Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Mikä frisbeegolfissa ketuttaa?  (Read 59872 times)

Offline Mi3ttin3n

• Tulokas
  • *
    • View Profile
Vs: Mikä frisbeegolfissa ketuttaa?
« Reply #105 on: 29.07.18 - klo:08:16 »
Moneen viikkoon kun ei taas ole käynyt heittämässä, niin tuntuu että kaikki alkaa taas alusta. Ei minkäänlaista kontrollia heitoissa ja pituudetkin tuntuu taas jäävän kymmeniä metrejä parhaasta. Eilenkin varmaan kymmeniä puu kontakteja tuli otettua ja sitten ei lähäritkään onnistuneet. Masentaa hiukan kun haluais kehittyä ja sit tulee näitä hetkiä.
Tuleekohan oltua itselleen liian ankara. >:(

Offline Vesa

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Vesa H
Re: Mikä frisbeegolfissa ketuttaa?
« Reply #106 on: 04.08.22 - klo:10:07 »
Viime vuosina valitettavasti mennyt maku koko lajiin, pääosin yhdestä/kahdesta syystä.
Ratoja ja harrastajia on vain liikaa. Ratoja kasvanut kuin sieniä sateella vähän joka pöpelikköön, ja harvassa on nykyään ne kokemukset kun hyvällä radalla saisi rauhakseen pelata. Kaikkea aikansa.

Offline jussi32

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jussi Sutti
  • Seura: Ylöjärven Ryhti
Re: Mikä frisbeegolfissa ketuttaa?
« Reply #107 on: 05.08.22 - klo:18:37 »
Itekkin oon palljon eri ratoja kiertänyt ja oon kyllä huomannut, että on tehty vähän turhiakin ratoja .  Tyyliin antaa kasvien vaan kasvaa.  Kaupungista kun lähtee  pois pienempiin kaupunkeihin tai pitäjiin saa heittää  aika rauhassa ilman ruuhkia, mutta sitten taas jossain pikku pitäjissä ei se radan ylläpito tunnu kiinostavan oikein ketään. Muutama poikkeus toki on eli on tullut vastaan eli muutamista  pikkukaupungeista olen bongannut  hyvin ylläpidettyjäkin  ratoja.  6-väyläiset mini radat ei tunnu myöskään edeniä lukuunottamatta okein ketään kiinostavan niissä olen ollut aina tyyliin ainoa pelaaja. Eli tälläiset mini radat on vähän turhia. Poikkeuksena koulujen pihat tai lähistöt.   18 väyläset taas kiinnostaa ihmisiä ja niissä on aina hyvin porukkaa jopa vähän  syrjemmässäkin ja isoissa kaupungeissa joskus  jopa ihan liikaa ruuhkaa. Kesällä  onnkes pääsi pelaan ihan joskus 21.00 vielä ja siihenaikaan alkoi ruhhkainen  rata jo vähän tyhjentyä.

Eli siis  juuri isoihin kaupunkeihin  pitäs saada lisää ratoja, mutta tilan löytäminen radalle voi olla taas hankalaa.

« Last Edit: 05.08.22 - klo:19:15 by jussi32 »