Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Hehkutusketju  (Read 560337 times)

Offline JanneRäsänen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 630
    • View Profile
Vs: Hehkutusketju
« Reply #465 on: 01.09.14 - klo:21:34 »
Kalvohieronta on ihan pakollinen asia urheilijoille ja muuten vain jumiin meneville! Tarkempi kuvaus viestissäni tältä päivältä frisbeegolfissa tulleet vammat ketjussa.

Lisäys: On se  aan kivaa päästä heittämään luvalla, en silti voinut täysillä tykittää. Huolimatta lantiosta kumartelun vaihtelusta putissa ja siitä seurannesta yläpantaan heitosta neljästä metristä sekä kahdesti kuudesta metristä kupin yläreunaan heittämisestä ja ruosteisuudesta johtuneisin kahteen lähärimokaan, joista tuli bogit, -4 Siltamäessä oli ihan ok mielestäni. Kun kesän oikean käden heitot ovat toukokuun puolen välin jälkeen yksi speed golf kahden kiekon kiessi juoksuna auringonlaskua vastaan EM rdalla, jota en ollut heittänyt aiemmin. Ehdin ehkä kaksi kuukautta heittää keväällä ennen käden hajoamista ja sitä ennen oli puolen vuoden paussi muista terveysongelmista johtuen. Mahikset olivat siis normipelillä -9 kiessiin, joten ei paha paluuksi tauon jälkeen. Jaksaisiko sitä treenata putit normaaliksi? Hmm... Se olisi normitasolla toimiessaan antanut -7.

Tämä kinesioteippi kädessä ennen kalvohieronnan tekoa käsien lisäksi muualle.
« Last Edit: 01.09.14 - klo:22:16 by JanneRäsänen »

Offline temppa.kk

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 268
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Leinonen
Vs: Hehkutusketju
« Reply #466 on: 06.09.14 - klo:23:20 »
Heh heh. Oli liikkaope ihmeissään kun näki miten kiekko lentää. ;D Lähtee kuulemma kuin tykin suusta.
Uusia ratoja vain etsimään!

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Hehkutusketju
« Reply #467 on: 07.09.14 - klo:16:04 »
Kuulaakso -7. Tuskin paranee enää ennen lumia..  ::)

------------------------------------

EDIT, 11 syyskuuta: Paransin viel yhdellä heitolla! Uus ennätys -8! :) En viittiny nostaa topikkia turhaan ni muokkasin tähän.
« Last Edit: 11.09.14 - klo:14:54 by Jonessive »
Team Discraft / #71739

Offline temppa.kk

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 268
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Leinonen
Vs: Hehkutusketju
« Reply #468 on: 07.09.14 - klo:22:19 »
Kova on... :)
Uusia ratoja vain etsimään!

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Hehkutusketju
« Reply #469 on: 07.09.14 - klo:22:30 »
Lainakiekoilla ja liukkailla lainakengillä pystyin pelaamaan Nivalan radan pakkaselle. Niin ja mahtui kierrokseen yksi holarikin. Ihan kiva laji.

Niin ja SM-kisaleiska jää ilmeisesti vielä pariksi päiväksi paikoilleen, ehtii vielä pari kertaa kiertään :)

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Hehkutusketju
« Reply #470 on: 07.09.14 - klo:23:58 »
Kuulaakso -7. Tuskin paranee enää ennen lumia..  ::)

Niin jäätävä tulos, että ihme ettei Julkun kangas ole jo jäässä...  :o
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline paw

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 271
    • View Profile
  • Oikea nimi: Pasi Ä
Vs: Hehkutusketju
« Reply #471 on: 11.09.14 - klo:21:23 »
Pari päivää sitten pääsin ensimmäistä kertaa "kotiradalle" Koivusaareen... Tuulisella säällä ja hieman huonommalla heittokädellä tämän aloittelijan tulos oli jäätävä +31 (9:llä väylällä). Tänään sitten paremmalla säällä pelipaikoille ja kolmea kierrosta myöhemmin oma nykyinen taso selvisi (+11/+11/+12). Viimeisellä kierroksella onnistuin jopa saamaan aikaan ensimmäisen birdien (7-väylä), se oli aika hieno hetki kun putti liiteli 20m päästä koriin...:) Tästä on hyvä jatkaa.

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Hehkutusketju
« Reply #472 on: 13.09.14 - klo:10:16 »
Vuorokauden sisällä kuului kummia!

Ensin sain tietää, että joskus kaksi vuotta sitten Keuruun Ison Kirjan järveen nakkaamani Boss on ongittu ja löytyy paikallisesta löytölaarista. Ihmeellistä.

Seuraavana päivänä minulle soittaa jamppa, joka on kahlannut IKEA-säkillisen kiekkoja Kivikon lammesta ja löytänyt sieltä Bossini, että saa tulla hakemaan. Ja minähän hain.

Mahtavaa, että jotkut näkevät vaivaa ja laittavat kätensä saveen (kirjaimellisesti) ilman, että myisivät kiekkoja tai pitäisivät itsellään. Uskoni pelaajien hyväntahtoisuuteen otti taas harppauksen.

Offline Zechey

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 41
    • View Profile
Vs: Hehkutusketju
« Reply #473 on: 13.09.14 - klo:11:06 »
Vuorokauden sisällä kuului kummia!

Ensin sain tietää, että joskus kaksi vuotta sitten Keuruun Ison Kirjan järveen nakkaamani Boss on ongittu ja löytyy paikallisesta löytölaarista. Ihmeellistä.

Seuraavana päivänä minulle soittaa jamppa, joka on kahlannut IKEA-säkillisen kiekkoja Kivikon lammesta ja löytänyt sieltä Bossini, että saa tulla hakemaan. Ja minähän hain.

Mahtavaa, että jotkut näkevät vaivaa ja laittavat kätensä saveen (kirjaimellisesti) ilman, että myisivät kiekkoja tai pitäisivät itsellään. Uskoni pelaajien hyväntahtoisuuteen otti taas harppauksen.
Aina kun joku löytää mun kiekon kivikosta ja laittaa sen jemmaan kopin taakse alle, se on sieltä kadonnut kun käyn hakemassa..

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Hehkutusketju
« Reply #474 on: 14.09.14 - klo:15:26 »
Vuorokauden sisällä kuului kummia!

Ensin sain tietää, että joskus kaksi vuotta sitten Keuruun Ison Kirjan järveen nakkaamani Boss on ongittu ja löytyy paikallisesta löytölaarista. Ihmeellistä.

Seuraavana päivänä minulle soittaa jamppa, joka on kahlannut IKEA-säkillisen kiekkoja Kivikon lammesta ja löytänyt sieltä Bossini, että saa tulla hakemaan. Ja minähän hain.

Mahtavaa, että jotkut näkevät vaivaa ja laittavat kätensä saveen (kirjaimellisesti) ilman, että myisivät kiekkoja tai pitäisivät itsellään. Uskoni pelaajien hyväntahtoisuuteen otti taas harppauksen.
Aina kun joku löytää mun kiekon kivikosta ja laittaa sen jemmaan kopin taakse alle, se on sieltä kadonnut kun käyn hakemassa..

Mä hain suoraan löytäjältä. Kivikon löytölaatikko on aika pahamaineinen jo.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Hehkutusketju
« Reply #475 on: 14.09.14 - klo:17:26 »
Olen Kukkulan Kuningas. jES!

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Hehkutusketju
« Reply #476 on: 14.09.14 - klo:19:13 »
Pakko hehkuttaa. ENSIMMÄINEN kunnon sana minkä mun tässä kuussa 1 vuoden täyttävä tytär osaa sanoa on "KIEKKO"!!  8)

Aina pöydän ääressä syödessään se osottelee seinälle mis on 2 "isin kiekkoa" (McBethin signeeraama Krait ja Schusterickin/Pajun signeeraama F5) ja nyt on osoteltu niitä niin monta kertaa että tänään tuli useasti jo "-ko" -tavu sanan lopusta, ja kermana kakun päällä "koik-ko"!!

Suomen mestari vuosimallia....?? Vanhemmat on niin pahasti pärähtäny fribaukseen että toi vauveli kohta rupee markkereita viskoon jos yhtään mallia ottaa.. Ja ottaahan se! :)
Team Discraft / #71739

Offline jwinterh

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jani Winterhalter
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Hehkutusketju
« Reply #477 on: 18.09.14 - klo:13:06 »
Olen Kukkulan Kuningas. jES!

Onnea Tapanille!

Itse olen Talin Tallaajien Reikäpelimestari 2014! Mestaruuteen vaadittiin 6 reikäpelivoittoa ja kertaakaan ei siis saanut hävitä. Perus 64 pelaajan kaavio.
« Last Edit: 18.09.14 - klo:13:07 by jwinterh »

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Hehkutusketju
« Reply #478 on: 18.09.14 - klo:13:09 »
Olen Kukkulan Kuningas. jES!

Onnea Tapanille!

Itse olen Talin Tallaajien Reikäpelimestari 2014! Mestaruuteen vaadittiin 6 reikäpelivoittoa ja kertaakaan ei siis saanut hävitä. Perus 64 pelaajan kaavio.

Jea! Ketäs tiputit tieltäsi?

Offline jwinterh

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jani Winterhalter
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Hehkutusketju
« Reply #479 on: 18.09.14 - klo:13:27 »
Olen Kukkulan Kuningas. jES!

Onnea Tapanille!

Itse olen Talin Tallaajien Reikäpelimestari 2014! Mestaruuteen vaadittiin 6 reikäpelivoittoa ja kertaakaan ei siis saanut hävitä. Perus 64 pelaajan kaavio.

Jea! Ketäs tiputit tieltäsi?

Ville Mikkola - TONI ASIKAINEN!!! - Tomas Czarnecki - Kalle Lehto - Heikki Savolainen - Vesa Huotelin sitten finaalissa. Toni siis tippui jo toisella kierroksella :-)