Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Fade gear  (Read 4750 times)

Offline Jokutin

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 48
    • View Profile
  • Oikea nimi: Vesa Vainikainen
  • Seura: MiFG ry
Fade gear
« on: 26.10.13 - klo:08:32 »
Kyseisistä bägeistä, olisin ostamassa uutta ja crunch box ois kooltaan kohtuu hyvä. Hakusessa siis ois 12-15:lle tarkoitettu bägi.
Eli siis onko ne miten kestäviä jne.




Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

Offline temppa.kk

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 268
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Leinonen
Vs: Fade gear
« Reply #1 on: 26.10.13 - klo:09:36 »
Oon just ostamassa samaa bägiä latituden valjailla joten hyvä että alotit Tän ketjun. 8)
Uusia ratoja vain etsimään!

Offline alessii

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Aleksi Salonen
  • Seura: TFS
Vs: Fade gear
« Reply #2 on: 26.10.13 - klo:09:38 »
Samoin. Mulla on ollu westsiden ja innovan pienempiä kasseja ja molemmat merkit hajoaa käsiin.

Offline Urpola

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 45
    • View Profile
Vs: Fade gear
« Reply #3 on: 26.10.13 - klo:09:54 »
Oon just ostamassa samaa bägiä latituden valjailla joten hyvä että alotit Tän ketjun. 8)

Itsellä oli crunch box ekana bäginä ja oli hyvinkin hintansa väärti.
Kangas ei ihan parasta laatua ja hiukan "rähjääntyi" käytössä, mutta kesti ehjänä... eli rähjääntyminen oli oikeastaan vaan kosmeettista.
Toisaalta tuossa hintaluokassa ei ihan parasta voi odottaakaan, mutta hintaansa nähden hyvä valinta.
Veikkaan että hinta/laatu suhde parhaimmasta päästä.

Tilaa ei toppatakeille ole, mutta hyvin mahtuu taskuihin peruskamat.... avaimet,rahapussi,puhelin jne

Latituden valjaat kesti minulla hyvin eikä ollut valittamista, mutta kaverilla samat valjaat hajosi melko nopeasti ja muualtakin kuullut että samaa ongelmaa ollut muillakin.
Näissä ilmeisesti jonkin verran laatuvaihteluita.
Hyvin pienellä lisärahalla saat phenixit tai innovat....  molemmat on tod.näk. paremmat kuin latitudet.
Ota phenixit niillä todennäköisesti pärjäät vielä sittenkin jos päätät joskus ostaa isomman bägin(tämä vaan minun mielipide).

Offline temppa.kk

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 268
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Leinonen
Vs: Fade gear
« Reply #4 on: 26.10.13 - klo:10:40 »
Oon just ostamassa samaa bägiä latituden valjailla joten hyvä että alotit Tän ketjun. 8)

Itsellä oli crunch box ekana bäginä ja oli hyvinkin hintansa väärti.
Kangas ei ihan parasta laatua ja hiukan "rähjääntyi" käytössä, mutta kesti ehjänä... eli rähjääntyminen oli oikeastaan vaan kosmeettista.
Toisaalta tuossa hintaluokassa ei ihan parasta voi odottaakaan, mutta hintaansa nähden hyvä valinta.
Veikkaan että hinta/laatu suhde parhaimmasta päästä.

Tilaa ei toppatakeille ole, mutta hyvin mahtuu taskuihin peruskamat.... avaimet,rahapussi,puhelin jne

Latituden valjaat kesti minulla hyvin eikä ollut valittamista, mutta kaverilla samat valjaat hajosi melko nopeasti ja muualtakin kuullut että samaa ongelmaa ollut muillakin.
Näissä ilmeisesti jonkin verran laatuvaihteluita.
Hyvin pienellä lisärahalla saat phenixit tai innovat....  molemmat on tod.näk. paremmat kuin latitudet.
Ota phenixit niillä todennäköisesti pärjäät vielä sittenkin jos päätät joskus ostaa isomman bägin(tämä vaan minun mielipide).
No otan sitten varmaan nuo innovan valjaat.
Uusia ratoja vain etsimään!

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Fade gear
« Reply #5 on: 26.10.13 - klo:10:46 »
Hyvä perus pägi ja mulla ainakin kestänyt hyvin.
Team Trilogy

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Fade gear
« Reply #6 on: 26.10.13 - klo:10:59 »
Oon just ostamassa samaa bägiä latituden valjailla joten hyvä että alotit Tän ketjun. 8)

Itsellä oli crunch box ekana bäginä ja oli hyvinkin hintansa väärti.
Kangas ei ihan parasta laatua ja hiukan "rähjääntyi" käytössä, mutta kesti ehjänä... eli rähjääntyminen oli oikeastaan vaan kosmeettista.
Toisaalta tuossa hintaluokassa ei ihan parasta voi odottaakaan, mutta hintaansa nähden hyvä valinta.
Veikkaan että hinta/laatu suhde parhaimmasta päästä.

Tilaa ei toppatakeille ole, mutta hyvin mahtuu taskuihin peruskamat.... avaimet,rahapussi,puhelin jne

Latituden valjaat kesti minulla hyvin eikä ollut valittamista, mutta kaverilla samat valjaat hajosi melko nopeasti ja muualtakin kuullut että samaa ongelmaa ollut muillakin.
Näissä ilmeisesti jonkin verran laatuvaihteluita.
Hyvin pienellä lisärahalla saat phenixit tai innovat....  molemmat on tod.näk. paremmat kuin latitudet.
Ota phenixit niillä todennäköisesti pärjäät vielä sittenkin jos päätät joskus ostaa isomman bägin(tämä vaan minun mielipide).
No otan sitten varmaan nuo innovan valjaat.

Jos on varaa DGAn tai Phenixin valjaisiin niin ostaa mielummin ne...
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Jokutin

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 48
    • View Profile
  • Oikea nimi: Vesa Vainikainen
  • Seura: MiFG ry
Fade gear
« Reply #7 on: 26.10.13 - klo:15:48 »
DGA elite shield bagiä kattelin kanssa, kovan sivutaskun takia, mutta ei oikein taida saada mistää enää sitä. Amerikoista tilaamalla postikulut on samanverran ku ite bägi ni ei kehtaa. Mutta taidan kuitenkin laittaa faden tilaukseen


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

Offline wallu

  • Juniori
  • **
  • Posts: 76
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kimi W
  • Seura: Frisbeegolf Club Keinukallio - FGCK
Vs: Fade gear
« Reply #8 on: 28.10.13 - klo:07:30 »
Mulla on ollu nyt kesän käytössä toi faden tourney latituden valjailla... ainakin omat kokemukset ihan positiiviset ei oo vielä ainakaan mitään hajonnut ja valjaatkin ovat muotonsa säilyttäny ihan hyvin...