Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: ★ BlackStar Blog ★  (Read 210093 times)

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #270 on: 08.08.15 - klo:01:12 »
Tänään aamukierroksella Porkassa. Viimeinen fiilis kierrokselta oli että peruspaskarundi. Kun sitten katsoin Disc Caddysta lopputuloksen... taas +4 (43). :o Pidän kierrosta hyvänä, jos pelaan sen paremmin mitä kaverin ennätys (+6) on. Kierros ei tarjonnut oikeastaan mitään erikoista. Pari tärkeää juttua huomasin : heitän ROC`eilla aivan liian läheltä josta pitää heittää jo putterilla. ROC`it liitelevät järjestään jo yli. Ja toiseksi P8:lla birdiekin on vaikea juttu, koska hiukan korin etusivussa olevien puiden oksat roikkuvat juuri nyt kiekon lentoradalla pudottaen kohti koria/korille menossa olevat kiekot alas turhan aikaisin. Skipillä voi birdie onnistua, mutta kiekon on liidettävä juuri oksien alapuolelta osumatta niihin. Pienikin osuma on näihin vaahteroihin, tai mitä lienevät, kohtalokas. Huomenna vielä aamukierrokselle.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #271 on: 14.08.15 - klo:22:37 »
Tänään vasta ehdein Porkan kiessille. Tulos ihan hyvä +6 (45), kun ottaa huomioon, että P9:llä tuli +3 ja normitulos on +1 ja P3:lla tuli +1, kun normi tulos on par tai jopa -1. Siinäpä ne suurimmat virheetkin oli. Pari turhaa avausmissiä tuli mutta eivät juurikaan tulosta sotkeneet.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #272 on: 18.08.15 - klo:11:10 »
Eilen illalla olin heittelemässä P1-P8 väylät. Paljon oli porukkaa ja kello kävi ja tarvi saada lasta iltatoimiinkin. Siinä kohtii olin jossain +4 hujakoilla menossa, kiitos P6 bunkkerivisiitin.
Tänään olin jo "aamulenkillä". Porkks meni ihan kohtuu hyvään tulokseen +3 (42). Birdiet on helevetin tiukassa ja kolme bogia tekivät tuon tuloksen. Ja näistäkin kaksi väylillä joista yleensä par on tuloksena sekä tuo P9peikko kiusaa. Ei millään par`iin. Tänään tapahtui jotain ihan ekaa kertaa... P12 avaus yli joen. Lähdin avaamaan USA:sta viime kesänä tilatulla Hukilla. Tarkoitus oli avata vain joen penkalle ja ajattelin vetää täysillä. Lähtikin flättinä ja katsoin että vittu keskelle jokea. Juostuani rantaan näin keltaisen Hukini vastarannalla. Niukasti mutta kuitenkin. Yhtään ylitys ei par`ista auttanut, mutta yksi virstanpylväs saavutettu. Monille tämä on itsestään selvyys mutta ei mulle. Tuo P9peikko vielä nakuttaa mutta se on vielä tänä kesänä selätettävä. Myös huomasin puttini taas parantuneen. Tai siis se on nyt varmempaan. Mitä on tapahtunut? Pudotin X-P1x:n ja Pa1:n pois bägistä ja otin toisen D-P1x:n mukaan toisen vastaavanlaisen ja X-P2:n kaveriksi.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #273 on: 20.08.15 - klo:22:14 »
Tänään aamulla taas Porkan rundilla. Ihan normimättöö, kelpo tulos +4 (43). Muutama puuosuma söi 2-3 heittoa, mutta muuten tosi hyvää suorittamista. P7:lla, väylällä joka oli vielä vaikeaa saada par´iin alkukesästä, meinasi käydä köpelösti. Hyvän pitkän avauksen jälkeen, vaihdoin G-FD:hen, kun ajattelin sen olevan parempi tähän paikkaan. Aika hyvä valinta! Ylärauta. :o Kaunis liito, kevyt loppufeidi läpi koivuoksiston.  :-\ Ei kertaakaan aikaisemmin tällä 122m Par3 väylällä ole meinannut birdietä tulla. Eka kertaa nyt bägissä Swirly S-line P2. Ei oikein osaa vielä sanoa, mutta jää vielä bägiin kokeiluun. Putteihin on löytynyt se vanha ote, aika varmaa suorittamista jo. Ei tärise kädet enää niin tuossa keskikesällä.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #274 on: 21.08.15 - klo:15:59 »
P7 on 137m vissiinkin.

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #275 on: 21.08.15 - klo:21:49 »
P7 on 137m vissiinkin.

Olet oikeassa. Tarkistin vielä FGR:stä ja siellä luki 135m.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #276 on: 22.08.15 - klo:15:39 »
Hieman mietteitä pelkästään kierrosten väliin. Olen nyt muutaman kerran saanut kuulla välillä ehkä hieman ärsyttäväänkin sävyyn muutamalta ns. konkarilta kuinka minulla on bägissäni päällekkäisyyksiä. Lisäksi heti kun sanon jotain tavallaan puolustaakseni ajatustani tai en allekirjoita heidän ajatuksiaan minua sanotaan vänkyräksi ja että jankutan. Tämä ei mene jakeluuni. Keskustelua ei saisi olla ja kaikkien täytyisi olla ilmeisesti aina samaa mieltä tai jotain. Tällainen olo minulla on ollut muutamaan otteeseen täällä. Tiedän bägissäni olevan päällekkäisyyksiä mutta vastaavasti siellä ei ole ainutkaan tuplakipaletta mistään kiekosta vain eri kulutustusasteilla. Tykkään esim. tiettyyn heittoon käyttää Star Teebirdiä ja toiseen vaikka GStar Teebird3:sta. Joku voisi heittää vastaavat toisen hakatulla linnulla ja toisen vähemmän hakatulla. Joku voisi heittää molemmat heitot vaikka Champion ROC`illa. Niin erilaisia olemme. Viimeksi minulle huomautettiin päällekkäisyyksistä pari päivää sitten kun kyselin AJ Teebirdistä foreen... minulle todettiin harjoitella kun kerran päällekkäisiä kiekkoja jo on. Harjoitusta varmasti tarvitsenkin jota en kielläkkään mutta silti "keskustelusta" jäi minulle vahva paskanmaku. Ja jos ei muuta niin huomautetaan multiquottaamisesta. Kauhean vaikeaa vaan seurata keskustelua jos ketjussa puhutaan monesta eri asiasta samaan aikaan. Ilmeisesti joidenkin tarvii vain päästä jotenkin pätemään tms. Onneksi sain ihan fiksujakin vastauksia ja neuvoja.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #277 on: 22.08.15 - klo:15:48 »
Nyt päivälenkillä Porkassa. Erittäin hyvin meni. Sivusin omaa ennätystäni +1 (40). P2:lla sain jopa foren onnistumaan kiekon kaarettua hienosti oikealle pudoten keskelle väylää josta n. 7m putti komeasti sisään. Neitsyt-birdie tuolle väylälle. Lisäksi P8:lle onnistui birdie piiiiiiitkästä aikaa. Kierrokseen mahtui myös muutama typerä bogey sekä jälleen se P9:n vakiobogey. Swirly S-P2 oli taas mukana ja ihan kohtuullisesti lwnteli draiviputterina.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #278 on: 22.08.15 - klo:20:28 »
Hieman mietteitä pelkästään kierrosten väliin. Olen nyt muutaman kerran saanut kuulla välillä ehkä hieman ärsyttäväänkin sävyyn muutamalta ns. konkarilta kuinka minulla on bägissäni päällekkäisyyksiä. Lisäksi heti kun sanon jotain tavallaan puolustaakseni ajatustani tai en allekirjoita heidän ajatuksiaan minua sanotaan vänkyräksi ja että jankutan. Tämä ei mene jakeluuni. Keskustelua ei saisi olla ja kaikkien täytyisi olla ilmeisesti aina samaa mieltä tai jotain. Tällainen olo minulla on ollut muutamaan otteeseen täällä. Tiedän bägissäni olevan päällekkäisyyksiä mutta vastaavasti siellä ei ole ainutkaan tuplakipaletta mistään kiekosta vain eri kulutustusasteilla. Tykkään esim. tiettyyn heittoon käyttää Star Teebirdiä ja toiseen vaikka GStar Teebird3:sta. Joku voisi heittää vastaavat toisen hakatulla linnulla ja toisen vähemmän hakatulla. Joku voisi heittää molemmat heitot vaikka Champion ROC`illa. Niin erilaisia olemme. Viimeksi minulle huomautettiin päällekkäisyyksistä pari päivää sitten kun kyselin AJ Teebirdistä foreen... minulle todettiin harjoitella kun kerran päällekkäisiä kiekkoja jo on. Harjoitusta varmasti tarvitsenkin jota en kielläkkään mutta silti "keskustelusta" jäi minulle vahva paskanmaku. Ja jos ei muuta niin huomautetaan multiquottaamisesta. Kauhean vaikeaa vaan seurata keskustelua jos ketjussa puhutaan monesta eri asiasta samaan aikaan. Ilmeisesti joidenkin tarvii vain päästä jotenkin pätemään tms. Onneksi sain ihan fiksujakin vastauksia ja neuvoja.

Noh, mä olen varmaankin yksi näistä ns. konkareista. Itse ainakin ihan puhtain mielin ehdotin sitä FD2:sta, koska sulla oli sellainen jo. Turhaan sitä ostaa noita kalliita Tour-pannuja, kun vastaava löytyy jo.

Ja mielestäni jos bägissä on tuplakappaleita, ei tarkoita, että siellä olisi päällekkäisyyksiä. Mullakin on neljä tai viisi Wraithia mukana ja ne eivät mene ollenkaan päällekäin.

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #279 on: 23.08.15 - klo:00:46 »
Noh, mä olen varmaankin yksi näistä ns. konkareista. Itse ainakin ihan puhtain mielin ehdotin sitä FD2:sta, koska sulla oli sellainen jo. Turhaan sitä ostaa noita kalliita Tour-pannuja, kun vastaava löytyy jo.

Ja mielestäni jos bägissä on tuplakappaleita, ei tarkoita, että siellä olisi päällekkäisyyksiä. Mullakin on neljä tai viisi Wraithia mukana ja ne eivät mene ollenkaan päällekäin.

Muistaakseni et sinä ollut niitä jotka mua pahiten siinä keskustelussa pänni. Niin kuin siinä kerroinkin että tarvii kattoa miten ja millä jatketaan. Siinä kohtaa mun arvostus putoaa kirjoittajaa kohtaa kun aletaan liittää jotain kuvia joissa kehotetaan katsomaan Googlesta tai hieman loukkaavaan sävyyn kehotetaan katsomaan peiliin. Ainahan se ei ole vain taidoista kiinni. Ei se Schumikaan mestaruutta Lotuksella voittanut. Tietenkin mielessä käy mitä jos toinen olisikin se sopivampi. FD2:lla juuri fore-onnistumisen sainkin tänään.

Juuri tämä toinen seikka on yksi mitä en ymmärrä. Siksi varmaan olenkin saanut vänkyrän maineen. Miksi saan kuulla vittuilua siitä että bägissäni on päällekkäisyyksiä mutta pelaajille jotka kantaa yhtä ja samaa kiekkoa eri kulutusasteilla eivät saa paskaa niskaansa? En tarkoita että kuuluisi saadakaan, mutta kuitenkin itse kuulen omasta bägistäni tasaisin väliajoin. En väitä että juuri minun tapani on oikea ja vaikka sinun Enrico väärä. Kukin tavallaan! Miksi minulle siitä täytyy välillä ivalliseen sävyyn huomautella?
« Last Edit: 23.08.15 - klo:00:50 by BlackStar »
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #280 on: 23.08.15 - klo:06:22 »
Juuri tämä toinen seikka on yksi mitä en ymmärrä. Siksi varmaan olenkin saanut vänkyrän maineen. Miksi saan kuulla vittuilua siitä että bägissäni on päällekkäisyyksiä mutta pelaajille jotka kantaa yhtä ja samaa kiekkoa eri kulutusasteilla eivät saa paskaa niskaansa? En tarkoita että kuuluisi saadakaan, mutta kuitenkin itse kuulen omasta bägistäni tasaisin väliajoin. En väitä että juuri minun tapani on oikea ja vaikka sinun Enrico väärä. Kukin tavallaan! Miksi minulle siitä täytyy välillä ivalliseen sävyyn huomautella?

Vittuilusta en tiedä, mutta haluaisin avata sitä, miten itse olen bägini kasannut. Eli tosiaan Wraitheja löytyy nippu, ja kaikki ovat erilaisia, ei siis päällekkäisyyksiä. Nämä ovat iso osa draiveripeliäni. Champion on vakain, kulunut Star kääntää enemmän mutta siinä on kovempi feidi. Uusi Pro on eniten käytössä oleva ja kaikista suorin ja kulunut Pro on sitten reilusti alivakaa. Sama homma midareissa, KC Pro Roc on ylivakaa, kulunut DX on suora ja todella kulunut on sitten jo alivakaa.

Sulla ei nyt oikeestikaan ole mitenkään pahannäköinen bägi, mutta joillakin on kyllä sellaiset oksennusbägit, että pakko ihmetellä tietääkö bägin omistaja itsekään millä pitäisi heittää ja mitä ja montaako muottia sitä oikeasti käyttää.

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #281 on: 23.08.15 - klo:09:06 »
Juuri tämä toinen seikka on yksi mitä en ymmärrä. Siksi varmaan olenkin saanut vänkyrän maineen. Miksi saan kuulla vittuilua siitä että bägissäni on päällekkäisyyksiä mutta pelaajille jotka kantaa yhtä ja samaa kiekkoa eri kulutusasteilla eivät saa paskaa niskaansa? En tarkoita että kuuluisi saadakaan, mutta kuitenkin itse kuulen omasta bägistäni tasaisin väliajoin. En väitä että juuri minun tapani on oikea ja vaikka sinun Enrico väärä. Kukin tavallaan! Miksi minulle siitä täytyy välillä ivalliseen sävyyn huomautella?

Vittuilusta en tiedä, mutta haluaisin avata sitä, miten itse olen bägini kasannut. Eli tosiaan Wraitheja löytyy nippu, ja kaikki ovat erilaisia, ei siis päällekkäisyyksiä. Nämä ovat iso osa draiveripeliäni. Champion on vakain, kulunut Star kääntää enemmän mutta siinä on kovempi feidi. Uusi Pro on eniten käytössä oleva ja kaikista suorin ja kulunut Pro on sitten reilusti alivakaa. Sama homma midareissa, KC Pro Roc on ylivakaa, kulunut DX on suora ja todella kulunut on sitten jo alivakaa.

Sulla ei nyt oikeestikaan ole mitenkään pahannäköinen bägi, mutta joillakin on kyllä sellaiset oksennusbägit, että pakko ihmetellä tietääkö bägin omistaja itsekään millä pitäisi heittää ja mitä ja montaako muottia sitä oikeasti käyttää.

No kiitos. Olet ensimmäinen joka noin on sanonut. Hiukan samaan tyyliin itsekin yrittänyt omaa nippuani koota vaikka samaa kiekkoa samalla muovilla olekkaan. Ehkä ROC-osasto osuu pahiten päällekkäin sillä kaikki tosi suoria. Champ on yhtä suora ilman feidiä mitä GStar ja DX FT.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #282 on: 23.08.15 - klo:10:22 »
Kukin tyylillään :) Ehkä mulla vaan hajoo pää noihin kymmeneen sisäkkäiseen quoteen jossa eka viesti menee jo niin pieneen fonttiin ettei sitä zoomaamatta lue. Vähemmälläkin (esim. se edellinen viesti mihin vastaa eikä kaikki edeltävätkin) selviäisi mihin vastataan. Mut jos joku haluu niin kirjottaa niin mun ongelma se kai on jos en kestä.

Bägiäsi en niin tarkkaan voi kommentoida, niin moni juttu toimii yhden pelissä ja toisen ei. Huklabiin ja mustiin kiekkoihin mieltyminen toki pistää silmään mut ei sekään lie pelkkä itsetarkoitus, vaan lisäfiilistelyä mikä on toki ihan ok. Huonosti lentävää huklabiä tuskin bägissä väkisin pitäisit sinäkään.

Itselläkin on ollut bägissä ihan fiilistelyn vuoksi kiekkoja turhaan. Nyt koitin siivota viimesimmässä iteraatiossa turhimmat pois, vaikka tietty nykyisiäkin osaa tulee käytettyä enemmän kuin toisia ei.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #283 on: 23.08.15 - klo:11:40 »
Bägiäsi en niin tarkkaan voi kommentoida, niin moni juttu toimii yhden pelissä ja toisen ei. Huklabiin ja mustiin kiekkoihin mieltyminen toki pistää silmään mut ei sekään lie pelkkä itsetarkoitus, vaan lisäfiilistelyä mikä on toki ihan ok. Huonosti lentävää huklabiä tuskin bägissä väkisin pitäisit sinäkään.

Jos mennään vuosi taaksepäin saatoin hankkia kiekon vain sen takia että se on musta tai HukLab, mutta en enää. Toki jos on valittavana jostain kiekosta jota haluan kokeilla joko normi tai HukLab, päädyn Hukiin. On ainakin helpompi päästä eroon jos se ei sitten sovikaan. En todellakaan pidä turhaa Hukia bägissä, juuri viime viikolla vein kaksi Huki-putteria myytynä postiin, koska normi-P1x:t vei bägipaikat. Mustia kiekkoja tällä hetkellä pelibägissä ei taida olla yhtään, varalla kylläkin pari kipaletta. Champ ROC3 on mallia smoked, mutta tämäkään ei ole enää niin minua kuin ennen.

Yritän vähentää multi-quottaamista.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #284 on: 23.08.15 - klo:22:03 »
Tänään pitkästä aikaa Ulvilassa heittämässä. Ihan ok-kierros +1 (29). Yksi birdie piiiiitkällä putilla U4:lla. Muutamalla väylällä avasin aivan liian alivakaalla olosuhteisiin nähden. Ne maksoi sitten alle par`in ratatuloksen. Myös U2:lla piiiiitkä putti pelasti par`in. Väylä on kuitenkin par2 ja avaus epäonnistui täysin. Piti heittää toinenkin kierros mutta en jaksanut alkaa odottelemaan kahta isoa poolia täynnä kattilalippiksiä.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |