Frisbeemarkkinat > Frisbeemarkkinat

Sääntöjä alueelle

<< < (2/26) > >>

SamuliKL:
Mun mielestä hinnan ei tarvitse olla pakollinen. Useimmissa kiekoissa se on enemmän kuin fiksua, mutta ei sitä pitäisi vaatia hinnaltaan vaikeasti määriteltäviltä tuotteilta (reppu, kori, arvokas lahjakortti tms.)

Toiseksi paikkakunta otsikossa ei ole välttämätön. Suurin osa käy kauppaa postitse ja Kusti polkee. Sinänsä kyllä on kiva, jos paikkakunta on joko otsikossa, myyntitiedoissa tai käyttäjän profiilissa niin tietää, milloin voi ehdottaa noutoa.

Tapanote:
Mä taas en ymmärrä miten niistä edes voisi olla mitään haittaa. Totta kai hinta ja paikkakunta kannattaa laittaa, niin myyjän kuin potentiaalisen ostajankin kannalta vain positiivista.

Ja huuto.net-sääntö on huuto.netin puolestakin jo selkeä. Ja uppailu ärsyttää kaikkia, joten ei näistä neljästä luulisi kukaan olevan eri mieltä.

SamuliKL:

--- Quote from: Tapanote on 19.05.14 - klo:13:45 ---Mä taas en ymmärrä miten niistä edes voisi olla mitään haittaa. Totta kai hinta ja paikkakunta kannattaa laittaa, niin myyjän kuin potentiaalisen ostajankin kannalta vain positiivista.

--- End quote ---

Hinnasta on haittaa, jos myyjä ei sitä osaa määritellä oikeaksi.

Paikkakunta vaikutti huonolta tiedolta, koska luulin, että otsikolla on maksimipituus. Sitä ei olekaan, joten paikkakunta ei vie tilaa siltä, mitä on myynnissä (joka olisi kuitenkin paljon tärkeämpi sääntö).

mikeli:
Ehdottomasti samaa mieltä uppailun suhteen. Lisäksi kaikki kaupankäynti tulisi mun mielestä käydä yksityisviestein, eikä kommentoimalla threadiin ''MÄ HALUAN TUON'' jolloin threadi pomppaa taas ykköseksi.
Hinta ei mun mielestä tulis olla pakollinen esim. kiekoilla jotka on jotain vanhoja keräilykappaleita jolloin siitä hinnasta voidaan käydä neuvottelua yksityisviestein ja myyjä saa parhaan mahdollisen hinnan.

Juhanuha:
Hinta on väärä sana, joten:

Hinta -> Hintapyyntö

Jos ostaja tarjoaa hintapyynnön verran, kaupat on sillä selvä ja ekana hintapyynnön tarjonnut "voittaa".

Mikäli myyjä ei osaa asettaa hintapyyntöä kohdilleen, ei se haittaa, kohde on vain hiukan kauemmin kaupan ellei kukaan tajua tarjoa vähemmän kuin hintapyyntö.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version