Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Murjotusketju  (Read 360661 times)

Offline Perauta

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 31
  • Ei tiedolla, ei taidolla vaan apinanraivolla...
    • View Profile
  • Oikea nimi: Peter R
  • Seura: Hämeenlinnan Discaajat
Vs: Murjotusketju
« Reply #540 on: 09.03.15 - klo:17:13 »
Väkisin yrittämistä, väpätystä, kiukkua ja kotiin. Onneksi sen minkä olin tarkkuudessa hukannut oli myös pituudesta kadonnut  >:(
No huomenna on onneksi uusi päivä ja jos kokeilisi vaikka viskoa vaan ihan fiiliksellä eikä over thinking-moodissa.

Offline jaos

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 141
    • View Profile
Murjotusketju
« Reply #541 on: 09.03.15 - klo:17:34 »
Saa nähdä täytyykö pitää ensimmäinen kolmen päivän tauko fribasta.

Et sitten malttanut. Näytti vähän vaikealta tänään Talissa...

Paranemista. Oon itsekin tulossa lauantaina viskomaan.

Offline ZaCer99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 834
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antton Koivisto
  • Seura: JFG ry / Prodigy Disc Street Team Finland
Murjotusketju
« Reply #542 on: 09.03.15 - klo:19:27 »
Eipä tullu taaskaan holaria :(
Tällä kertaa ylärauta. Nyt on sitten koko sarja kerätty. Alarauta, ylärauta, ketjut oikea ja vasen. Sitten seuraavalla kerralla :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Prodigy BP-1: PA3 / A2 /  M2 / F5 / H2 /  D1 - D3 /
#73759

Offline mykey

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 710
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
Vs: Murjotusketju
« Reply #543 on: 09.03.15 - klo:21:37 »
ICE power ja särkylääke ja mummo vaihteella talin kummulle aamu töpöttelylle, koska kävelyksi ei sitä oikein voinut sanoa. 1 väylä 2 heitto kaatui pahasti oikealle ja outtiin, kas vain ratamestari olikin siirtänyt korin etu oikealle johon puukimmokkeen jälkeen osui jolloin huomasin korin edes olevan siellä,josta nosto 4 koriin. Puttailu nyt on vähän mahdotonta kun oikea jalka ei salli painoa, sama se , aina kun jotain on kipeytynyt on se vienyt minua lajissa eteenpäin. Pelaa niin kuin harjoittelet, muistan lukeneeni jossain.
Nyt ajattelin ja keskityin lähipeliin,jota ei normaalisti harjoitella. Ei paljon tarvinnut puttailla ja 3 heittoa jäin omasta ennätyksestä, nyt tulli pelipää lähäri treeni aika,joten otetaan siitä kaikki irti. Kävellä ehtii myöhemminkin.

Offline Champion Beast

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 433
  • "Siihen uskoo ku sen näkee"
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Tolonen
  • Seura: HCDG
Vs: Murjotusketju
« Reply #544 on: 10.03.15 - klo:11:03 »
ICE power ja särkylääke ja mummo vaihteella talin kummulle aamu töpöttelylle, koska kävelyksi ei sitä oikein voinut sanoa. 1 väylä 2 heitto kaatui pahasti oikealle ja outtiin, kas vain ratamestari olikin siirtänyt korin etu oikealle johon puukimmokkeen jälkeen osui jolloin huomasin korin edes olevan siellä,josta nosto 4 koriin. Puttailu nyt on vähän mahdotonta kun oikea jalka ei salli painoa, sama se , aina kun jotain on kipeytynyt on se vienyt minua lajissa eteenpäin. Pelaa niin kuin harjoittelet, muistan lukeneeni jossain.
Nyt ajattelin ja keskityin lähipeliin,jota ei normaalisti harjoitella. Ei paljon tarvinnut puttailla ja 3 heittoa jäin omasta ennätyksestä, nyt tulli pelipää lähäri treeni aika,joten otetaan siitä kaikki irti. Kävellä ehtii myöhemminkin.

Miksi pittää pelata jos on oikeasti joku paikak rikki ? Pahimmillaan tulee vain vaaratilanteita ku jengi pelaa selkä jumissa tai nilikat / polvet sökönä ku esim draivatessa kroppa antaakin periksi ja pannu poistuu ihan vika suuntaan. Parannelkaa ihmiset ittenne rauhassa niin paraneminen on loppupeleissä nopeinta. Vaikka se riipii sydämmestä ku ei pääse heittään niin silti.
Team Latitude 64° Finland
Team Trilogy Finland

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Murjotusketju
« Reply #545 on: 10.03.15 - klo:11:30 »
Minoon vähän enemmän huolissani heittäjän omasta tarveydestä noin niinkun pitkän aikavälin ennusteena, kuin vammasta johtuvista vikaheitoista. Romuna kun pelaa niin se voi olla ennemmin vika_heitto.  :-X
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline mykey

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 710
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
Vs: Murjotusketju
« Reply #546 on: 10.03.15 - klo:14:27 »
Kyllä tervehtyminen on tärkeää, eikä kannata pelata kunnossa jossa vaarantaa muiden tai oman terveyden.
Siksi valitsinkin eilen ajankohdan aamulla talissa,jolloin rata on ns tyhjä ja käytin aikaa lähinnä pelikirjan ajattelemiseen, jota ei yleensä tule tehtyä pelatessa.
Jokaisella meillä on oma tarina ja tavoitteet friban suhteen,jonka perusteella varmaan tämmöiset päätökset tehdään.
Itse joskin ensikerran kiekkoihin 02.08.2013 jolloin elopainoa oli 150kg ja kaikennäköisiä vaivoja polvien ja keuhkoputken tulehdusten kanssa. Vasen polvi operoitu 5 kertaa.
2013 syyskuusta aloitin päivittäisen ulkoilun frisbeegolffin parissa,kun silloinen työtehtävä loppui  ja kolme kuukautta meni syöden särkylääkkeitä ruokana ja paino putosi 15kg ja onneksi maksa kesti särkylääkkeet. Sen jälkeen enole ollut poissa radalta yli kolmea päivää.
Nyt nautin ulkoilusta ilman keuhkoputken tulehduksia ja painoa on enää 110kg.
Heittoja on ratakierroksilta kohta kasassa 40t ja kierroksia noin 640kpl 50 eri radalla suomessa tavoite on alle 100kg jossa olin 13v viimeksi vain pelaamalla fribaa. Mutta Joo älkää pelatko loukkaantuneena ja muistakaa nauttia lajista.

Offline Champion Beast

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 433
  • "Siihen uskoo ku sen näkee"
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Tolonen
  • Seura: HCDG
Vs: Murjotusketju
« Reply #547 on: 11.03.15 - klo:12:45 »
Kyllä tervehtyminen on tärkeää, eikä kannata pelata kunnossa jossa vaarantaa muiden tai oman terveyden.
Siksi valitsinkin eilen ajankohdan aamulla talissa,jolloin rata on ns tyhjä ja käytin aikaa lähinnä pelikirjan ajattelemiseen, jota ei yleensä tule tehtyä pelatessa.
Jokaisella meillä on oma tarina ja tavoitteet friban suhteen,jonka perusteella varmaan tämmöiset päätökset tehdään.
Itse joskin ensikerran kiekkoihin 02.08.2013 jolloin elopainoa oli 150kg ja kaikennäköisiä vaivoja polvien ja keuhkoputken tulehdusten kanssa. Vasen polvi operoitu 5 kertaa.
2013 syyskuusta aloitin päivittäisen ulkoilun frisbeegolffin parissa,kun silloinen työtehtävä loppui  ja kolme kuukautta meni syöden särkylääkkeitä ruokana ja paino putosi 15kg ja onneksi maksa kesti särkylääkkeet. Sen jälkeen enole ollut poissa radalta yli kolmea päivää.
Nyt nautin ulkoilusta ilman keuhkoputken tulehduksia ja painoa on enää 110kg.
Heittoja on ratakierroksilta kohta kasassa 40t ja kierroksia noin 640kpl 50 eri radalla suomessa tavoite on alle 100kg jossa olin 13v viimeksi vain pelaamalla fribaa. Mutta Joo älkää pelatko loukkaantuneena ja muistakaa nauttia lajista.

Melko hieno saavutus kyllä, kumoaa hyvin ajatuksia etteikö laji ole myös kuntoilua.  ;)
Team Latitude 64° Finland
Team Trilogy Finland

Offline IironSika

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 124
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Seppänen
  • Seura: HH
Vs: Murjotusketju
« Reply #548 on: 11.03.15 - klo:13:44 »
Mulla 105kg -> 96kg viime heinäkuusta tähän päivään ja myös vain ja ainoastaan frisbeegolfilla, mitään muita elintapoja muuttamatta. Ja kyllä, monta kertaa lähes kävelykyvyttömänä pois rundilta, koska polvissa on kulumaa ja molempia polvia operoitu kaksi kertaa. Mutta kun ne eivät myöskään siitä parane, vaikka kuinka huilaisi ja "parantelisi rauhassa". Kaksi kuukautta sitten aloitin syömään glukosamiinia päivittäin ja liekö sen ansiosta, vai säännöllisen, kuitenkin melko rauhallisen liikunnan ja painon tippumisen ansiosta polvet ovat nyt paremmassa kunnossa kuin piiiitkäään aikaan. Itse veikkaan molempia. Kaikki vaivat kun eivät vaan parane huilaamalla.

Offline jaos

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 141
    • View Profile
Murjotusketju
« Reply #549 on: 19.03.15 - klo:19:07 »
Ilmoittaudun mökiltä hieman hitaalla nettiyhteydellä Hyvinkään Starttiin noin kello 19:00:07... Ja edellä jonossa toistakymmentä tyyppiä. Pitää varmaan alkaa itse järjestää kisoja.

Offline lumo

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 40
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami
  • Seura: TFS
Vs: Murjotusketju
« Reply #550 on: 19.03.15 - klo:19:22 »
Ei auttanut nopeatkaan yhteydet, infernaalisen päivittelyn jälkeen ilmoittautumishetkellä olin jonossa sijalla 70.

Offline jaos

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 141
    • View Profile
Murjotusketju
« Reply #551 on: 19.03.15 - klo:20:46 »

Ei auttanut nopeatkaan yhteydet, infernaalisen päivittelyn jälkeen ilmoittautumishetkellä olin jonossa sijalla 70.

Pisteet järjestäjille: kisaan otettiinkin suunnilleen 60 kisaajaa enemmän kuin oli suunniteltu.

Offline jan-s-ku

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 45
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Helin
  • Seura: TFS
Vs: Murjotusketju
« Reply #552 on: 19.03.15 - klo:23:15 »
Hyvä homma et ottivat lisää pelaajia.Itse yritin kisaan kännykällä junassa... ;D Arvaten ei menny putkeen.
#70871

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Murjotusketju
« Reply #553 on: 20.03.15 - klo:09:49 »
Pitää varmaan alkaa itse järjestää kisoja.

Thats the spirit!!
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Mikavain

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 297
    • View Profile
Vs: Murjotusketju
« Reply #554 on: 21.03.15 - klo:10:15 »
Plääh!
Kyllä voi olla tylsää olla flunssassa, kun ulkona aurinko paistaa ja sää ois mitä parhain heittämiseen. Maanantaina viimeksi uskaltauduin radalle ja polte ollut melkoinen joka päivä. Inkiväärillä ja valkosipulilla höystettyä piparminttuteetä on mennyt litrakaupalla ja nyt alkaa onneksi jo hieman helpottaa ja varmaan vähän pitää lähteä kentälle nakkelemaan ja potkimaan futista poikieni kanssa ;D