Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Kempsterin KGB  (Read 277289 times)

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Kempsterin KGB
« Reply #210 on: 08.09.14 - klo:16:36 »
Joko seuraava Normitali lähtee Chingeillä? :D Ootko heittänyt noita koskaan eli tiedätkö mitä on luvassa? Sais olla jollakin poolikaverilla videokamera mukana. ;)

On kyllä hienoa että tommoisia rating-viikkokisoja saa jo Suomessakin pyöritettyä, itse olen niin kaiken maailman tilastointien perään että lisäisi kyllä itselläni osallistumisintoa (jos sitä nyt voi enempää olla) viikkokisoihin jos Jyväskylässäkin tuollaisia pyöritettäisin. Mielenkiintoista kyllä nähdä miten tuo vaikuttaa pelaajien ratingkehitykseen kun saa kotiradalla tahkota viikkokisafiiliksissä kahdeksan(?) kierrosta.

Jaa-a, katotaan... mutta kait sitä pitää olla sanojensa mittainen mies ja pelata niillä Chingeillä kisa, tuo Normitali olis siihen aika otollinen. Oon mä kaverin Chingejä aikoinaan kokeillut, kyllä ne jotenkin lentää;)

Tää Normitali rating-liiga on tosi hyvä juttu, saa nähä mitä ne lopulliset ratingit on ja miten kenelläkin vaikuttaa ratingkehitykseen (kisoja on muuten yhteesä 6). Ei muuta ku järkkäämään vastaavaa muuallakin, luulis että ainakin vähänkään suositummilla radoilla löytyis tämmöselle kysyntää.

Ainiin, tosi isot kiitokset jollekkin nohevalle Aleksille joka soitti ja ilmoitti löytäneensä mun CE Jls:n ;)

Offline Jouni

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 883
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jouni
  • Seura: JyLi
Vs: Kempsterin KGB
« Reply #211 on: 08.09.14 - klo:19:12 »
Joo ei nuo Chingit taida olla kuitenkaan ihan huonoimmasta päästä halpismarkettikiekkoja, joskus oon nähnyt kun joku on yrittänyt saada atom draiveria lentämään suoraan, oli aika hauskan näköistä hyssekulmaa.

Jos ois aikaa ensi keväänä niin voisi kyllä harkita tuommoisen liigan järjestämistä Laajavuoressa.

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Kempsterin KGB
« Reply #212 on: 12.09.14 - klo:10:00 »
Talin viikkokisoissa eilen taas tasaista tuuppausta; pirkot ja bogit tasan 4-4 eli tulos tasan par. Vähän jäi harmittamaan pirkkojen vähyys ja se että bogeista kolme tuli pirkotettavilta väyliltä (2, 3 ja 11), kasille se bogi välillä suotakoon;) Oman pelin kulmakivet on kyllä selkeesti 40-80 metriset midari- ja putteriheitot (varsinkin suorat) ja tietenkin putti, edellä mainitut suoritteet onnistu eilenkin lähes satavarmasti. Putit alle kympistä tais mennä kaikki, yli kympistäkin osu melkeen jokainen härveliin. Draiveri-draivitkin on ihan jees, mutta niillä (varsinkin nopeilla) tulee karmeita mokia välillä... jää käteen tai lipsahtaa, eikä tod. lähde/mene sinne minne yrittää. Kasetti on pysynyt viime aikoina ihan hyvin kasassa vaikka tuliskin typeriä virheitä, niin ne ei jää kummittelemaan loppukiessin ajaksi ja pahimmatkin saa nollattua sivistyneellä manauksella (jonka ei pitäis häiritä poolikavereita, ja jos häiritsee niin voi siirtyä mun puolesta vaikka pelaamaan shakkia;).

Huomenna olis Talin Tallaajien Sadonkorjuu, eli tapahtuma Tallaajien talkoissa ja seuratoiminnassa ansioituneille... muuta mä en tiedä ku että herätys on ennen kukonlaulua, bussilla mennään ja pelataan frisbeegolfia.

8)
« Last Edit: 12.09.14 - klo:10:06 by Kempster »

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Kempsterin KGB
« Reply #213 on: 12.09.14 - klo:10:53 »
^parasta.  8)
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Kempsterin KGB
« Reply #214 on: 15.09.14 - klo:12:45 »
Noniin, frisbeegolfin täyteinen viikonloppu takana. Lauantaina Stadista starttasi bussilastillinen Talin Tallaajia, ensimmäiselle radalle Heinolan Kippasuolle saavuttiin juuri auringon noustua. Lämmittelyks vähän fastbackia ja olut(ta;). Sadonkorjuu-tapahtuman peliformaatti oli seuraavanlainen; porukka oli jaettu neljään 10 pelaajan joukkueeseen (kisat, rata, firmagolf ja hallinto), joka poolissa oli jokaisesta joukkueesta yksi edustaja ja jokaisella oli bag tagi (numeroiden 1-40 väliltä, aika randomisti mutta tasaisesti jaettuna), ja se joukkue kenellä oli pienin tagien yhteenlaskettu summa päivän päätteeksi voitti. Simple.

Sain ensimmäiselle kiessille tagin #20 ja poolin paras tarjolla oleva tagi oli #16, eli sitä lähdin saalistamaan. Aloitusväylään (#4) otin pienen epäonnen saattelemana triplabogeyn, mutta siitä sitten tasaisesti jonkun aikaa paaria, sitten muutama pirkko ja bogi (bogeja valitettavasti enemmän), loppukiessi mentiin about tommosella kaavalla ja päädyin tulokseen +5. Sillä vei oman poolin voiton ja tagi #16 haltuun, eli tehtävä suoritettu mallikkaasti. Pelillisinä kohokohtina mieleen jäi melkeen eagleputille rollaillut bäkkäri rolleriavaus väylälle #12 ja nostopirkko pitkältä eeppisen visuaaliselta väylältä #15. Kippasuon rata oli itelle uusi tuttavuus, ei säväyttänyt mitenkään erikoisesti (muutama todella hyvä väylä) mutta omalla listalla "ihan jees" -osastoon.

Meidän joukkueen kapteeni teki aika hyviä taktisia muuveja jakamalla toiselle rundille tagit joukkueen sisällä hieman uusiksi, mulle lankes vastuuta sen verran että annettiin jo hallussa olleen #16 tagin sijaan #8.

Ruoka- ja juomatankkauksen jälkeen TT-bussi suuntasi Orimattilaan (tämäkin rata oli itelle uusi kokemus). Mun tagi #8 oli meidän poolin paras joten ei muuta kun sitä puolustamaan; avausväylälle (#6) nostopirkko, sitten pari paaria, typerä tuplabogey ja taas lisää demarikolmosia. Aika hyvin tuli böördejä napsittua (mutta myös typeriä bogeja vähän liikaa), lopputulos +1 ja oman poolin voitto 4 heiton turvin. Sain pidettyä tagini ja tehtyä joukkueen eteen sen mitä vaadittiin. Orimattilan rata oli mun mieleen, lähinnä rentoja mutta teknisiä väyliä mukavassa maastossa, ei mitään peräsuoli pitkällä tonne jonnekkin draivaamista tai extremeä.

Meidän jengi voitti! Ja meille jääneistä tägeistä yli puolet tais olla top kympin joukossa (mm. tagit 1,2 ja 3), paras henkilökohtainen tuloskin tuli meidän jengiin, itse sijoituin henkilökohtaisessa "kisassa" sijalle 6/40. Tästä jatkettiin hyvillä mielin takaisin Stadiin, missä vuorossa oli jälkipelit, sauna ja virvokkeita!

Ainiin, sunnuntaiaamuna oli semirapea fiilis Normitali III rating-kisassa... no ei ny mitään kaameeta kapulaa mutta kyllä heitto oli aika aneemista ja vetelää. Aloitusväylältä (#12) seiftaamalla!?!?!? ympyrävitonen, yök! Yhteensä tuli otettua kaksi tuplabugia, kolme normia ja VAAN yksi pirkko. Eli +6 ja 906 ratingit, kolmen Normitalin kisan rating ka. on 933 (eli mukavasti yli oman ratingin). Mutta eilen olis voinu vaikka heittää Chingeillä :P

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Kempsterin KGB
« Reply #215 on: 19.09.14 - klo:00:38 »
Tänään kierros pelikirjan sumplimista Nummelanharjulla, jonkun paikallisen pelimiehen sain kaveriksi kiessille. Itelle oli eka kerta uutta leiskaa (no uutta ja uutta), tosiaan joskus kevättalvella pelannut edellisen kerran Harjulla. Ihan hyvät fiilikset lauantain Syysmyrskyä ajatellen jäi, pirkkoväyliä on mukavasti... eikä ihan härskeihin ongelmiin pitäis joutua ellei tuu jotain karmeita supertöhöjä;) Oon viime aikoina treenaillut aika paljon flättinä heittämistä (ku se on ollut ruosteessa), mutta Harjulla saa heittää paljon hysseflippiä, niin draivereilla, midareilla kun puttereillakin ja siitä mä tykkään!

Niin, Harjun uudistukset oli mun mielestä onnistuneita, vaikka vanhasta kolmosesta tykkäsinkin niin uuskin kelpaa, eikä varmasti muodostu niin pahasti jonoakaan enää. Pidennetty nelonen tosi jees, kakkoseen on saumat. Kuin myös pidennetty vitonen oli hyvä, se ei oo mikään pirkkoautomaatti. Seiskalle oli tullut saari, kyllä! Mä tykkään saariväylistä, jokaisella itseään kunniottavalla radalla pitäis olla saariväylä! Viistoista oli nyt vähän vaikeempi ja parempi (ja vissiin par3, uusimman netissä olevan ratakartan mukaan ainakin?).

Ja kyllä sillä pitkällä kympillä on nautittavaa liidättää! Siinä on eagleen saumat 8)

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Kempsterin KGB
« Reply #216 on: 23.09.14 - klo:13:10 »
VAROITUS! Seuraava teksti on pitkä, masentava ja saattaa sisältää karkeaa kielenkäyttöä!


Syyskuun syöksykierre 2014

Viime viikonloppu jää mun pelihistoriaan kummittelemaan nimellä "syyskuun syöksykierre 2014". Nimittäin mun pelisuoritukset oli osittain niin surkeita että en pysty ymmärtämään... kroppa, psyyke, perhe, lompakko ja ratingit olis kiittänyt jos olisin vaan jäänyt himaan. Ja nyt pari vuorokautta tapahtumien jälkeen olen valmis tämän jakamaan.

Syöksykierteeseen ampaistiin lauantaiaamuna Nummelanharjun väylältä #16, josta otin lipsautusdraivin ja epäonnisen parkkipaikka-rollin seurauksena tuplan (samassa poolissa pelannut Leo Piironen otti hienon eaglen), ja heti perään toinen tupla!?!?!? Loppukierroksen ajan pelasin jossain ihme usvassa; kierroksen ainoat pirkot otin väyliltä 12 ja 13. Neljällätoista (par 4) otin vielä semmosen kolmos-kutosen että morjens! Reilu viiden metrin pirkkoputti ketjuja hipoen ohi ja rollit reiluun kymppiin, monttuun ja tietenkin puiden taakse, noh, neppi alle vaan... just, rollit toiseen suuntaan byltsiin n. kymppiin, sieltä putti alarautaan ja nostotripla (tässä vaiheessa napsahti kypärässä ja lujaa). Tulos +9 ja uran surkeimmat ratingit 830.

Toinen kiessi oli melkeen samanlaista paskaa, mutta en sentään ottanut yhtään tuplaa (kun ekalla rundilla otin neljä!!!!), bogeja silti liikaa ja pirkot taas vaan väyliltä 12 ja 13. Tuli muuten kierroksen avausväylällä (#8) semmonen grippari että… parinkymmenen metrin päässä 90 astetta tiistä oikeella ollut td:n auto oli vaarassa (ehkä kiekon verran meni ohi), onneks se oli D-muovin putteri niin ei olis tehnyt hirveetä damagee (mutta en kyllä muista millon viimeks olis tommosta gripparia tullut;). Tulos vähän parempi mutta silti ihan paska; plus 4, ratingit 877 ja sijoitus Syysmyrsky Pro:ssa 36/38 (denffarit mukaan laskettuna;).

Haihduin Harjulta helvettiin ja äkkiä, koska vitutti niin ankarasti! Vaikka oma peli olikin huonoa ja heittokäden etusormi oli kippeytynyt taas, niin jäi Syysmyrskystä jotain hyvääkin mieleen; hieno ilma, hyvä seura ja se että sai ensimmäisellä kierroksella aitiopaikalta olla todistamassa Leksan huikeeta heittelyä ja ennätyskierrosta.

Yksin kohti Nokiaa ajellessa yritin nollata Nummelan tapahtumat, ei se helppoa ollut mutta kyllä ne unohtu viimestään perillä ja sitten kun olin muutaman väylän ”Beastiä” heittänyt (Nokian normi kympin oon pelannut ja Beastinkin väylät kerran ilman koreja;). Törmäsin parkkiksella kaveriin joka oli ama-kisassa mukana, se sanoi että niillä on vielä kisa kesken ja kolme väylää jäljellä mutta että niiden takana on monta väylää tyhjää. No kylmästi sinne väliin vaan treenailemaan, melkeen koko radan kerkesin kiertämään ennen pimeän tuloa, lähinnä vaan avasin joka väylään pari heittoa ja jatkoheitot myös pisimpiin väyliin. Ihan hyvä fiilis, huikee rata! Vaikka se oli kyllä tiedossa että kieli keskellä suuta tuolla saa koko kierroksen pelata eikä oikein hengähdystaukoja ole.

Hyvän ruoan, saunan ja parin hiivan jälkeen ei Wallanderin seuraaminen ensimmäistä mainostaukoa pidemmälle onnistunut kun pisti lankomiehen sohvalle pötkölleen.

Sunnuntaiaamuna aikaisin mestoille, pari väylää ja muutama putti lämmittelyks. Sormi vähän enemmän kipee ku eilen mutta muuten ihan jees fiilis. Väylältä #22 (Beastin #18) liikkeelle; nippa nappa par, ykköseltä pirkko, kakkosella seiskasta pirkkoputti ketjuista ulos, kolmonen par, nelosella reilu vitosen parputti alarautaan ja eka bogey, vitoselta, kutoselta ja seiskalta par, kasilta bogey, ysillä vitosen haara-pirkkoputti puun takaa ylämäkeen yläpantaan ja nostopar, kympiltä ok avauksella ja paskoilla lähäreillä bogey ja yhdellätoista ob-bogey. Eli ekat 12 väylää +3, ja helposti olis voinu nipistää muutaman heiton pois… mutta ihan jepa. Jep, viimeseltä 10:ltä väylältä neljä paaria, viis bogia, yks ob-tripla eikä ainuttakaan pirkkoa. Ekan kiessin lukemat +11 ja ratingit 901, mutta kajuutta oli ihan kunnossa, koska mä tiesin että tosta oli ainakin puolet rehellisesti huonoa tuuria jne. ja loput plussat vaan typeriä virheitä (joita tällä levelillä viskovalle tulee väkisinkin;).

Toiselle kierrokselle jätti burgeriaterialla ja pullakahveilla hellittynä mutta vähän "injuryssä"; sen verran oli sormi kipeä ja nilkkaankin sattu (se väänty ekalla kiessillä metsässä)… mutta ei kehtaa itkupilliks ruveta ja tommosten pienten vaivojen piikkiin (ainakaan kaikkea) laittaa. Tarkoitus oli seiftailla kierros forella ja midareilla rennosti, kun ne heitot ei sattunut sormeen, ja paskan marjat... Heitin ihan niinku normaalisti, mutta etusormea piti varsinkin rystydraiveissa varoa niin että heitot oli järjestäen ponnettomia, jäi käteen tai lipsahti ennen aikojaan (näin jäkiviisaana voi todeta että olis pitänyt heittää alivakaampia ja hitaampia draivereita). Mutta mutta, seiftipaarilla aloitus väylältä #21, heti perään typerä tripla, kierros loppuun tasaisesti paaria ja bogia kahdella tuplalla ja yhdellä triplalla höystettynä. Muutama pirkko- ja parputti tuli harmillisesti sössittyä, lipsautusten ja griplockien lisäksi oli mukana myös paskaa säkää puuosumien ja rollien muodossa (mutta hei, jee, nehän kuuluu tähän lajiin). En tiedä miten onnistuin etenemään kahdella heitolla yli 200 metriä hienosti väylällä pysyen ja sitten töhöttämään viimeset 50m väylästä neljällä heitolla (väylä #11, Beastin #8). Olin plussalla 16 helvetin heittoa ennen viimestä väylää, ihan poikki, paikat kipeenä, tatti otsassa ja silmät kosteena sipulin kuorimisesta. Otin sitten viimeseltä väylältä vielä 7 plussaa lisää, kyllä, yhdeltä väylältä +7 eli heptabogey! Tais olla ensimmäinen kaksinumeroinen väylätulos itellä ehkä ikinä… (mutta onhan tohon saariväylään muuan Feldbergikin ysin ottanut että ei huono hä;). Oli muuten kiessin ainut väylä mille sain honorit... ja aika hienosti käytin ne. Ensinnäkin pistin vasta neljännen avausdraivin mantereelle inboundsiin, ja siitä sitten neljä yritystä saareen, joista kolme aitaan ja viides viimesillä voimilla pariin metriin korista (about viimesellä bägissä jäljellä olleella perille asti lentävällä kiekolla). Korttiin lopputulos +23 (811), Nokia Prodiscus Open Pro sijoitus 51/53 (ja pelkkiä denffareita mun takana;). Kiitos, anteeks ja moido!

Voi jos yllä olevan säälittävän totuuden sijaan totta olis vaikka seuraava: Tein viikonloppuna empiiristä tutkimusta siitä kuinka paskasti voi väärällä kädellä heittää pelkillä koiransyömillä Chingeillä...

No eipä siinä, jos ei muuta niin ainakin sain hyvässä seurassa pelata ja nauttia luultavasti kauden viimeisistä shortsikeleistä.

Nyt ainakin ensi lauantaihin asti koskematta kiekkoihin... jos sitä sitten Kivikon Tyyneen vaikka lähtis kokeilemaan että ei kait musta oo noin paskaa tullut mitä viime viikonloppu antoi ymmärtää :P

Offline JanneRäsänen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 630
    • View Profile
Vs: Kempsterin KGB
« Reply #217 on: 25.09.14 - klo:03:53 »
Kyllä se sipuli kuoriutuu kovillakin vammautuneena pelatessa. Varsinkin heittokäden sormien hajotessa. Jätän nimiä mainitsematta. Beast on tykitysrata, jos tulosta haluaa tehdä. Siis jotta edes ylettyy puttipaikoille, eikä vain kontrollin puolesta, että pitää olla paljon mittaa, mistä vähentää, jotta saisi toistettavuutta ja tarkkuutta. Noilla vaatimuksilla kolhut tuplaa tuhot tuloksiin.

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Kempsterin KGB
« Reply #218 on: 26.09.14 - klo:09:27 »
No en malttanut olla heittämättä kun kolme päivää, sormikin about parantunut... niin pakkohan se oli eilen lähteä Talin viikkokisoihin vähän hakemaan tatsia lauantain kisaa varten. Mutta tunnin myöhässä menin mestoille, siellä oli jo pelit käynnissä (tunnilla oli siis aikaistettu kisoja), juu oli netissä hienosti ilmotettu mutta luin/oletin väärin;). Noh, siinä oli joku toinenkin mattimyöhänen Joensuusta asti, tämän herran kanssa lähdettiin sitten ihan vaan rundi heittämään. Jeespox meni (pari-kolme päälle muutamalla re-teellä;), eikä sormikaan vihotellut.

Ps. Siistiä, löysin varastosta pari iskemätöntä bar stamp Gatoria joita oon joskus nimenomaan varastoon hankkinut :D

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Kempsterin KGB
« Reply #219 on: 27.09.14 - klo:00:12 »
Just ennen pimeetä kerkesin tsekkaamaan ja testaamaan Kivikon Tyynen spessuväylät, ihan jees ja kaikki pirkotettavissa;)

Sitten illan pimetessä kisattiinkin Talissa Frisbeepointin ledi-kisat, synkkää oli (mutta onneks lähinnä vaan keli;), tuuli oli aika härski (pari puutakin kupsahti) ja loppurundilla vähän tihutteli myös. Kangaskassissa oli ledeillä varustettuna Dessu, Thunderbird ja Roc3, ledittömällä Classic Aviarilla hoitu putit. Pelattiin 2 kertaa normileiskan väylät: 7,12,13,14,15,16,17,18 ja yks special, tulos oli jotain päälle ja sija 5/15... samapa tuo näissä karkeloissa kun seura ja fiilis on hyvää!

Huomenna siis Kivikon Tyyni ja sunnuntaina Normitali vol.5, taitaa sitten ollakkin siinä tämän kauden ratingrundit... eiku hei, joku puhu jostain karvalakki-ratingeistä :o

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Kempsterin KGB
« Reply #220 on: 29.09.14 - klo:13:08 »
Lauantaina oli Kivikon Tyyni, ensimmäinen rundi aikamoista kuraa; neljä bogia, yks tupla ja vaan kolme pöröä eli +3. Vähän oli semmosta aamukankeutta; mm. tuli missattua kolme-neljä reilusti alle kympin puttia, pikkusen voi myös syytellä tuulta ja huonoa tsägääkin. Toinen kierros oli sentään vähän parempi, melkeen joka väylällä sai olla pirkkoa yrittämässä (mutta vähän liian kaukaa, puun takaa tai spagaatista oksien alta)... ja valitettavasti ne pirkkoputit ei jäänyt hyvällä prosentilla sisään... kaikki osu kyllä vekottimeen (muutama ketjujen kautta ulos ja pari niin että kävi korin pohjalla ja sieltä vielä kiepsahti pois). Bogey-vapaana mentiin kolmanneks viimeselle väylälle asti (normi #1), avaus reiluun kymppiin korista, tietenkin pienen puun taakse, pakkohan siitä oli yrittää pirkkoa mutta ninjaoksa nappas, ja vitosesta parputti yläpantaan (kyllä oli tyhmä fiilis). Eli yhdellä bogilla ja VAAN kolmella pirkolla kakkoskiessin tulos -2, yhteistulos +1 ja loppusijoitus 7/24 (ratingit 892 ja 942). Taso ei ollut mikään korkee, johon saattoi myös tuulella olla osuutta (MA2:n voitto irtos yhteistuloksella -3).

Sunnuntaina Normitali vol.5, aika perusmeininkiä; bogey, bogey, pirkko, par, pirkko, bogey, pirkko, tupla, pirkko, par, par, bogey, par, tripla, par, par, pirkko, tupla. +6 korttiin ja ratingit 911. Typerän triplan ja tuplat ois voinu ainakin jättää pois...

Tais olla kauden viralliset kisat siinä.

Ei ku hei, Amatöörien sm-kisoihin irtos peruutuspaikka :P

Edit: Nyt pitäis vaan fiksata logistiikka- ja majoitushommelit.
« Last Edit: 29.09.14 - klo:13:16 by Kempster »

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Kempsterin KGB
« Reply #221 on: 29.09.14 - klo:13:15 »
Millaisia kokemuksia sulla on Thunderbirdistä?

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Kempsterin KGB
« Reply #222 on: 29.09.14 - klo:13:30 »
Millaisia kokemuksia sulla on Thunderbirdistä?

Muutaman testiheiton jälkeen olin vähän että prkl... paskan möivät, täähän on Tiippari. Mutta aika nopeesti huomasinkin että on se Tiipparia napsun verran pidempi, ja ehkä vähän ylivakaampikin, silti selkeesti esim. PD:tä lyhyempi.

Katsotaan, katsotaan... Thunderbird joutuu kyllä taistelemaan paikasta bägissä.

Niin, mulla on kokemusta vaan CFR:sta, en oo G-Staria heittänyt.

Edit: laitetaas tähän vielä omia heittopituuksia vähän selventämään: Tiippari ~95m, PD ~110m ja Thunderbird nippa nappa satku (ja nämä siis semmosella toistettavalla optimilinjalla).
« Last Edit: 29.09.14 - klo:13:39 by Kempster »

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Kempsterin KGB
« Reply #223 on: 29.09.14 - klo:13:46 »
Millaisia kokemuksia sulla on Thunderbirdistä?

Muutaman testiheiton jälkeen olin vähän että prkl... paskan möivät, täähän on Tiippari. Mutta aika nopeesti huomasinkin että on se Tiipparia napsun verran pidempi, ja ehkä vähän ylivakaampikin, silti selkeesti esim. PD:tä lyhyempi.

Katsotaan, katsotaan... Thunderbird joutuu kyllä taistelemaan paikasta bägissä.

Niin, mulla on kokemusta vaan CFR:sta, en oo G-Staria heittänyt.

Edit: laitetaas tähän vielä omia heittopituuksia vähän selventämään: Tiippari ~95m, PD ~110m ja Thunderbird nippa nappa satku (ja nämä siis semmosella toistettavalla optimilinjalla).

Ok ok, mulla on kokemuksia vaan 168g GStarista, CFR on toistaiseksi ollut vaan kiekkolaatikossa, mutta täytyy kokeilla. Itsellä Thunderbird on hitusen pidempi Eaglea, mutta kumminkin PD:n mitoille menee. noin sataseen. Kevyemmällä vedolla ja feidillä kylläkin, mutta noi voivat johtua kevyehköstä kiekostakin.

Osin turhauttava juttu, sopiakseen mukaan Thunderbirdin pitää tiputtaa kyydistä ns. klassikko-/standardiaseman saavuttaneita kiekkoja. Frisbeepointissa kun juttelin asiasta niin siellä samaa havaintoa, vakautta ja vähän pidempää tiipparia. Täytyy itsekin ottaa tuo CFR nyt testiin, saattaa olla että tulee itselleni PD:n tilalle. Vaikka PD:ssä ei mitään vikaa olekaan, mulle tuntuu 9-nopeuksinen olevan parempi.


Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Kempsterin KGB
« Reply #224 on: 09.10.14 - klo:14:00 »


Aikamoista vuoristorataa oli tämän kauden kisat, ens kaudella pitää pysyä poissa tuolta siniseltä ja pyrkiä operoimaan lilalla/oranssilla sektorilla.

8)

Edit: Kuva oli hävinnyt, päivitin linkin.
« Last Edit: 14.04.15 - klo:12:57 by Kempster »