Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Pappa puttaa...paljon  (Read 33231 times)

Offline viltsu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Stigell
  • Seura: VDGC
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #15 on: 30.09.13 - klo:17:34 »
Flunssa jatkuu jo kolmatta viikkoa suutana. Viikkisfinaalin peli oli aivan hirveetä jöötiä en ole heittänyt noin huonosti sitten viimevuoden. Laitetaan vaikka se sitten flunssan piikkiin. Pahamieli jäi ja eipä sitä sen enempää halua muistella.

Kiekoista:

Kun vuosia sitten päätin käydä ensimmäiset kiekot ostamassa paikallisessa urheiluväline kaupassa ei ollut kiekkojen ominaisuuksista mitään hajua. Samaan aikaan kaupassa oli pari kaveria jotka olin nähnyt radalla ja kysyin heiltä neuvoa, että mikä kiekko olisi aloittelijalle sopiva. Innovan Monsteri ja Spideri sitten sieltä mukaan lähti. No joo ei ollut kavereilla mitään hajua kiekoista, pari vuotta meni että menin ensimmäisissä viikkiksissä pelaamaan ja sai nähdä miten niitä kiekkoja voi laittaa pitkälle. Karkkilan koko pelaajakatras oli kyllä melko noobeja viellä pari vuotta sitten, katsottiin vaan että kiekko on mahdollisimman nopea niin se lentää pisimmälle. Vasta kun kävi muuallakin viikkiksissä alkoi ymmärtämään että kova treeni tuottaa paremmin tulosta kuin 20 uutta bossia kassissa.

Viimevuosi oli tosiaan ensimmäinen kisavuosi meikälle ja viellä silloin ei ollut kaikki tekniikat kohdallaan että kiekoista saanut kaikkea irti, vaan oltiin naama mutrussa kun Dessu ei lentänyt 120m kun tuli vaan 80m pommihysse. Vuoden vaihteen jälkeen vaihdettiin Innovat Discraftiin, ajatuksena oli löytää ne itselle sopivat muotit ja onhan niitä myös löytynyt. Tekniikkakin on hieman parantunut draivissa tai ainakin kun heittää treenejä ni kyllä ne silloin on ihan ok. Ja sepä vasta kiukuttaa. Ennen oli aina vähintää se 20 kiekkoa kassissa nyt
yrittänyt tulee toimeen vähemmällä.


Mutta kuitenkin joo Discraftia on tää kausi ollut kassi "pullollaan" ja siitä onkin ainakin alkuvuonna saanut kuulla yhdeltä jos toiseltakin tutulta ja ei niin tutulta. "onks sul vaan Discraftii kassissa !!!????"

Puttereina Challengereita D-muovii. Ihan ok kiekko kun on tottunut, ei kyl osaisi enää heittää millään muulla putteri heittoja. Pystyn heittämään 80m asti melko tarkasti.

Soft APX ihan lähärikiekkona kun putterifore on helpompi heittää jos kiekko on pehmee.

Glo Cometteja kaksi. Melkein tärkeimmät kiekot kassissa ja näitä on kaverit nauranu usein. Alivakaa useimmille pelaajille myös mulle, oon kuitenkin oppinut heittään kaiken 80-90 matkalla näillä joten vaihtaminen ei tule kysymykseen. Yritin Busssia mut ei vaan ole mun kiekko kun ei saa rauhallisesti heitettynä mihkään.

Waspia heitän tuulessa ja varmistaakseni että heitto menee vasuriin. Oppinut heittämään myös forea tällä. En muista että oli koskaan pettänyt huonoissa olosuhteissa toisin kuin Drone ja Hornet. Rimmi muistuttaa Rocia siksi tämä oli ensimmäinen Discraft kiekko jonka hommasin. 90m max. Joskus ainaki.

Predatoreita kaksi usein kassissa. Vanha on varmaan jo rolleri kiekko isokäsille mutta mulle se on väylä draiveri. Bäkkiä 100m ja forea 80m tulee heitettyä tällä.
Uudempi menee vaan se max 90m. hyssenä. koko matkan.

Forceja kaksi. Alivakaalla saa joskus 115m bäkkelä ja uudella 30m pommihyssejä.

Hyvin on nää pelittäny ja jos ei toimi niin se on miehessä. Ens kaudelle ehkä se uusi Crank? Onko kellään kokemuksia KO kiekosta?

Offline tumi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 885
  • McPathetic
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
  • Seura: KFG Karkkila / NFS Nummela
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #16 on: 30.09.13 - klo:19:22 »
Minähän en Discraftiin koske pitkällä tikullakaan :) mutta Nummelan pojista tai siis itseasiassa pappaosastosta osa on kehunut että metriä tulee kivasti leppoisallakin heitolla. Sopinee siis Karkkilan papallekin ;)

Offline viltsu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Stigell
  • Seura: VDGC
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #17 on: 01.10.13 - klo:11:35 »
Pearly champpy echo star second run misprint 25e special limited PD - kiekot on vaan liian pro mulle.

Offline viltsu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Stigell
  • Seura: VDGC
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #18 on: 02.10.13 - klo:12:21 »
Argh! hedarii ja flunssaa. Poskiontelon tulehdus. Kiekkoihin en ole koskenut viikkisfinaalin jälkeen ja ens vkl seuranmestaruus kisat. Sellanen tunne että pytty menee taas toiseen osoitteeseen. Jos lauantaina pääsis edes vähän treenaamaan :'(. Sappeen kisatkin olis käymättä, pojun kanssa juteltiin että käydään katsastaa rata ens viikolla. Toivottavasti tää menis nyt äkkiä ohi. Haluu pelaamaan!

Offline viltsu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Stigell
  • Seura: VDGC
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #19 on: 04.10.13 - klo:01:53 »
Hyvinkään jälkeen oli aika lähteä puttaamaan Ouluun.

Oulun Meritoppilasta oli nähnyt pelkkiä videopätkiä, vähän pelotti kelit ja kovat tuulet hyvä tuulessa pelaaja kun en oikein ole. Perjantaina aikaisin lähdettiin Namibiasta ja iltapäivällä päästiin hieman tutustumaan rataan. Tuuli oli mitä etukäteen oli odottanutkin, kaikki aukealla pelattavat väylät oli aika arvuuttelua kiekkojen ja tuulen kanssa. Reenikiessillä tuli kokeitua monia heittoja homma oli aika selvä sitten kun kisa alkaisi, perhanan hölmö kun olen niin menin kuitenkin hukkaamaan lähäri omegan lieteojaan ja eiku PG:stä hakemaan korvaaja ennen kisaa.

Ennen kuin olin edes nähnyt koko rataa sanoin pojalle että Pappa heitää 60-65 tuloksen ja on erittäin tyytyväinen siihen. Tällä kertaa ennen kisaa oli hyvä luotto peliin, ainoana heikkoutena fore ei tuolloin ollut lähelläkään sitä tasoa mitä se nyt on. Ekan rundin pelasin +2 kun olin tuulen takia epävarma avauksissa ja siitä huolimatta onnituin pelaamaan usein kuitenki korin alle.
Tokalla rundilla tuuli taas tappoi monet avaukset jättäen ne lyhyiksi tai heittämällä ne mereen, 10 väylän foreavaus nousi taivaaseen ja sinne lensi Force. 10 väylällä tuulee aika usein lännestä mutta nyt se tuli etelästä, on paikallisten  mukaan aika harvinaista. 64 tokalta mut silti meni siihen haarukkaan jonka veikkasin. Vähän syletti. Eikai tullut erityisen paljoa putattuakaan en ainakaan muista. Yksi kakkos/nelonen seiska väylältä. Kolmos sijalla ekan rundi jälkeen niin kyllä toi kakkos rundin rävellys sitten taas vit***.                                           

Iltasella käytiin poikien ja toisen papan kanssa syömässä, pulikoimassa, saunottiin ja juotiin palauttavia juomia. Pelailtiin lähäri kisaa hotellin pihalla ja aikasin nukkumaan. Yöllä heräsin valtavaan hedariin kun oli varmaan tullut juotua pari urheilu juomaan liikaa, buranaa naamariin ja parin tunnin hillumisen jälkeen uni jälleen maistui.

Kolmannelle raudille aamusella huonosti levänneenä pieni sarvi otsassa kakkosrundin takia. Peli meni jo ihan ok kun olisin onnistunut pitään ne bogit vähissä niin korttiin olisin voinut piirtää paljon kivemman luvun kuin 57, vaikka olehan mä siihenkin tyytyväinen. Pari pirkkua tuli missattua ja tosi hölmöjä mokia kun meni lähärit pitkiksi ja välillä OB:lle väylillä 9,16 ja 17. Sijoituttiin kaikki Namibialaiset mukavasti sijoille 5-7 se oli mukavaa. 

Kiva rata. Toivottasti pääsee taas ensivuonna pelaamaan Toppilaan.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #20 on: 04.10.13 - klo:09:46 »
Ikää on jo 28 vuotta mutta jotenkin olen saanut fribakavereilta kutsumanimeksi "Pappa".

Jo 28 vuotta... Minut voi tämän perusteella lähettää ruumishuoneelle.

Mukava treenipäivyri sulla.  :)

Offline viltsu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Stigell
  • Seura: VDGC
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #21 on: 04.10.13 - klo:10:38 »
Joo-o en ole lempinimeäni ansainnut iällä vaan heikoilla draiveilla.

Oon meijän neljän koplan vanhin ja tulin ensimmäisenä isäksi, ehkä nämäkin seikat vaikuttivat nimen syntyyn.

PS: Pikkumiehelle, Pontus Maximukselle ja Locastrolle terkkuja

Pojat, ootte pärjänny tänävuonna hyvin. Pappa ylpeä.

Offline viltsu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Stigell
  • Seura: VDGC
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #22 on: 06.10.13 - klo:09:46 »
Eilen pelailtiin seuranmestaruus skabat joihin päätin osallistua vaikka edelliskerran olin koskenut kiekkoihin viimeviikolla. Jälki oli sen mukaista, draivit lenteli pitkin metsiä ja lähärit paukkui puihin. Ekalla rundilla pelattiin lyhyitä väyliä 24 kpl kaikki 60-110 pituisia. Näistä vain viisi pirkkua ja tulokseksi 78(+6).

Tokalla rundilla väyliä 18 ja par 60, 75-220 pituisia. Ei ollut mitään saumoja pitkilläkään, kun draivi meni 90m täysillä. Pellolla pitäis naputtaa pirkkola semmonen 5-7 mut nyt vaan 2. Metsässä en saanut par/pirkko putteja sisään millän väylällä. Ainoa juttu mikä oikeastaan pelasi oli putti, aika harvinaista. Tulos 71 tai jotain.

Noh en mä näihin kisoihin voinut ladata mitään korkeita odotuksia, mutta eka rundi olisi pitänyt pelata plussan sijasta yhtä paljon miinukselle.Helposti.

Seura sekoilut taitaa olla siinä ja loppuvuosi pelaillaan sitten vähemmän tosissaan kun talvisarjat polkaistaan käyntiin. Kuulin että Veikkola-Vihti-Karkkila akselille ollaan suunnittelemassa talvi sarjaa. Mitään enempää en ole kuullut mutta kuulostaa hauskalta. Yhtään talvea ei ole pidetty taukoa ja tämäkään ei tule olemaan poikkeus jos Tallaajat järjestää tavisarjan niin kyllä tämä Pappa lähtee sinne rämpimään. Ja ehkä tulee mentyä myös käymään Meikussa joku lauantai. Mutta vasta sitten kun on lunta.

Kiekko hommia:

Uskolliset Cometit lähtee kassista ainakin talveksi kun Glow kiekko ei ole se paras väri talvelle. Mestaruus kisassa pelattiin molemmat rundit alipainoisella Meteorilla ja hyvin pelitti.
Aina kun en hakannut sitä puuhun. Ainut miinus mitä kiekosta löydän on se että siinä ei ole "pediä" ja tuntuu aina että en saa kunnon otetta. Tottumis kysymys ja talven jäkeen päätän sit kummalla jatkan ensi kaudella. 

Offline viltsu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Stigell
  • Seura: VDGC
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #23 on: 14.10.13 - klo:17:20 »
Sappeela sapetti vol.1.

Ei nyt mikään maailman vaikein rata ja tollasta ripulia purrrkele. Aamu viideltä Namibiasta Pontus,Pikkumies ja Hirsipertti kyydissä ajatuksena kiertää rata nopsaan kahdella lätyllä ennen kisaa. Kierrettiin rata ja parilla väylällä oli lähellä ettei kiertänyt myös nilkkaa ympäri, aika "shaiset" tiit.Hauska juttu kun ekalla rundilla pääsin pelaamaa kolmen MPM herrasmiehen kanssa, kuinkas sattuikaan :D

Lähtö väylältä 16: avausta Meteorilla pikkases hyssekulmas että suoristaa ja pyh, 7m lyhkänen puun taakse mut hysseroikkuputti sisään. Jee. 17 Meteorii kaukaa ja et lähtee suorana. Onnistuu kivasti kiekko liitää annukassa viiteen metriin josta pelokas lepakkoputti sisään. Friba on hieno laji ja elämä hymyilee kun on edessä vaan helppoi väyliä ku fore on hanskassa.
18 paskanmarjat fore hallussa, ku waspi lähtee ihme nykäsyllä ina liikaa suorassa ja leijaa suorana kauas alas korista. Neppi alle ja eteenpäin. 19 avaus meteorilla pitäis olla rauhallinen
hysse mutkan taakse väylälle, liian kova avaus suoristaa eikä ehdi feidata ja jää metsään. Fore seivi väylälle ja toinen fore challengerilla 5m pitkäksi. Hermohaaraputti sisään.

20:han on vaan taas helppo fore neppi siihen alle? Ei. Fore ekaan koivuun ja siitä vasta waspilla alle. 21 grande katastroff! Meteori ekoista puista megapyltsiin josta kolme heittoa puihin ja neljän metrin putti ohi. Kutonen 50m väylätä ja eiköhän se kisa ollut taas siinä. 1 väylä Meteorilla pikku hyserinä leijaa laaserisuorana korille ja pysähtyy puoleenmetriin. Ehkä mä sittenkin osaan. 2 väylä taas palauttaa maan pinnalle, Meteori näkymättömään oksaan ja jää vajaaksi mutkaan, sieltä sitten putterifore viiteen metriin ja liian vaikea putti ohi korista. 3 avaus forella metsään oikealle, polvi forea ekohin puihin waspilla ja vähän lisää puu osumia. Lopulta putteri fore vitoseen ja putti sisään. Huhuh. 4 Haastajalla suora heitto ja kahteen metriin. 5 Predatorilla heikko hysse lyhyenä noin 60m tiistä ja vasempaan. Putterilla fore lähäri peltiin josta viellä jaksaa lentää yli takana olevaan kuusikkoon. Putti vasempaan poskeen ja ei jää. 6 väylän avaus putteri forella 6metriä pitkäksi vähän puun taakse josta haaraputti sisään.

7 Waspilla rento fore sinne jonnekkin alas vaan kunhan ei jää ekoihin puihin. Löydän itseni korin yläpuolelta metrin syvyisestä railosta josta putti sisään. Alkaa olemaan kivaa taas.
8 avaus vanhalla Predatorilla valmiiksi antsassa mutta on liian korkea ja feidaa ennen koria ja jää kymppiin. Haaraputtia punnertaessa griplock ja putti ainakin 2m yli. Onneksi jäi viereen.
9 Haastajaa suoraan kupille feidaa vähän ennen ja rollailee kahteen metriin. Huolimaton neppaus vasempaan poskeen ja suu mutruun ku ei jää. Poika näkee ja hihkuu onnesta.
10 meteorilla pehmee hysse mutkan taakse keskelle väylää. Jes. Mutta yhden ison kiven takia ei pysty ottamaan vauhtia ja lähäri jää tyngäksi. 20m hysse neppi alle ja nelosta korttiin.

11 yritän taittaa Waspilla jotain pikkasta äs kurvia mutta on vaan suora ja päätyy kaatuneen kuusen taakse rinteeseen. Lähäri pikku hipsulla sen kuusenoksista alle ja nosto sisään.
12 Waspilla fore ekoihin puihin oikealla. Alkaa vi****aa ja forelähäri taas puihin. Uusi lähäri forella kassi selässä milliin. 13 Waspilla kooorkealta hysse jonnekkin korille ja katoin että hyvä oli.
Pyh ja pah kun oli 10m lyhyt kuusen oksatkin viellä roikkuivat edessä. Putti niihin oksiin mutta jaksaa silti liukua alle. Onneksi. 14 Force fore mutkan puihin josta lähäri lipsahtaa 15m leveäksi päätyen 15m päähän korista. Luonnollisesti. Putti hädin tuskin jaksaa tolppaan kiinni ja helppo nelkku. 15 Hyökkään Meteorilla ekoihin puihin noin 20m tiistä. Kahdella forehyzerflipantsalla pääsen väylälle ja siitä jotenkin alle. Femma.

Juu-u. 6 pirkkoo ja +2. Ei tää nyt näin vaikeaa ole, mutta osaansa mun tuloksesssa näyttelivät persoonalliset tiit ja miljardit puut (myöskin se putti). Meresjussia ei vaan tuntunu haittaavan.

Offline viltsu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Stigell
  • Seura: VDGC
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #24 on: 20.10.13 - klo:18:34 »
Puttia ja Punttia.

Putin ongelmat alkaa seljetä. Puntilla saatu taikinat taas muistuttamaan lihaksia, kolme kertaa vasta käyny kaukana ollaan viellä parin vuoden takaisesta kondiksesta.

Tänään Meikussa "Monsterille viikkorahaa" kisoissa. Ekalla rundilla(45) näin yhden bogeymanin ja tokalla(49) vitonen väylältä 14. 3 Väylältä tuli oikein lihava luku: 6. Puttirallia 7m sisällä.

Zone fore on kiva heitto. Monsterikin hyväksyi pari mun forea.

Lumia odotellessa...

Offline viltsu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Stigell
  • Seura: VDGC
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #25 on: 23.10.13 - klo:04:45 »
Ratingin päivittelyä.

Tavoite oli päästä nyt sen 900 yli ja pysyä siellä. Onnistui. Jos ens kaudella jättäis väliin kaikki Asemansuon ja Nummelanharjun kisat väliin niin vois se noustakkin  ;)

Joo-o. Asemansuosta on tullut mulle vaikea ainakin noitten PDO kisojen ajan. PDO:ta pitäisi kai myös muistella mut ei vaan halua.

Parinviikon friba tauko varmaan edessä, ainua mitä tuun tekemään on salilla käynti. Puttia meen hieroo aina kun kerkiän ja ehkä vähän Zone forea ;D

Meikussa selkä vittuili mut ei enää hyvin nukutun yön jälkeen, Osteopaatilla kävin eikä hyvältä näyttänyt. Koko ukko vinossa oikealle olkapää, nivunen ja alaselkä sökönä.

Tänävuonna ei ole kuitenkaan ollut sitä että silmissä sumenee kivun takia kun heittää täysiä. Päänsärky ehkä pahin vaiva mut sen ymmärtää kun ei se käänny vasemmalle edes

puoleenväliin. 

Parit testiheitot Crankilla:

Talissa kun veti pieneen sivuttaiseen tuli varmaan pisin heitto sitten heinäkuun jälkeen. Asemansuolla sama homma kun laittoi myötäseen annukassa.

Ei kestä vastatuulta lainkaan mut kyl tälle käyttöä löytyy.


Offline viltsu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Stigell
  • Seura: VDGC
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #26 on: 04.11.13 - klo:04:41 »
Kävin pelaamassa rundin harjulla ja suolla bäginä oli Pirkan kangas probag. Oli mukavaa. Harjulla en laskenut ja suolla 17 väylästä -3 (3sta ei pysty pelaa). Putti ok vaikka en ole edes ehtiny reenaa, Harjulla pari missiä ja suolla ei edes tarvinu puttaa. Kiekot lentää viellä ihan ok vaikka draivailukin ollut vähissä. Crankki pelastaa.

Rautia openista:

On se jännä että jätkä joka heittää vain sen 100m pituutta heittää 119 metrisellä väylällä 5 metriin. Paperilla Vampulan ei pitäis olla mulle mikään kiva rata mut kyllä se vaan oli.
Tässä kisassa draivi kulki saatanan hyvin mutta putti oli ihan kauhee. 7väylällä olin kahden heiton jälkeen 6metrissä. Tuli kutonen.
Tokalla rundilla Henri Makkonen experience. Onneksi olin jo tottunut Henkan hajatelmiin niin ei paljoo häirinny. Mua.

Syyllistyykö ilkivaltaan jos avaan siihen kopin seinään, siinä 4 tiin vieressä? No ehkä mun kiekkoa sattui enemmän kuin sitä koppia.

Parin viikon päästä Taliin parittelemaan Pontuksen kanssa. Lupaan avautua kisasta sitten tarkemmin, meni miten meni. Luultavasti ei mene ;)




Offline viltsu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Stigell
  • Seura: VDGC
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #27 on: 16.11.13 - klo:16:55 »
Täällä sitä taas ollaan. Avautumassa.

Tänään siis oltiin Pontuksen kanssa parittelemassa Talissa ja taisin aiemmassa vastauksessa luvata avautua jotta miten se menee. Kerron vain "bestit" shotit.

No ihan hyvinhän se meni ja jossitella voi taas ja kyllä me sit jossiteltiinkin:

Saavuttiin fiksuina 08.45 Pointille ja ripeästi kun oltiin saatu scorekortit sekä toinen pari mukaan, pika lämmittely ja avaamaan väylälle #1. Oma avaus oli noin 90m ja noin metri sivuun väylän keskeltä. Pontus tykitti hankalasta asennosta noin 25m korista vajaaks, vasemppaan laittaan väylää joten heitettäväs jäi semmonen foreantsa roikku. Nelkku saatin molempien lähärit oli alle neljässä ja Pontus tiputti Puren sisään.

Väylä#2. Pontus avas kivasti että, meni hyssenä portista läpi ja oli menossa pitkälle sinne vasemppaan, mutta otti kuitenkin näreeseen. Koira-aitauksen vierestä oli noin 30m enää korille ja mun roikkuantsalla päästin vähän päälle kymppiin. Molemmat mäjäytti alarautaan ja Nelonen.

#3 Superputterilla Ässä sieltä päältä kymppiin ja putit ohi. kolkki.

#4 Heitin putterin pikkases hyseris, osui näreeseen ja jäi kaatuneen puun luo 20m korista. Siitä seifti neppi alle ja kolkkia korttiin.

#5 Superputterilla kova heitto, olis menny pitkäksi mut onneksi osui hyvin puihin korin takana. Jäi noin 8m putti  jonka laitoin sisään.

#6 Pontus repäs triplaäxällä korkeen hyserin sieltä oikealta ja tovin lenneltyään se ilmestyi taas näkyviin, jääden noin 15m korista ylärinteeseen. Putit kutitteli mut ei jääny joten taas kolmonen.

#7 Melko korkea heitto lens kivas antsassa ja kiersi sen pelottavan vankila metsikön. Lähellä oli ettei mennyt outtiin, kiekko puoliksi sisällä. Abaut 15m putti sisään. 2,jee.

#8 Meteori kupille ja Pontusella helppo 4m haaraputti, sisään meni. Böördi.

#9 Pyh! Paras heitto oli Pontuksen 10m pitkä ja alarinteestä löysä putti alle. Höh höh. kolme.

#10 Pontus helposti sinne antsaa vaan maxilla, kivasti feidas mettän läpi kupille ja se laittoi viellä 6m putin. Tarviiko mun enää edes pelata kun Pontus heittää ainakin 30m pidemmälle??? Kaksi?????

#11 Pontus laitto mkoppasella taas semmosen matalan ja antsassa. Noin 25m korista väylän vasemmalla puolella puskassa ja helposti alle. Kolkkia.

#12 Mä laitoin korkean seifti hyssen noin 15m vajaaksi korista ja putit ei menny. Kolmonen.

#13 Yritin korkeaa hysseä. Griplockilla TODELLA korkea kaikenylihysse mut jäi väylälle 15m korista. Putit ei taaskaan sisään joten kolmosta tulee.

#14 Pontuksenkin oli vaikeuksia saada mkoppanen lentämään vastatuuleen sinne asti, mut kyl se sit saikin sen viiteen metriin. Pontus pussitti. kakkonen.

#15 Seuraavalla väylällä näin ehkä parhaan heiton evör. Sillä väylällä. Pontusen lihakoukku viidessä metrissä. Kolmonen ku kumpikin täräytti yläpeltiin. PRKL!

#16 Fore sinne ylös mut ei skipannu yhtään ja sillonhan se jää vajaaks. Pontus upotti kuitenki sen meijän 9 metrisen. Taas kax.

#17 molemman draivi alle 6 metriin, Pontuksen putteri kuitenki lähempänä. Kakkonen saatiin. Hyvä Pontus!

#18 Pontus laitto ensin siihen puskalle ja seiftasi lähelle OB:ta. Sitten se vaan laittoi lähärin metriin ja nelosta korttiin.

Pappa ei ollu kuin vain jaloissa, kun pelattiin takaysiä mut niin mä ajattelinkin se menevän. On se vaan niin Pontus.

Pointissa ei putti hommelit menny putkeen. Tai siis meni putkeen ja siitä ulos joten nelkku Pointin ihanasta putti rastista.

50 ei olis ollu paha jos oltais pelattu vaan se Tali mutta sellasta se on kun Papan kanssa lähtee ;D. Ihan tyytyväisiä oltiin kun siinä vaiheessa oli kuitenkin 9 heittoa perässä oleviin pareihin. Ei mitään käryä sijoituksesta tällä hetkellä kun tätä kirjoitan.

Offline tumi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 885
  • McPathetic
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
  • Seura: KFG Karkkila / NFS Nummela
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #28 on: 16.11.13 - klo:18:37 »
Viidensiä olitte ainakin Tonin FB postauksessa. Hyvä!

Offline viltsu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Stigell
  • Seura: VDGC
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #29 on: 17.11.13 - klo:11:06 »
Njoo. Ainakin 3 "helppoa" väylää missattiin 4,6 ja 9. 15 putti olis pitäny saada ja se puttirasti oli ihan peestä.

Nyt tuli pelattua kierros Gripillä ja selkä kiittää.

Kiekot on taas vähän vaihtunu sitten viime päivityksen:

Zone tullut kassiin takaisin lyhyen tauon jälkeen, on sillä vaan niin kivaa availla ja lähestyä.

Meteorin olen nyt oppinut hallitsee ei se nyt niin alivakaa ole mitä lentoarvot antaa ymmärtää. Kivasti voi kaikenlaisissa kulmissa heittää.

Crankki varmaan on semmoinen nopea butsi mulle, melko monipuolinen ja moneen heittoon sopiva.

Hornetilla ei paljon viellä heitetä kun waspista jäi se että pitää olla bedi rimmissä. Ei saa sopimaan haskaan viellä mutta entisenä sentinel miehenä pitäis alkaa toimimaan ennenpitkään. Vaan hyssejä näin aluksi. Ei aleta kikkailee viellä.

Nuke tuli takasin. Z- muovisella vaan hysereitä ja forea. En viitsi alkaa taittelemaan valmiiksi antsaan että menis pidemmälle. Vaan hyserillä.

Nuke OS. Ei viellä yhtään heittoa alla mut tämäkin tulee löytää paikkansa vastatuuli heitoissa kun joutuu laittaa valmiiseen antsaan. Kovantuulen foreihin myös.

Yksi Buzzz. Annetaan nyt taas mahikset tällekkin todistaa arvonsa. Tulee ja mennee bägistä, mut katotaan nyt onhan se ihan kiva olla jotain tohon meteorin ja hornetin väliin.

Predator on ja pysyy vaan. Yleensä kassissa kaksi, vakaa ja flipperi.

MK FLX Challenger. Kauan tätä opeteltiin että luottaisi lähestyä tällä. Nyt toimii.

Stalkkeri. NFS logolla ;D.