkaita on parit, keräilin hakatut c- ja p-pd:n tuolta kaapista reppuun alivakaimmiks draivereiks. Sen päälle flx buzzz ja recycled pure, uskaltaa nakkailla vähän kovempaa kuin näitä pro-d ja zero hard vastaavia. Yllätyin myös kuinka hyvin flx butsi kestää forea, tästähän saadaan vielä kiva tuttavuus. Tähän päälle vielä forelle neutron tesla, joka vahingossa osoittautui juuri siksi erittäin hyvin handuun sopivaksi ei-niin-jyräksi foredraiveriksi, mitä salaa tullut vähän tässä etsiskeltyäkin
http://flightanalyzer.com/#/Rhyno/Pure/Roc3/Buzzz/Crave/Resistor/Leopard/Boss/PD%20Freak/Tesla/Ape/Stiletto/Puttereissa rhynon käyttö alkaa jäämään kokoajan vähemmälle, kun viime aikoina uskaltanut enemmän heitellä lähäreitä purella. Oon ihan lovena tähän mun punaseen hard pureen kyllä, kun ei tunnu millään hajoovan flipperiks. Ihanan suora yksilö vaikka on kuin paljon meikkurundejakin takana
Midareissa en tiedä kummasta tykkään enemmän, roc3:sta vai buzzzista. Pro-d buzzz on jo pidemmän aikaa ollut aivan loistavan monikäyttöinen lätty, tosin kannan bägissä vain erittäin hakattua mokomaa kikkailuforelähäreihin. Roci ja fleksibutsi sitten hoitavatkin kaiken muun resistorin kanssa.
Väylyreissä sitten leopardi ja crave hoitavat erittäin näppärästi kaikki tarkat pidemmät heitot. En vieläkään ihan sisäistä miksi proton crave on näin vakaa, mutta hyvä näin, sillä watermelonstämppi on niin ihku. Resistorit (tosi hakattu kevyt ja vakaampi) pyörivät vähän tässä midareiden ja väylyreiden välimaastossa sellaisina kiekkoina, joilta sujuu vähän mitä vain forella ja rystyllä
Distansseissa sitten vanhasta tutusta tosihakatusta champ bossista on tullut lempparidraiveri pituuttavarten. Kestää tuulta vielä näillä tehoilla. Pd:t sitten ovat väliltä suora ja ylikääntävä. Alan ymmärtää miksi tätä lättyä arvostetaan. Varsinkin tuo hakattu c-pd pitää kulmansa erittäin hyvin, eikä feidaa juuri yhtään ellei näin tahdo. Nämä siis bäkkärillä ja forella tulee tahkottua edelleen apea ja stilettoa, vaikkakin meni se about puoli vuotta, että sain uuden hankittua hukkuneen tilalle. Ape on se perus repimisforedraiveri, joka lentää kova heitolla suht suoraan (ideaalitilanteessa) ja luotettavasti sinne sataseen asti ja feidaa aina samalla tavalla. Stiletolla sitten niitä ääryyshyssejä, niin luotettava lentorata kuin olla voi. Uutena tuttavuutena tällä rintamalla tosiaan tesla, jolla heittelee rauhallisempia foreja. Pieneen vastikseen kun heittää niin kääntää ehkä pikkasen yli, mutta feidaa aina samalla tavalla