Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Mystery boxit  (Read 256096 times)

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Mystery boxit
« Reply #90 on: 27.05.14 - klo:18:42 »
oh,wait, i get it...  ;D  ;D  ;D
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Sidewinder

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
Vs: Mystery boxit
« Reply #91 on: 31.05.14 - klo:00:02 »
Innovastoren mysteerilaatikko saapui tänään, ja täytyy sanoa, että todella positiivinen yllätys oli kun en oikeen tiennyt mitä laatikon sisällöltä odottaa:

- Pro Nova 172g
- DX Classic Roc 170g
- Frontline X Mortar 175g
- Ch Valkyrie 175g
- C-TD 167g
- Ch Firebird 175g

Eli kunnon peruskiekkoja sieltä tuli eikä mitään höpöhöpö roskamuovia. Kyllä jo tuollakin kokoonpanolla voisi hyvin kierrokselle lähteä.

Ainakin Nova, Mortar ja TD jatkavat bägissä try outilla ja Firebird jää sinne varmasti, sellainen kun multa vielä puuttui. Ei Rocissa ja Valkyriessakaan mitään vikaa ole, mutta kaikkea nyt ei vaan voi kantaa mukanaan.

Joku sanoi että tyhmää rahankäyttöä tällainen, mutta ei se viisikymppiä nyt niin paha rasti työssäkäyvälle ole varsinkaan nyt kun sain rahalleni vastinetta. Uskokaa tai älkää, mutta olen mä rahaa aika paljon turhempiinkin asioihin laittanut  :)



Offline ZaCer99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 834
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antton Koivisto
  • Seura: JFG ry / Prodigy Disc Street Team Finland
Vs: Mystery boxit
« Reply #92 on: 31.05.14 - klo:17:11 »
Kaveri sai tämmöset:
Echo star Tern
X-out star wraith
Circle stamp Gazelle
D-line GM Innovastore stämpillä
X-out classic Roc
Base line Panzer

Ei sieltä nyt ihan höpöhöpö 130g Mamboja tullut, että voisi itsekkin joskus boxin ostaa. :)
Prodigy BP-1: PA3 / A2 /  M2 / F5 / H2 /  D1 - D3 /
#73759

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Mystery boxit
« Reply #93 on: 31.05.14 - klo:18:58 »
Firmojen kannalta loistava keksintö tuo mysteerilaatikko. Saa myyntiin kiekkoja, jotka muuten jäisi hyllyihin homehtumaan. Verukkeella, että todellinen arvo on paaaljon enemmän kuin maksat. Riittää vaan, että pistät yhden tai pari ok kiekkoa, ehkä jopa yhden halutun ja loput voi olla mitä nyt sattuu vähiten myyntiin menevän. Joulun kustannuksella tuo idea toimii loistavasti.

Näinpä. Mutta... iso osa harrastajista (varsinkin aloittelijat) pelaa jatkuvasti vaihtuvalla kiekkovalikoimalla. Tykkäävät koittaa miljoonaa erilaista pannua. Tällaisille mysteerilootat näyttävät istuvan varsin hyvin.

Vakiintuneen bägin omaava harrastaja tai kilpapelaaja tuskin tarvitsee ylimääräisiä random-pannuja ja mystisboksi on aika turha ostos. 

Offline salontom

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 202
  • Vähemmän kiekkoja on enemmän kiekkoja.
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi S.
Mystery boxit
« Reply #94 on: 31.05.14 - klo:21:39 »
Fribailu on paljon muutakin kuin heittelyä. Se on kiekkojen keräilyä yllätyksellisyyttä, reppujen varusteluita ym. Eri ihmiset vaan nauttii eri asioista kuin toiset:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline Sidewinder

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
Vs: Mystery boxit
« Reply #95 on: 01.06.14 - klo:01:40 »
Näinpä. Mutta... iso osa harrastajista (varsinkin aloittelijat) pelaa jatkuvasti vaihtuvalla kiekkovalikoimalla. Tykkäävät koittaa miljoonaa erilaista pannua. Tällaisille mysteerilootat näyttävät istuvan varsin hyvin.

Kyllä, olen materialisti ja muoviaddikti joka haluaa kokeilla jokaista markkinoille pukattua kiekkoa. Mulle ei ollut edes tärkeätä tuleeko sieltä yhtään käyttökelpoista lättyä kun lähes jokaiseen mahdolliseen heittoon sopiva kiekko löytyy bägistä jo valmiiksi. Saan suurta tyydytystä uusien pannujen ostamisesta, hiplaamisesta sekä niiden testaamisesta, ja jollain perverssillä tavalla nautin todella paljon jo pelkästään mysteerilaatikon avaamisesta ja voi sitä riemun tunnetta kun sieltä paljastui kiekko jota olin salaa toivonut, olin kuin lapsi jouluaattona. Ilmeisesti mulla on keskimääräistä parempi rahatilanne kun randomkiekkoihin laitettu viisikymppinen ei järkytä taloudellista tilannettani millään tavalla, mutta ymmärrän toki sen, että tällainen toiminta ei sovi kaikille.

Quote
Vakiintuneen bägin omaava harrastaja tai kilpapelaaja tuskin tarvitsee ylimääräisiä random-pannuja ja mystisboksi on aika turha ostos.

Tätä itsestään selvempää lausetta en ole hetkeen kuullutkaan.

Fribailu on paljon muutakin kuin heittelyä. Se on kiekkojen keräilyä yllätyksellisyyttä, reppujen varusteluita ym. Eri ihmiset vaan nauttii eri asioista kuin toiset:)

Juuri näin.

Offline salontom

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 202
  • Vähemmän kiekkoja on enemmän kiekkoja.
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi S.
Mystery boxit
« Reply #96 on: 04.06.14 - klo:20:03 »
Eikö muut ostaneet:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline temppa.kk

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 268
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Leinonen
Vs: Mystery boxit
« Reply #97 on: 04.06.14 - klo:23:30 »
Eikö muut ostaneet:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hallitus ei suostunut ylimääräiseen tuhlaukseen... ::)
Uusia ratoja vain etsimään!

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Mystery boxit
« Reply #98 on: 07.06.14 - klo:23:36 »
Itse pidän itseäni ehkä astetta ylempänä kuin satunnainen heittelijä, mutta ihan rookiena kuitenkin. Puoliakaan en ymmärrä täällä kirjoitetusta, tekniikkakeskustelua en juurikaan lue, kun suurin osa tuntuu menevän suoraan yli hilseen. Bägissä kuljetan mukana 10 kiekkoa. Niistä kaksi-kolme on ihan vaan varalla, eli voin kohtuudella sanoa löytäneeni mieleiseni kokonaisuuden. Miksi tilaisin mystislootan? Juu ymmärrän kyllä em. yllätyksellisyyttä ja materiaali-ihmisiä... mutta talouteemme se 50€ on kuitenkin iso raha. Toki se menee helposti turhempaankin, mutta kuitenkin.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Mystery boxit
« Reply #99 on: 08.06.14 - klo:12:43 »
Itse pidän itseäni ehkä astetta ylempänä kuin satunnainen heittelijä, mutta ihan rookiena kuitenkin. Puoliakaan en ymmärrä täällä kirjoitetusta, tekniikkakeskustelua en juurikaan lue, kun suurin osa tuntuu menevän suoraan yli hilseen. Bägissä kuljetan mukana 10 kiekkoa. Niistä kaksi-kolme on ihan vaan varalla, eli voin kohtuudella sanoa löytäneeni mieleiseni kokonaisuuden. Miksi tilaisin mystislootan? Juu ymmärrän kyllä em. yllätyksellisyyttä ja materiaali-ihmisiä... mutta talouteemme se 50€ on kuitenkin iso raha. Toki se menee helposti turhempaankin, mutta kuitenkin.

Emmäkää noita itelleni osta, mut toi on todettu ihan hyväksi joululahjaksi. Avovaimo halus ostaa mulle jotain fribaan liittyvää, mutta hän kun ei tiedä kiekoista juuri mitään niin yksittäisten kiekkojen ostaminen on aika hankalaa. Enkä mä rupea neuvomaan, jouluna on kuitenkin tarkoitus yllättyä lahjoista. Varakappaleitakin mulla on jo käytössä olevista tarpeeksi, eli bägin vakoilustakaan ei ole hyötyä. Lootien kanssa on käyny itellä tuuri, olisko yks turha kiekko ollu viime vuonna InnovaStoren boksissa.

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Mystery boxit
« Reply #100 on: 08.06.14 - klo:21:26 »
Itse odotan, että powergripin lootat saapuu niin voi sellaisen tilata(ilmeisesti vasta jouluksi taas). Ja onhan 50e sen verta hintava, että olis kiva saada rahoilleen jotain vastinetta. Mutta toisaalta se on kyllä niin pieni hinta siitä mukavasta muutaman päivän jännityksestä kun boksia odottaa ja hymystä/ilosta joka sen jälkeen kasvoille toivottavasti jää.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline MegaLintta

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
  • Oikea nimi: Alex Repo
Vs: Mystery boxit
« Reply #101 on: 16.06.14 - klo:12:15 »
Sieltähän Se paketti tulikin!
löytyi:
Classic roc
x-out c-pd
ladyline fd
s-line innovastore md2
kimalle shark
aviar-x

Offline onte

  • Juniori
  • **
  • Posts: 96
    • View Profile
  • Oikea nimi: Oskari Nieminen
Vs: Mystery boxit
« Reply #102 on: 01.09.14 - klo:18:28 »
Onko näitä boxeja saatavilla vain silloin tällöin vai miten? En äkkiseltään ainakan löytänyt yhtään myynnissä olevaa.

Offline Maikkari

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 814
    • View Profile
  • Oikea nimi: Miikka Lajunen
Vs: Mystery boxit
« Reply #103 on: 01.09.14 - klo:18:35 »
Onko näitä boxeja saatavilla vain silloin tällöin vai miten? En äkkiseltään ainakan löytänyt yhtään myynnissä olevaa.
Satunnaisesti. Viimeistään jouluna näitä taas saa.
"Paras oppitunti on epäonnistuminen. Pyrkikää saamaan siitä hermoja raastavasta triplabogistakin hyöty irti." -Pasi Koivu

Offline salontom

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 202
  • Vähemmän kiekkoja on enemmän kiekkoja.
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi S.
Mystery boxit
« Reply #104 on: 20.11.14 - klo:19:14 »
No koskas